Opublikowano 9 marca 201114 l jestem wielkim fanem tej seri, każdą część włącznie z tą z psp ubustwiam ale to co dziś uświadczyłem na ekranie tv to nieśmieszny żart....PROFANACJA SERII i tyle - gorsza grafa, gorsza muza, miejszy speed i gorszay model jazdy. Odpale chyba sobie zaraz Pacifika co by mi ciśnienie opadło
Opublikowano 9 marca 201114 l Mnie demo przekonało do kupna tej gry, bardzo fajny patent z nitro . Nie wiem co wam na górze do tej gry nie przypadło, grafika fakt, nie jest jakaś oszałamiająca ale miła dla oka i da się grać. no i gdzie się podziały rozjazdy i skróty na trasach? No, po jednej trasie z 40 na pewno już można tak stwierdzić Poza tym, udało mi się narazie znaleźć 2 rozjazdy na tej trasie, skróty mi do szczęścia nie są potrzebne. Motostorma i daleko jej do Split:Second ! Nie dosc, ze graficznie ubogo, to jeszcze model jazdy zwalony. Mi właśnie SS się średnio podobał, a ten motorstorm się według mnie lepiej prezentuje, poza tym model jazdy w SS to nie porozumienie. W ogóle to fajne multi się szykuję, coś w stylu blura (nabijanie lvli, odkrywanie samochodów i perków). Edytowane 9 marca 201114 l przez Tidek
Opublikowano 9 marca 201114 l Jeszcze nie grałem w demo, ale pełna wersja oceniana jest bardzo dobrze.
Opublikowano 9 marca 201114 l Skróty muszą być ! Obczajanie optymalnej trasy dla danego typu pojazdów to w tej grze podstawa. Ja tam trzymam kciuki i czekam na pełną wersję ( i recenzje hehe)
Opublikowano 9 marca 201114 l Demo to straszna bieda... Model jazdy to żart, auto zachowuje się jak poduszkowiec. Gaz do spodu, nitro, alleluja i do przodu. Gdzie drifty, gdzie zakręty pokonywane z precyzją na szerokość opony. Motorów nigdy nie lubiłem w tej serii więc trudno mi porównywać, ale moim zdaniem jest dużo gorzej. Grafika (tekstury na pewno) gorsza niż w pierwszym Motorstormie, widać ubogie obiekty z ubogimi teksturami. Wybuchy po przegrzaniu nitro to jakiś tandetny cell shading. Łażące po trasie panopki to sam nie wiem co... Zombie? Ech, szkoda... Chciałem kupić na premierę (mam kartę do MM na 100zł) ale chyba poczekam na Mortal Kombat. Albo zainwestuję w Sharp Shooter - przynajmniej z Killzone 3 będę miał jeszcze większą radochę. Edytowane 9 marca 201114 l przez Kris77
Opublikowano 9 marca 201114 l Na chwilę obecną jedynka graficznie zjada Apokalipsę na śniadanie. Nie chce mi się coś wierzyć by taka nędza była. Może rzeczywiście to znów jakiś wczesny build? Proponuję na razie poczekać i wstrzymać się z osądami. Recki są na poziomie 8-9. Wątpliwe też by producenci graficznie poszli krok w tył... o tak duży krok. Jak to za(pipi)iście wyglądało na tych wszystkich gameplayach, a tu taka niespodzianka Edytowane 9 marca 201114 l przez Lukas_AT
Opublikowano 9 marca 201114 l Ok, czyli tak. Odpaliłem demo, przejechałem dwa razy i mi się podobało. Włączyłem jazdę motorem i ... mam mieszane uczucia. Wracając jednak do samochodu - to nowy pojazd w MS, zachowuje się jak zachowuje, bardzo szybko reaguje na ruchy gałką, na ręcznym robi efektowny drift, nieźle trzyma się drogi. Coś nowego w Motorstormie, można to tylko porównać do modelu jazdy z Burnouta. Czy mi to odpowiada? Jak najbardziej. Wydaje mi się, że demo wzorem tego z MS:PR będzie mocno odbiegać od pełnej wersji, przynajmniej pod względem grafiki. Przy pierwszej próbie przejechania trasy nie mogłem się nadziwić nad ilością wyskakujących znienacka glitchy, LODów i innych takich, później już tego nie zauważałem bo zająłem się walką o pierwsze miejsce. Muza jak na razie to jakaś intrumentalna popierdółka. W pełnej ma być Noisia więc chyba nie będzie źle. Czy biorę na premierę? Jak fundusze pozwolą to tak.
Opublikowano 9 marca 201114 l Na chwilę obecną jedynka graficznie zjada Apokalipsę na śniadanie. Nie chce mi się coś wierzyć by taka nędza była. Może rzeczywiście to znów jakiś wczesny build? Proponuję na razie poczekać i wstrzymać się z osądami. Recki są na poziomie 8-9. Wątpliwe też by producenci graficznie poszli krok w tył... o tak duży krok. Jak to za(pipi)iście wyglądało na tych wszystkich gameplayach, a tu taka niespodzianka Może te zachwyty nad grafika wynikają z opcji grania w 3D? Może gra jest ewidentnie robiona pod 3D? Te wszystkie wybuchy, walące się budynki, pociągi i inne cuda. Może w 3D robi to wrażenie zresztą Ural za każdym razem gdy opisywał nowego MS-a to też wychwalał 3D. Damn coraz mniej podoba mi się ten kierunek jaki obiera Sony. Coraz bardziej boję się o U3 ;/, że dostaniemy przykładowo kampanię na 4 godziny ale pompowaną, że w 3D...
Opublikowano 9 marca 201114 l ogólnie zawsze śmieszyły mnie informacje,że demo MS:PR było oparte na wersji beta. Przecież w fuluu ta trasa przy tej samej porze dnia wyglądała identycznie. Prawdą jest natomiast,że na trailerach i gameplayach z jakiś targów pokazywali bardziej dopasioną(więcej detali na górach w momencie tego big skoku na początku) ale ta wersja nie pojawiła się ani w demie ani w fullu. Dalej nie mogę wyjść z podziwu do tego dzisiejszego dema - wygląda koszmarnie,jeździ się koszmarnie i muzyka jest koszmarna. To już mogli wersję z psp podciągnąć pod standardy ps3
Opublikowano 9 marca 201114 l Ściągałem demko, testowałem, trójkąt i usunąłem. Jestem zawiedziony i rozczarowany. Dużo grałem MS1 i Pacific Rift. - najlepsze... Wracam do KZ3! Edytowane 9 marca 201114 l przez Disvertigo
Opublikowano 9 marca 201114 l Widze, że nie tylko jak jestem zawiedziony. Grafika bez szału ale nie będę po tej jednej trasie oceniał... Niestety dźwięki, muzyka i model jazdy to kpina Ten najlepszy był w MS1.. w 2 był też ok a tutaj to rzeczywiście jakieś bezpołciowe, pozbawione masy kartony. Najbardziej w sumie martwi mnie właśnie model jazdy (to w końcu najważniejsze w samochodówkach) bo tutaj nic sie nie zmieni na innych trasach czy buildzie... jedyna nadzieja w tym, że tylko ta klasa pojazdów będzie taka czerstwa. MS2 dostał drugie, lepsze demo. Tutaj też takie zdecydowanie by się przydało.
Opublikowano 9 marca 201114 l Przejechałem sie raz i jest ok, ale bez rewelacji, faktycznie sterowanie jest gorsze niż we wcześniejszych częściach... Edytowane 9 marca 201114 l przez Merson
Opublikowano 9 marca 201114 l Nawet lepszy Blur demo niż MS:A. Blur ma jedną z najlepszych demówek według mnie ;o Edytowane 9 marca 201114 l przez Tidek
Opublikowano 9 marca 201114 l blur, dwa motorstormy oraz burnout i potem czarna rozpacz jeśli chodzi o warte uwagi ścigałki arcade na ps3 IMO Emet co oni zrobili z tej serii, którą tak kochaliśmy Brzydsze to, brzmi gorzej i jeździ się gorzej
Opublikowano 9 marca 201114 l A wystarczyło zostawić to co było rewelacyjne w Motorstormie, czyli model jazdy i dodać tak jak w Sega Rally np. 4 różne środowiska gry. Nowe trasy w kanionach, trasy w śniegu (jak w Motorstorm: Arctic Edge) powiedzmy jakieś tropiki jak w Rifcie i coś tam jeszcze. Przez ten czas mogli doszlifować silnik graficzny (do Rifta był inny) i gra wyglądałaby jak na legendarnym trailerze. Motorstorm to błoto, kurz, pył, a to miasto to tak, jakbyśmy w Burnoucie jeździli po polu buraków. A tak dodali pierdoły typu malowanie, nalepki, zmiany spoilerów i kolorów kołpaków. Full wypas, kustomizacja, bajery, pier.dol.niki. Ech...
Opublikowano 9 marca 201114 l a ja pograslem wiecej w demo imusze powierziec ze pieprzycie farmazony! glowne zarzuty jakie tu padaja to słaba grafa, kiepska trasa, debilny model jazdy pograjcie kilak wyscigow to odechce sie wam takiego gadania 1 grafa może i nie wyznacza nowych standardow, ale jest ok, napewno nie jest beznadziejna, chyba ze ktoś patrzył na pixele zamiast nakurwiać 2 trasa rzeczywiscie srednia ale ma byc ich cała masa, a na filmikach widac bylo wiele perełek 3 model jazdy? w grze jest 13 rodzajow pojazdów, kazdy zapewne ma inny model (chociaz niektore pewnie zbliżone) , a ty tu jedziecie po tym modelu jak by to bylo niewiadomo jakie gran turismo, akurat supercar rzeczywiscie jezdzi jak poduszkowiec i zapewne bedzie upierdliwe gdy jakiś wyscig bedzie narzucał jego użycie , ale nie zapominajcie ze oprocz tego jest 12 innych "modeli jazdy" i te ciezkie terenówki napewno bedą fajne jak kiedyś! (inna sprawa to ze jadac supercarem trzeba czasem puszczac gaz bo inaczej jezdzi sie po suficie) wiec nie lamentujcie jak przekupki broniące krzyża tylko czekajcie na pełną gre! o! Edytowane 9 marca 201114 l przez Yano
Opublikowano 9 marca 201114 l w takim razie ewidentnie pecha ma demko bo dziwnym trafem do demka wrzucili najbardziej debilnoodporną trasę w historii serii z oprawą o wiele gorszą niż w MS1/MS2 z zwalonym/zmienionym modelem jazdy. Mam nadzieję,że jednak po wydaniu fulla okażę się że to najbrzydsza i najgorsza trasa z wszystkich 40, a autko najgorzej się prowadzi z wszystkich 13. Ja mimo ,że narzekam to dalej wierzę w cud bo tą serią wręcz kocham i byłem niemal przekonany,że za tydzień o tej porzę będę mieć tą część w domu.
Opublikowano 9 marca 201114 l co do grafy - zauważcie ze mimo że na tej trasie nie dzieje sie jakos wiele to wszedzie walaja sie swmieci, jakies kamienie, kawalki plytek chodnikowych i wszystkiego, to wszystko mozna roztrącac na boki, wcześniej nie leżało tyle gruzu na ulicy, takie bajery muszą troche mocy żreć btw z tego co zauwazylem to rozne wybuxchy i atrakcje są losowo, nie zawsze to samo sie dzieje i kolejny raz powtarzam - nie piszczcie "debilny model jazdy" tylko "debilnie sie porwadzi akurat ten jeden typ samochodu" ja mimo pierwszego sredniego wrazenia nadal planuje kupic gre
Opublikowano 9 marca 201114 l masz losowo? ja demko przejechałem 4 razy i za każdym razem bliźniaczo to samo działo się na trasie
Opublikowano 9 marca 201114 l E tam pieprzycie głupoty. Autem się steruje świetnie jak się go potrafi opanować (3:07 udało mi się po 6-7 próbach), dobrze że motor nie jest tutaj jakiś overpower który na starcie oddala się od czołówki. Poza tym nie wiem czy wszyscy zauważyli, z nitrem tutaj trzeba bardziej kombinować, jazda blisko ognia powoduje szybsze zużywanie nitro i jego wolniejsze regenerowanie (dlatego ludzie rzucają w Ciebie tymi ogniami), a jazda w wodzie powoduje o wiele szybsze regenerowanie. Więc trzeba jeszcze lepiej poznawać miejscówki Edytowane 9 marca 201114 l przez Tidek
Opublikowano 9 marca 201114 l masz losowo? ja demko przejechałem 4 razy i za każdym razem bliźniaczo to samo działo się na trasie cos czego jestem pewny to że "meta" zawaliła mi sie kilka razy na 1 okrązeniu a kilka na ostatnim (na finiszu) ale oprocz tego to mam wrazenie ze rozne przewalajace sie budynki też walą sie na 1 albo 2 okrazeniu, a czasem wcale
Opublikowano 10 marca 201114 l Zagrałem jeszcze raz no i nie zmienię zdania. Akurat przechodziłem niedawno pierwszą część i mam świeże porównanie. Grafika na tej trasie jest paskudna, mało efektów, ledwo co widoczne oświetlenie w tunelu - jakby brak w tej oprawie życia. Tekstury są paskudne. Może trochę przesadzę, ale tą grafikę w SD uciągnął by pierwszy Xbox! Dziwna sprawa bo PE grę chwaliło po sesji z 3D - grafa ponoć ryła beret. No i ta muzyka... http://www.youtube.com/watch?v=BX0KE12aegY Średnia ocen na razie wynosi 81%. Edytowane 10 marca 201114 l przez Lukas_AT
Opublikowano 10 marca 201114 l Gra jest podobno strasznie obcięta z ilości efektów specjalnych w 3d. Nie wiem czy to prawda, bo nie mam możliwości tego sprawdzenia. Może ktoś to potwierdzić?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.