Yano 3 697 Opublikowano 6 czerwca 2010 Opublikowano 6 czerwca 2010 Na drugim screenie widać ''trójkąt''. Czyżby miało się pojawić Quick Time Events?:confused: obok niego jest kamerka, zpewne chodzi o jakiś tryb replay itp , a nie o naciskanie guzikow w czasie jazdy Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 6 czerwca 2010 Opublikowano 6 czerwca 2010 Nie wiem czemu, ale te screeny wciąż wyglądają mi na fejk. IMO to jest zbyt dobre na fejk. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 6 czerwca 2010 Opublikowano 6 czerwca 2010 Nie wiem czemu, ale te screeny wciąż wyglądają mi na fejk. Nie na pewno nie jest to Fake,wszystko jest wiarogodne, poczekamy zobaczymy... Może obejrzymy już wkrótce jeszcze więcej screenów z M3 przed E3 Cytuj
marchi7 0 Opublikowano 6 czerwca 2010 Opublikowano 6 czerwca 2010 Pierwsza cześć Motorstorma nie miała nawet startu do pacific rift,zastanów się co piszesz Ja się zastanowiłem i zgodzę się z kolegą, że pierwszy MS był znacznie lepszą grą. Owszem, nie tak "epicką" , mniej różnorodną, ale przyjemność z jazdy i stopień walki z oponentami SI był na znacznie wyższym poziomie. Dwójka była znacznie prostsza, ponadto w Pacific Rift mimo, że jest sporo fajnych tras nie ma ani jednej , która byłaby zaprojektowana w taki idealny sposób jak np. Sidewinder, Tenderizzer czy RainGod Mesa. powinni zrobic warszawe w trakcie powodzi ;p ale na serio to skryptowane akcje typu walacy sie budynek moga stwarzac pewien problem - jak wiadomo każdą trase przechodzi sie dziesiatki albo nawet setki razy, po ktorym razie walacy sie budynek bedzie tak do bólu oklepany że sie moze odechcieć , wiadomo ze czesto w wyscigach trasy sie nudzą, ale co innego jak sama trasa sie nudzi a co innego jak dzieje sie na niej coś "wyjątkowego" , okazuje sie ze to wcale nei wyjatkowe bo budynek sie zawala 100 razy (pewnie zawsze tak samo) Możemy uznać walący się budynek za przeszkodę w rodzaju np. trudnego zakrętu czy szykany, o której doskonale wiemy i jest na trasie zawsze mimo to wiecznie kminimy jaką ją sensownie pokonać Generalnie ja jestem zawiedziony tym otoczeniem miejskim, ale jak ktoś napisał - może będzie się dało wyjeżdżać po za miasto, wtedy byłoby ok. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 7 czerwca 2010 Opublikowano 7 czerwca 2010 Jeżeli nowy MS będzie osadzony w tego typu środowisku, to będzie to największy błąd jaki mogli popełnić panowie z Evolution. MS to pustynie, kaniony, dżungle, góry i masa błota, a nie jakieś miasto. Kolejny klon Burnouta? Po co nam to? Obecnie wielkie rozczarowanie, ale czekam na więcej informacji. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 czerwca 2010 Opublikowano 7 czerwca 2010 watpie by tworcy aż tak mocno (pipi)neli sie w glowe że postanowili wydać nowego burnouta tylko zrobili to pod tytulem "motorstorm" bo to znana marka podejzewam że to nadal bedzie motorstorm (a nie zaden burnout albo split/sec albo blur), i pewnie zachowa motorstormowe elementy, a moze nawet bedzie jakaś dzicz oprocz miasta (np jakiś park;p) , a moze to bedzie miasto w roznych fazach zniszczenia i np niektore trasy beda na kompletnuym gruzowisku i czyms co wcale nie rpzypomina miasta, albo jakies tereny podbiejskie itp tzn osobiscie sie nie podbniecam zbytnio, ale porponuje troche sie wstrzymać z osądami "o kurfa ale sie zawiodłem! jak mogli tak z(pipi)ac?!?!" Cytuj
Spuczan 74 Opublikowano 7 czerwca 2010 Opublikowano 7 czerwca 2010 Brzydkie to jak nie wiem. A ten licznik prędkości to jakiś żart. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 7 czerwca 2010 Opublikowano 7 czerwca 2010 Brzydkie to jak nie wiem. A ten licznik prędkości to jakiś żart. Wygląd tych liczników na pewno się zmieni(sama grafika mam nadzieję, że też :confused:, bo na razie nie wygląda to jakoś ładnie). Przecież te screnny to pewnie z jakiejś wersji alpha. Dlatego z oceną grafiki(jak i odnośnie samej rozgrywki i tras) to poczekajmy do oficjalnych informacji, screenów albo gameplay. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy jakiś gameplay M3, a nie tylko renderowany trailer jak to było w zwyczaju z poprzednimi częściami. Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 7 czerwca 2010 Opublikowano 7 czerwca 2010 Brzydkie to jak nie wiem. A ten licznik prędkości to jakiś żart. Wygląd tych liczników na pewno się zmieni(sama grafika mam nadzieję, że też :confused:, bo na razie nie wygląda to jakoś ładnie). Przecież te screnny to pewnie z jakiejś wersji alpha. Dlatego z oceną grafiki(jak i odnośnie samej rozgrywki i tras) to poczekajmy do oficjalnych informacji, screenów albo gameplay. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy jakiś gameplay M3, a nie tylko renderowany trailer jak to było w zwyczaju z poprzednimi częściami. Dziwne,zeby foty robione grze,ktora jest odpalona pod 3D wygladaly za(pipi)iscie. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Taaa screeny jak z wer. ma iPhona hehehe Jak ja kocham takie dywagacje na podstawie kilku niepotwierdzonych obrazków (swoja drogą wstrętne, nawet jak na próbę przekonania że to wczesna wersja!) Cytuj
RoL 578 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 na screenach nie widac ani jednego przejechanego przechodnia, wiec nie wiem skad te porownania do gry Carmageddon. w Driverze, czy Runabout tez byli ludzie na ulicach, ale nie dalo sie ich przejechac. w motorstormie pewnie tez tak bedzie. jakos nie widze sensu w rozjezdzaniu ludzi w zwyklej grze wyscigowej. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Z tymi ludźmi to pewnie zrobią coś na wzór Midtown Madness. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 widzicie, lotniskowiec to nie miasto, mowilem ze teksty "omg robią burnouta" są mocno przesadzone, i bedzie cos wiecej niz zwykle miasto Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 oczywiście ze będzie coś więcej niż miasto!! może będzie podział na różnorodne strefy jak w Pacific Rift. Po obejrzeniu screenów ludzie piszą że ES idą w ślady Barnouta,Split Second czy nawet carmagedoon ,przecież wiadomo że twórcy nie zrobią z takiej wy(pipi)i**** gry wyścigowej jakiegoś klona z konkurencji,ostatni screen daje do myślenia,na pewno nie zabraknie ciekach i mocno wykręconych tras jak w poprzednikach Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Ten lotniskowiec wygląda na bazę wypadową, nie na planszę po której będziemy śmigać, choć kto wie. Na E3 muszą coś pokazać. Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Lotniskowiec to pewnie centrum tejże gry, a te statki (?), obok to może plansze na których będziemy sie ścigać? każda inny teraz itp. Eh ponosi mnie wyobraźnia, ale po co ich tak dużo płynie? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 To są statki transportujące pojazdy na stały ląd, przecież one są o wiele mniejsze niż lotniskowiec. Cytuj
marchi7 0 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Oczywiście, że to nie trasa, no przecież w Pacifc R. też był lotniskowiec. Ale ten screen już jakoś lepiej nastraja. Nie mam nic przeciwko miast, jak bedzie tam umiejscowionych powiedzmy 25% tras, reszta ma być off road i koniec. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Ten nowy screen to pewnie początek intra... W PR na początku były przecież helikoptery, więc nie ma o czym dyskutować. Dobrze że E3 już niedługo to pewnie wszystko się wyklaruje. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 (edytowane) Ten nowy screen to pewnie początek intra... W PR na początku były przecież helikoptery, więc nie ma o czym dyskutować. Dobrze że E3 już niedługo to pewnie wszystko się wyklaruje. To jest screen pokazujący obraz podczas loadingu. ;P Edytowane 8 czerwca 2010 przez YETI Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Na drugim screenie widać ''trójkąt''. Czyżby miało się pojawić Quick Time Events?:confused: Z pewnością. Teraz pewnie samochód będzie sam poruszał się po trasie a gracz będzie wciskał pojedyncze przyciski w kluczowych momentach np. gdy samochód będzie wchodził w zakręt lub gdy na jezdnię wyskoczy jakiś oszołom z forum PSX Extreme. Nie wiem co za debil wymyślił QTE ale powinni tego zakazać we wszelkich grach. Przecież to wytwór szatana jest. A tak na serio to ten lotniskowiec z całą resztą może dać radę. Gdy te San Francisco będzie porządnie zrujnowane to i błoto się znajdzie. Woda, kamienie, przepaście, wyrwy, uskoki również. Patrząc przez pryzmat Split/Second może wydawać się to chybionym pomysłem. MotorStorm jest jednak grą o klasę wyższą i końcowy efekt może nas jeszcze zaskoczyć. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 (edytowane) Kolejny nowy screen : Edytowane 9 czerwca 2010 przez sprite 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.