Opublikowano 6 czerwca 201014 l Na drugim screenie widać ''trójkąt''. Czyżby miało się pojawić Quick Time Events?:confused: obok niego jest kamerka, zpewne chodzi o jakiś tryb replay itp , a nie o naciskanie guzikow w czasie jazdy
Opublikowano 6 czerwca 201014 l Nie wiem czemu, ale te screeny wciąż wyglądają mi na fejk. IMO to jest zbyt dobre na fejk.
Opublikowano 6 czerwca 201014 l Nie wiem czemu, ale te screeny wciąż wyglądają mi na fejk. Nie na pewno nie jest to Fake,wszystko jest wiarogodne, poczekamy zobaczymy... Może obejrzymy już wkrótce jeszcze więcej screenów z M3 przed E3
Opublikowano 6 czerwca 201014 l Pierwsza cześć Motorstorma nie miała nawet startu do pacific rift,zastanów się co piszesz Ja się zastanowiłem i zgodzę się z kolegą, że pierwszy MS był znacznie lepszą grą. Owszem, nie tak "epicką" , mniej różnorodną, ale przyjemność z jazdy i stopień walki z oponentami SI był na znacznie wyższym poziomie. Dwójka była znacznie prostsza, ponadto w Pacific Rift mimo, że jest sporo fajnych tras nie ma ani jednej , która byłaby zaprojektowana w taki idealny sposób jak np. Sidewinder, Tenderizzer czy RainGod Mesa. powinni zrobic warszawe w trakcie powodzi ;p ale na serio to skryptowane akcje typu walacy sie budynek moga stwarzac pewien problem - jak wiadomo każdą trase przechodzi sie dziesiatki albo nawet setki razy, po ktorym razie walacy sie budynek bedzie tak do bólu oklepany że sie moze odechcieć , wiadomo ze czesto w wyscigach trasy sie nudzą, ale co innego jak sama trasa sie nudzi a co innego jak dzieje sie na niej coś "wyjątkowego" , okazuje sie ze to wcale nei wyjatkowe bo budynek sie zawala 100 razy (pewnie zawsze tak samo) Możemy uznać walący się budynek za przeszkodę w rodzaju np. trudnego zakrętu czy szykany, o której doskonale wiemy i jest na trasie zawsze mimo to wiecznie kminimy jaką ją sensownie pokonać Generalnie ja jestem zawiedziony tym otoczeniem miejskim, ale jak ktoś napisał - może będzie się dało wyjeżdżać po za miasto, wtedy byłoby ok.
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Jeżeli nowy MS będzie osadzony w tego typu środowisku, to będzie to największy błąd jaki mogli popełnić panowie z Evolution. MS to pustynie, kaniony, dżungle, góry i masa błota, a nie jakieś miasto. Kolejny klon Burnouta? Po co nam to? Obecnie wielkie rozczarowanie, ale czekam na więcej informacji.
Opublikowano 7 czerwca 201014 l watpie by tworcy aż tak mocno (pipi)neli sie w glowe że postanowili wydać nowego burnouta tylko zrobili to pod tytulem "motorstorm" bo to znana marka podejzewam że to nadal bedzie motorstorm (a nie zaden burnout albo split/sec albo blur), i pewnie zachowa motorstormowe elementy, a moze nawet bedzie jakaś dzicz oprocz miasta (np jakiś park;p) , a moze to bedzie miasto w roznych fazach zniszczenia i np niektore trasy beda na kompletnuym gruzowisku i czyms co wcale nie rpzypomina miasta, albo jakies tereny podbiejskie itp tzn osobiscie sie nie podbniecam zbytnio, ale porponuje troche sie wstrzymać z osądami "o kurfa ale sie zawiodłem! jak mogli tak z(pipi)ac?!?!"
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Brzydkie to jak nie wiem. A ten licznik prędkości to jakiś żart. Wygląd tych liczników na pewno się zmieni(sama grafika mam nadzieję, że też :confused:, bo na razie nie wygląda to jakoś ładnie). Przecież te screnny to pewnie z jakiejś wersji alpha. Dlatego z oceną grafiki(jak i odnośnie samej rozgrywki i tras) to poczekajmy do oficjalnych informacji, screenów albo gameplay. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy jakiś gameplay M3, a nie tylko renderowany trailer jak to było w zwyczaju z poprzednimi częściami.
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Brzydkie to jak nie wiem. A ten licznik prędkości to jakiś żart. Wygląd tych liczników na pewno się zmieni(sama grafika mam nadzieję, że też :confused:, bo na razie nie wygląda to jakoś ładnie). Przecież te screnny to pewnie z jakiejś wersji alpha. Dlatego z oceną grafiki(jak i odnośnie samej rozgrywki i tras) to poczekajmy do oficjalnych informacji, screenów albo gameplay. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy jakiś gameplay M3, a nie tylko renderowany trailer jak to było w zwyczaju z poprzednimi częściami. Dziwne,zeby foty robione grze,ktora jest odpalona pod 3D wygladaly za(pipi)iscie.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Taaa screeny jak z wer. ma iPhona hehehe Jak ja kocham takie dywagacje na podstawie kilku niepotwierdzonych obrazków (swoja drogą wstrętne, nawet jak na próbę przekonania że to wczesna wersja!)
Opublikowano 8 czerwca 201014 l na screenach nie widac ani jednego przejechanego przechodnia, wiec nie wiem skad te porownania do gry Carmageddon. w Driverze, czy Runabout tez byli ludzie na ulicach, ale nie dalo sie ich przejechac. w motorstormie pewnie tez tak bedzie. jakos nie widze sensu w rozjezdzaniu ludzi w zwyklej grze wyscigowej.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l widzicie, lotniskowiec to nie miasto, mowilem ze teksty "omg robią burnouta" są mocno przesadzone, i bedzie cos wiecej niz zwykle miasto
Opublikowano 8 czerwca 201014 l oczywiście ze będzie coś więcej niż miasto!! może będzie podział na różnorodne strefy jak w Pacific Rift. Po obejrzeniu screenów ludzie piszą że ES idą w ślady Barnouta,Split Second czy nawet carmagedoon ,przecież wiadomo że twórcy nie zrobią z takiej wy(pipi)i**** gry wyścigowej jakiegoś klona z konkurencji,ostatni screen daje do myślenia,na pewno nie zabraknie ciekach i mocno wykręconych tras jak w poprzednikach
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Ten lotniskowiec wygląda na bazę wypadową, nie na planszę po której będziemy śmigać, choć kto wie. Na E3 muszą coś pokazać.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Lotniskowiec to pewnie centrum tejże gry, a te statki (?), obok to może plansze na których będziemy sie ścigać? każda inny teraz itp. Eh ponosi mnie wyobraźnia, ale po co ich tak dużo płynie?
Opublikowano 8 czerwca 201014 l To są statki transportujące pojazdy na stały ląd, przecież one są o wiele mniejsze niż lotniskowiec.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Oczywiście, że to nie trasa, no przecież w Pacifc R. też był lotniskowiec. Ale ten screen już jakoś lepiej nastraja. Nie mam nic przeciwko miast, jak bedzie tam umiejscowionych powiedzmy 25% tras, reszta ma być off road i koniec.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Ten nowy screen to pewnie początek intra... W PR na początku były przecież helikoptery, więc nie ma o czym dyskutować. Dobrze że E3 już niedługo to pewnie wszystko się wyklaruje.
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Ten nowy screen to pewnie początek intra... W PR na początku były przecież helikoptery, więc nie ma o czym dyskutować. Dobrze że E3 już niedługo to pewnie wszystko się wyklaruje. To jest screen pokazujący obraz podczas loadingu. ;P Edytowane 8 czerwca 201014 l przez YETI
Opublikowano 8 czerwca 201014 l Na drugim screenie widać ''trójkąt''. Czyżby miało się pojawić Quick Time Events?:confused: Z pewnością. Teraz pewnie samochód będzie sam poruszał się po trasie a gracz będzie wciskał pojedyncze przyciski w kluczowych momentach np. gdy samochód będzie wchodził w zakręt lub gdy na jezdnię wyskoczy jakiś oszołom z forum PSX Extreme. Nie wiem co za debil wymyślił QTE ale powinni tego zakazać we wszelkich grach. Przecież to wytwór szatana jest. A tak na serio to ten lotniskowiec z całą resztą może dać radę. Gdy te San Francisco będzie porządnie zrujnowane to i błoto się znajdzie. Woda, kamienie, przepaście, wyrwy, uskoki również. Patrząc przez pryzmat Split/Second może wydawać się to chybionym pomysłem. MotorStorm jest jednak grą o klasę wyższą i końcowy efekt może nas jeszcze zaskoczyć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.