Słupek 2 183 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Ja wręcz odwrotnie. Ale freeroamu w Motorstormie sobie nie wyobrażam, serio. Choć w BP sprawdził się kapitalnie; imo. Ale w MS niech lepiej będzie tak jak było. Edytowane 13 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Z dostępnych informacji wnioskuję, że do dyspozycji oddane zostanie nam całe miasto a wyścigi będą wytyczane pomiędzy różnymi puntami orientacyjnymi. Nie musi to jednak oznaczać całkowitej wolności - pamiętacie pierwszego Underground'a? Sądzę też, że miasto będzie się rozpadać nieodwracalnie, czyli wieżowiec rozwalony w pierwszym wyścigu, będzie leżał w gruzach w każdym następnym. wydaje mi sie ze oba pomysły sa absurdalne i nie mają najmniejszego sensu zarówno miasto w stylu burnauta jak i nieodwracalne zmiany otwarte miasto calkowicie nie pasuje do MS, to tak jak by zrobic sanboxa z uncharted - na gra musi miec specjalne zaprojektowane trasy wypełnione akcją, a nie wożenie sie po miescie jak w gta drugi pomysl jeszcze bardziej chybiony - wyobrazasz sobie grać np 20h w tą gre i tylko na poczatku podczas pierwszego wyscigu zobaczyc zawalajcy sie budynek? powiedzieli że budynek zostanie zawalonuy do konca wyścigu w nastpenych okrążeniach, ale w nowym wyscigu trasa bedzie od nowa "odbuddowana" Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Hehehe no to by było strasznie głupie i bezsensu z tym tylko jednokrotnym zniszczeniem się czegoś.. Tak na pewno nie będzie. Co do otwartego miasta. To nie chodzi o to, że jak w GTA. Tylko właśnie jak w BP. Masz otwarte miasto ale i tak masz konkretne wyścigi z zaprojektowanymi trasami itd. Tylko zamiast przebijać się i odpalać wyścigi przez menu, sam do nich "dojeżdżasz". BParadise, NFS. Tyle, że właśnie ten freeroam nie pasuje do MS-a. Tutaj najlepsza wydaje się być stara menusowa formuła. Edytowane 13 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Texz 670 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Coś za dużo kombinują z tym MS. Z góry zaplanowane miejscówki były dobre, bo każda oferowała jakieś konkretnie przygotowane tereny, które dzięki temu, że patrzyliśmy z jednej tylko strony mogły być ładnie nałożonymi tapetami, ale za to robiły wrażenie przestrzeni. Oby tego nie spieprzyli. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Z dostępnych informacji wnioskuję, że do dyspozycji oddane zostanie nam całe miasto a wyścigi będą wytyczane pomiędzy różnymi puntami orientacyjnymi. Nie musi to jednak oznaczać całkowitej wolności - pamiętacie pierwszego Underground'a? Sądzę też, że miasto będzie się rozpadać nieodwracalnie, czyli wieżowiec rozwalony w pierwszym wyścigu, będzie leżał w gruzach w każdym następnym.(...)drugi pomysl jeszcze bardziej chybiony - wyobrazasz sobie grać np 20h w tą gre i tylko na poczatku podczas pierwszego wyscigu zobaczyc zawalajcy sie budynek?powiedzieli że budynek zostanie zawalonuy do konca wyścigu w nastpenych okrążeniach, ale w nowym wyscigu trasa bedzie od nowa "odbuddowana" Yano, powiedz mi tak od serca - kiedy ty ostatnio widziałeś metropolię z jednym wieżowcem, co? Po za tym, taki pomysł można rozwinąć z głową w coś naprawdę fajnego. Np. w jednym wyścigu dany wieżowiec przechyla się tylko "lekko" w bok i opiera swoją konstrukcję na sąsiednim budynku, co daje nam efekt bardzo stromego zbocza, po którym mkniemy naszym ścigaczem. W kolejnym wyścigu ten sam wieżowiec zostaje przełamany na pół przez Airbusa (oczywiście w czasie wyścigu), co daje nam niezwykły event ucieczki przed spadającą częścią budynku. Do tego reszta budynku nadal jest świetnym skrótem dla wyskakujący w górę lekkich pojazdów. W następnym wyścigu nieustanne walenie w filary budynku przez ciężarówki, doprowadza do totalnej destrukcji budynku, który zapadając się daje nam dostęp do zdewastowanego metra. Wisienką na torcie jest trzęsienie ziemi, które powodując rozstępy w skorupie ziemskiej wchłania resztki wieżowca - oczywiście my w samym centrum wydarzeń, szaleńczo starający się wyrwać z szybko pogłębiającego się kanionu, w czym starają się nam przeszkodzić gruzy spadające z wyższych partii gleby. No i do tego G. Bush który posądził Kalifornię o produkcję broni masowej zagłady i wysłał tam Marines, żeby rozprawili się z terrorystami, działającymi pod przykrywką Stormersów. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) nadal uwazam ze to glupi pomysł i nic takiego nie będzie zaczynali bysmy z miastem a pod koniec jezdzili po kupie gruzu ? nie ma szans zeby cos takiego zrobili kiedy ty ostatnio widziałeś metropolię z jednym wieżowcem kraków sie liczy? Edytowane 13 czerwca 2010 przez Yano Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Będzie, nie będzie, ja nie o tym. Chodzi mi o to, że postępująca destrukcja nie musi oznaczać jeżdżenia po gruzowisku - matka natura zmieniałby powoli The City w Miasto Żywiołów, gdzie wieżowce zahaczałyby o wulkany, wypiętrzające się pasma skorupy ziemskiej sąsiadowały by z centrami handlowymi a tajemnicza druga siła (G. Bush na 3 kadencji) polowałaby na Stormersów, którzy przemieszczając się pomiędzy budynkami wyprowadzali by w pole śmigłowce przeciwnika. kraków sie liczy? Musisz się czepiać? <_< Dobrze wież, że chodziło mi o "prawdziwą" metropolię made in USA. Edytowane 13 czerwca 2010 przez Mr. Blue Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Z zapowiedzi Gamespotu co podawałem wcześniej: The world will also be persistent, so any damage that's inflicted in one race will remain in place for subsequent events. This means that the city slowly gets wiped out throughout the two-day event, until you're eventually forced to evacuate as it falls around you. Czyli raz rozwalony budynek będzie taki do końca kampanii. I faktycznie pod koniec będziemy jeździli po gruzach miasta. A dwa dni bierze się z fabuły: They rock up as they always do in their mammoth boats and declare it the new home for the next MotorStorm festival. It's at this point that you're introduced to three different racers, each of whom will experience a different 48 hours in the city. The rookie is new to the MotorStorm scene, having stowed away on the ship, and will provide newcomers a gentle introduction to the game. Next up is the survivor, who forms the middle difficulty level and will be an appropriate start for those who are used to the series. Finally, there's the veteran, called Big Dog, who will offer the biggest challenge of any MotorStorm yet, according to Evolution Studios. All three characters will have their own prologue and epilogue, where they arrive on the island and attempt to escape it, while each storyline will overlap with the others as you progress. You can also buy performance upgrades for boost, handling, and combat, as well as body parts, shells, and completely new vehicles Jakoś mi te ulepszenia nie pasują do MS. A już tym bardziej nie wiem o co im chodzi z tymi ulepszaczami do walki. Mam nadzieję, że nie wprowadzą broni do pojazdów, bo bez przesady. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Nie no, zaczyna sie robic niefajnie, czyli jak wlacze sobie pierwszy raz jakas trase, i pierdykne w jakis filar, budynek sie osunie, zmieni sie trasa, to ja juz nie pojezdze w kampanii po tej nienaruszonej wiecej ? super, niech jeszcze fury sie nie odnawiaja... Na moje jedynym sensownym wyjsciem bedzie dodanie takich zmienionych tras "obok" tych normalnych, dzieki temu np. z 16 tras bedziemy mieli powiedzmy 64. I to byloby ok. edit|: to musi byc stopniowe, jezdzimy 10 festiwali na trasach normalnych, pozniej gra narzuca trzesienie ziemi, i jezdzimy na zmienionych, bo samemu to moge sie wk$%$ic i w nic nie uderzac, koncze gre, i zostawiam wyspe jak ja zastalem. Edytowane 13 czerwca 2010 przez caps_LOCK_masta Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 te zmienione trasy chyba będą w 2 dniowych cyklach -eventach, i pewnie tylko w necie czy coś Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 Ale wy marudzicie - miasto nie rozwali się przecież całe w pierwszym wyścigu. :potter: Zamiast cieszyć się, że przez całą grę będziemy mieli do czynienia z płynnie przeobrażającym się środowiskiem, to kręcicie nosami na niepowtarzalność. W zapowiedzi chodzi o kampanię, która będzie zawierała fabułę(!), prowadzoną przez 3 główne postaci. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 OFICJALNY TRAILER MOTORSTORM APOCALYPSE!!!! http://www.youtube.c...h?v=h1ktV74lY-Q Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 (edytowane) na mnie średnie wrażenie ro zrobilo, za duzo samochodów widzianych z boku pokazali, zamiast jakies konkretnej akcji chociaż odrazu mowie że gra zapewne bedzie świetna, i bedzie lepsza niż ten trailer i na szczescie nie ejst to takie sterylne miasto jak sie niektorzy obawiali ze ebdzie kopia NFSa, widac ze jest niezły syf na ulicach i sie sporo dzieje chociaz szkoda ze malo jest fragmentów z normalnej kamery za samochodem, bo MS wlasnie fajnie wygląda przy samej rozgrywce a nie jakies dziwne ujecia z dziwnych kamer Edytowane 15 czerwca 2010 przez Yano Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 OFICJALNY TRAILER MOTORSTORM APOCALYPSE!!!! http://www.youtube.c...h?v=h1ktV74lY-Q Dobry Trailer,mogło by być więcej ujęć gameplayu za pojazdu,ale jest nie źle trailer pobudził jeszcze bardziej mój apetyt na nowego motorstorma Zdecydowanie gra nie straciła swojego charakteru a jedynie go mocniej podkreśliła !! Oczywiście obowiązkowy "the end" trailera z biednym kierowcą , kocham te końcówki trailerów Motorstorma Pozostaje tylko czekać na następne informację i pierwszy video z rozgrywki Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Premiera w 1Q 2011 roku. Będzie można grać własną muzykę podczas gry. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 MotorStorm: Apocalypse - już graliśmy. W 3D! http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,8024714,MotorStorm__Apocalypse___juz_gralismy__W_3D_.html?bo=1 MS:A + 3D = MIAZGA! Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Filmik! http://www.gamersyde.com/stream_motorstorm_apocalypse_e3_gameplay-16068_en.html Jeszcze na pewno troche sie zmieni pod względem grafiki. Maja dużo czasu do premiery. ALe dla mnie już bomba , nie mogę się już doczekać Cytuj
Texz 670 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 PREORDER! GDZIE MOGĘ ZŁOŻYĆ PREORDER?!?! Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 jest niezle ale mam nadzieje ze bedzie lepiej, bo jak narazie to sie nie spuścilem ;p chociaż napewno częsciowo złe wrazenie wynika z braku dzwięku, dla mnie dzwiek jest strasznie wazny, a muza i odgłosy w MS są super, wiec jakies głosy widowni to jednak nie to samo Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 FUCKFUCKFUCKFUCK - kozacka grafa, za(pipi)ista zadyma, mega plynna animacja. Jazda rozpedzonym samochodem wsrod walacych sie budynkow i tumanow kurzu <3 Heh - szkoda, ze premiera dopiero w przyszlym roku. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Wiecie, to jest dopiero pre-alpha. Pamiętam jak dorwałem alphę Dooma 3 na PC i był to zlepek kilku plansz z przeciwnikami, którzy stali się na mnie gapili. Ale to... to wygląda już tak, że nic tylko władować z pudełko i wysłać do sklepów. Cytuj
Spuczan 74 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Wiecie, to jest dopiero pre-alpha. Pamiętam jak dorwałem alphę Dooma 3 na PC i był to zlepek kilku plansz z przeciwnikami, którzy stali się na mnie gapili. Ale to... to wygląda już tak, że nic tylko władować z pudełko i wysłać do sklepów. Pre-alpha czy nie potrącanie ludzi to zła droga. Za to kataklizm i jego wpływ na otoczenie to świetny pomysł. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Kopara opada . Nie dość że gra wygląda pięknie, to jeszcze na trasie tyle się dzieje, że aż brak słów. CUDO!!! I to jeszcze dopiero alpha więc może być tylko lepiej . I jakoś nie wiem czemu strasznie spodobał mi się ten znaczek boosta(że akurat zwróciłem na niego uwagę), oby go nie zmieniali. Zauważyliście, że czasami na ekranie pojawia się przycisk kwadratu, jakiś qte czy co?? Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) Ależ to wygląda dynamicznie,gra jest o wiele szybsza od poprzednich części,MEGA WYPAS !!! brakuje słów w dodatku gra pod względem wizualnym prezentuje się niesamowicie. Taka sama sytuacja jak z Killzone 3 obie gry są aktualnie w wersji pre-alpha a miażdżą swoich poprzedników nawet na gównianych jakościowo filmikach.Cholera ja chce już w to grać !!! Osobiście liczę na wersję demo w tym roku,ale chyba jest to pewne EDIT: MBeniek napisał : "Zauważyliście, że czasami na ekranie pojawia się przycisk kwadratu, jakiś qte czy co?? " NIE MA żadnego QTE !!! Wyraźnie widać ze przycisk kwadratu na ekranie pojawia się przed jakimś zawalającym się budynkiem czy inną destrukcją,ma na celu to zobaczenie dokładnie co zaraz się rozpieprzy na trasie i uniknięcie rozwalenia się. Edytowane 18 czerwca 2010 przez PRQc Cytuj
marchi7 0 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Eh. No ładnie nie powiem to wygląda, ale mi i tak szkoda, że moja kochana seria poszła w stornę, w która iść nie musiała. Nie wiadomo co z tego wyjdzie, może być padaka i nawet jeśli gra będzie dawała rade jako wyścig to zatraci wspaniały klimat. Wózek, który jest prezentowany w gameplayu ni jak sie ma do klimatu MS. Byle do dema, wtedy zobaczymy, ale chyba jednak moim numero uno nadchodzących racerów jest GT5, a nie MS, który będzie i tak o pozycje nr 2 walczył z Hot Pursuitem. Jeszcze ciekawe co Test Drive pokaże. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.