Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W RDR miałem kosmos, koń zapadający się pod ziemię, crashe, freezy. Praktycznie pierwsze 10 godzin jakoś przegrałem ale później do 15-20 miałem po prostu dość. Co ciekawe nie każda kopia gry miała te błędy.

W GTA nigdy nie było tego rodzaju błędów. Jestem pewny że w piątce oprócz zwykłych gliczy jak zawsze nie będzie nic do czego można by się przyczepić.

Opublikowano

wroce na moment do kwestii tlumaczenia

 

sprawa problemu przekladania zartow, anegdot lub nawet zaprezentowanej scenki z Badmanem za pomoca *jamajski belkot* / *zart kulturowy* czy cos.

w sumie co by nie patrzec, to jest to bardzo ciekawy problem, ciekawe jak sobie z tym poradza...

Opublikowano (edytowane)

Poradzą sobie, po niemiecku dali rade, wiec czemu nie po polsku? Polski jest bardzo bogatym i elastycznym językiem w przeciwieństwie do omawianego niemieckiego.

Proszę, nie wracajmy już do tego tematu.

Edytowane przez łosion
Opublikowano (edytowane)

Ja gram teraz w Saints Row 3 i chciałbym żeby R* zachęcił w GTA V do bliższego związania się z jakimś autkiem. W GTA III i VC trzymałem ulubione bryki w garażu, w SR3 mogę robić to samo, mało tego, mogę je sobię tuningować, malować etc a jak jestem gdzieś daleko od domu to mogę jesobie załatwić - dzwonię do kolegi z gangu i on mi podjeżdża wybraną furką (co prawda nie wiem czy akurat to w GTA V będzie pasowało do historii).

 

W GTA IV owszem były te żółte miejsca parkingowe, ale tylko jedno auto się mieściło, co w konsekwencji prowadziło do tego, przynajmniej u mnie, że w ogóle nie miałem "swojej bryki" tylko kradłem co popadnie.

 

Jeszcze inna sprawa dotycząca tego gunplayu. Również w SR3 został on zrobiony bardzo dobrze, można powiedzieć że bardzo przypomina to co zobaczymy w MP3 - bieganie do tyłu/przodu lub na boki jednocześnie strzelając, robienie uników w bok etc przez co strzelaniny są bardzo dynamiczne. To co było w GTA IV było trochę stare. Wpierw trzeba było wyjąć broń, potem przybliżyć LT żeby dało się strzelać. Nie dało się na przykład biegać i jednocześnie strzelać albo np uciekać i strzelać do tyłu (bolączka chociażby tej misji z napadem na bank). Chcesz pocisnąć z gnata? Musisz stanąć.

 

Co prawda SR3 nie ma za to cover system ale jestem pewien że wynika to z decyzji twórców, którym to nie pasowało do desingu (tutaj chodzi o jak największą rozróbę, wielki fun, a nie o realne strzelaniny).

 

Dlatego ciekaw jestem czy GTA V pójdzie tą samą drogą co GTA IV czy jednak zapożyczy cały gunplay z maksia. W pierwszym przypadku będę zawiedziony :confused:

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 1
Opublikowano

Jeśli gunplay i coversystem będzie działał w GTAV tak jak w RDR to ja będę w pełni usatysfakcjonowany. Oczywiście jeśli dojdą do tego jeszcze jakieś dobre rozwiązania z MP3 to będzie wspaniale, ale system z RDR wystarczy. Jeśli chodzi o strzelanie to nie tylko sam system gunplayu w GTAIV był archaiczny - odgłosy strzałów również. W RDR każda broń brzmiała inaczej i aż czuć było pier.dolnięcie, w GTAIV wszystkie bronie - nawet kałach i M16 - brzmiały jak zabawki i w sumie dźwięki były bardzo do siebie podobne. Mam nadzieję, że i tu panowie z R* pójdą do przodu.

  • Plusik 3
Opublikowano

Wg. mnie sterowanie i cover w GTA IV był idealnie wyważony pod względem całego pseudo realizmu gry. Kto chciał ten dłużej przy nim posiedział. Ja w każdym razie nie uważam, że czegoś mu brakowało. Bez autocelowania i na dobrym padzie można było robić co się chciało. Inna sprawa, że bez coveru, bo ten spowalniał niepotrzebnie postać. W RDR mamy kolejny etap ewolucji i dostosowanie sterowania bardziej pod gracza. Mam nadzieję, że w GTA V nie zrobią sieczki jak w Vanquish :D

Opublikowano

no ja potrafiłem biegać i strzelać jednocześnie (grałem oczywiście bez autoaima), po prostu z predkością swiatła operowałem na zmianę gałką i przyciskiem do biegania. ;)

Opublikowano

GTA IV ma fajny model zniszczeń fur - gięcie blachy niemalże do granic absurdu. Naprawdę dziwię się, że nie władowano do gry normalnego czołgu, który by po prostu przejeżdżał po samochodach, nie tylko robiąc za taran, który trudno zatrzymać...

Opublikowano (edytowane)

Hmmm... fakt faktem dopiero w Geju Tonym i nie do końca typowy czołg ale jakby nie było to:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZhRkLmLfHFc

 

Chociaż true w GTAV liczę na więcej podobnych zabawek, czołgów, odrzutowców etc. (DoDo plisss xD). Tak zwanych narzędzi do siania mordu/zabawy jak w starych GTA.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

biorąc pod uwagę podejście R* do aut pt "dachüjesz - wybuchasz" jeżdżenie po autach bez wybuchów jest praktycznie niemożliwe.

chyba tylko w SA była namiastka takiej zabawy. Monster Truck i ta olbrzymia wywrotka. w LV kopalnia była tuż obok autostrady. nie macie pojęcia ile godzin spędziłem jeżdżąc w tą i z powrotem wywrotką obserwując jak za mną wszystko radośnie eksploduje :D

Opublikowano

Model zniszczeń fur w czwórce był bardzo ciekawy. Nieraz wystarczyło delikatnie przypieprzyć jakby tyłem 3/4 części wozu gdzie znajduje się bak by ten od razu zaczął się palić. Nie wspomnę już jak każdy defekt kół zmieniał charakterystykę prowadzenia pojazdu od lekkiego skręcania, aż po całkowitą niemożliwość zmieniania kierunku jazdy. Coś podobnego to widziałem dotychczas chyba w Carmageddonie 2. W sumie jakby nie patrzeć podobna gra gdy siądzie do niej psychopata...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...