Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Coś pięknego po prostu , zaj.ebisty artwork :

 

Kim jest ten pierwszy z prawej? Wygląda trochę jak forelli z Vice city ale nie pasuje tam

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Nie ma co się napalać, bo Rockstar nigdy nie pokazywał swoich gier na targach i teraz będzie zapewne podobnie. ;-) A szczególnie, że tutaj chodzi o GTA.

 

A E3 w 2007 to co?

Opublikowano

BOŻE KOCHANY, ile razy zamierzacie jeszcze to wałkować? Rockstar nie pokazuje nic na targach od 5 lat, GTA V dostanie nowy zwiastun w zwykły szary dzień internetu, po prostu wchodźcie sobie codziennie na ich stronę i sprawdzajcie z nadzieją.

Opublikowano

ta ja o tym wiem, ale ziomeczek mówi, że nigdy nie pokazywali na targach to go prostuje co nie

Opublikowano

Chodziło mi akurat o to, że nigdy nie na targach nie byli obecni jako firma, nie pokazywali czegoś nowego. Na E3 zaprezentowano po prostu drugi trailer na konferencji Microsoftu, który można było od tygodnia oglądać w sieci...

Opublikowano

Boję się, że kolejne info dostaniemy w okolicach października/listopada, czyli rok po premierze pierwszego zwiastuna. Wydaje mi się to coraz bardziej prawdopodobne.

Opublikowano (edytowane)

No niestety mi się wydaje tak samo, ewentualnie coś w sierpniu. Tak w ogóle to ostatnio się zastanawiam czy piątka będzie jak zawsze "szokiem" i jakimś swojego rodzaju przełomem, bo jak patrze na Sleeping Dogs/Watch Dogs to sobie nie potrafię wyobrazić jak będzie wyglądać gta - najlepszy sandboks wszechczasów. Ciekawi mnie najbardziej jak zostanie oddany ten klimat Los Santos (LA), bo moim zdaniem to już w SA było to coś cudownego, a w IV(jednak to już było LC) imo niezbyt. Grafiką gra nas pewnie jakoś nie zaskoczy, bo nie ma prawa ze względu na obecną generację, ale o fizykę, animację, postacie, audio i inne rzeczy już się nie martwię

Edytowane przez Empro
Opublikowano

Watch Dogs robi wrażenie, ale grafiką i klimatem. Sama gra nie ma szans przebić miasta... nawet tego z czwórki. No sorry bardzo, ale pierdyliard interakcji pomiędzy NPC w miastach Rockstar to coś czego nie udało się jeszcze żadnemu deweloperowi powtórzyć w jakiejkolwiek innej grze. A jeżeli miałbym wymieniać najróżniejsze smaczki, które od razu nie są widoczne tylko żauważa się je po wielu tygodniach ostrego szarpania... To teraz już rozumiem dlaczego to czekanie na każdą nową wersję GTA tyle trwa. Naprawdę szacun dla gości, którzy testują wczesne wersje każdego GTA. Ale przynajmniej ich praca przynosi skutek, bo błędy dotychczas w serii GTA nie były jakieś poważne. Zawsze na granicy czegoś co dodawało do tej jakby nie patrzeć dość jajcarskiej serii smaczków.

Opublikowano
W GTAV może byc tylko lepiej, obstawiam właśnie, że fury nie będą się już tak bujać jak w IV ( co moim zdaniem było celowo zrobione - m.in dzięki temu widać jak za(pipi)istym silnikiem fizycznym jest euphoria ;) ).

 

Euphoria odpowiada tylko za generowanie animacji ludzi w czasie rzeczywistym. "Prawdziwym" silnikiem fizycznym jest Bullet.

Opublikowano
Rockstar has integrated a few third party middleware components into RAGE like the proprietary Euphoria character animation engine and the open source Bullet physics engine.

Rage to ogólnie silnik graficzny który łączy ze sobą te inne, przynajmniej tak wywnioskowałem. Co by to nie było to połączenie całkiem udane wyszło :)

Opublikowano (edytowane)

RAGE jest czymś w rodzaju "worka" dla różnej maści technologii. Co ciekawe, duża część z nich jest darmowa. W RAGE użyte zostało np.

Faceware, Euphoria, Bullet Physics Engine, SpeedTree z czego wszystkie z nich są chyba darmowe.

Edytowane przez łosion
Opublikowano

A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

Opublikowano
A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

 

Nazywanie RAGE po prostu "silnikiem graficznym" jest błędne. RAGE nie jest odpowiedzialny TYLKO za generowanie grafiki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...