Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11,2 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Nie ma co się oszukiwać, modding GTA IV bardzo wysoko powiesił poprzeczkę w kwestii choćby tak trywialnej w grach jak grafika Wątpię, żeby piątka wyszła jeszcze w tej generacji bo Rockstarsi dość ost

  • kur.wa zapomnialem wylaczyc kinecta..

  • froncz piotrewski
    froncz piotrewski

    nie pytałem ile zajmuje ci wejście po schodach na 2. piętro

Opublikowano

Coś pięknego po prostu , zaj.ebisty artwork :

 

Kim jest ten pierwszy z prawej? Wygląda trochę jak forelli z Vice city ale nie pasuje tam

Edytowane przez mate5

Opublikowano

No dokładnie , to ewidentnie postać z trailera :)

Opublikowano

No jasne : ]

Opublikowano

Nie ma co się napalać, bo Rockstar nigdy nie pokazywał swoich gier na targach i teraz będzie zapewne podobnie. ;-) A szczególnie, że tutaj chodzi o GTA.

 

A E3 w 2007 to co?

Opublikowano

BOŻE KOCHANY, ile razy zamierzacie jeszcze to wałkować? Rockstar nie pokazuje nic na targach od 5 lat, GTA V dostanie nowy zwiastun w zwykły szary dzień internetu, po prostu wchodźcie sobie codziennie na ich stronę i sprawdzajcie z nadzieją.

Opublikowano

ta ja o tym wiem, ale ziomeczek mówi, że nigdy nie pokazywali na targach to go prostuje co nie

Opublikowano

Chodziło mi akurat o to, że nigdy nie na targach nie byli obecni jako firma, nie pokazywali czegoś nowego. Na E3 zaprezentowano po prostu drugi trailer na konferencji Microsoftu, który można było od tygodnia oglądać w sieci...

Opublikowano

w sumie to juz sie pogodzilem z faktem, ze szanse na V w tym roku są już praktycznie zerowe, ale bede wierzył do końca xD

Edytowane przez Empro

Opublikowano

Boję się, że kolejne info dostaniemy w okolicach października/listopada, czyli rok po premierze pierwszego zwiastuna. Wydaje mi się to coraz bardziej prawdopodobne.

Opublikowano

No niestety mi się wydaje tak samo, ewentualnie coś w sierpniu. Tak w ogóle to ostatnio się zastanawiam czy piątka będzie jak zawsze "szokiem" i jakimś swojego rodzaju przełomem, bo jak patrze na Sleeping Dogs/Watch Dogs to sobie nie potrafię wyobrazić jak będzie wyglądać gta - najlepszy sandboks wszechczasów. Ciekawi mnie najbardziej jak zostanie oddany ten klimat Los Santos (LA), bo moim zdaniem to już w SA było to coś cudownego, a w IV(jednak to już było LC) imo niezbyt. Grafiką gra nas pewnie jakoś nie zaskoczy, bo nie ma prawa ze względu na obecną generację, ale o fizykę, animację, postacie, audio i inne rzeczy już się nie martwię

Edytowane przez Empro

Opublikowano

Watch Dogs robi wrażenie, ale grafiką i klimatem. Sama gra nie ma szans przebić miasta... nawet tego z czwórki. No sorry bardzo, ale pierdyliard interakcji pomiędzy NPC w miastach Rockstar to coś czego nie udało się jeszcze żadnemu deweloperowi powtórzyć w jakiejkolwiek innej grze. A jeżeli miałbym wymieniać najróżniejsze smaczki, które od razu nie są widoczne tylko żauważa się je po wielu tygodniach ostrego szarpania... To teraz już rozumiem dlaczego to czekanie na każdą nową wersję GTA tyle trwa. Naprawdę szacun dla gości, którzy testują wczesne wersje każdego GTA. Ale przynajmniej ich praca przynosi skutek, bo błędy dotychczas w serii GTA nie były jakieś poważne. Zawsze na granicy czegoś co dodawało do tej jakby nie patrzeć dość jajcarskiej serii smaczków.

Opublikowano

Nie bylo.

 

 

To faktycznie ten gosciu z trailera. <shitstorm on>

Opublikowano

no i co że dał gościa z trailera? to już znaczy że ma jakieś powiązania z Rockstar i wie coś więcej? bez przesady

Edytowane przez LeszeK-

Opublikowano
W GTAV może byc tylko lepiej, obstawiam właśnie, że fury nie będą się już tak bujać jak w IV ( co moim zdaniem było celowo zrobione - m.in dzięki temu widać jak za(pipi)istym silnikiem fizycznym jest euphoria ;) ).

 

Euphoria odpowiada tylko za generowanie animacji ludzi w czasie rzeczywistym. "Prawdziwym" silnikiem fizycznym jest Bullet.

Opublikowano
Rockstar has integrated a few third party middleware components into RAGE like the proprietary Euphoria character animation engine and the open source Bullet physics engine.

Rage to ogólnie silnik graficzny który łączy ze sobą te inne, przynajmniej tak wywnioskowałem. Co by to nie było to połączenie całkiem udane wyszło :)

Opublikowano

RAGE jest czymś w rodzaju "worka" dla różnej maści technologii. Co ciekawe, duża część z nich jest darmowa. W RAGE użyte zostało np.

Faceware, Euphoria, Bullet Physics Engine, SpeedTree z czego wszystkie z nich są chyba darmowe.

Edytowane przez łosion

Opublikowano

A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

Opublikowano

Okazuje się, że Max 3 sprzedał się w liczbie mniejszej niż 50% tego co osiągnął LA Noire... gra zayebista ale sprzedaż kiepawa :/

 

Take Two będzie musiało ratować rok fiskalny wydaniem GTA V, ja nadal wierze w jesień.

Opublikowano
A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

 

Nazywanie RAGE po prostu "silnikiem graficznym" jest błędne. RAGE nie jest odpowiedzialny TYLKO za generowanie grafiki.

Opublikowano

Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) – silnik graficzny stworzony przez producenta gier - Rockstar Games. Silnik wykorzystywany w grach pisanych na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3 oraz na komputery osobiste. W chwili obecnej silnik ten wykorzystują gry Rockstar Games Presents Table Tennis, Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption oraz Midnight Club: Los Angeles.

eot

Opublikowano
Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) is a game engine developed by the RAGE Technology Group at the video game developer Rockstar San Diego with contributions by other Rockstar studios.

Zagraniczna Wikipedia mówi co innego ;] Nie sugerować się Wikipedia proszę ;]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.