Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serio, już nie wiem czy LeszeK pisze o podstawce czy dodatkach. W GTA IV na X360 mamy wszystko rozmazane jakby jakimś impresjonistycznym filtrem, w Lostach - filtr ala A Day After, w Balladzie jest czyściutko - ale przez to wychodzą na wierzch popup obiektów.

Opublikowano

Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką. To chyba zawsze najbardziej mnie wkurzało w GTAIV, SA było piękne kolorystycznie, a IV bywała w niektórych momentach (zależnie od pogody) taka ''nijaka''. W balladzie wszystko to naprawiano i jak mam ochotę pośmigać po LC to odpalam właśnie to DLC.

Ja dalej mam bekę z ludzi, którzy tak usilnie twierdzą, że GTAIV aż tak bardzo zestarzało się graficznie, owszem, pewne rzeczy rzucają się w oczy, ale moim zdaniem (biorąc pod uwagę tylko konsole) to jest dalej jeden z ładniejszych sanboxów.

Opublikowano

Ja tam żadnej beki nie mam. Fakt faktem implementacja silnika RAGE w GTA IV odbiega od tego co mamy choćby w Max Payne 3. Oczywiście obie gry różnią lata oraz kwestia zbudowania świata.
Najbardziej jednak to widać na podstawie postaci.


67Wda.jpg

1HdZ3.jpg

Założę się, że w GTA V nie dostaniemy postaci bardziej ubogich graficznie. Na pewno nie jeżeli chodzi o główne postaci.

Osobiscie jednak uważam, że na porządnym PC i bez żadnych modów GTA IV pokazuje pazurki. Może oprócz genialnego Just Cause 2 żaden deweloper nawet nie przybliżył się do tej gry. Szczerze polecam zwłaszcza Słupkowi sprawdzenie tego sandboxa bo wiem że nie grał.

Opublikowano (edytowane)

ja mam bekę właśnie z porównywania sanboxa do liniowej strzelaniny. Przecież to jest oczywiste, że w ''korytarzowej'' grze możesz uzyskać więcej detali (w tym m.in bardziej szczegółowe twarze) niż w sanboxie, w którym konsola musi liczyć 10x więcej na raz i właśnie GTAIV jest bardzo szczegółowe jak na taką grę.

Jeśli chodzi o PC, to na konkretnym kompie z odpowiednimi modami czwórka wygląda nieziemsko, ale przecież ja wyraźnie napisałem, że piszę o konsolach i tylko konsolach. PC mnie nie interesuje.

Edytowane przez 44bronx
  • Plusik 2
Opublikowano

W multi w Max Payne 3 masz bardzo sandboxowe plansze, a jakość jakość grafiki wcale nie odstaje od tego co mamy w singlu. Zresztą to prawie ta sama firma, ci sami ludzie i ten sam silnik. Już w RDR widać było ogromny skok jakościowy względem czwórki. Możesz mieć i z tego bekę ale progresu nie zatrzymasz.

Opublikowano

Ale to jest chyba oczywiste, że RDR wygląda lepiej ogólnie rzecz biorąc od GTAIV, ba, wg. mnie jest to najładniejszy sanbox. Jednak weź pod uwagę to, że RDR powstał dużo później niż GTAIV i przede wszystkim to są dwie zupełnie inne gry, przecież w Red Deadzie nie masz ulic pełnych przechodniów i samochodów, nie jeździsz na koniu 200 km/h jak i sam teren jest zupełnie inny niż w GTA. Dzięki temu twórcy mogli zaszaleć pod innymi względami, dzięki czemu RDR wygląda przepięknie do tej pory.

Co do porównywania Maxa do GTA to mimo wszystko porównanie to jest zupełnie nie na miejscu. Zaraz zaczniesz porównywać Table Tennis do GTAIV, przecież to ten sam silnik...

 

Proponuje zakończyć offtopa bo zaraz będą marudzić.

Opublikowano

Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką.

 

 

...Ja wolę jednak "pierwotny" look GTAIV. Przy pierwszym włączeniu TBoGT uderzyło mnie, jak "czysta" właśnie i "surowa" stała się grafika. Usunięcie filtrów w moim odczuciu pozbawiło Liberty City sporej części klimatu... I sprawiło, że niedoskonałości graficzne bardziej rzucają się w oczy. But that's just me.

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście, że porównywanie Max Payne III do GTA IV jest nie na miejscu. Jak napisał 44bronx, Max Payne III jest korytarzową strzelaniną, bez ogromnych terenów, które muszą być na bieżąco wczytywane, bez ruchu ulicznego, zmiany pór dnia i pogody w czasie rzeczywistym i losowych zdarzeń, takich jak przelot helikoptera nad nami. Owszem, są mapy multiplayerowe, ale one są tak czy siak nieporównywalnie mniejsze. W przypadku sandboksa konsola ma o wiele więcej na głowie i grafika jest obcięta.

 

Red Dead Redemption to zaś łatwiejszy do zaprojektowania świat, z mniejszą ilością obiektów - łąki, tereny zielone.

 

Dlatego GTA V jest ogromnym projektem, który wymaga ogromnego nakładu pracy i prześwietlenia konsol na wylot,

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

W instrukcji MP3 mamy coś takiego: http://i.imgur.com/1ljp9.jpg Niestety nie znalazłem lepszego zdjęcia...

Ta część instrukcji informuje nas, że postaci stworzone w MP3 będzie można w jakiś sposób przenieść do GTA V. Co to ma wspólnego z wyglądem postaci jako takich? Ano nie wierzę, żeby Rockstar przez "sandboxowość", "otwartość" i "rozbudowanie" tej drugiej gry miał zaoszczędzić mocy procesorów na obniżeniu jakości wspomnianych "postaci", przenosząc je ze świata MP3 do GTA V. Jeżeli tak zrobi to narazi się na krytykę, że postacie w porównaniu z tym co pokazano w MP3 wyglądają gorzej.
I nie zgadzam się, że MP3 nie pokazuje pazura, nawet jeżeli to jest tylko liniowy shooter. Są miejscówki, które porażają swoim rozmachem i ilością elementów, nie będących jedynie tłem akcji, ale jako pełnoprawne obiekty składające się na miasto: http://www.tgrealm.com/images/revmp3/mp9.jpg

Ale spoko. RAGE w MP3 to jedynie pokaz tego co ten silnik potrafi, pełnię możliwości zobaczymy w otwartym świecie Los Santos. Belive!

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Napiszę po raz ostatni, że porównywanie sanboxa do liniowej strzelaniny to jak porównywanie crossa do ścigacza. Nie ma sensu, bo w obu przypadkach moc idzie w co innego.

Edytowane przez 44bronx
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
More to come this week

 

 

 

O KUR<WA

 

 

Nie mogę się doczekać postu Słupka :P

Edytowane przez mate5
Opublikowano (edytowane)

 

603544_10151203110825097_1033406005_n.jpg

=

gta-5-trailer-1-looking-out-at-los-santos.jpg

?

 

 

 

:o

 

żeby tylko był głównym bohaterem

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Chyja wiesz, może kolesia odpowiednio odmłodzili albo na tym zwiastunie wyglądał aż tak staro. Ja myślę, że będzie miał raczej coś koło 40-stki.

BTW Teraz czytam, że ludzie za sterami jeta widzą właśnie tego kolesia ze zwiastuna, tylko ja jestem taki ślepy i go nie dostrzegam?

Opublikowano

Mnie jakoś nie jara to że głównym bohaterem byłby ten stary dziadyga. Wyobrażacie go sobie na rowerku w stroju sportowym?

 

Śmieszne myślenie i tak, wyobrażam sobie. Rozumiem, że jak sam będziesz miał te 40-50 lat, to będziesz takim właśnie stereotypowym starcem, co to na wszystko narzeka i jak to go życie męczy, pierdząc na kanapie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...