BoroBoro 161 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 ja liczę na luty-marzec Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Generalnie jeśli Take Two nadal planuje takie wysokie zyski na ten rok fiskalny, to muszą to wydać do marca, ale przypominam, że z Maxem było podobnie i bez żadnych problemów przesunęli. Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 nawet jakby zapowiedzieli na np.ten marzec to i tak przesuną datę premiery o kilka miesięcy jak to R* Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Tym razem będziemy w grze dostawać telefony w stylu "hey cousin, let's go play tennis!", w środku pościgu. Cytuj
Gość Vesper Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) Rozumiem podjarę, sam jestem fanem GTA, w IV przeszedłem wszystkie misje, również te poboczne, acziwmenty za różne zabawy, jednak: teren zapewne będzie olbrzymi, sama gra mocno rozbudowana, "wszystko" super i w ogóle, ale... grafika jest słaba, niestety mocno trąci. Screen z willą i kortem oraz ze spadochronem tylko mnie w tym utwierdził. Tak, to sandbox, ale obecne konsole już bardzo wyraźnie sapią, fakt jest faktem. Nie zdziwiłbym się, gdyby grafika w V ze względu na większy teren była nawet gorsza od GTA IV. Na zdrowy rozsądek: grafa w GTA IV była gorsza (teoretycznie), mimo to występowały w tamtej części: pop up i spadki FPS, a wszystko maskowane przeróżnymi filtrami. Naprawdę ktoś wierzy, że Rockstar (!) dokona jakiegoś cudu w tej kwestii? Edytowane 22 sierpnia 2012 przez Vesper 1 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Zdaje się, że to samo można było wyczytać przed premierą San Andreas na PS2. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 A wpadłeś na pomysł, że minęły 4 lata i dużo lepiej ogarniają konsole niż wtedy gdy robili GTA IV? No bo wedle Twojego rozumowania to np. Girsy 1 powinny wyglądać tak samo jak trójka a nie wyglądają. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 ciekawe czy robiąc IV r miało juz plany na V to zdjęcie bardzo przypomina zakończenie trailera z V Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Jak myślicie dlaczego zostały 3 wolne miejsca w zakładce ze screenami? http://www.rockstargames.com/V/ Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 raczej trailera SA. skoro wrócili do LC, planowali już pewnie powrót do LS. zresztą było już o tym screenie ileś tam stron wcześniej. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 premiera 26 marca 2013 BELIEVE Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 bardziej ósmego. 3 puste pola, osiem screenów. 3-8 czyli po amerykańskiemu 8 marca Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Sami na to wpadliście, czy może pomogli Wam e-koledzy z neogafa i gtaforums? 1 Cytuj
Gość Vesper Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) A wpadłeś na pomysł, że minęły 4 lata i dużo lepiej ogarniają konsole niż wtedy gdy robili GTA IV? No bo wedle Twojego rozumowania to np. Girsy 1 powinny wyglądać tak samo jak trójka a nie wyglądają. A nie wpadłeś na to, że starli się ze wszystkich sił (GTA na next geny - jedynie - brak w planach wersji PC) i to prawie wszystko, co udało im się wyciągnąć z tych superkomputerów? Nawet jeśli któraś platforma była wiodąca, to na żadnej gra nie wygląda dużo lepiej względem drugiej. I nie wiem, czego mieli się uczyć w przypadku X360, przecież w programowaniu gier to komputer. Wyeliminowanie wszystkich zbędnych filtrów (mam na myśli te, jeśli chodzi o jak najlepszy odczyt miasta) + stałe 30 klatek. To już byłby sukces. A oni mieliby jeszcze jakoś znacząco upiększyć grafikę i podciągnąć przy tym fizykę? Cool story. Przecież to Rockstar, "mistrzowie" optymalizacji. Nie wiem, z czego wydedukowałeś teorię o GoW. Akurat w przypadku gry Epic Games byłem pewny, że grafika może (musi) być jeszcze lepsza. Co do GTA IV, pod tym kątem miałem spore oczekiwania, ale nie jakieś z kosmosu. Kolega kupił na premierę, pokazał mi i pierwsze moje wrażenie, to wtf?! Jakie to rozmazane, nieczytelne, spadki klatek podczas zwykłej rozpierduchy, doczytywanie tekstur. Wrażenie wówczas zrobiły na mnie jedynie: wielkość miasta, możliwości i fizyka. Edytowane 22 sierpnia 2012 przez Vesper 1 1 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 do snucia z dupy wziętych teorii spiskowych nie potrzebuję e-kolegów tam też szukają pikseli, których układ daje datę i w ogóle strefa 11? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) A nie wpadłeś na to, że starli się ze wszystkich sił (GTA na next geny) i prawie wszystko, co udało im się wyciągnąć z tych superkomputerów?Wyeliminowanie wszystkich zbędnych filtrów (mam na myśli te, jeśli chodzi o jak najlepszy odczyt miasta) + stałe 30 klatek. To już byłby sukces. A oni mieliby jeszcze jakoś znacząco upiększyć grafikę i podciągnąć przy tym fizykę? Cool story. Przecież to Rockstar, "mistrzowie" optymalizacji. Nie wiem, z czego wydedukowałeś teorię o GoW. Akurat w przypadku gry Epic Games byłem pewny, że grafika może (musi) być jeszcze lepsza. Co do GTA IV, pod tym kątem miałem spore oczekiwania, ale nie jakieś z kosmosu. Kolega kupił na premierę, pokazał mi i pierwsze moje wrażenie, to wtf?! Jakie to rozmazane, nieczytelne, spadki klatek podczas zwykłej rozpierduchy, doczytywanie tekstur. Wrażenie wówczas zrobiły na mnie jedynie wielkość miasta, możliwości i fizyka. GoW to nie jedyny przykład. The Last of Us wygląda 2 razy lepiej od Uncharted 1, dlaczego? Co, nie mogli zrobić tego od razu? Przecież zapewne "starali się ze wszystkich sił". Takie pier.dolenie. Rockstar nie jest miszczem optymalizacji, ale raczej nie wydadzą gry, która będzie chodzić w 480p w 15 klatkach nie sądzisz? BTW grałeś w RDR, MP3? Rozumiem, że one wyglądają i chodzą równie tragicznie co GTA IV? Edytowane 22 sierpnia 2012 przez Kre3k 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) Nie uważacie, że ten most ze screena ze spadochronem był już w SA ? Pod nim również chyba przechodziła taka przełęcz z drogą i rzeką. Zastanawiające to jest, bo możliwe, że dostaniemy część terenów, które były w SA, a co za tym idzie upragnione dzielnice LS (w tym Grove Street) także mogą się pojawić A poza tym, motocykle na screenie zasuwają chyba po pustynii, co nie ? Edytowane 22 sierpnia 2012 przez krupek1 Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 nie jeden był taki most w SA. Nie rozumiem jak można przyczepić się do grafiki na tym screenie Cytuj
Gość Vesper Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 GoW to nie jedyny przykład. The Last of Us wygląda 2 razy lepiej od Uncharted 1, dlaczego? Co, nie mogli zrobić tego od razu? Przecież zapewne "starali się ze wszystkich sił". Takie pier.dolenie. Rockstar nie jest miszczem optymalizacji, ale raczej nie wydadzą gry, która będzie chodzić w 480p w 15 klatkach nie sądzisz?BTW grałeś w RDR, MP3? Rozumiem, że one wyglądają i chodzą równie tragicznie co GTA IV? Było już o tym gościu, odwiedzasz ten temat regularnie, czytasz posty i piszesz w nim znacznie dłużej niż ja i to przeoczyłeś? Uncharted 3 wygląda lepiej niż Max, i co z tego? MP3 to nie sandbox, nie ma co porównywać. Uncharted i Last of Us? Te gry to exclusive'y na konsolę SONY, która to konsola na początku była trudna w programowaniu - X360 nie, więc na sprzęt MS GTA IV mogło wyglądać znacznie lepiej od wersji PS3, gdyby były takie możliwości. Bo chyba nie wmówisz mi, że Rockstar zrównał do siebie obie wersje, żeby SONY nie zaliczyło epic fail'a generacji. RDR nie jest tak złożone wizualnie jak GTA, a przy tym wygląda na PS3 wyraźnie gorzej niż na 360.Może chodzić w 720p i stałych 30 klatkach (+ filtry), ale wtedy nie ma mowy o lepszej grafice względem GTA IV. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 mostu nie kojarzę za bardzo, był chyba podobny z torami kolejowymi? motorki na moje zasuwają po tej trasie, która prowadziła na szczyt góry. w SA był tam motorek, spadochron i rampa :ph34r: część terenów na bank będzie się powtarzać. szczerze wątpię by rezygnowali z tak klimatycznych miejscówek jak GS. może po prostu nie będą tak istotne w fabule. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Było już o tym gościu, odwiedzasz ten temat regularnie, czytasz posty i piszesz w nim znacznie dłużej niż ja i to przeoczyłeś? Uncharted 3 wygląda lepiej niż Max, i co z tego? MP3 to nie sandbox, nie ma co porównywać. Uncharted i Last of Us? Te gry to exclusive'y na konsolę SONY, która to konsola na początku była trudna w programowaniu - X360 nie, więc na sprzęt MS GTA IV mogło wyglądać znacznie lepiej od wersji PS3, gdyby były takie możliwości. Bo chyba nie wmówisz mi, że Rockstar zrównał do siebie obie wersje, żeby SONY nie zaliczyło epic fail'a generacji. RDR nie jest tak złożone wizualnie jak GTA, a przy tym wygląda na PS3 wyraźnie gorzej niż na 360. Okej, no to jedziemy dalej z przykładami gier, które wyglądają lepiej od swoich poprzedników a mimo to chodzą tak samo: ME3/ME2 > ME1 AC2 > AC1 Portal 2 > Portal 1 Saints Row: The Third > Saints Row 2 Batman: AC > Batman: AA Bad Company 2 > Bad Company 1 Skyrim > Oblivion Prototype 2 > Prototype 1 Wszystkie te gry to oczywiście multiplatformy. Jak chcesz to mogę znaleźć więcej przykładów. Może chodzić w 720p i stałych 30 klatkach (+ filtry), ale wtedy nie ma mowy o lepszej grafice względem GTA IV. No widzisz, czyli jednak sam przyznajesz, że może być lepiej niż z czwórką. Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 GS może nie będzie ale ghetto zrobią i będzie klimatyczne w uj,ten most był np.na pustyni,i gdzieś na wsi po prostu zwykły most się do niego doczepiliście,fajny wodospad jest na tym screenie ze spadochronem,wpłynie się tam łódką Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) Cokolwiek Rockstar nie poprawi, nie zrobi, GTA V będzie absolutnym szczytem tej generacji sprzętowej. Ogromny sandbox, żyjący sanbox. Warto też się cofnąć do przeszłości, do PS2, by zobaczyć różnice pomiędzy GTA III i San Andreas. Jak pamiętam, GTA III na PS2 chodziło naprawdę gówniane - doczytujące się tekstury było widać co chwilę. W San Andreas tego nie było, nie było też tego rozmazania grafiki, ale na PS2 gra chodziła w naprawdę niskiej rozdzielczości i gubiła klatki bardzo często. PS3 oraz X360 już przy GTA IV się duszą i ksztuszą - Rockstar na pewno coś poprawi, ale IMO nie będą to jakieś duże skoki. Edytowane 22 sierpnia 2012 przez Lukas_AT Cytuj
Gość Vesper Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 No widzisz, czyli jednak sam przyznajesz, że może być lepiej niż z czwórką. Może być lepsza, wg tego co napisałem, ale podniecasz się (żeby nie było, nie tylko Ty) screen'ami (twierdząc, że będzie ładniej niż w GTA IV) na których nie widać elementów, które przykładowo podałem (rozdzielczość + FPS).Poza tym, równie dobrze może to być 640p (mniejsza rozdzielczość niż w GTA IV na X360) + stałe 30 FPS, ze względu na prawdopodobnie dużo większy świat, czyli może wyjść na to, że poprawią jedynie stabilność framerate (choćby na potrzeby latania odrzutowcem nad tym wielkim miastem), kosztem rozdzielczości, co grafiki raczej nie zmienia na lepszą. 1 Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 patrzac na te screeny przynajmniej wiadomo, ze gta5 wyjdzie na pc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.