Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem trochę rozczarowany treścią magazynu. Spodziewałem się więcej konkretów, tymczasem pojawiło się więcej wątpliwości niż przed emisją Pdf-a. Co z kupowaniem posiadłości, siłowaniami (zmiana postury bohaterów), tuningiem samochodów, zwierzętami i wieloma innymi równie ważnymi kwestiami z punktu widzenia gracza?

Czy ktoś jeszcze poza mną ma taki niedosyt czy ja zdziwaczałem ?

Odnośnik do komentarza

psy będa, pisali o tym że skakały koło płotu czy coś takiego ale o reszcie faktycznie mało co napomkneli jedynie brak elementów rpg o tym wspomnieli

 

Andy McNamara@GI_AndyMc

We have a whole month of GTA inspired content coming, this is just the start. Watch http://gameinformer.com/gtav all month long.

Edytowane przez BoroBoro
Odnośnik do komentarza

Z tego co się tam dowiedziałem to siłki ma nie być, tuningu aut raczej też nie, kupowanie posiadłości chyba tak też nie. IMO zwierzęta to pewniak. Podejrzewam, że R* nie powiedziało wszystkiego GI, dlatego też nie na każde nasze pytanie znajdzie się tam odpowiedź ;)

Edytowane przez schabek
Odnośnik do komentarza

Randkowania, siłki czy wku.rwiającego masowego dzwonienia i nękania o spotkania nie będzie... siłowni szkoda, ale tak jak wspomnieli, po macoszemu nie chcieli traktować tego aspektu wiec wyleciał, radkowanie lata koło ptaka, ale na mega plus zmniejszone gadanie przez fonika z przydupasami. Aspekt ekonomiczny jako taki też się pojawi, ale nie w formie kupowania nieruchomości. A no i widoki na screenach a'la K&L rozpieprzają moszny.

E: i tak na dobrą sprawe, tyle tekstu, a gó.wno żem się dowiedział, podstawy i ogólniki, ale może to i lepiej. Napalony na trailer jestem jeszcze bardziej !

Edytowane przez XM16E1
Odnośnik do komentarza

Przecież tam jest napisane jak byk, że siłowni nie będzie bo ze zmianą postury było zbyt dużo problemów. Tak samo z posiadłościami będą inne sposoby upłynnienia gotówki.

Tekst przeleciałem "po łebkach" stąd moja niewiedza. O ile z brakiem motywu zmiany postury można się jakoś pogodzić o tyle aspekt kupowania posiadłości mogli przywrócić do serii co znacznie wydłużyło by czas rozgrywki. Największy niedosyt budzi we mnie brak informacji na temat implementacji zwierząt co byłoby nowością w serii a dodało by grze realizmu.

Odnośnik do komentarza

 

 

Niby gdzie?


Używając trainera można było zmieniać poszczególne komponenty karoserii aut, np. futo, sentinel lub oracle miał kilka rodzajów mask, progów itp. Nie było to osiągalne w każdym samochodzie, bo nie każdy miał "ekstra elementy" ale w dużej ilości aut tak :)
Dlatego też napisałem - "w pewnym sensie"
Odnośnik do komentarza

Ja tam jestem zadowolony z tego tekstu. Najważniejszego się dowiedziałem- twórcy skupili się na akcji. Wybuchy, podpalenia, spadochrony, włamania, miejska wspinaczka i gwóźdź programu- napady na bank! Odbieram to jako oświadczenie, że misje: "jedź na drugi koniec miasta (najlepiej nie niszcząc fury), przebij się przez dziesiątki wrogów i dopadnij uciekającego bossa" będą ograniczone do minimum.

Odnośnik do komentarza

co wy z tymi zwierzętami, widać je na trilerze i na artach wiec raczej będą

a może nawet murzyn zgodnie z artem i swoim zawodem bedzie za pomoca psa sciągał długi

 

 

btw ktoś zgadł że psychol bedzie mieszkałw przyczepie na terenach pustynnych, fajnie ;d

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

co wy z tymi zwierzętami, widać je na trilerze i na artach wiec raczej będą

a może nawet murzyn zgodnie z artem i swoim zawodem bedzie za pomoca psa sciągał długi

 

shieeeet, chce taka misje asap! burek gryz go!

 

znajac R* i ich pomysly na gameplay w RDR (lapanie zakonnic na lasso i kladzenie na torach) to calkiem mozliwa opcja

Edytowane przez black mamba
Odnośnik do komentarza

O kur,rwex.

 

Przełączanie bohaterów w każdej chwili, screen z Trevorem na quadzie przy stacji benzynowej, rodzinka Michaela, wielkie miasto, nurkowanie

 

 

 

Hrubaz

 

Michael - gość z balkonu, "family man"

Trevor - świrus

Franklin - Murzyn

 

 

 

8zomB.jpg

 

Na lewo widać las który pewnie nie jest jedynym w grze a jest większy niż Tall Trees z RDR

 

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Ja tam jestem zadowolony z tego tekstu. Najważniejszego się dowiedziałem- twórcy skupili się na akcji. Wybuchy, podpalenia, spadochrony, włamania, miejska wspinaczka i gwóźdź programu- napady na bank! Odbieram to jako oświadczenie, że misje: "jedź na drugi koniec miasta (najlepiej nie niszcząc fury), przebij się przez dziesiątki wrogów i dopadnij uciekającego bossa" będą ograniczone do minimum.

Jeśli misje z okradaniem banków będą zmontowane tak jak te z VC i SA to będzie zaje*iście. Uwielbiam motywy (w filmach) gdzie banda robi przygotowania do napadu. No i postacie krwi i kości... Będzie jazda!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...