MaZZeo 14 240 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Zaj.ebiście mi się podoba zarys postaci Michaela. Od razu mi się skojarzył De Niro z jednego z moich ulubionych filmów. 2 Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 skoro będzie można przełączać postacie podczas swobodnej eksploatacji miasta to co się stanie jeśli zostawimy kogoś w samolocie, badz będziemy mieli 6 gwiazdek ? przełączenie bedzie zablokowane ? mam nadzieję że R* zrobi dobry balans pomiędzy tym wszystkim Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Wtedy pewnie postać przejmie SI. Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 (edytowane) Nie wiem jak Wy, ale ja jestem trochę rozczarowany treścią magazynu. Spodziewałem się więcej konkretów, tymczasem pojawiło się więcej wątpliwości niż przed emisją Pdf-a. Co z kupowaniem posiadłości, siłowaniami (zmiana postury bohaterów), tuningiem samochodów, zwierzętami i wieloma innymi równie ważnymi kwestiami z punktu widzenia gracza? Czy ktoś jeszcze poza mną ma taki niedosyt czy ja zdziwaczałem ? O posturach,posiadlosciach,silowniach pisze w artykule. Słabe textury,obawiam sie o frameratw,oświetlenie wygląda bardzo dobrze.Jak nie popsują frameratu to to będzie dobra gra. Edytowane 8 listopada 2012 przez poli_x Cytuj
Lukas_AT 1 202 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 No, jestem w szoku. To spory krok naprzód dla gatunku sandboxów. To rewolucja. Tak ogromnego terenu długo nie będzie miał żaden sandbox. Jeśli wszystko w praktyce będzie wyglądało jak na papierze - bez dwóch zdań 10/10. 1 Cytuj
Observer 10 518 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Gra generacji. To co przeczytałem praktyczni przerosło moje oczekiwania. Fabularnie, gameplajowo - mistrzostwo. Natomiast zawiedli panowie z GI. Czemu nie zapytali o technikalia? Powinni bardziej przycisnąć producentów. Człowiek z R* mówi że zasięg wzroku w GTAIV sięgał półtora mili, a tym razem ma sięgać aż po horyzont, wspomina też źródłach światła w oddali (jak mniemam chcą odejść od "świecących kropek" które je imitowały w GTAIV) - aż ciśnie się na usta - to jakim cudem to ma pójść na obecnych konsolach? Zmodyfikowali silnik, stworzyli nowy? Jak z płynnością, aliasingiem? Wspomniane jest też o skanowaniu aktorów w Nowym Yorku - ale nie jest wprost napisane czy chodzi o skanowanie twarzy rodem z LA Noire, czy tylko o animacje ciała. Ja osobiście już więcej informacji do premiery nie potrzebuje jeśli chodzi o elementy fabularne - nie chce sobie spojlować - jednak ciekaw jestem właśnie technicznej strony, bo przy tym rozmiarze świata i wspomianych zmianach nie wyobrażam sobie tego na moim PS3. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 na ps3 można upchać tyle danych bo ma BD, w LA noire to animacja twarzy zajmowała 80% dyskietek właśnie, tutaj może być tak że cały teren zostaje zainstalowany na dysk a misje muzyka i szystko inne jest odczytywane z płyty, zresztą nie znam na tym haha Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Tu trzeba sie zgodzić poza informacją o 3 głównych postaciach i sporą ilością screenów GI nie zaszalał.... 0 informacji o technikalia.... Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Teraz, już na spokojnie mogę powiedzieć, że jestem w pełni usatysfakcjonowany. Fabuła z pewnością będzie niesamowita, najbardziej spodobał mi się motyw z przeskakiwaniem między postaciami podczas free-roam'u, to jest widok jak google earth / maps + to, że pozostałe dwie postacie cały czas coś robią. Grafika jest świetna, screeny mogą być co prawda podrasowane ale detale są niesamowite (monitory na screenie z liną). Mapa ogromna, świetna ekipa (relacje trevor - franklin ). Ciekawi mnie jak będzie z pilotowaniem myśliwców bo z jednej strony tylko Trevor umie latać Hydrą (było że jest ex pilotem wojskowym) ale z drugiej strony był pokazany screen z Michaelem w myśliwcu, zastanawia mnie jak to będzie fabularnie rozwiązane. Już się nie mogę doczekać jak podjadę Trevorem pod stację benzynową na pustyni, zadźgam paru typków tasakiem do mięsa by potem rzucić koktajlami mołotova w samochody aż wszystko wyleci w powietrze. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 ale z drugiej strony był pokazany screen z Michaelem w myśliwcu to mogl byc trevor, wtedy go nie znalismy wiec myslelismy ze to michael, ale to byl ledwo widoczny zarys białego faceta, wiec to mogl byc poprostu trvor Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Chyba nie myslicie, ze tylko jedna postacia sie bedzie dalo latac samolotem Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 to mogl byc trevor, wtedy go nie znalismy wiec myslelismy ze to michael, ale to byl ledwo widoczny zarys białego faceta, wiec to mogl byc poprostu trvor http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/21To jest raczej Michael IMO. Cytuj
matcz 10 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Gra generacji. To co przeczytałem praktyczni przerosło moje oczekiwania. Fabularnie, gameplajowo - mistrzostwo. Natomiast zawiedli panowie z GI. Czemu nie zapytali o technikalia? Powinni bardziej przycisnąć producentów. Człowiek z R* mówi że zasięg wzroku w GTAIV sięgał półtora mili, a tym razem ma sięgać aż po horyzont, wspomina też źródłach światła w oddali (jak mniemam chcą odejść od "świecących kropek" które je imitowały w GTAIV) - aż ciśnie się na usta - to jakim cudem to ma pójść na obecnych konsolach? Zmodyfikowali silnik, stworzyli nowy? Jak z płynnością, aliasingiem? Wspomniane jest też o skanowaniu aktorów w Nowym Yorku - ale nie jest wprost napisane czy chodzi o skanowanie twarzy rodem z LA Noire, czy tylko o animacje ciała. Ja osobiście już więcej informacji do premiery nie potrzebuje jeśli chodzi o elementy fabularne - nie chce sobie spojlować - jednak ciekaw jestem właśnie technicznej strony, bo przy tym rozmiarze świata i wspomianych zmianach nie wyobrażam sobie tego na moim PS3. Wydaje mi się, że brak informacji o technikaliach to nie wina ludzi z Game Informera. Na pewno chcieli "wycisnąć" z przedstawicieli R* jak najwięcej informacji, tylko po prostu ludzie z Rockstar nie byli upoważnieni do udzielania na nie odpowiedzi. W końcu do premiery zostało parę miesięcy. Cytuj
aux 3 807 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Ochłonąłem, umyłem monitor i stwierdzam że się nie zawiodłem. Zapowiedź jest trochę zbyt ogólna, pewne rzeczy mi się nie podobają, ale jakaś tam wizja gry rysuje się w głowie i jest to dobra wizja. Trzy postacie i cała ta bajera z ich przełączaniem brzmi świeżo i ciekawie. Ogromny teren, masa pojazdów, randomowe questy poukrywane w terenie - to brzmi pysznie. Tak samo jak duża ilość misji napadowych. W czwórce wszyscy się jarali napadem na bank, więc nie mogło być inaczej. A co mnie rozczarowało? Zmieniony model jazdy. W czwórce moim zdaniem był świetny, szalony. Nie chcę sztywnego modelu rodem z gry wyścigowej. Druga sprawa to brak romansów. Bawiły mnie randki w poprzednich częściach, Michael ma żonkę i dziecko, ale pozostali panowie chyba nie. Randki psychola byłyby zabawne. Co do oprawy graficznej to jestem spokojny, RDR był piękny. Mistrzowie z Rockstar mieli czas by jeszcze bardziej dopieścić silnik, wymyślić nowe sztuczki. Ale w poziom zaprezentowany na screenach nie wierzę. No i zastanawia mnie kwestia płyt DVD w Xboxie360. Jak oni to wykombinują. Zgaduję że będzie obowiązkowa instalacja kilku płyt na dysk. Podsumowując - dawać pre-order na limitkę i komorę hibernacyjną!!Podsumowanie z GOLahttp://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=72473 1 Cytuj
matcz 10 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 W artykule było napisane, że podczas misji będzie nam towarzyszyć muzyka. Fajnie, gdyby ponownie odpowiadali za nią goście z Health... Soundtrack do trzeciego Maksa był IMO fenomenalny (zwłaszcza słynne "Tears"). Cytuj
Grzes!ek 37 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Własnie czytam podsumowanie na GOLu i V genialnie się zapowiada No i mam nadzieje, że będzie więcej misji takich jak ta Artykuł w Game Informerze kończy się opisem misji, w której trójka bohaterów musi odbić pewną osobę z siedziby IAA (odpowiednik CIA). W pierwszej części gracz steruje Trevorem, który pilotuje helikopter. Następnie wciela się w byłego gangstera, który musi spuścić się na linie na odpowieni poziom budynku. W międzyczasie Franklin zapewnia im wsparcie ogniowe jako snajper. Po dostaniu się do pomieszczenia z przesłuchiwanym gracz może pozostać w skórze Michaela i rozpocząć strzelaninę z ochroną lub wcielić się w szalonego zabijakę i pobawić się jako strzelec wyborowy. Ostatnia część misji – ucieczka w helikopterze – pozwala z kolei na sterowanie każdym z trzech protagonistów i obserwowanie akcji z odmiennych perspektyw. Takie rozwiązanie, według deweloperów, pozwala na „postawienie gracza w samym środku nieustannej akcji, eliminując wszelkie etapy przejściowe”. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 (edytowane) Jesli ktos sie zastanawia jak to mozliwe, ze mozna zrobic wielka mape na obecnej generacji konsol i jak bedzie z doczytywaniem tekstur i otoczenia to polecam odpalic Just Cause 2 - tam mapa jest gigantyczna i wszystko nie tylko bardzo dobrze wyglada, ale tez super chodzi. Mozna ? - jasne, ze mozna ! Zastanawiam sie tylko czy mapa w GTA V bedzie wieksza niz w Just Cause 2. Edytowane 9 listopada 2012 przez saptis Cytuj
baniek 246 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 podejrzewam, że 2 trailer będzie z perspektywy tego murzyna, albo tego pedofila ;D pierwszy lekko narysował motywację 1 bohatera do bycia gangsterem Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 JC2 faktycznie chodzi super płynnie, ma wielki teren i super draw distance ale w GTAV nie dość,że Rockstar musiałoby dorównać do tamtego enginu to jeszcze muszą go przebić(Euphoria, jeszcze większy teren itp). Jedynie o co się boję to płynność animacji...przyznajmy szczerze Rockstar jakoś nigdy za cel nadrzędny sobie tego nie przyjmował. Co do loadingów...pewnie potną mapkę na zasadzie - Los Santos - reszta terenów pozamiejskich. Loadingi przy misjach jak sugeruje tekst rozwiążą jak w MP3...czyli filmiki na enginie gry które bezpośrednio przechodzą w gameplay(swoją drogą genialne rozwiązanie), mające na celu też zatuszować wczytywanie(co wiązać się pewnie z tym,że nie będzie można ich praktycznie skipować). To,że GI nie pisało o technikaliach to żaden szok - pewnie widzieli jeden,dwa etapy, pewnie gra jest jeszcze w fazie beta i pewnie R* im zabroniło mówić o tych sprawach Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 9 listopada 2012 Autor Opublikowano 9 listopada 2012 Dwie informacje z Twittera redaktora GI: -R* zaprezentowało grę w wersji na PS3 -gra ma nadal tymczasowy HUD Jeden wyciek okazał się prawdziwy, z marca tego roku, o trójce bohaterów: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=504969 Michael, Trevor i Albert - najwyraźniej Rockstar od tamtej pory zmieniło imię tego ostatniego na Franklin. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 -R* zaprezentowało grę w wersji na PS3 O, i to dobrze wróży A poza tym, to po przeczytaniu artykułu i przemyśleniu go wychodzi mi na to, że GTA V może być najwspanialszą rzeczą zrobioną przez ludzi w tym stuleciu Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 9 listopada 2012 Autor Opublikowano 9 listopada 2012 O, i to dobrze wróży Red Dead Redemption również pokazywano mediom w wersji na PS3 i zbyt dobrze to się nie skończyło . Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Ale to było dawno i nieprawda Max Payne 3 był już prawie identyczny. Trzeba będzie poczekać na jakieś gameplay series i wtedy się zobaczy czy będą dalej pokazywać z PS3 czy przeskoczą na X360. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 (edytowane) JC2 faktycznie chodzi super płynnie, ma wielki teren i super draw distance ale w GTAV nie dość,że Rockstar musiałoby dorównać do tamtego enginu to jeszcze muszą go przebić(Euphoria, jeszcze większy teren itp). (...) W takim GTA IV - Euphoria włączała się jedynie w przypadku kolizji i w pewnej odległości od gracza. To jest właśnie fenomen Rockstar, że potrafi tak oszczędnie dysponować tak zaawansowaną techonologą jak Euphoria, że tego prawie nie widać. Dlaczego? Normalnie gdy przechodnie chodzą to za ich chód odpowiada zwykła technologia animacyjna jak w innych grach. Dopiero gdy dojdzie do bezpośredniej kolizji gra wczytuje silnik graficzny i działają się cuda. Normalnie jak z dwoma kartami w lapkach, gdzie włącza się Nvidia gdy mamy obsługę gierek 3D Sprawa odległości była dla mnie nie do zauważenia w podstawce GTA IV. Dopiero w Balladzie o Geju wyeliminowano filtry i mogłem z eksplodującej snajperki sprawdzić w jakiej odległości od gracza działa Euphoria. Kto tego jeszcze nie próbował niech sprawdzi. Wynik zaskakuje bo z daleka postacie mają animacje prawie jak w San Andreas. Tak więc taka widoczność nie ma nic wspólnego z Euphorią, a jedynie dobrym dysponowaniem mocą konsol i inteligentnym Level Of Detail. R* są w tym mistrzami. Edytowane 9 listopada 2012 przez Texz Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 ja tam się zadowolę jak będzie identyczny z wersją z x360... na razie to GTA4 na ps3 było koszmarnie zoptymalizowane względem x360. RDR już chodziło dużo, dużo lepiej ale miało gorszą rozdzielczść i cięcia w roślinności. MP3 już wygląda identycznie i jedyne różnice to minimalnie większe spadki fps raz na ruski rok, które gdyby nie stronki typu digitalfoundry nie dałoby się zauważyć Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.