Opublikowano 11 listopada 201212 l Pytanie wlaśnie jak interpretować wyraz gameplay - czy jako widok z góry ostatecznej wersji miasta, czy jako widok zza samochodu/za plecami bohatera z ukazanym HUD-em.
Opublikowano 11 listopada 201212 l Jeden pies, ocenimy jak zobaczymy. edit: zapomnij o HUD-zie w oficjalnym trailerze. Chyba, że będzie to Gameplay Series, ale niestety nie będzie. Edytowane 11 listopada 201212 l przez Texz
Opublikowano 11 listopada 201212 l No właśnie nie bez powodu taki typ zwiastuna nazywa się gameplay series. Trailer może być na silniku gry, pokazywać miasto z lotu ptaka, ale nie jest to gameplay. Edytowane 11 listopada 201212 l przez Lukas_AT
Opublikowano 11 listopada 201212 l będzie pokazany pewnie ten przeskok pomiędzy postaciami, nic innego ;], dawałeem to ogłoszenie strone wczesniej
Opublikowano 11 listopada 201212 l Ciekaw ile obiektów (budynki, rozkład ulic itp) z tej gry znajdzie się w nowym GTA Motyw z samochodem przejeżdżającym pod tablicą kierunkową niemal żywcem wyjęty z trailera GTA5
Opublikowano 11 listopada 201212 l RDR I GTA IV tez było na ps3, ale wyszło jak wyszło, teraz obie platformy bedą równe pod względem grafiki
Opublikowano 11 listopada 201212 l tutaj macie jjak bedzie wyglądał system zmiany postaci na przykładzie GTA IV swietna realizacja ! i co podoba sie ?
Opublikowano 12 listopada 201212 l Fajnie to wygląda a jest to zrobione przez graqcza, jak to R* to to będzie kosmos.
Opublikowano 12 listopada 201212 l O której możemy spodziewać się tych informacji od IGN? Bo jak dotąd nic nowego na ich stronie nie widzę.
Opublikowano 12 listopada 201212 l co do zmiany postaci wątpie zeby to tak wygladalo, raczej bedzie cos o wiele szybszego, tzn bez pojawiajacych sie obrazkow na ekranie, a jedynie nacisniecie guzika, chwilowe spowolnienie czasu i szybki najazd kamery na 2 postac
Opublikowano 12 listopada 201212 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Kilka nowych screenów: http://www.gamer.nl/...shots-van-gta-v Jest pociąg Edytowane 12 listopada 201212 l przez SzczurekPB
Opublikowano 12 listopada 201212 l tereny górskie w tej grze to będzie mindblowing. Trochę szkoda,że R* chyba do premiery będzie się bawił z graczami podrasowanymi screenami. Chyba nikt nie sądzi,że w sandboxie na tej generacji komukolwiek uda się zrobić wypułky bieżnik w oponie w motorze (jak w foto2) albo, że tablice rejestracyjne w samochodach będą w takiej kosmicznej rozdzielczości. Edytowane 12 listopada 201212 l przez Ficuś
Opublikowano 12 listopada 201212 l MASAKRA !! Dopiero po tych screenach widać ogrom terenu. Czas fapingu uznaję za otwarty.
Opublikowano 12 listopada 201212 l Sliczne. A ten pan na spadochronie to ja w przyszlosci, probujacy trafic na dach pociagu zanim ten wjedzie do tunelu . Edytowane 12 listopada 201212 l przez Bansai
Opublikowano 12 listopada 201212 l O w morde! Pociągi w GTA V?? Za(pipi)ongo! Uwielbiałem robić katastrofy w San Andreas. Piękne screeny, znów mam mokro.
Opublikowano 12 listopada 201212 l Pociagi - Yeah ! Pierwszy screen z gorami i pociagiem wyglada super - wlasnie takich miejscowek chcialem w GTA ! No to pojezdze sobie pociagiem..... Screeny wygladaja na troche podkrecone i na obecnych konsolach az tak dobrze to niestety nie bedzie wygladac, ale o wiele gorzej tez pewnie nie bedzie. Edytowane 12 listopada 201212 l przez saptis
Opublikowano 12 listopada 201212 l Hejt: coś strasznie mało drzew na tych screenach w RDR las był całkiem spoko a tu jakaś padaka,oj R* zawiodłem się trololo A poważnie to mi się w bani nie mieści że R* może zrobić taka grafikę na tej generacji.Mózg wyebany... Chcę już siać radosny rozpi*rdol a tu trzeba czekać jeszcze tyle dni Edytowane 12 listopada 201212 l przez kudlaty88
Opublikowano 12 listopada 201212 l trochę te screeny podkręcone, ale zdjęcie pociagu wygląda na takie ujęcie z prawdziwej gry ;]
Opublikowano 12 listopada 201212 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Cytat ]These are the main interesting points of the Spanish preview at[/b] http://www.meristati...e-juego/1816760. - Map 5xtimes bigger than RDR map. - RDR dynamic world was also the starting point to create a living world in GTA V. "Our goal is to surpass RDR" said Dan Houser. - Prisons and Canyons are mentioned - The satire of the American society will include subjects like "Hollywood, the porn industry, weed smuggling, homeless people, a bankrupt government". - Underwater world (and underwater caves) and diving equipment confirmed - Houser said that missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante ones will be back but "probably not identical to the ones in previous GTA cause they wouldn't fit in the 3 protagonists personalities, but the 3 protagonists will have odd jobs to do". - About the 3 protagonists skills: Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklyn the skilled driver and sniper, Micheal the "smooth operator", skilled and versatile. - The idea about creating Micheal came from the question: "What would do a typical GTA protagonist (usually aged between 28y-35y) after he retired and he's in his 45ish years old?". "Where's the action?" he'd ask himself. - Franklyn is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklyn repo man jobs. - Trevor is an ex military pilot. - Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction. - According to Houser missions types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved." - They played the same mission of GI. - Euphoria engine is at its best. - Draw distance improved. - They haven't seen any popping up in the scenery. - Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay. - About the economy Houser says: "you will be able to spend money to buy interesting and fun things… expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of — I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item." - Biggest vehicles selection of any GTA game. - Dynamic music in missions - No COOP in SP - MP will be a huge part of the game and it will be very addictive. - MP has been developed by a separated team and it has been developed as something as important and full of content as SP. - COOP confirmed in MP Cytat ]New facts from gamesaktuell.de[/b] -the map is 100% accessible from the beginning on -from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter -the story builds around 5 or 6 big robberies -in many missions the three protagonists are working together -in some missions you only have 2 or you are on your own -the game decides which character you are controlling during a mission unless -the character-switch-icon is saying you can switch, then you can play whoever you want -the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too -Rockstar pushes the consoles to their limits -some flickering and juddering still occur but they want to fix that -radio stations feature weather repots and other news -multiplayer won't have coop story missions but they might implement some sort of coop style missions http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532650&st=40 Edytowane 12 listopada 201212 l przez sprite
Opublikowano 12 listopada 201212 l Cytat -the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too jesli to prawda to wielkie pokłony dla ekipy R* (oczywiscie jesli przy takiej grafice bedzie stałe 30 klatek )
Opublikowano 12 listopada 201212 l zobaczcie kable na słupach telegraficznych, ja nie wierzę że będzie taki AA na konsolach, to jest gładkie jak pupa niemowlaka , a na niektórych scrrenach widać brak AA i pewnie to są prawdziwe screeny ingame.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.