Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna

Featured Replies

Opublikowano

Pytanie wlaśnie jak interpretować wyraz gameplay - czy jako widok z góry ostatecznej wersji miasta, czy jako widok zza samochodu/za plecami bohatera z ukazanym HUD-em.

  • Odpowiedzi 11,2 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Nie ma co się oszukiwać, modding GTA IV bardzo wysoko powiesił poprzeczkę w kwestii choćby tak trywialnej w grach jak grafika Wątpię, żeby piątka wyszła jeszcze w tej generacji bo Rockstarsi dość ost

  • kur.wa zapomnialem wylaczyc kinecta..

  • froncz piotrewski
    froncz piotrewski

    nie pytałem ile zajmuje ci wejście po schodach na 2. piętro

Opublikowano

Jeden pies, ocenimy jak zobaczymy.

 

edit: zapomnij o HUD-zie w oficjalnym trailerze. Chyba, że będzie to Gameplay Series, ale niestety nie będzie.

Edytowane przez Texz

Opublikowano

No właśnie nie bez powodu taki typ zwiastuna nazywa się gameplay series. Trailer może być na silniku gry, pokazywać miasto z lotu ptaka, ale nie jest to gameplay.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

będzie pokazany pewnie ten przeskok pomiędzy postaciami, nic innego ;], dawałeem to ogłoszenie strone wczesniej

Opublikowano

Ciekaw ile obiektów (budynki, rozkład ulic itp) z tej gry znajdzie się w nowym GTA

 

 

Motyw z samochodem przejeżdżającym pod tablicą kierunkową niemal żywcem wyjęty z trailera GTA5 :woot:

Opublikowano

RDR I GTA IV tez było na ps3, ale wyszło jak wyszło, teraz obie platformy bedą równe pod względem grafiki

Opublikowano

tutaj macie jjak bedzie wyglądał system zmiany postaci na przykładzie GTA IV swietna realizacja !

i co podoba sie ?

Opublikowano

O której możemy spodziewać się tych informacji od IGN? Bo jak dotąd nic nowego na ich stronie nie widzę.

Opublikowano

co do zmiany postaci wątpie zeby to tak wygladalo, raczej bedzie cos o wiele szybszego, tzn bez pojawiajacych sie obrazkow na ekranie, a jedynie nacisniecie guzika, chwilowe spowolnienie czasu i szybki najazd kamery na 2 postac

Opublikowano

tereny górskie w tej grze to będzie mindblowing. Trochę szkoda,że R* chyba do premiery będzie się bawił z graczami podrasowanymi screenami. Chyba nikt nie sądzi,że w sandboxie na tej generacji komukolwiek uda się zrobić wypułky bieżnik w oponie w motorze (jak w foto2) albo, że tablice rejestracyjne w samochodach będą w takiej kosmicznej rozdzielczości.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

MASAKRA !! Dopiero po tych screenach widać ogrom terenu. Czas fapingu uznaję za otwarty.

Opublikowano

Sliczne. A ten pan na spadochronie to ja w przyszlosci, probujacy trafic na dach pociagu zanim ten wjedzie do tunelu :woot:.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Porywania pociągów jak w SA included? : )

Opublikowano

O w morde! Pociągi w GTA V?? Za(pipi)ongo! Uwielbiałem robić katastrofy w San Andreas. Piękne screeny, znów mam mokro.

Opublikowano

Pociagi - Yeah ! Pierwszy screen z gorami i pociagiem wyglada super - wlasnie takich miejscowek chcialem w GTA !

No to pojezdze sobie pociagiem.....

 

Screeny wygladaja na troche podkrecone i na obecnych konsolach az tak dobrze to niestety nie bedzie wygladac, ale o wiele gorzej tez pewnie nie bedzie.

Edytowane przez saptis

Opublikowano

Hejt: coś strasznie mało drzew na tych screenach w RDR las był całkiem spoko a tu jakaś padaka,oj R* zawiodłem się :sleep: trololo

 

A poważnie to mi się w bani nie mieści że R* może zrobić taka grafikę na tej generacji.Mózg wyebany...

Chcę już siać radosny rozpi*rdol a tu trzeba czekać jeszcze tyle dni :cray:

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

trochę te screeny podkręcone, ale zdjęcie pociagu wygląda na takie ujęcie z prawdziwej gry ;]

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
  Cytat
]These are the main interesting points of the Spanish preview at[/b] http://www.meristati...e-juego/1816760.

 

- Map 5xtimes bigger than RDR map.

- RDR dynamic world was also the starting point to create a living world in GTA V.

"Our goal is to surpass RDR" said Dan Houser.

- Prisons and Canyons are mentioned

- The satire of the American society will include subjects like "Hollywood, the porn industry, weed smuggling, homeless people, a bankrupt government".

- Underwater world (and underwater caves) and diving equipment confirmed

- Houser said that missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante ones will be back but "probably not identical to the ones in previous GTA cause they wouldn't fit in the 3 protagonists personalities, but the 3 protagonists will have odd jobs to do".

- About the 3 protagonists skills: Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklyn the skilled driver and sniper, Micheal the "smooth operator", skilled and versatile.

- The idea about creating Micheal came from the question: "What would do a typical GTA protagonist (usually aged between 28y-35y) after he retired and he's in his 45ish years old?". "Where's the action?" he'd ask himself.

- Franklyn is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklyn repo man jobs.

- Trevor is an ex military pilot.

- Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.

- According to Houser missions types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved."

- They played the same mission of GI.

- Euphoria engine is at its best.

- Draw distance improved.

- They haven't seen any popping up in the scenery.

- Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay.

- About the economy Houser says: "you will be able to spend money to buy interesting and fun things… expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of — I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."

- Biggest vehicles selection of any GTA game.

- Dynamic music in missions

- No COOP in SP

- MP will be a huge part of the game and it will be very addictive.

- MP has been developed by a separated team and it has been developed as something as important and full of content as SP.

- COOP confirmed in MP

 

  Cytat
]New facts from gamesaktuell.de[/b]

 

-the map is 100% accessible from the beginning on

-from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter

-the story builds around 5 or 6 big robberies

-in many missions the three protagonists are working together

-in some missions you only have 2 or you are on your own

-the game decides which character you are controlling during a mission unless

-the character-switch-icon is saying you can switch, then you can play whoever you want

-the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too

-Rockstar pushes the consoles to their limits

-some flickering and juddering still occur but they want to fix that

-radio stations feature weather repots and other news

-multiplayer won't have coop story missions but they might implement some sort of coop style missions

 

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532650&st=40

Edytowane przez sprite

Opublikowano
  Cytat
-the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too

 

jesli to prawda to wielkie pokłony dla ekipy R* (oczywiscie jesli przy takiej grafice bedzie stałe 30 klatek :D )

Opublikowano

zobaczcie kable na słupach telegraficznych, ja nie wierzę że będzie taki AA na konsolach, to jest gładkie jak pupa niemowlaka , a na niektórych scrrenach widać brak AA i pewnie to są prawdziwe screeny ingame.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.