Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna

Featured Replies

Opublikowano

Nie mam pojęcia skąd tyle minusów dla bronx`a.... Taka jest prawda, mimika w HR ssie pałę po całości przecież, Stevie Wonder by przyznał mu rację. 

 

całe dwa xD

  • Odpowiedzi 11,2 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Nie ma co się oszukiwać, modding GTA IV bardzo wysoko powiesił poprzeczkę w kwestii choćby tak trywialnej w grach jak grafika Wątpię, żeby piątka wyszła jeszcze w tej generacji bo Rockstarsi dość ost

  • kur.wa zapomnialem wylaczyc kinecta..

  • froncz piotrewski
    froncz piotrewski

    nie pytałem ile zajmuje ci wejście po schodach na 2. piętro

Opublikowano

tak jak napisał butcher, mimika w HR ssie pałę, jak na grę która ma być interaktywnym filmem. GTA jest sanboxem i mimo to mimika jest świetna, moim zdaniem spokojnie można porównać mimikę z HR do tej z GTA. Rozumiem, śmiać się z porównania mimiki z GTA do tej z LA Noire, bo to przepaść, ale tu to trzeba być ślepym żeby twierdzić że HR w tym aspekcie jest jakieś zaje.biste.

Opublikowano

Zgadza się, takie L.A. Noire, produkcja z otwartym światem na polu mimiki twarzy zostawiła Heavy Rain mocno w tyle. Nawet pomimo faktu, że technologia okazała się na tyle kosztowna, że Team Bondi poszło się kochać. Jednak z GTA IV to lekka przesada. 

Opublikowano
 
23 maja w Moskwie Rockstar poraz drugi zaprezentował wersję demo GTA V.
Poniżej zsumowanie suchych faktów z rosyjskich artykułów wartych uwagi.
  • IGN Russia
  • Gameru.net
  • Meownauts.com
  • Pressxtowin.com
  • Gmbox.ru
  • Games.mail.ru
  • Igromania.ru
  • Kanobu.ru
  • Bestgamer.ru

i wygląda następująco:


  1. Franklin wydaje się być lepiej zbudowany niż na wcześniejszych trailerach.
  2. Gdy spotkamy dwóch żywo rozmawiających ze sobą turystów z dużymi torbami i zbliżymy się do nich, na krótko przerwią rozmowę i przywitają się. Po tym odejdą i odnowią rozmowę.
  3. Koło wyboru postaci: Michael po lewej, Trevor na górze, Franklin po prawej.
  4. Kiedy Trevor wszedł do wody i był przy łodzi, woda sięgała mu po pierś.
  5. Poruszając się w strefie przybrzeżnej do zamierzonego punktu na mapie, spotykamy młodziaków na plaży. Kilka osób jest w jeepie którym, jak widać, tutaj przyjechali. Inni skusili się na lot odrzutowcem. Woda w grze wygląda naprawdę fajnie: fale są realistyczne i nie są do siebie podobne.
  6. Powierzchnia wody jest wspaniała lecz wodospady są obrzydliwie brzydkie.
  7. Odzież wygląda bardziej realistycznie: jest uwypuklona i jest jasne że nie jest to już tylko tekstura.
  8. Ekstremalnie nietypowa i niewygodna nowa mini-mapa.
  9. Aby wysadzić w powietrze samochód musisz w niego wpakować tylko 10 pocisków, nie ważne gdzie - wybucha natychmiast. I wybuch był podobny do osłabionych, wadliwych fajerwerków (klaśnięcie światłem i rozbrysk).
  10. W niektórych obszarach bohaterów towarzyszy muzyka orkiestrowa.
  11. Wszystkie obrażenia pojawią się na naszej trójce bohaterów w czasie rzeczywistym w zależności od ich rodzaju.
  12. Wśród minusów: słabe wygładzanie obiektów (widoczny "efekt schodków"): tekstury które pojawiają się przed tobą: motyle wylatujące z krzaków i rozpuszczające się w powietrzu (Dziennikarze sugerują że motyle po prostu znikają w powietrzu, ponieważ PS3 pracuje na granicach swoich możliwości i jest to zbędny bubel. Z drugiej strony wymagania gry po prostu przewyższają możliwości konsoli). No ale drugą stroną medalu jest to, że świat gry jest niesamowity. I piękny. I duży.
  13. Jelenie występują w skupiskach
  14. Ubrania marszczą się podczas chodzenia, w tym samym kierunku jak postać. Ślady na piaszczystych powierzchniach nie znikają.
  15. Strzelanina z policją w zaprezentowanym napadzie jest nieciekawa i monotonna i nie są tak efektowna jak w MP3.
  16. Michael wychodzi z baru o chwiejnym kroku czy niekiedy wychodząc na spacer. Prawdopodobne lecz jeszcze nie potwierdzone na(pipi)anie w trzy dupy.
  17. Prawie każda postać może nam powiedzieć coś o swoim życiu.
  18. Najprawdopodobniej, informacje o trybie multiplayer pojawią się w przeciągu dwóch tygodni.
  19. Rockstar zwrócił uwagę że czasem obrażenia zostawią na zawsze ślady na ciele bohaterów.
  20. Animacja postaci jest nie tylko gładsza ale również szybsza.
  21. Scena z Trevorem pod wodą wygląda bardziej imponująco niż podobne sceny zaprezentowane w CoD: Ghosts. vmUGTqz.gif
  22. Muzyka pod wodą wykonana jest w podobnym stylu jak w Metroid Prime.
  23. Jednostki wojskowe potwierdzone. Będą najwyższym stopniem poszukiwania - piątym.
  24. W jednej misji w TBoGT gdy mieliśmy zdobyć opancerzony czołg, z czasem poziom poszukiwań spadał co wiązało się ze słabnącą ilością jednostek, aż w końcu zgubiliśmy pościg. W zaprezentowanej wersji demonstracyjnej gry wygląda to o wiele gorzej, bo w czasie strzelaniny wybili wszystkich gliniarzy i pozbyli się pościgu.
    Jeden z rosyjskich dziennikarzy zauważył mały paradoks: masa przygotowań do głównego skoku poprzez kilka mniejszych, wszystko zapięte na ostatni guzik a pod koniec napadu po wybiciu ostatniego policjanta, jest jak makiem zasiał. R* oznajmił że pracuje nad udoskonaleniem systemu.
  25. Fizyka samochodów jest bardziej realistyczna. Zaczynając od zawieszenia a kończąc na dźwięku silnika.
  26. Poziom poszukiwań jaki był podczas napadu na opancerzoną furgonetkę to 4 gwiazdki.
  27. Mimo pozorów gra wyraźnie wygląda daleko od finalnej wersji. Jednakże nawet teraz gra daje pozory wersji ostatecznej.
  28. Michael przedstawia plan napadu Trevorowi i Franklinowi na swoim smartfonie.
  29. Jest możliwe naprawienie swojego samochodu dzięki umiejętnościom mechanika.
  30. Minigry w multiplayerze.
  31. Kiedy paparazzi jechali za Michaelem na motocyklach, rozbili się na jednym z filarów ale nie spadli z nich. Według dziennikarzy było to trochę nierealistyczne. Powiedzieli że wyglądało to jakby paparazzi mieli przyklejone zady do siedzeń.
Opublikowano

Mam wrazenie, ze Rockstar pokazuje jakis starszy kod, aby teraz troche pohamowac nasze podniecenie i na premiere uderzyc z grubej rury.

Opublikowano

To jest dobre pytanie. Miałem podobny dylemat i wybrałem kolekcjonerkę na PS3. Chociaż znając życie wersja na X360 będzie ciut lepsza. Ale mam zamiar przejść obie wersje zaczynając od PS3.

Opublikowano

Jak myślicie, którą wersje brać? X360 czy PS3? 

zależy czy lubisz żonglować płytkami DVD

Opublikowano

 

Jak myślicie, którą wersje brać? X360 czy PS3? 

zależy czy lubisz żonglować płytkami DVD

 

Napisał bym coś o 640p i braku trawy na  PS3 ale się powstrzymam :P

Opublikowano

grałeś już w GTA5? opowiedz coś więcej

Opublikowano

Ty też nie grałeś,więc skąd wiesz że trzeba zmieniać płyty?  :sorcerer:

Opublikowano

fakt że wersja jest prezentowana na ps3 i narzekają na ostre krawędzie nie świadczy o 640p, mysle ze na koniec generacji R nauczył się robić gry. MP 3 wyglądał bardzo spoczko na ps3, prezentowanie wersji gta na ps3 tez o czymś świadczy , myslę że różnice będą niewielkie. A co do DVD to jednak xbox dostanie te 2-3 płyty. Miasto prawe tak duże jak gta4 + tereny wiejskie, chyba że będzie jakaś magiczna przymusowa instalacja danych, lub dostaniemy 3x dvd z możliwością zgrania wszystkiego na dysk. Ja po lekkim zawodzie z gta IV na ps3 daję jeszcze jedną szansę R hehehe

Opublikowano

Info z pokazów dla naszych rosyjskich przyjaciół: 

 

 

Protagonists

Protagonists
 
• When playing one protagonist the other two will move around the map independently
• Franklin looks even more buff than the screenshots suggest
• Trevor appears to be mentally ill
 
Robberies/Heists
 
• If executed correctly the first few robberies can be very profitable and open up a lot of new opportunities.
• Hiring the same person multiple times to help with a robbery will basically 'level up' this person's skills, provided they remain safe.
• The less people survive the robbery, the less people you have to share the earnings with. 
• Heists are a 3 step process: 1. You come up with a plan and plan the heist (multiple options in doing so) 2. hiring of accomplices 3. executing the actual heist.
• Two types of robberies; Heists which take longer planning and may require outside help but result in bigger earning and Blitz assignments which don't require outside help and a lot of planning but have smaller payout.
 
Combat
 
• You can shoot freely while on the move, keeping total control of your weapon
• 'Battle jog' allows the protagonist to hold his gun at the ready while moving fast
• Rolling from cover to cover to dodge bullets is back but with new animations and has become more convenient
• When hovering over an enemy the sight changes from white (non-violent/ally) to red (violent/enemy)
• Several options for targeting, including "free aim", "soft aim" "hard aim"
 
Map
 
• Los Santos is located on the south-side of the map
• The North side of the map will be mountainous and forested terrain with a bunch of small villages
• Draw distance is impressive for current generation consoles
• Overall the water looked beautiful except for the 'hideous' waterfalls 
 
Atmosphere
 
• Redneck type family sitting outside an RV
• Deer drinking water in a River
• Backpackers were soon walking by
• A herd of deer is spotted
• Rock climbers seen commencing to climb one of the many mountains
• Loud and obnoxious teenage party seen along the riverbanks
• Sunken cargo ship seen
• Random NPC's will greet you and some even haven more to them than meets the eye
• Other planes were spotted
• Each region (Los Santos and Blaine County) have wildlife unique to that region
• Fishing NPCs which reacted at the sight of the rainbow colored parachute and Franklin landing 
• Large airliner spotted on the runway of what appeared to be a military type base
 
Customization
 
• Weapon customization ones again confirmed
• stamina, endurance, speed, driving skill, marksmanship and "special abilities" can all be leveled up by repeatedly driving, running, shooting etc.
• Car customization seems very 'exciting'
 
Miscellaneous
 
• Damage on characters will appear in real-time depending on the injuries
• Wave physics are consistent with the laws of inertia. (i.e realistic.)
• Some property purchases will result in collecting profits from commercial enterprises
• Question mark marks a random quest which can randomly appear all over the map
• Rather poor anti-aliasing but this could be on accord of it being a beta version
• You can use the ifruit phone to play 'casual' games
• Texture loading issues
• Waves will foam when 
• Rectangular angled radar with underneath it three bars: health, armor and special abilities
• Car-crash physics were still in the works

 

ź:http://www.gtaforums.com/index.php?s=18ff1fa54109f5f6f11a78fd054af602&showtopic=557647&st=200&&do=findComment&comment=1062566137

 

 

111 dni! 

Edytowane przez Texz

Opublikowano

Mam dylemat, jaką wersję wybrać. PS3 czy X360, jak inni tu zgromadzeni. A jak myślicie, czy Xbox znów otrzyma jakieś DLC na czasową wyłączność?

Opublikowano

Spokojnie, do premiery jeszcze czas. Ja również mam podobny dylemat, ale pewnie do czasu premiery spokojnie rozstrzygnę dzięki wypływającym tu i ówdzie newsom.

Opublikowano

No ja nie mam luksusu wyboru ale mam nadzieje że ps3 wypoci te 30fps nawet kosztem tych sławnych 640p xD

Opublikowano

W sumie po premierze GTA IV w ciągu 3 dni byłem posiadaczem wersji na X360 i PS3. Niestety wszystko wskazuje na to, że ten numer z piątką się nie powtórzy. 

Opublikowano

myślę, że wersja na 360tkę znów będzie lepiej wyglądać, choćby ze względu an to wygładzanie sprzętowe, którego na ps3 nie ma

Opublikowano

wszystkie pokazy i prezentacje odbywają się na ps3, + jedna płyta. Wątpię żeby znowu było 640p LA noire i MP3 wyglądały naprawdę dobrze na ps3, wersje na x-a i ps3 będa wyglądały pewnie tak samo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.