Opublikowano 24 maja 201311 l Nie mam pojęcia skąd tyle minusów dla bronx`a.... Taka jest prawda, mimika w HR ssie pałę po całości przecież, Stevie Wonder by przyznał mu rację. całe dwa xD
Opublikowano 24 maja 201311 l tak jak napisał butcher, mimika w HR ssie pałę, jak na grę która ma być interaktywnym filmem. GTA jest sanboxem i mimo to mimika jest świetna, moim zdaniem spokojnie można porównać mimikę z HR do tej z GTA. Rozumiem, śmiać się z porównania mimiki z GTA do tej z LA Noire, bo to przepaść, ale tu to trzeba być ślepym żeby twierdzić że HR w tym aspekcie jest jakieś zaje.biste.
Opublikowano 25 maja 201311 l Zgadza się, takie L.A. Noire, produkcja z otwartym światem na polu mimiki twarzy zostawiła Heavy Rain mocno w tyle. Nawet pomimo faktu, że technologia okazała się na tyle kosztowna, że Team Bondi poszło się kochać. Jednak z GTA IV to lekka przesada.
Opublikowano 25 maja 201311 l 23 maja w Moskwie Rockstar poraz drugi zaprezentował wersję demo GTA V.Poniżej zsumowanie suchych faktów z rosyjskich artykułów wartych uwagi. IGN Russia Gameru.net Meownauts.com Pressxtowin.com Gmbox.ru Games.mail.ru Igromania.ru Kanobu.ru Bestgamer.ru i wygląda następująco: Franklin wydaje się być lepiej zbudowany niż na wcześniejszych trailerach. Gdy spotkamy dwóch żywo rozmawiających ze sobą turystów z dużymi torbami i zbliżymy się do nich, na krótko przerwią rozmowę i przywitają się. Po tym odejdą i odnowią rozmowę. Koło wyboru postaci: Michael po lewej, Trevor na górze, Franklin po prawej. Kiedy Trevor wszedł do wody i był przy łodzi, woda sięgała mu po pierś. Poruszając się w strefie przybrzeżnej do zamierzonego punktu na mapie, spotykamy młodziaków na plaży. Kilka osób jest w jeepie którym, jak widać, tutaj przyjechali. Inni skusili się na lot odrzutowcem. Woda w grze wygląda naprawdę fajnie: fale są realistyczne i nie są do siebie podobne. Powierzchnia wody jest wspaniała lecz wodospady są obrzydliwie brzydkie. Odzież wygląda bardziej realistycznie: jest uwypuklona i jest jasne że nie jest to już tylko tekstura. Ekstremalnie nietypowa i niewygodna nowa mini-mapa. Aby wysadzić w powietrze samochód musisz w niego wpakować tylko 10 pocisków, nie ważne gdzie - wybucha natychmiast. I wybuch był podobny do osłabionych, wadliwych fajerwerków (klaśnięcie światłem i rozbrysk). W niektórych obszarach bohaterów towarzyszy muzyka orkiestrowa. Wszystkie obrażenia pojawią się na naszej trójce bohaterów w czasie rzeczywistym w zależności od ich rodzaju. Wśród minusów: słabe wygładzanie obiektów (widoczny "efekt schodków"): tekstury które pojawiają się przed tobą: motyle wylatujące z krzaków i rozpuszczające się w powietrzu (Dziennikarze sugerują że motyle po prostu znikają w powietrzu, ponieważ PS3 pracuje na granicach swoich możliwości i jest to zbędny bubel. Z drugiej strony wymagania gry po prostu przewyższają możliwości konsoli). No ale drugą stroną medalu jest to, że świat gry jest niesamowity. I piękny. I duży. Jelenie występują w skupiskach Ubrania marszczą się podczas chodzenia, w tym samym kierunku jak postać. Ślady na piaszczystych powierzchniach nie znikają. Strzelanina z policją w zaprezentowanym napadzie jest nieciekawa i monotonna i nie są tak efektowna jak w MP3. Michael wychodzi z baru o chwiejnym kroku czy niekiedy wychodząc na spacer. Prawdopodobne lecz jeszcze nie potwierdzone na(pipi)anie w trzy dupy. Prawie każda postać może nam powiedzieć coś o swoim życiu. Najprawdopodobniej, informacje o trybie multiplayer pojawią się w przeciągu dwóch tygodni. Rockstar zwrócił uwagę że czasem obrażenia zostawią na zawsze ślady na ciele bohaterów. Animacja postaci jest nie tylko gładsza ale również szybsza. Scena z Trevorem pod wodą wygląda bardziej imponująco niż podobne sceny zaprezentowane w CoD: Ghosts. Muzyka pod wodą wykonana jest w podobnym stylu jak w Metroid Prime. Jednostki wojskowe potwierdzone. Będą najwyższym stopniem poszukiwania - piątym. W jednej misji w TBoGT gdy mieliśmy zdobyć opancerzony czołg, z czasem poziom poszukiwań spadał co wiązało się ze słabnącą ilością jednostek, aż w końcu zgubiliśmy pościg. W zaprezentowanej wersji demonstracyjnej gry wygląda to o wiele gorzej, bo w czasie strzelaniny wybili wszystkich gliniarzy i pozbyli się pościgu. Jeden z rosyjskich dziennikarzy zauważył mały paradoks: masa przygotowań do głównego skoku poprzez kilka mniejszych, wszystko zapięte na ostatni guzik a pod koniec napadu po wybiciu ostatniego policjanta, jest jak makiem zasiał. R* oznajmił że pracuje nad udoskonaleniem systemu. Fizyka samochodów jest bardziej realistyczna. Zaczynając od zawieszenia a kończąc na dźwięku silnika. Poziom poszukiwań jaki był podczas napadu na opancerzoną furgonetkę to 4 gwiazdki. Mimo pozorów gra wyraźnie wygląda daleko od finalnej wersji. Jednakże nawet teraz gra daje pozory wersji ostatecznej. Michael przedstawia plan napadu Trevorowi i Franklinowi na swoim smartfonie. Jest możliwe naprawienie swojego samochodu dzięki umiejętnościom mechanika. Minigry w multiplayerze. Kiedy paparazzi jechali za Michaelem na motocyklach, rozbili się na jednym z filarów ale nie spadli z nich. Według dziennikarzy było to trochę nierealistyczne. Powiedzieli że wyglądało to jakby paparazzi mieli przyklejone zady do siedzeń.
Opublikowano 25 maja 201311 l Mam wrazenie, ze Rockstar pokazuje jakis starszy kod, aby teraz troche pohamowac nasze podniecenie i na premiere uderzyc z grubej rury.
Opublikowano 26 maja 201311 l To jest dobre pytanie. Miałem podobny dylemat i wybrałem kolekcjonerkę na PS3. Chociaż znając życie wersja na X360 będzie ciut lepsza. Ale mam zamiar przejść obie wersje zaczynając od PS3.
Opublikowano 26 maja 201311 l Jak myślicie, którą wersje brać? X360 czy PS3? zależy czy lubisz żonglować płytkami DVD
Opublikowano 26 maja 201311 l Jak myślicie, którą wersje brać? X360 czy PS3? zależy czy lubisz żonglować płytkami DVD Napisał bym coś o 640p i braku trawy na PS3 ale się powstrzymam
Opublikowano 26 maja 201311 l fakt że wersja jest prezentowana na ps3 i narzekają na ostre krawędzie nie świadczy o 640p, mysle ze na koniec generacji R nauczył się robić gry. MP 3 wyglądał bardzo spoczko na ps3, prezentowanie wersji gta na ps3 tez o czymś świadczy , myslę że różnice będą niewielkie. A co do DVD to jednak xbox dostanie te 2-3 płyty. Miasto prawe tak duże jak gta4 + tereny wiejskie, chyba że będzie jakaś magiczna przymusowa instalacja danych, lub dostaniemy 3x dvd z możliwością zgrania wszystkiego na dysk. Ja po lekkim zawodzie z gta IV na ps3 daję jeszcze jedną szansę R hehehe
Opublikowano 28 maja 201311 l Info z pokazów dla naszych rosyjskich przyjaciół: ProtagonistsProtagonists • When playing one protagonist the other two will move around the map independently • Franklin looks even more buff than the screenshots suggest • Trevor appears to be mentally ill Robberies/Heists • If executed correctly the first few robberies can be very profitable and open up a lot of new opportunities. • Hiring the same person multiple times to help with a robbery will basically 'level up' this person's skills, provided they remain safe. • The less people survive the robbery, the less people you have to share the earnings with. • Heists are a 3 step process: 1. You come up with a plan and plan the heist (multiple options in doing so) 2. hiring of accomplices 3. executing the actual heist. • Two types of robberies; Heists which take longer planning and may require outside help but result in bigger earning and Blitz assignments which don't require outside help and a lot of planning but have smaller payout. Combat • You can shoot freely while on the move, keeping total control of your weapon • 'Battle jog' allows the protagonist to hold his gun at the ready while moving fast • Rolling from cover to cover to dodge bullets is back but with new animations and has become more convenient • When hovering over an enemy the sight changes from white (non-violent/ally) to red (violent/enemy) • Several options for targeting, including "free aim", "soft aim" "hard aim" Map • Los Santos is located on the south-side of the map • The North side of the map will be mountainous and forested terrain with a bunch of small villages • Draw distance is impressive for current generation consoles • Overall the water looked beautiful except for the 'hideous' waterfalls Atmosphere • Redneck type family sitting outside an RV • Deer drinking water in a River • Backpackers were soon walking by • A herd of deer is spotted • Rock climbers seen commencing to climb one of the many mountains • Loud and obnoxious teenage party seen along the riverbanks • Sunken cargo ship seen • Random NPC's will greet you and some even haven more to them than meets the eye • Other planes were spotted • Each region (Los Santos and Blaine County) have wildlife unique to that region • Fishing NPCs which reacted at the sight of the rainbow colored parachute and Franklin landing • Large airliner spotted on the runway of what appeared to be a military type base Customization • Weapon customization ones again confirmed • stamina, endurance, speed, driving skill, marksmanship and "special abilities" can all be leveled up by repeatedly driving, running, shooting etc. • Car customization seems very 'exciting' Miscellaneous • Damage on characters will appear in real-time depending on the injuries • Wave physics are consistent with the laws of inertia. (i.e realistic.) • Some property purchases will result in collecting profits from commercial enterprises • Question mark marks a random quest which can randomly appear all over the map • Rather poor anti-aliasing but this could be on accord of it being a beta version • You can use the ifruit phone to play 'casual' games • Texture loading issues • Waves will foam when • Rectangular angled radar with underneath it three bars: health, armor and special abilities • Car-crash physics were still in the works ź:http://www.gtaforums.com/index.php?s=18ff1fa54109f5f6f11a78fd054af602&showtopic=557647&st=200&&do=findComment&comment=1062566137 111 dni! Edytowane 28 maja 201311 l przez Texz
Opublikowano 28 maja 201311 l Mam dylemat, jaką wersję wybrać. PS3 czy X360, jak inni tu zgromadzeni. A jak myślicie, czy Xbox znów otrzyma jakieś DLC na czasową wyłączność?
Opublikowano 28 maja 201311 l Spokojnie, do premiery jeszcze czas. Ja również mam podobny dylemat, ale pewnie do czasu premiery spokojnie rozstrzygnę dzięki wypływającym tu i ówdzie newsom.
Opublikowano 28 maja 201311 l No ja nie mam luksusu wyboru ale mam nadzieje że ps3 wypoci te 30fps nawet kosztem tych sławnych 640p xD
Opublikowano 28 maja 201311 l W sumie po premierze GTA IV w ciągu 3 dni byłem posiadaczem wersji na X360 i PS3. Niestety wszystko wskazuje na to, że ten numer z piątką się nie powtórzy.
Opublikowano 28 maja 201311 l myślę, że wersja na 360tkę znów będzie lepiej wyglądać, choćby ze względu an to wygładzanie sprzętowe, którego na ps3 nie ma
Opublikowano 28 maja 201311 l wszystkie pokazy i prezentacje odbywają się na ps3, + jedna płyta. Wątpię żeby znowu było 640p LA noire i MP3 wyglądały naprawdę dobrze na ps3, wersje na x-a i ps3 będa wyglądały pewnie tak samo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.