Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odnośnie dynamicznej muzyki to jestem całkowicie na "tak". Dlaczego? Ponieważ:
a) podczas misji w poprzednich częściach nie grała żadna muzyka, a tutaj będzie bardziej filmowo i klimatycznie - kompozycje muzyczne będą nam podbijały klimat, jak w filmach;
b)Podczas pościgów będzie zapewne potęgować wrażenie dynamiki, szczególnie podczas pieszych ucieczek, które w poprzednich częściach były takie sobie. Będzie można przez chwile poczuć się jak James Bond w filmie "Casino Royale". ;p
c) Melodie podczas podbojów oceanu - jak dla mnie - też doskonały pomysł. Pozwoli się zrelaksować i poczuć się jak w National Geographic Chanel :D

Jak na razie, jedyna rzecz odnośnie której mam obawy to kilku protagonistów. Mam wrażenie, że znacznie utrudni to rozgrywkę podczas szybkich akcji, gdzie z nerwów zwyczajnie mogą mylić nam się klawisze. Ale jestem dobrej myśli! 

Opublikowano

Jak wszyscy zapewne juz wiecie sony zapowiedzialo bundle packa ps3 z gta 5 na 17 wrzesnia - utwierdza mnie to w przekonaniu, ze nie przesuna juz daty premiery V ( jakto mialo miejsce w przypadku 4). Chociaz, kto ich tam wie :-)

Opublikowano (edytowane)

ja sie jaram oporowo tym nurkowaniem, zastanawiam sie na czym bedzie polegac ubranie stroju do nurkowania, dczy bedzie mozna w nim biegac, jezdzic samochodem itd, czy bedzie tylko w okreslonych miejscach czy ekwipunku, czy bagazniku. Chcialbym uciekac przed poscigiem ze szmalem, np w ciezarowce, gdzie chlopacy wjechali by autem i mogli sie przebrac, wyleciec z autostrady do wody. gdy truck sie zanuzy caly opuscic pojazd i przeplynac do jakiegos ukrytego magazynu w dokach z wejsciem tylko od wody.

z reszta mialem sporo roznych pomyslow juz, jak skok ze spadochronu calej trojki z ladawaniem na dachuw nocy, spuszczenie sie na linach i wejscie do budynku po cichu w strojach cieci.

 

Pytanie czy system planowania napadow bedzie pozwalal na tak roznorodne i wlasne akcje, czy bedziemy zmuszeni stosowac sie do skryptow, bo jesli nie, to gra bedzie oferowac naprawde ogromne mozliwosci sprowadzajace sie do kreatywnosci graczy. 

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Podoba mi się twój pomysł, ale nie nastawiał bym się na to, że będzie dużo opcji do wymyślania różnorodnych skoków. Tak przynajmniej mi się wydaje po tym co pisali redaktorzy o tym , że po skokach i tak kończy się poscigiem. Ale trzymam kciuki żeby było tak jak piszesz:-)

Opublikowano

nie napalałbym się chłopaki na tak wolną rękę - w większości napadów pewnie będą skrypty, tylko w niektórych pewnie będzie więcej swobody. To jest GTA, które mimo wszystko zawsze opierało się na skryptach.

Opublikowano (edytowane)

no wiem, ale uwazam ze zbyt latwo to z(pipi)ac zmuszajac graczy do sztywnych kombinacji i lancucha skryptow. wiem ze wracaja paint'n'spray ale chcialbym zeby to byly jezdzace ciezarowki do ktorych mozna wjechac. w sumie cos takiego powinno byc. powinno sie dac wyjsc z samochodu w takiej ciezarowce, albo chociaz interface powinien pozwolic przemalowac auto jak i przebrac sie. wtedy to bedzie mialo sens, bo uciekac niebieskim samochodem w stroju klaunow, by zamienic go na czerwony raczej nic nie da, jesli w srodku nadal siedza przebierancy.

mimo wszystko nigdy nie czulem urazy za niespelnione marzenia wzgledem GTA bo wiedzialem ze to bardzo ambitne dzielo, ktore jest doskonalone. kazda odslona przynosila zmiany ktore docenialem z calego serca. kazda odslona wnosila cos, na co czekalem i czego oczekiwalem od gier, dlatego mysle, ze next genowa szosteczka juz pod tym katem bedzie istnym mistrzostwem. jesli jeszcze bedzie sie to dziac w przyszlosci i bedzie miec mroczny klimat noir to polece do Rockstarow, zeby im swymi lzami podziekowac :)

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Nigdy nie narzekałem na brak swobody w misjach w GTA. Np. ratując Lance'a na wysypisku w Vice City, można normalnie podjechać samochodem i zabijać z karabinu przeciwników pojedynczo. Można też wbić się czołgiem i zrobić zadymę. Innym razem można wsiąść za sterami helikoptera, wylądować na dachu sąsiedniego budynku i eliminować wszystkich ze snajperki. Innym razem można jeszcze lecieć hunterem i powybijać wszystkich z rakiet. Można też wbić sie ciężarówką. Możliwości przejścia misji jest masa i to jest mega plus tej gry.

Opublikowano

Te obserwatorium na wzgórzu było też w San Andreas. Pamiętam, że można było zgarnąć bukiet kwiatów, który leżał gdzieś obok tego budynku :)

 

Fajnie wygląda miasto z widoku z maszyn latających, jest dość szczegółowe. Ciekawe, czy nie jest tak tylko na screenach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...