Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,
obecnie przedstawiony gameplay z GTAV nie pochodzi z żadnej konsoli tej generacji.

Osoby będące na prezentacji gameplayu twierdzą, że prezentowany fragment przez rockstar był znacznie mniej widowiskowy.

Co mówi nam, że niestety takiego gameplayu możemy spodziewać się dopiero po nextgen'ach:
-Liczba klatek, która miała by być od 2, do 3 razy większa.
-Generowanie cienie(nawet ps4 ix1 ma problem z wyświetleniem takich efektów).
-Głębia obrazu(ilość wyświetlanych elementów).
-Szybkość wczytywania zewnętrznych informacji.
-Głosy osób, które osobiście widziały V.
 

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Nie trzeba żadnej strony. Wystarczy łączyć fakty i logicznie pomyśleć.

Prasa zagraniczna widziała gameplay na jesieni 2012 tak? Czyli build musiał być z ok. początku 2012 roku, a jak wiemy różnice między 2, a 3 trailerem byly(2 to listopad 2012, 3 to 30 kwiecień 2013). Polska prasa widziala ten sam gameplay, więc na 99% dostała ten sam build co ich zagraniczni koledzy pół roku wcześniej, stąd takie opinie, a nie inne. Także mamy powiedzmy rok-półtora od stworzenia buildu(gdzieś czytałem, ze takie specjalnie dema powstają od 4-6 miesięcy w zależności od firmy). 

Także jeżeli sądzisz, że przez ten rok-półtora Rockstar nic nie zrobił ze swoją grą pod względem technicznym i przesunięcie premiery z wiosny na wrzesień było bo mieli taki kaprys to radziłbym udać się do lekarza po jakieś tabsy. 

W dodatku te Twoje wypunktowane to lulzy:

Cienie? Widzisz gdzieś tam jakiś kosmos w tym względzie? Poszarpane krawędzie widać gołym okiem. Głębia obrazu, przecież zagraniczna prasa po pokazie gameplayu pisała, że jest pod wielkim wrażeniem, że rysowanie się obiektów jest aż takie. Dlaczego mieliby kłamać? Szybkość wczytywania? Gra będzie miała od razu instalkę prawie 9gb w obu wersjach więc nie dziwię się, że obiekty mogą się wczytywać na czas. 

Szukasz dziury w całym i na siłę próbujesz , no właśnie nie wiem co próbujesz? Zniechęcić nas do gry czy jak? 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

na pewno bedzie lepiej niz na prezentacji dla dziennikarzy ale tez znajac rockstar troche bym byl ostrozny - oni uwielbiaja podrasowywac gameplaye i screeny :) niech to wyglada kropka w kropke jak gtaiv byle tylko trzymalo przez wiekszosc czasu te przyzwoite stabilne 30fps

Opublikowano

tworza na pc wiec co to za problem nagrac film z gameplayem z tej platformy :)

 

Screeny są ze stacji roboczych ale jakby nie patrzeć to z PC. Gameplaye z najnowszego GS to już bardziej konsola, zbyt brzydko to wygląda ;) 

Opublikowano (edytowane)

dopóki full nie wyjdzie to ja zawsze jestem sceptyczny :)

 

gt5 miało filmiki chwile przed premierą gdzie auta brudziły się od kurzu w offroadach - full tego nie ma

jakaś wersja preview code motorstorm pacific rift miała trasę znacząco ładniejszą niż jej odpowiednik w fullu 

 

więc cuda na niekorzyść się zdarzają ;)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Nie trzeba żadnej strony. Wystarczy łączyć fakty i logicznie pomyśleć.

Prasa zagraniczna widziała gameplay na jesieni 2012 tak? Czyli build musiał być z ok. początku 2012 roku, a jak wiemy różnice między 2, a 3 trailerem byly(2 to listopad 2012, 3 to 30 kwiecień 2013). Polska prasa widziala ten sam gameplay, więc na 99% dostała ten sam build co ich zagraniczni koledzy pół roku wcześniej, stąd takie opinie, a nie inne. Także mamy powiedzmy rok-półtora od stworzenia buildu(gdzieś czytałem, ze takie specjalnie dema powstają od 4-6 miesięcy w zależności od firmy). 

Także jeżeli sądzisz, że przez ten rok-półtora Rockstar nic nie zrobił ze swoją grą pod względem technicznym i przesunięcie premiery z wiosny na wrzesień było bo mieli taki kaprys to radziłbym udać się do lekarza po jakieś tabsy. 

W dodatku te Twoje wypunktowane to lulzy:

Cienie? Widzisz gdzieś tam jakiś kosmos w tym względzie? Poszarpane krawędzie widać gołym okiem. Głębia obrazu, przecież zagraniczna prasa po pokazie gameplayu pisała, że jest pod wielkim wrażeniem, że rysowanie się obiektów jest aż takie. Dlaczego mieliby kłamać? Szybkość wczytywania? Gra będzie miała od razu instalkę prawie 9gb w obu wersjach więc nie dziwię się, że obiekty mogą się wczytywać na czas. 

Szukasz dziury w całym i na siłę próbujesz , no właśnie nie wiem co próbujesz? Zniechęcić nas do gry czy jak? 

Sam kupuje GTAV na premierę, więc po co miałbym kogoś zniechęcać.

 

Nie mówię, że otrzymamy zupełnie inną grę. Stwierdzam po prostu, że tutaj gameplay jest podkręcony. 

P.S: i nie mów o aspektach technicznych, bo przecież nie wiesz jak wygląda tworzenie owego dzieła. 

Gość suteq
Opublikowano

A Ty nie masz pewności, że gameplay jest podkręcony.

Więc jak znowu masz zamiar rzucać takimi rzeczami to podaj chociaż DOBRE argumenty, bo jak na razie to po prostu nie możesz dać wiary, że to faktycznie może tak wyglądać na obecnych konsolach.

Sam mam niepewność, bo dla mnie wygląda to fantastycznie, ale wierzę Rockstarowi, bo jak na razie nigdy mnie nie zawiódł. 

Opublikowano (edytowane)

Witam,

obecnie przedstawiony gameplay z GTAV nie pochodzi z żadnej konsoli tej generacji.

 

Osoby będące na prezentacji gameplayu twierdzą, że prezentowany fragment przez rockstar był znacznie mniej widowiskowy.

 

Co mówi nam, że niestety takiego gameplayu możemy spodziewać się dopiero po nextgen'ach:

-Liczba klatek, która miała by być od 2, do 3 razy większa.

-Generowanie cienie(nawet ps4 ix1 ma problem z wyświetleniem takich efektów).

-Głębia obrazu(ilość wyświetlanych elementów).

-Szybkość wczytywania zewnętrznych informacji.

-Głosy osób, które osobiście widziały V.

 

 

Stek bzdur.  3 razy większa klatek? Od 30 musiałby to być 90. Polska prasa nie widziała prezentacji z jesieni, Był to inny fragment. Dla zagranicznej prasy były dwa pokazy, z czego ten drugi również dla Polaków, w maju.

 

na pewno bedzie lepiej niz na prezentacji dla dziennikarzy ale tez znajac rockstar troche bym byl ostrozny - oni uwielbiaja podrasowywac gameplaye i screeny :) niech to wyglada kropka w kropke jak gtaiv byle tylko trzymalo przez wiekszosc czasu te przyzwoite stabilne 30fps

 

Gameplay pokazywany podczas majowej prezentacji nie różnił się od tego, co jest na ostatnim trailerze. Sprawdzone info. :)

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

 

Witam,

obecnie przedstawiony gameplay z GTAV nie pochodzi z żadnej konsoli tej generacji.

 

Osoby będące na prezentacji gameplayu twierdzą, że prezentowany fragment przez rockstar był znacznie mniej widowiskowy.

 

Co mówi nam, że niestety takiego gameplayu możemy spodziewać się dopiero po nextgen'ach:

-Liczba klatek, która miała by być od 2, do 3 razy większa.

-Generowanie cienie(nawet ps4 ix1 ma problem z wyświetleniem takich efektów).

-Głębia obrazu(ilość wyświetlanych elementów).

-Szybkość wczytywania zewnętrznych informacji.

-Głosy osób, które osobiście widziały V.

 

 

Stek bzdur.  3 razy większa klatek? Od 30 musiałby to być 90.

 

na pewno bedzie lepiej niz na prezentacji dla dziennikarzy ale tez znajac rockstar troche bym byl ostrozny - oni uwielbiaja podrasowywac gameplaye i screeny :) niech to wyglada kropka w kropke jak gtaiv byle tylko trzymalo przez wiekszosc czasu te przyzwoite stabilne 30fps

 

Gameplay pokazywany podczas majowej prezentacji nie różnił się od tego, co jest na ostatnim trailerze. Sprawdzone info. :)

 

GTA4 chodziło w pełnych 30 klatkach?  :bunny: 

Opublikowano (edytowane)

Jakichś konkretnych nowości to tu nie ma do usłyszenia jednak fajnie posłuchać jak ktoś chce podpalić hype jeszcze bardziej (jak ja).

Fajny komentarz wyczytałem pod tym filmem, że zielsko mogłoby być źródłem uzupełniania paska specjalnej umiejętności u Franklina coś w stylu żucia tobacco w RDR.

Edytowane przez MozayKnows
Opublikowano (edytowane)

Przyciski z PS3 też podrobią? Za brzydko to wygląda na PC.

Myślę, że to dla nich żaden problem, skoro potrafią robić takie gry. Równie dobrze mogło to działać na sprzęcie zbliżonym do specyfikacji PS 4 z podłączonym padem do PC, a przecież większość przycisków na PS 4 będzie taka sama jak w padzie od PS 3, więc głupotą jest sugerowanie się tym. Ja oczywiście nie twierdzę, że tak jest, bo nawet nie obejrzałem tego gameplayu, więc nie wiem czy gra faktycznie wygląda tak dobrze jak niektórzy piszą (oby faktycznie tak było), podaję Ci przykład, że tak naprawdę wszystko jest możliwe, ale to już byłby szczyt wszystkiego jakby R* tak robiło graczy w balona, że puszczają wersję na PC/nextgenach wpierając całemu światu, że tak to wygląda na PS 3 i X360. 

Edytowane przez popiol
Gość suteq
Opublikowano

@popiol

Ta gra po prostu wygląda świetnie jak na obecne konsole, ale ogólnie pod względem grafiki to nic nadzwyczajnego, a na pewno nie wygląda na grę na PC czy nextgena. ;)

Opublikowano

Według Famitsu będzie można personalizować Chopa po przez dodawanie czy tez zmienianie akcesoriów jak np.obroża. Co ciekawe trzeba go będzie pilnować by nie uciekł bo w ten sposób można go stracić na zawsze.

Co do dzikiej zwierzyny ma być tego ponad 15 gatunków , więc będzie na co zapolować ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...