Olsen 60 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Czy zna ktos adres w nowym jorku gdzie pojawil sie art okladki GTA V ? Cytuj
Vigor 22 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Bedzie mozna zgubic nieodwracalnie chopa? Ale lipa, pewnie sie nim nie naciesze. no chyba, ze bedzie mozna miec rozne psy. Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) To nie jest potwierdzone info, ale jeśli faktycznie by tak było to pilnowałbym go jak oka w głowie. Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Potwierdzone, bodajże w Famitsu o tym pisali. Tzn, Chopa bedzie można stracić, ale inne psy też będzie można mieć. Na fpe jest news. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 na jednym ze screenow jest Pet Shop. Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Mój błąd, dzięki za info, w sumie to kolejne ciekawe rozwiązanie. Wspomniano może o różnych rasach psów? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Psa tez bedzie mozna customizowac? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Dziś napiszemy co nieco o zwierzakach obecnych w świecie Grand Theft Auto V. Kilka dni temu na ten temat napisała redakcja IGN. Okazuje się, że w terenach wiejskich znajdować będziemy różne czworonogi. Przede wszystkim będą to psy, oddelegowane do ochrony posiadłości. Ale nie tylko - na pewno nie raz zobaczycie sarnę lub inną dziką zwierzynę (łącznie 15 rodzajówzwierzaków), którą można oczywiście ustrzelić. W tytule nie znajdziemy jednak mechanizmu oprawiania skór rodem z Far Cry 3. Rockstar uznało po prostu, że przepastne tereny wydawały się puste i pozbawione życia bez obecności zwierząt. Druga seria informacji pochodzi od Famitsu, które zamieściło w swoim ostatnim numerze zapowiedź GTAV. Japońska redakcja ujawniła informację, że w trakcie rozgrywki będziemy mogliprzygarnąć psy. Futrzak będzie nam wiernie towarzyszył na ulicach metropolii - póki co wiemy tylko o Chopie, rottweilerze Franklina (którego można zobaczyć na screenach). Wiadomo, że oswojone czworonogi mogą zdechnąć - trzeba będzie wykazać się zatem odrobiną troski. Będziemy mogli również modyfikować wygląd psiaka, poprzez zakładanie mu różnych dodatków - obroży, pasków i łańcuchów. Macie info. Teraz już chyba wszystko wyjaśnione. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 No nie do końca wszystko wyjaśnione, bo mi się nasuwa pytanie jak niby oswoimy i przygarniemy sobie obcego, wrogo nastawionego do nas psa, który np. pilnuje czyjejś posesji? Wczoraj rozmyślałem nad jeszcze jedną rzeczą - ciekawe jak rozwiążą taką sytuację: kieruję pojazdem grając np. Trevorem, w aucie siedzi również Michael lub Franklin albo nawet oni dwaj, przełączę się na któregoś z nich i co wtedy? Trevor powinien dalej prowadzić samochód, tylko dokąd nas zawiezie? Nie sądzę, że pojedzie tam gdzie byśmy chcieli Jak Wy się na to zaopatrujecie? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 No pewnie będą 2 możliwości imo co do psów: - schronisko - jak psy będą koło nas przechodzić to będziemy je karmić i być może będzie jakiś pasek zaufania pieska do nas, kiedy osiągniemy granicę to wtedy pies jest tak jakby nasz Co do drugiego aspektu, który opisałeś to również jestem bardzo ciekaw jak to będzie rozwiązane, ale obstawiam, że nie będzie wtedy możliwości przełączania się między bohaterami, będzie zablokowane gdy bohaterowie będą zbyt blisko siebie. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 sutQ ależ szybka odpowiedź na moje rozkminy A może odbywać się to będzie tak, że będziemy musieli postrzelić psa, którego byśmy chcieli mieć, potem zawieźć go do weterynarza, dadzą mu głupiego jaśka, wyleczą, pies się obudzi i nic nie będzie pamiętał a my wtedy będziemy się o niego troszczyć i go karmić, a on w ramach rewanżu postanowi, że chce być naszym pupilem i u nas zamieszka Ciekawe czy będzie robił siusiu i kupkę, jak tak to będziemy musieli wychodzić z nim na spacery, bo nam całą chałupę zafajda A z tym kierowaniem pojazdem to naszła mnie taka rozkmina po przeczytaniu tego: "Dzięki 3 protagonistom będzie można się poczuć w grze bardziej naturalnie. Dla przykładu, jeśli Michael i Franklin są w samochodzie i przełączysz się na Franklina to Michael będzie kontynuował jazdę". Źródło: http://gta-five.pl/portal.php Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Może zaznaczając na mapie waypoint kierujący będzie jechał w jego stronę nawet po zmianie postaci, a jeśli nie będzie żadnego waypoint'a to po prostu się zatrzyma. Chui wie. W wywiadzie, który ktoś wstawił gość z R* powiedział, że podczas misji gdy zmienimy z kierującego na pasażera tak się właśnie stanie (będzie dalej jechał do celu), to może podczas free roam'u też tak będzie to działało. Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 A może odbywać się to będzie tak, że będziemy musieli postrzelić psa, którego byśmy chcieli mieć, potem zawieźć go do weterynarza, dadzą mu głupiego jaśka, wyleczą, pies się obudzi i nic nie będzie pamiętał a my wtedy będziemy się o niego troszczyć i go karmić, a on w ramach rewanżu postanowi, że chce być naszym pupilem i u nas zamieszka Ciekawe czy będzie robił siusiu i kupkę, jak tak to będziemy musieli wychodzić z nim na spacery, bo nam całą chałupę zafajda Mistrz. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Jak nie będzie żadnego waypoint'a to będzie jeździł w kółko Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Tak będzie wyglądał mój morderca, jednak szczerze też liczę na kamuflaże tego typu, nieodłączny element polowania Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows 2 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Samochody pozostawione na ulicy zostaną skonfiskowane przez policję. Aby je odzyskać będziesz musiał zapłacić. Jaram się tym. Jak będzie możliwość kupna samochodu w salonie i jak go zostawimy to będzie na mapie kropka. Potem nam odholują i musimy zgłosić się na policję po auto. Bomba. Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Tego mi zawsze brakowało w SA, moim lowriderem wybierałem się tylko w krótkie przejażdżki, o jazdach na misje takim cackiem już nie było mowy bo zazwyczaj pewnym było, że widzę je ostatni raz. :confused: Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows Cytuj
popiol 16 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Ponoć jednym z "dostawców" misji będzie ten wodzu: A jak osiągniemy 5 gwizdek to będzie nas ganiał taki cwaniak: Ja bym chciał żeby w grze moim pupilem był słodki misiu rasy chow chow, np. taki: Edytowane 16 lipca 2013 przez popiol Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Nie zdziwię się jak w V pojawi się jakaś bekowa misja z wyprowadzaniem kilku psów naraz. Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 A tak nawiązując trochę do waszych rozkmin na temat bohaterów, to ciekawe jak będzie wyglądać taka sytuacja: Jeździmy po mieście np. Franklinem i spotykamy Trevora jak jedzie autem i ciekawe czy będzie można go wysadzić i zawinac autko potem szybko się zmienic i zrobic to samo i tak w kółko:-)? Cytuj
popiol 16 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Jasny ch*j... nie wiem co Ty ćpasz, ale odstaw ten towar albo bierz połowę. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) z tym zmienianiem z kierowcy na pasarzera to napewno będzie tak że jeśli jest na mapie zaznaczony waypoint go bot będzie do niego jechał jeśli nic nie będzie zaznaczone to może nas spytac albo poprostu będzie jechał byle gdzie, albo do róznych oskryptowanych miejsc (np do baru, albo gdzieś indziej gdzie lubi) w podobnym temacie - ciekawe czy jak sie spiknie 2 postacie i będa jechać razem samochodem to czy będzie można drugiego wozić godzinami po mieście bez sensu czy będzie coś mówił lub będzie chciał wysiąść i zając sie swoimi sprawami albo co sie stanie jeśli kogoś wywieziemy do lasu i uciekniemy albo jeszcze - wyjedziemy do lasu i rozwalimy smochód i zaczniemy gdzieś biegać, czy druga postac będzie za nami podążać czy zacznie robić coś innego (być może np zadzowni po taxi i bedzie chciała odjechać) Edytowane 16 lipca 2013 przez Yano Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 A tak nawiązując trochę do waszych rozkmin na temat bohaterów, to ciekawe jak będzie wyglądać taka sytuacja: Jeździmy po mieście np. Franklinem i spotykamy Trevora jak jedzie autem i ciekawe czy będzie można go wysadzić i zawinac autko potem szybko się zmienic i zrobic to samo i tak w kółko:-)? Rockstar zapierd.ala w dzień i w nocy, żeby gra była do bólu różnorodna, hektary miast, gór, jezior, jakieś zwierzęta, tuningi, podwodny świat, nieruchomości, masa fur... a tu wystarczy zrobić 2 ulice na krzyż, 2 samochody, 2 postacie i są fani, którzy zawsze sobie znajdą rozkminę na rozrywkę. Nawet misji nie musiałoby być. 3 Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Ale sie nakręcacie... Tylko sobie żartuje z takich sytuacji, poluzujcie bokserki:-) Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 (edytowane) Tak swoją drogą.. jeździmy Franklinem/Michaelem po mieście a tu nagle na skrzyżowaniu widać jak Trevor w majtkach w serduszka z bazooką strzela do helikopterów.. całkiem możliwe. Edytowane 16 lipca 2013 przez MozayKnows 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.