Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Yano ma rację.

Krótko mówiąc - czepia się. 

Na pewno GTA Online bliżej do MMO, niż to strategii turowej. Naprawdę musi zwracać tak na to uwagę? Komuś naprawdę to przeszkadza [oprócz Yano]?

Zwykłe czepialstwo.

Opublikowano

Krótko mówiąc, to coś nowego, więc na dobrą sprawe nie wiadomo jak to nazwać. Jak wspomniał Najtmner, skrót myślowy, wymskneło mi się. Jeśli rzeczywiście komuś przez to zburzyłem światopogląd to przepraszam, już nigdy przenigdy nie użyje tego terminu do opisania tej gry.

Opublikowano (edytowane)

GTA Online to pierwszy krok Rockstar do zrobienia z GTA gry MMO.

 

Lepiej?

Edytowane przez ragus
Opublikowano

map_outline.jpg

 

Obszar mapy wyciągnięty z obrazka aczika.

 

gta-v-map.jpg

 

A tu fajny fanmade.

Opublikowano

Witam serdecznie. Taki straszny hype mnie dopadł w kwestii Grand Theft Auto Online, że normalnie muszę poczytać, co o tym wszystkim sądzą inni zwyrole;) Słuchając wywiadu z Leslie Benziesem, prezesem Rockstar North, który to udzielił swojego czwartego wywiadu w życiu (a jest szefem w R* North od GTA III!) dla CVG można odnieść wrażenie, że owo GTA Online zmierza w kierunku MMO i o ile nie będzie nim od 1 października tak na pewno z czasem ewoluuje do tego miana. Dość powiedzieć, że panowie z R* noszą się (już teraz!) w przyszłości wrzucać w ten tryb nie tyle nowe tryby rozgrywki co nowe światy, które to, cytuję: "były już przez nich opracowane". Vice City w GTA Online anyone?? Oto ów wywiad w wersji do słuchania - z głębszą rozkminą nad odpowiedziami z udziałem chłopców przeprowadzających wywiad:

 

cz. 1 http://www.youtube.com/watch?v=_AI2S2_-Yh0

cz. 2 http://www.youtube.com/watch?v=Xv6tSS9hIBE

 

Dużo słuchania, ale dla maniaków - warto:) Z góry sorry, bo pewnie już ktoś to tutaj wrzucał, ale nie mam zamiaru przeglądania kilkudziesięciu stron - po prostu pozwólcie, że chamsko się wtrącę:)

 

W GTA Online jest możliwość posiadania własnego mieszkania - to wiadomo. Ale czy wiecie, że żeby do nas wejść to trzeba najpierw zadzwonić do drzwi? I absolutnie nie musimy otwierać, ot - przez oko kamery patrzymy, kto stoi za drzwiami i sami decydujemy jaki go czeka los. Nie lubimy, nie chcemy - nie wpuszczamy. A jest możliwość, że jak wpuścimy do chaty kogoś kogo nie do końca znamy to najzwyczajniej w świecie zostaniemy obrabowani. Jeżeli to nie jest MMO to ja nie wiem co jest.

 

Do tego udział w rajdach samochodowych w roli pilota, ubezpieczanie samochodów, gra na giełdzie, safe mode (nie możemy zabić, ani być zabitym) - Gra nosi podtytuł 'Online' żeby nie zniechęcić ludzi gardzących MMO - takich jak ja:)

 

No i pan Benzies offtopic'owo sugerował, że nad GTA Online prace będą trwać jeszcze wiele lat. W sensie nad urozmaicanie tego produktu, który dostaniemy w październiku, dlatego za jakiś czas będą musieli się posiłkować naszymi pieniążkami do utrzymania serwerów, pracowników, itd. (wszystkie dane w chmurze) dlatego myślę, że możemy się spodziewać opłat za korzystanie z owego uniwersum. Czyli znowu - niczym MMO.

Opublikowano

Ciekawi mnie jak będzie rozwiązany problem, kiedy na tym serverze będzie dwóch graczy mających to samo mieszkanie.

Opublikowano

Ciekawi mnie jak będzie rozwiązany problem, kiedy na tym serverze będzie dwóch graczy mających to samo mieszkanie.

Mi się wydaje, że będzie tak, że nie będziesz stał przed domem tylko przed powiedzmy blokiem, wieżowcem. I niby wchodzisz do tego samego mieszkania, a tak naprawdę 'teleportuje' Cię do innego pomieszczenia, z którego masz taki sam widok na miasto, itd. jak kolega, który ma to samo mieszkanie. Ale z okna i tak nie będziesz mógł wyskoczyć, także wychodząc z mieszkania nie idziesz po schodach, tylko loading przed chatę. Tak to widzę.

Opublikowano (edytowane)

Raczej nie będzie żadnego abonamentu za GTA Online. Będą po prostu małe DLC, ciuszki, broń, samochody, etc. i z tego będą czerpać zyski.

 

Patrząc na ostatnią sprzedaż GTA IV (gra jest wysoko w PS Store i UK między innymi), zakładam, że Rockstar kasy nie brakuje.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

wystarczy sobie przypomnieć dodatki do MP3 jak i season pass (swój nabyłem jeszcze zanim gra do mnie dotarła, z V nie będzie inaczej). o hajs się nikt nie martwi.

GTAO jako MMO miałoby przyszłość. kto wie co na nowej generacji wymyślą. jeśli się przyjmie to dla mnie kwestia czasu. w końcu sami kozaczyli zapowiadając rewolucję w rozrywce multi.

Opublikowano

Na next-gen'ach? Z GTA V i GTA Online. GTA Online wystartuje na next gen'ach jak mniemam w okolicach wakacji 2014, z kolei na GTA V przyjdzie nam trochę poczekać, ale wersja na PS4, X1 i PC to tylko kwestia czasu. Abonament za GTA Online będziemy płacili nie wcześniej niż za rok. Ale będziemy go płacili - bądźmy pewni. 

Opublikowano (edytowane)

W dobie gier free-to-play abonament to przeżytek. Wyszedłeś chyba z jaskini. :) GTA Online to po prostu rozbudowany tryb online do GTA V, nie róbmy z tego osobnej gry, bo dużo w tym marketingu.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
GTA Online zmierza w kierunku MMO

 

mam nadzieje że ty akurat o tym wiesz, ale MMO oznacza ogromną mase ludzi na serverze. i być może GTAO na nextgenach dostanie 64 graczy na mapie, a może nawet 128 graczy jednocześnie, ale to nadal nie jest MMO.

 

nie ważne że jest okonomia, że są poboczne zadania, że duży świat i możliwości - żeby gre nazwać MMO musi spełniać warunek setek/tysięcy graczy na jednym serverze.

bez tego jest to poprostu bardzo rozbudowany sandbox online

 

 

dziekuje do widzenia

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Opublikowano

Ile jeszcze razy to napiszesz?


 

GTA Online zmierza w kierunku MMO

 

mam nadzieje że ty akurat o tym wiesz, ale MMO oznacza ogromną mase ludzi na serverze. i być może GTAO na nextgenach dostanie 64 graczy na mapie, a może nawet 128 graczy jednocześnie, ale to nadal nie jest MMO.

 

nie ważne że jest okonomia, że są poboczne zadania, że duży świat i możliwości - żeby gre nazwać MMO musi spełniać warunek setek/tysięcy graczy na jednym serverze.

bez tego jest to poprostu bardzo rozbudowany sandbox online

 

 

dziekuje do widzenia

 

 

 

 

tylko miesiac do najwiekszego gangsterskiego mmo

 

niektórzy tu nadal nierozumieją że MMO oznacza gre gdzie na jednym serwerze jast masowa libcza graczy, to jest najważniesza zasada którą musi spełniać gra żeby nazywać sie MMO. wielki świat i dużo rzeczy do robienia nie ma tu nic do rzeczy (i tak zarówno gta5 jak i skyrim nie są MMO bo nie mają dużej libczy graczy na raz)

 

nieważne czy to RPG jak WOW, czy jakieś masowe wyścigi albo strzelaniana - żeby nazwać gre MMO musi być w niej masa graczy jednocześnie. a 16 osob na jednej mapie to zupelnie co innego, nawet jeśli mapa jest duża

 

to poprostu online'owy sandbox, a nie mmo

 

deal with it

 

Opublikowano (edytowane)

 

 

W dobie gier free-to-play abonament to przeżytek. Wyszedłeś chyba z jaskini. :) GTA Online to po prostu rozbudowany tryb online do GTA V, nie róbmy z tego osobnej gry, bo dużo w tym marketingu.

Ależ to jest osobna gra, posłuchaj co mówi Leslie Benzies:

 

"GRAND THEFT AUTO ONLINE IS A DIFFERENT ENTITY, A SEPARATE THING. IT'S NOT PART OF GTA V."

 

Spoko - abonament to przeżytek. Dostaniemy więc jako f2p Los Santos, a cała reszta Blaine County za opłatą. W każdym razie chodzi mi o to, że w przyszłości taki moloch jakim będzie GTA ONLINE nie pozostanie f2p.

Edytowane przez JaMaJ
Opublikowano

 

Ile jeszcze razy to napiszesz?

 

już nie będe, dlatego napisalem dziekuje dowidzenia. ale zarazem wkurza mnie jak ludzie używają błednie określenia MMO do każdej gry z dużym światem, gdzie wyznacznikiem nie jest wielkość świata tylko ilość graczy która może jednocześnie ze sobą grać.

Opublikowano

Przecież już Ci to ktoś wytłumaczył. Abonament to przeżytek. Dużo większe zyski przynoszą mikropłatności.

Mniejsza o to - chodzi mi tylko i wyłącznie o to, że prędzej czy później będziemy płacić za możliwość grania w GTA Online. Nie wiem czy mikropłatności będą miały sens na konsolach - jednak bardziej mi tu pasuje model - płać raz - graj rok. No ale nie ważne - tak czy siak będziemy bulić.

 

Ile jeszcze razy to napiszesz?

już nie będe, dlatego napisalem dziekuje dowidzenia. ale zarazem wkurza mnie jak ludzie używają błednie określenia MMO do każdej gry z dużym światem, gdzie wyznacznikiem nie jest wielkość świata tylko ilość graczy która może jednocześnie ze sobą grać.

 

Główne cechy MMO wg. Wikipedii:

Gry MMOG zapewniają szerokie spektrum interakcji między graczami wykraczające poza to, co oferują zwykłe gry sieciowe. Do głównych cech gier tego typu należą:

rozbudowana komunikacja,

bardziej rozbudowana walka (z większą ilością graczy jednocześnie, czy nawet wieloma zespołami),

handel i rozbudowana ekonomia,

polityka.

 

Chciałem zobaczyć jaka jest definicja, bo za cholerę nie pasuje mi to, że ilość graczy na serwerze definiuje grę MMO. I się okazało, że rzeczywiście tak jest. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że GTA Online będzie MMO. Tymbardziej, że możesz zarabiać nie wdając się w ani jedną strzelaninę czy wyścig.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...