Ludwes 1 682 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Yano ma rację. Krótko mówiąc - czepia się. Na pewno GTA Online bliżej do MMO, niż to strategii turowej. Naprawdę musi zwracać tak na to uwagę? Komuś naprawdę to przeszkadza [oprócz Yano]? Zwykłe czepialstwo. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Krótko mówiąc, to coś nowego, więc na dobrą sprawe nie wiadomo jak to nazwać. Jak wspomniał Najtmner, skrót myślowy, wymskneło mi się. Jeśli rzeczywiście komuś przez to zburzyłem światopogląd to przepraszam, już nigdy przenigdy nie użyje tego terminu do opisania tej gry. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 (edytowane) GTA Online to pierwszy krok Rockstar do zrobienia z GTA gry MMO. Lepiej? Edytowane 16 sierpnia 2013 przez ragus Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 apeluje by uzywac tego slowa [MMO] dowoli, jak kto lubi. czepiaczy ignorowac, maja swoje problemy, musimy to zrozumiec 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Najtmer, zrabujemy sklep z wódką w październiku na zgodę? Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Rockstar i dobry multiplayer... powodzenia Znowu dadza za(pipi)ista mechanike z maxa pejna a w multi podziela graczy ktorzy graja z automatycznym(nawet nie aim assistem) celowaniem. Aha czekam na DLC i perki ktore mozesz kupic za kase. Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 3 lata temu w rdr multi było dobre,potem równie dobre w mp3 więc nie widze powodu do obaw. 1 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 (edytowane) Też mi się wydaje że niema co się martwić o multi. Edytowane 17 sierpnia 2013 przez Karas Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Obszar mapy wyciągnięty z obrazka aczika. A tu fajny fanmade. Cytuj
JaMaJ 46 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Witam serdecznie. Taki straszny hype mnie dopadł w kwestii Grand Theft Auto Online, że normalnie muszę poczytać, co o tym wszystkim sądzą inni zwyrole;) Słuchając wywiadu z Leslie Benziesem, prezesem Rockstar North, który to udzielił swojego czwartego wywiadu w życiu (a jest szefem w R* North od GTA III!) dla CVG można odnieść wrażenie, że owo GTA Online zmierza w kierunku MMO i o ile nie będzie nim od 1 października tak na pewno z czasem ewoluuje do tego miana. Dość powiedzieć, że panowie z R* noszą się (już teraz!) w przyszłości wrzucać w ten tryb nie tyle nowe tryby rozgrywki co nowe światy, które to, cytuję: "były już przez nich opracowane". Vice City w GTA Online anyone?? Oto ów wywiad w wersji do słuchania - z głębszą rozkminą nad odpowiedziami z udziałem chłopców przeprowadzających wywiad: cz. 1 http://www.youtube.com/watch?v=_AI2S2_-Yh0 cz. 2 http://www.youtube.com/watch?v=Xv6tSS9hIBE Dużo słuchania, ale dla maniaków - warto:) Z góry sorry, bo pewnie już ktoś to tutaj wrzucał, ale nie mam zamiaru przeglądania kilkudziesięciu stron - po prostu pozwólcie, że chamsko się wtrącę W GTA Online jest możliwość posiadania własnego mieszkania - to wiadomo. Ale czy wiecie, że żeby do nas wejść to trzeba najpierw zadzwonić do drzwi? I absolutnie nie musimy otwierać, ot - przez oko kamery patrzymy, kto stoi za drzwiami i sami decydujemy jaki go czeka los. Nie lubimy, nie chcemy - nie wpuszczamy. A jest możliwość, że jak wpuścimy do chaty kogoś kogo nie do końca znamy to najzwyczajniej w świecie zostaniemy obrabowani. Jeżeli to nie jest MMO to ja nie wiem co jest. Do tego udział w rajdach samochodowych w roli pilota, ubezpieczanie samochodów, gra na giełdzie, safe mode (nie możemy zabić, ani być zabitym) - Gra nosi podtytuł 'Online' żeby nie zniechęcić ludzi gardzących MMO - takich jak ja:) No i pan Benzies offtopic'owo sugerował, że nad GTA Online prace będą trwać jeszcze wiele lat. W sensie nad urozmaicanie tego produktu, który dostaniemy w październiku, dlatego za jakiś czas będą musieli się posiłkować naszymi pieniążkami do utrzymania serwerów, pracowników, itd. (wszystkie dane w chmurze) dlatego myślę, że możemy się spodziewać opłat za korzystanie z owego uniwersum. Czyli znowu - niczym MMO. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Ciekawi mnie jak będzie rozwiązany problem, kiedy na tym serverze będzie dwóch graczy mających to samo mieszkanie. Cytuj
JaMaJ 46 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Ciekawi mnie jak będzie rozwiązany problem, kiedy na tym serverze będzie dwóch graczy mających to samo mieszkanie. Mi się wydaje, że będzie tak, że nie będziesz stał przed domem tylko przed powiedzmy blokiem, wieżowcem. I niby wchodzisz do tego samego mieszkania, a tak naprawdę 'teleportuje' Cię do innego pomieszczenia, z którego masz taki sam widok na miasto, itd. jak kolega, który ma to samo mieszkanie. Ale z okna i tak nie będziesz mógł wyskoczyć, także wychodząc z mieszkania nie idziesz po schodach, tylko loading przed chatę. Tak to widzę. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 (edytowane) Raczej nie będzie żadnego abonamentu za GTA Online. Będą po prostu małe DLC, ciuszki, broń, samochody, etc. i z tego będą czerpać zyski. Patrząc na ostatnią sprzedaż GTA IV (gra jest wysoko w PS Store i UK między innymi), zakładam, że Rockstar kasy nie brakuje. Edytowane 17 sierpnia 2013 przez Lukas_AT Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 wystarczy sobie przypomnieć dodatki do MP3 jak i season pass (swój nabyłem jeszcze zanim gra do mnie dotarła, z V nie będzie inaczej). o hajs się nikt nie martwi. GTAO jako MMO miałoby przyszłość. kto wie co na nowej generacji wymyślą. jeśli się przyjmie to dla mnie kwestia czasu. w końcu sami kozaczyli zapowiadając rewolucję w rozrywce multi. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Z GTA V Rockstar naprawdę postawiło sobie (i innym) poprzeczkę bardzo wysoko. Ciekawe z czym uderzą na next-genach by to przebić.. Cytuj
JaMaJ 46 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Na next-gen'ach? Z GTA V i GTA Online. GTA Online wystartuje na next gen'ach jak mniemam w okolicach wakacji 2014, z kolei na GTA V przyjdzie nam trochę poczekać, ale wersja na PS4, X1 i PC to tylko kwestia czasu. Abonament za GTA Online będziemy płacili nie wcześniej niż za rok. Ale będziemy go płacili - bądźmy pewni. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Abonament jak abonament, zdecydowanie popularniejsze jest F2P, I w takiej formie bedzie GTA Online na Nextgenach. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 (edytowane) W dobie gier free-to-play abonament to przeżytek. Wyszedłeś chyba z jaskini. GTA Online to po prostu rozbudowany tryb online do GTA V, nie róbmy z tego osobnej gry, bo dużo w tym marketingu. Edytowane 17 sierpnia 2013 przez Lukas_AT 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 (edytowane) GTA Online zmierza w kierunku MMO mam nadzieje że ty akurat o tym wiesz, ale MMO oznacza ogromną mase ludzi na serverze. i być może GTAO na nextgenach dostanie 64 graczy na mapie, a może nawet 128 graczy jednocześnie, ale to nadal nie jest MMO. nie ważne że jest okonomia, że są poboczne zadania, że duży świat i możliwości - żeby gre nazwać MMO musi spełniać warunek setek/tysięcy graczy na jednym serverze. bez tego jest to poprostu bardzo rozbudowany sandbox online dziekuje do widzenia Edytowane 17 sierpnia 2013 przez Yano 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Ile jeszcze razy to napiszesz? GTA Online zmierza w kierunku MMO mam nadzieje że ty akurat o tym wiesz, ale MMO oznacza ogromną mase ludzi na serverze. i być może GTAO na nextgenach dostanie 64 graczy na mapie, a może nawet 128 graczy jednocześnie, ale to nadal nie jest MMO. nie ważne że jest okonomia, że są poboczne zadania, że duży świat i możliwości - żeby gre nazwać MMO musi spełniać warunek setek/tysięcy graczy na jednym serverze. bez tego jest to poprostu bardzo rozbudowany sandbox online dziekuje do widzenia tylko miesiac do najwiekszego gangsterskiego mmo niektórzy tu nadal nierozumieją że MMO oznacza gre gdzie na jednym serwerze jast masowa libcza graczy, to jest najważniesza zasada którą musi spełniać gra żeby nazywać sie MMO. wielki świat i dużo rzeczy do robienia nie ma tu nic do rzeczy (i tak zarówno gta5 jak i skyrim nie są MMO bo nie mają dużej libczy graczy na raz) nieważne czy to RPG jak WOW, czy jakieś masowe wyścigi albo strzelaniana - żeby nazwać gre MMO musi być w niej masa graczy jednocześnie. a 16 osob na jednej mapie to zupelnie co innego, nawet jeśli mapa jest duża to poprostu online'owy sandbox, a nie mmo deal with it Cytuj
JaMaJ 46 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 (edytowane) W dobie gier free-to-play abonament to przeżytek. Wyszedłeś chyba z jaskini. GTA Online to po prostu rozbudowany tryb online do GTA V, nie róbmy z tego osobnej gry, bo dużo w tym marketingu.Ależ to jest osobna gra, posłuchaj co mówi Leslie Benzies: "GRAND THEFT AUTO ONLINE IS A DIFFERENT ENTITY, A SEPARATE THING. IT'S NOT PART OF GTA V." Spoko - abonament to przeżytek. Dostaniemy więc jako f2p Los Santos, a cała reszta Blaine County za opłatą. W każdym razie chodzi mi o to, że w przyszłości taki moloch jakim będzie GTA ONLINE nie pozostanie f2p. Edytowane 17 sierpnia 2013 przez JaMaJ Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Przecież już Ci to ktoś wytłumaczył. Abonament to przeżytek. Dużo większe zyski przynoszą mikropłatności. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Ile jeszcze razy to napiszesz? już nie będe, dlatego napisalem dziekuje dowidzenia. ale zarazem wkurza mnie jak ludzie używają błednie określenia MMO do każdej gry z dużym światem, gdzie wyznacznikiem nie jest wielkość świata tylko ilość graczy która może jednocześnie ze sobą grać. Cytuj
JaMaJ 46 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Przecież już Ci to ktoś wytłumaczył. Abonament to przeżytek. Dużo większe zyski przynoszą mikropłatności. Mniejsza o to - chodzi mi tylko i wyłącznie o to, że prędzej czy później będziemy płacić za możliwość grania w GTA Online. Nie wiem czy mikropłatności będą miały sens na konsolach - jednak bardziej mi tu pasuje model - płać raz - graj rok. No ale nie ważne - tak czy siak będziemy bulić. Ile jeszcze razy to napiszesz?już nie będe, dlatego napisalem dziekuje dowidzenia. ale zarazem wkurza mnie jak ludzie używają błednie określenia MMO do każdej gry z dużym światem, gdzie wyznacznikiem nie jest wielkość świata tylko ilość graczy która może jednocześnie ze sobą grać. Główne cechy MMO wg. Wikipedii: Gry MMOG zapewniają szerokie spektrum interakcji między graczami wykraczające poza to, co oferują zwykłe gry sieciowe. Do głównych cech gier tego typu należą: rozbudowana komunikacja, bardziej rozbudowana walka (z większą ilością graczy jednocześnie, czy nawet wieloma zespołami), handel i rozbudowana ekonomia, polityka. Chciałem zobaczyć jaka jest definicja, bo za cholerę nie pasuje mi to, że ilość graczy na serwerze definiuje grę MMO. I się okazało, że rzeczywiście tak jest. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że GTA Online będzie MMO. Tymbardziej, że możesz zarabiać nie wdając się w ani jedną strzelaninę czy wyścig. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.