ssxx1 208 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Już w IV R* pokazał, że potrafi coś takiego zrobić (słynny napad na bank). Bardziej mi się podobał napad na bank w Vice City. Jedna z najlepszych misji w całej serii. Napad na kasyno w SA bije obie misje na glowe 2 Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 @up w SA byl to samolot 'red baron" w VC był helikopter (na pc praktycznie dla mnie nie do przejścia do było). ogólnie to wielki karny ku.tas dla Rockstar za brak obłsugi pada na PC w III, VC i SA Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Już w IV R* pokazał, że potrafi coś takiego zrobić (słynny napad na bank). Bardziej mi się podobał napad na bank w Vice City. Jedna z najlepszych misji w całej serii. Napad na kasyno w SA bije obie misje na glowe W ogóle misje w SA są świetne. Ciekawe czy V pobije tę część pod tym względem. Mam nadzieję, że będzie chociaż na tym samym poziomie. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 A mowili cos jak bedzie ten system checkpointow wyglądać? Jak w rdr? Dla mnie zadne gta nie było trudne. Tylko raczej w(pipi)iajace rozpoczynanie misji za kazdym razem od poczatku było bezsensowne. W rdr było idealnie jak dla mnie. Wszystkie gta skonczylem oprocz 4, bo to najgorsza czesc. Zanudzila mnie w pewnym momencie. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Pewnie tak samo jak w dodatkach do gta, czyli będą checkpointy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 ale (pipi)ie postami... dobra ja powiem że też chcę aby realne przygotowania miały realny wpływ na gre i przebieg misji, ale z wielkim smutkiem stwierdzam że bardzo wątpie żeby tak było... naprawde wątpie żeby misja napadu obyła sie bez skryptowanego pościgu, i wątpie też żeby zrobili tak że gdy nie wykupisz odpowiedniego NPCa - hakera, kierowcy, czy innego, to misja nagle zostaje przerwana napisem GAME OVER napewno będą kładli nacisk na widowiskową i płynną akcje, dlatego wątpie żeby złe zaplanowanie miało odrazu skończyć sie porażką, i zarazem wątpie żeby były szczegółowe wytyczne co do zaplanowania pewnie będzie tak że mamy z 10 możliwośći do wykonania przed misją i jeśli nie zzwalimy wszystkich to misja z różnymi opcjami i skryptami przebiegnie pomyślnie... ale chciał bym sie mylić!! chociaż pewnie nikt z was nie chciał by powtarzać 40 minutowej misji 8 razy tylko dlatego że źle rozdysponował hakera który miał wyłączyć alarm... pamiętajcie że dziś gry walczą bardzo zaciekle w dwóch aspetkach - żeby dać graczowi wyzwanie, ale żeby zarazem nie utrudnić mu zbytnio gry bo sie znudzi i odejdzie nitetety tak dziśaj to wygląda. że gry muszą dawać wyzwanie ale nadal muszą być łatwe i przystępne, bo inaczej gracz sie znudzi i wystawi 6/10 dawno mineły czasy gdzie człowiek siedział 2 tygodnie żeby przejść jedną misję Cytuj
Texz 670 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Ja widzę, że w czwórce nikt nie ratował się taksówkami po nieudanych misjach. Gdy się tak dwie pod rząd trafiły to ani w pół minuty nie było się znowu w miejscu gdzie rozgrywała się dana misja. Inna sprawa gdy trzeba było dojechać wozem naszego pomagiera. Ale tych misji było o wiele mniej. Dzięki taksówkom udało mi się przejść wszystkie główne misje poniżej 10 godzin, a normalnie to trwało kilkanaście... Cytuj
popiol 16 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Ja mam pytanie, czy jest na stronie muve nadal ten komunikat przy GTA V, że jak się wybierze paczkomat to gwarantują dostawę o północy? bo widziałem tylko tutaj na forum zrzut ekranu tego, a na ich stronie nie mogę znaleźć, pomoże ktoś? bo chcę do nich napisać maila, co będzie w sytuacji jak nie dotrzymają słowa i gry nie będzie o północy. Przesrana sprawa bo płatność jest z góry w tym przypadku, a tak to by można było nie odbierać paczki jeśli by chodziło o kuriera. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Nadal jest taki komunikat Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Ja mam nadzieje, że nie popsują jednego z elementów napadów tzn. żeby nie było tak, ze nawet cichy "włam" ostatecznie będzie kończył się i tak pościgiem to było by mega bez sensu Ty, ale co to za fun jak po cichaczu opier'dolisz bank ? No wiesz, jak już dali taką opcje to niech ona będzie dopracowana i skuteczna. No bo pomyśl Sobie robisz wszystko na czysto nikt się nawet nie kapnie że kasy w skarbcu nie ma, zupełna cisz aż tu nagle ni z gruchy ni z pietruchy wyskakuje tabun policji. Oczywiście nie mówię że tak ma być przy każdym napadzie. Albo mogą to też rozwiązać tak, że "cichy włam" jest bardzo trudny do wykonania wtedy wszystko miało by sens:) PS. Już trochę R* poćwiczyło z tymi bankami na przestrzeni lat:) W końcu dojdą do perfekcji A w jaki sposób sobie wyobrażasz wejscie do sejfu po cichu itp? Nawet jeśli nie uruchomią alarmu i uda się wyjść z sianem w miarę cicho to na bank będzie taka akcja, że ktoś z banku zadzwoni na gliny gdy już się trochę ulotnicie i pościg gotowy. @up w SA byl to samolot 'red baron" w VC był helikopter (na pc praktycznie dla mnie nie do przejścia do było). Najtrudniejsze misje w San Andreas, przy których leciały kur.wy i chu.je, to oczywiście dwie pierwsze misje u Zero, rozwalanie celów helikopterem w szkole latania i misja 'N.O.E.' - za pierwszym razem. Przy drugim przejściu robiłem to za pierwszym razem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Co było trudnego w pierwszej misji u Zero skoro to było rozwalanie nadlatujących samolocików z miniguna, które było banałem? Heli w szkole latania faktycznie przesadzone, ale w miarę do ogarnięcia po xx próbach. NOE proste i bardzo przyjemne. Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Nie wiem czy było ale mnie denerwowała misja jak w pierwszym mieście trzeba było gonić jakiegoś gościa na motorze i jechał z nami jakiś typek który ciągle spadał. Jak się nazywa ta misja? Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Choć mnie akurat ta misja nie sprawiała problemów. Cytuj
KamileQ 27 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Przecież wiadomym jest to, że Smoke nie umiał strzelać. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 No, ale żeby aż tak? I to, aby trafiał to trzeba było jechać motorem nie środkiem, a mocno prawym bokiem. Wtedy przed wjazdem do tunelu mieliśmy spokojnie 2-3 z głowy, zależnie od szczęścia. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 No, ale żeby aż tak? I to, aby trafiał to trzeba było jechać motorem nie środkiem, a mocno prawym bokiem. Wtedy przed wjazdem do tunelu mieliśmy spokojnie 2-3 z głowy, zależnie od szczęścia. O matko przypomniales mi te misje, do dzis mam koszmary. Pieknie jade, grubas nie umie strzelac, bam, Fission Mailed. Jedna z tych misji gdzie trzeba liczyc na fart ze AI zrobi cos dobrze. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Ja o 21 zasiadam do grania w SA, mam zamiar nawalać do 1 albo 2 w nocy, takiego mi smaka narobiliście KURCZĘ! A pamiętacie misje dla Trutha na lotnisku? Misja w bazie wojskowej? Jet Pack? Osom szit, jedna z moich ulubionych misji. A w ogóle jak się wydała prawda o Ryderze i BS to potem misje związane z tym są imo świetne i za każdym razem jak je przechodzę czuję się jakbym grał je po raz pierwszy, mimo, że skończyłem je po kilka razy. Mimo, że wiem co będzie dalej, śledzę fabułę jakbym jej nie znał. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 (edytowane) Nie wiem, czy to wiadome, ale gra będzie miała 17 stacji radiowych. Jedna z nich będzie nosić nazwę FlyLo FM, a jej prowadzącym będzie znany wszystkim fanom muzyki elektronicznej Flying Lotus. http://pitchfork.com/news/52066-listen-flying-lotus-gets-his-own-radio-station-in-grand-theft-auto-v-with-new-music-from-tyler-the-creator-and-more/ Tutaj więcej info i możliwość posłuchania próbki radia. Ja już jestem mokry na widok tracklisty Edytowane 28 sierpnia 2013 przez Rozi Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Nie wiem, czy to wiadome, ale gra będzie miała 17 stacji radiowych. Woow aż tyle Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=TRNGpATRCrI Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Bedzie miala 17 stacji czy tyle wycieklo? Bo to mial byc najwiekszy soundtrack w serii. Cytuj
xtik 261 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Nie wiem czy było, Cara Delevingne jako dj radiowy http://instagram.com/p/djV3BbDKJ2/# Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Nie wiem czy było, Cara Delevingne jako dj radiowy http://instagram.com/p/djV3BbDKJ2/# A kto to (pipi)a jest nie licząc tego że ma paskudne brwi Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Bedzie miala 17 stacji czy tyle wycieklo? Bo to mial byc najwiekszy soundtrack w serii. Z linku, który podałem: Rockstar Games' blockbuster Grand Theft Auto games always come packed with an impressive soundtrack. The music is spread across several radio stations, featuring notable hosts. (Past GTA radio DJs have been voiced by Iggy Pop, Axl Rose, Chuck D, DJ Premier, Femi Kuti, and others.) Grand Theft Auto V, out September 17, will feature 17 different radio stations. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.