Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamiast pier.dolić lepiej się podelektujcie tym:

 

764-1280.jpg

To jakiś nowy screen?

Opublikowano (edytowane)

Tak, znalazłem go na jakimś forum, dziwne że na stronce R* tego nie ma. W ogóle to sporo screenów nie ma na stronce, ciekawe ile ich nas ominęło.

 

 

W ogóle, dawno nikt nic nie wspominał o Atomic Blimp'ie. Ciekaw jestem jak się będzie tym latało, bo to cholerstwo jest strasznie duże. No i jak się tam dostać, bo z tego co widzieliśmy na trailerach jest tylko w powietrzu, chyba że ma gdzieś swoje lotnisko. No i wyobrażacie sobie wylądować nim na plaży, na środku ulicy albo na Chilliad? :D

Edytowane przez wojnar
Opublikowano

ja hce tylko powiedzieć że współzcuje innym grom które wychodzą tej jesieni , przecież GTA5 zabije sprzedaż pozostałych gier... a kilka fajnych rzeczy wychodzi (assasin creed 4, pokemony, nowe konsole - przecież to wszystko będzie tylko marnym cieniem w porownaniu z GTA5, zarówno jesli chodzi o samą gre, ale też o odbiór pozostałych gier gdy zagrało sie w gta5, ale też to że gta5 pozwoli na setki godzin zabawy, pewnie ludzie całymi miesiącami nie będą wyjmowali płyty z napędu, więc mało kto będzie brał na premiere inne gry wychodzące na jesieni

 

 

btw po ograniu RDR żadna inna gra nie zadowalała mnie jeśli chodzi o strzelanie (zwłaszcza U2 był zawodem), obawiam sie że po gta5 nic już nie będzie takie samo

Opublikowano

Tak, znalazłem go na jakimś forum, dziwne że na stronce R* tego nie ma. W ogóle to sporo screenów nie ma na stronce, ciekawe ile ich nas ominęło.

 

 

W ogóle, dawno nikt nic nie wspominał o Atomic Blimp'ie. Ciekaw jestem jak się będzie tym latało, bo to cholerstwo jest strasznie duże. No i jak się tam dostać, bo z tego co widzieliśmy na trailerach jest tylko w powietrzu, chyba że ma gdzieś swoje lotnisko. No i wyobrażacie sobie wylądować nim na plaży, na środku ulicy albo na Chilliad? :D

I ciekawe, czy dostaniemy widok ze środka.

 

Kurde, aż sobie odpalę San Andreas.

Opublikowano

Pokemony to trochę inny target mimo wszystko, drogi Yano.

no nie wiem:p

 

kiedyś poki były skierowane do dzieciaków ale teraz te dzieciaki mają 25 lat i nadal lubią zagrać w poki

Opublikowano

 

to chyba ty zacząłes dopiero grać że nie wiesz jak chodzą gry ,R* xD

 

To był sarkazm.

 

Grając w IV na PS3 sam uświadczyłem jedynie doczytywanie się tekstur, spadków fpsów nie miałem i grało się miodnie. Ostatnia gra R*, czyli Max 3, chodził znakomicie nawet z systemem płynnego przechodzenia z cut-scenki w gunplay (motyw ten, notabene, ma się też pojawić w V). Jezu kochany, już wiele serwisów Wam pisze, że gra działa płynnie na obu konsolach. Ale nie, to są wszystko spiski, to jest wszystko reklama Rockstara, bo chcą Wam biedakom wcisnąć biednie zoptymalizowanego szrota.

 

Jestem bardzo ciekaw czy rzeczywiście gra działa tak płynnie. Niejeden sandboks z Far Cry 3, Saints Row 4, Skyrim czy Assassin's Creed 3 na czele potrafi zgubić klatki do 20-25. RDR niby trzyma stały poziom, ale pamiętajmy, że tam nie dzieje się tyle, co w GTA. Jeśli Rockstar rzeczywiście utrzyma stały framerate to bedą mistrzami kodu. Już wkrótce po premierze pojawi się na pewno analiza Digital Foundry to się przekonamy jak to wygląda. W cuda jednak nie wierzę. Na pewno przy zadymach z helikopterami, radiowozami, czołgiem i strzelaniną na pierwszym planie animacja zacznie spadać do 25FPS-ów.

Opublikowano

Jestem bardzo ciekaw czy rzeczywiście gra działa tak płynnie. Niejeden sandboks z Far Cry 3, Saints Row 4, Skyrim czy Assassin's Creed 3 na czele potrafi zgubić klatki do 20-25. RDR niby trzyma stały poziom, ale pamiętajmy, że tam nie dzieje się tyle, co w GTA. Jeśli Rockstar rzeczywiście utrzyma stały framerate to bedą mistrzami kodu. Już wkrótce po premierze pojawi się na pewno analiza Digital Foundry to się przekonamy jak to wygląda. W cuda jednak nie wierzę. Na pewno przy zadymach z helikopterami, radiowozami, czołgiem i strzelaniną na pierwszym planie animacja zacznie spadać do 25FPS-ów.

 

I niech spada. Byle by tyczyło się to największych zadym. Niektórzy twierdzą że spadki animacji są nieważne - liczy sie grywalność. Dziwne że nie ogarniają, że niektórym ów spadki tą grywalność zwyczajnie psują.

 

Nie zgodzę się też że IV chodziła źle, bo był to pierwszy sandbox R* ma tej generacji. G....o prawda - wersja x-klockowa działała o wiele lepiej. PS3 jest trudne do programowania, stąd spadki. Od tego czasu minęło 5 lat. Jeśli naprawdę V chodzi tak płynnie jak twierdzi IGN - to jestem pełen szacunku dla R*. 

Opublikowano (edytowane)

Kataku świetnie streściło wszystko w krótkich słowach 

 

Grand Theft Auto V is out Sept. 17 and, whatever your age, race, gender, political persuasion, or debt limit, you're probably going to play it.

Edytowane przez marekjw2523
Opublikowano (edytowane)

[...] Na pewno przy zadymach z helikopterami, radiowozami, czołgiem i strzelaniną na pierwszym planie animacja zacznie spadać do 25FPS-ów.

Tak na dobrą sprawę to spadki z 30 do 25 fps są praktycznie niezauważalne. Nie zapominajcie, że za czasów PS2 gry, które chodziły w 30fps (w NTSC.. ale o 30fps mówiło się i u nas).. w PAL tak właściwie były wyświetlane w 25fps.

Przy zadymie na bank będą spadki do 20fps (a czasem pewnie i niżej).

W tych opiniach z IGN itp. chodzi raczej o framerate w normalnych warunkach. W GTA IV nawet przy zwykłej jeździe samochodem gra potrafiła się dławić do 20fps...

Edytowane przez Emet
Opublikowano

NO I CO Z TEGO, ludzie?! Tam bedzie sie tyle dzialo a wy sie bedzicie licytowac czy framerate spadl do 25 czy 20 klatek?

 

Pewnie beda momenty gdzie bedzie spadac do 15 tak jak w Skyrimie na PS3. To jest ogromna gra z mnostwem detali i takie rzeczy sie beda zdarzac. Jezeli ktos tego nie moze przezyc to moze niech w piatke nie gra.

 

Ja sie z tym licze, nie mysle o tym i odliczam kazdy dzien.

Opublikowano

W preorderach im się to zwróciło, a pewnie nawet i już zarobili. :)

Opublikowano

ciekawe ile bedzie postaci pobocznych bo w trailerach najbardziej eksponowana jest rodzina Michaela, kolega Franklina i ten na wózku ('Welcome to paradise'). trochę mnie to martwi

Opublikowano

Chyba lepiej, że nie pokazywali zbyt dużo w trailerach. Nie sądzisz? Jakby pokazali więcej, to po premierze gry zaczęły by się komentarze - "pokazali całą grę w trailerach" itd., itp. 

Opublikowano

dobra nie histeryzujcie z tymi klatkami, w gta 4 gralem na ps3, owszem spadki płynności były ale i tak grałem jak zaczarowany. będzie jak będzie, Rockstar sporo się nauczył i nie powinno być problemu. nawet jak będą małe spadki to co z tego, gorzej jakby gra ścinała co chwilkę.

  • Plusik 1
Opublikowano

ja sie jaram jak nigdy, głownie tym, ze np. w takim RDR uwielbialem zwiazac goscia i zrzucic go z przepasci, genialna fizyka, to dopiero co bedzie w gta 5! rozjezdzanie przechodniow pewnie bedzie cudne, a podobno beda odpadac konczyny. wiem, jestem psycholem i pisze o tym 20 raz ale w realu niezbyt czesto takie wybryki robie, a gta 5 do tego sie wybornie nadaje :D

Opublikowano (edytowane)

na gta five pl wyczytalem ale nie moge znalezc zrodla

 

chyba ze tylko glowy beda odpadaly, nie pamietam

Edytowane przez c0r
Opublikowano (edytowane)

dobra nie histeryzujcie z tymi klatkami, w gta 4 gralem na ps3, owszem spadki płynności były ale i tak grałem jak zaczarowany. będzie jak będzie, Rockstar sporo się nauczył i nie powinno być problemu. nawet jak będą małe spadki to co z tego, gorzej jakby gra ścinała co chwilkę.

 

A kto histeryzuje? Spokojnie nie pisałem, że gra jest niewarta zakupu.

 

 

 

@Lukas

 

Czy Ty naprawde zauważysz ten spadek PIĘCIU KLATEK przy zadymie? Naprawdę? Masz licznik w oczach?

 

 

Pięciu nie, ale z 30 do 20 jest widoczne wyraźnie. Poruszyłem ten temat, bo jestem ciekaw nie tylko tego, jak piękny świat nam Rockstar przygotowało, ale również tego, jak sobie poradziło z takimi kwestiami technicznymi, szczególnie tego, jak wypadną obok siebie obie wersje. Interesuje mnie cała gra.  Jak widać, wystarczy poruszyć tylko drażliwy temat, by ludzie zlecieli się bez powodu z widłami. Trochę umiaru.

 

Tu jest źródło o 170 mln funtów.

 

http://www.scotsman.com/lifestyle/technology/new-gta-v-release-tipped-to-rake-in-1bn-in-sales-1-3081943

 

 

Five years in the making, the game’s development and marketing budget of £170 million is the equivalent of a blockbuster film. Such is the success of the series, industry experts believe its latest incarnation will rewrite the record books, shifting 25 million copies in the first year alone, achieving sales of £1bn.

Edytowane przez Lukas_AT

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...