Opublikowano 26 listopada 201410 l Zauważyliście, że w grze jest mały bug - trawa, kable i flagi, oraz inne propsy z materiału powiewają na wietrze, ale nie drzewa i liście (na trailerach było dość wyraźnie widać ten ficzer). Coś im się musiało popsuć w tym temacie, ciekawe czy naprawią ten bug.
Opublikowano 26 listopada 201410 l Powie mi ktoś jak odpala się latarkę przy broni? miałem misje franklinem, gdzie miałem sie wyposażyć w tę latarkę i nie miałem pojęcia jak ją włączyc...
Opublikowano 26 listopada 201410 l W ktoryms momencie pisze co i jak. Probuj ktoryms z krzyzaka. W lewo albo prawo.
Opublikowano 26 listopada 201410 l najpierw musisz kupić w ammunation a później włączasz krzyżakiem w prawo
Opublikowano 26 listopada 201410 l Wciskałem wszystkie przyciski i nie odpaliło wiec chyba miałem jakiegos buga Chyba, że było trzeba przytrzymać przycisk. To mnie własnie irytuje w gta, że często w trakcie jakiś akcji, gdzie człowiek skupia sie na czymś innym wyskakuje jakiś "samouczek" w górnym rogu i to jeszcze taką małą czcionką i często coś człowiekowi umyka. Swoją drogą grając na past genach nie ogarnąłem, że możńa inwestować na giełdzie i dopiero teraz coś tu zaczaiłem, choć nie bardzo wiem w co najlepiej ładować kase ;p
Opublikowano 27 listopada 201410 l W dniu 26.11.2014 o 23:45, pawciokratos napisał(a): Dobra oficjalnie jestem rakiem, nie wytrzymałem i zamówiłem. Well done Padre
Opublikowano 27 listopada 201410 l kacprzak poczytaj co i jak z giełdą i Lesterem, żebyś później nie żałował, musiałem 2 raz przechodzić, bo nie miałem wystarczająco floty na kupienie wszystkiego
Opublikowano 27 listopada 201410 l W dniu 27.11.2014 o 09:55, baniek napisał(a): kacprzak poczytaj co i jak z giełdą i Lesterem, żebyś później nie żałował, musiałem 2 raz przechodzić, bo nie miałem wystarczająco floty na kupienie wszystkiego Wszystkiego ?:o masz na myśli wszystkie nieruchomosci po ukończeniu gry ? Rozumiem ze kupowales to w celu uzyskania jakiegoś Trofika Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano 27 listopada 201410 l Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4?
Opublikowano 27 listopada 201410 l Mnie ostatnio miło zaskoczyła sytuacja gdzie michealem odzyskałem przypadkowemu kolesiowi rower i po kilku godzinach dostałem od niego smsa ze jest właścicielem sklepów zoologicznych i za pomoc dał mi akcje warte 100tys;d Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano 27 listopada 201410 l W dniu 27.11.2014 o 13:45, Xymek napisał(a): Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4? No jest z tym problem, na Xone też zniszczenia są ograniczone względem past-genowej edycji. Słabo się te samochody rozwalają. Pędzę dwie paki, wjeżdzam w ścianę, a tam ledwo światła zbite i drobne wgniecenia na masce.
Opublikowano 27 listopada 201410 l W dniu 27.11.2014 o 13:51, Maciomaniak napisał(a): W dniu 27.11.2014 o 13:45, Xymek napisał(a): Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4? No jest z tym problem, na Xone też zniszczenia są ograniczone względem past-genowej edycji. Słabo się te samochody rozwalają. Pędzę dwie paki, wjeżdzam w ścianę, a tam ledwo światła zbite i drobne wgniecenia na masce. Dziś wieczorem przyjrzę się temu tematowi wnikliwie, zrobię testy rozwalając różne bryki, sam jestem ciekaw wyniku. Ja na razie w pamięci mam głównie te rozbite reflektory i rysy na karoserii, ale tak na prawdę nie miałem żadnego ekstremalnego pościgu. Jeżeli okaże się że na prawdę model zniszczeń jest uproszczony względem past-genów to ciekawe czemu R* podjęło taką decyzję? A może to po prostu jakiś glitch tak jak wyżej wspomniane prze ze mnie drzewa. Edytowane 27 listopada 201410 l przez Xymek
Opublikowano 27 listopada 201410 l Ale widać, że z modelem zniszczeń jest coś nie tak, bo na past-genach np. jak wjechałeś w jakiś słup, to miałeś jego odbicie na samochodzie (takie mocne wgniecenie adekwatne do szerokości słupa) - wyraźnie, fajnie widoczne. A teraz ledwo się zderzak wgniecie, nic wielkiego. Jest tego dużo więcej, samochody się marnie niszczą w tej edycji. Mam nadzieję, że to faktycznie glitch, a nie jakieś celowe zagranie, bo nie widzę żadnego racjonalnego powodu, żeby te fury się nie rozpadały. Samochody nie są licencjonowane.
Opublikowano 27 listopada 201410 l Za duzo mocy poszlo na trawe i krzaczory, wiec nie wystarczylo na wieksze zniszczenia pojazdow. Edytowane 27 listopada 201410 l przez saptis
Opublikowano 27 listopada 201410 l Dusza testera w człowieku jest okropna. I co się okazało, ano gra na current genach zawiera kilka dziwnych glitchy/świadomych decyzji, niezgodnych z Rockstarowym perfekcjonizmem. System LODów jest żywcem przeniesiony z past genów co owocuje sporym pop-upem cieni i obiektów na oczach gracza i bardzo kontrastuje z niedorzecznym wręcz zasięgiem widzenia. Trawa i mała roślinność powiewa na wietrze i reaguje na gracza, ale już większe krzaki czy drzewa oraz palmy ani drgną (a ficzerek był już na past genach i byl eksponowany na trailerach nowej wersji gry). Podobnie dziwna sytuacja jest z modelem zniszczeń, na samochodzie udało mi sie uzyskac tylko zadrapania, zbic reflektory i szyby, zero natomiast wgnieceń karoserii czy urwanych zderzaków,co wydaje się dziwne zwłaszcza przy czołówce sportowym samochodem z ciężarówką. To wszystko mogą być tylko szczegóły, ale biorąc pod uwagę obsesyjną miłość R* do tych że powstaje pytanie czy to ich świadome decyzje czy może wypadek przy pracy? Czy konwersja była robiona w pośpiechu małym zespołem i żeby sobie oszczędzić optymalizacji część ficzerków została obcięta, uproszczona zamiast dopasiona względem past genów? Czy może po prostu są to glitche które R* z czasem naprawi? Na szczęście społeczność GTA czuwa i też zauważyła te problemy i molestuje pomoc techniczną o naprawienie powyższych błędów. Zresztą nie ma się co dziwić w końcu sprzedali nam drugi raz ta sama grę za pełną cenę, więc mamy prawo wymagać skoku w przód w każdym jej aspekcie a nie kroku w tył.
Opublikowano 27 listopada 201410 l W dniu 24.11.2014 o 20:30, Fanek napisał(a): fajne te porównanie, powiem wam, że oglądałem to teraz na ekranie 110" i od razu na pierwszym porównaniu twarzy PS4 vs Xbox widać, że Xbox ma textury niższej rozdzielczości, krawedzie są wyraznie bardziej postrzępione, cyknąłem fotke ale zwykła cyfrówka robi kiepskie zdjęcia w nocy nie sugerować sie fotą to żadne porównanie hahah boże co za chłop...
Opublikowano 27 listopada 201410 l Projektor FullHD i 110" (120" ) to chyba najlepszy sposób na zobaczenie różnicy w rodzielczościach ale oglądanie filmików z YT i w tej ich żalosnej kompresji mija się z celem. W tym przypadku dają radę tylko filmiki z gamersyde które nie są skompresowane i 10 minut gameplayu waży ponad 2GB Model zniszczeń jest popsuty tylko dlatego że R* nie pomyślało jak rozwiązać ustawienie kamery w takim aucie: Mogli to rozwiązać na wiele sposobów ale wybrali usunięcie FUN'u z gry
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.