_Red_ 12 021 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Okurde transfer postaci z GTA Online jest jednorazowy i nieodwracalny. Czyli albo ziomeczki, z ktorymi gram czasem na PS4 z moją postacią uber level 7 i 10 milionami dolców zbierane co miesiąc w plusie xD Albo to przepada i przenosimy sie do online PS5, na którym z nikim znajomym nie pogram bo nie mają ps5 A ja tu cos o cross gen online rozważałem w ogole, gdy nawet sejwow nie idzie swobodnie przenosic w obie strony... Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 I jeszcze się ruszają nierealistycznie bo prawdziwe chodzą w 24 fpsach Cytuj
Piecara 1 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 3 godziny temu, Pupcio napisał: Ja czekam na wersje ps6 bo są plotki że w końcu dodadzą przechodniów na ulicach w tej wersji Premiera Holidays 2028. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Gracie na wydajności czy wydajności z RT? Czym sama wydajność się różni? Jest wyższa rozdzielczość? Więcej szczegółów? Bo tu i tu 60ks widzę, a na pierwszy rzut oka w tej wyjaśniacie z RT nie widzę co jest gorzej. Cytuj
Elitesse 379 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Jak z bugami? Będzie to nowa tradycja od R? Cytuj
kamilpolpak 61 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Ogólnie nie ma tutaj jakiś dużych zmian, ale jest na pewno trochę lepiej graficznie niż na PS4 pro no i czas ładowania szybszy, za te cenę nie będę marudził, bo po ostatniej trylogii nie spodziewałem się nie wiadomo jakich fajerwerków. Jedyne co mnie niepokoi to z jakim nastawieniem traktuje swoich klientów R, kiedyś marka która wyróżniała się na rynku swoją unikalnością i profesjonalizmem, teraz mają wyje*an, bo wydadzą lekko odświeżoną wersje, a i tak wiedzą, że zarobią kokosy, to po co mają się wysilać nad czymś konkretniejszym. To w zasadzie daje mi duże obawy co do kolejnej części… P.S kto gra na PS5 online i chciałby pograć razem? Dawno w sumie nie grałem i pogubiłem się w tym wszystkim, nie wiem za co się zabrać więc fajnie by było pograć z kimś z forum. moj PSN : kamilcsw_PL Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 (edytowane) 20 minut temu, balon napisał: Gracie na wydajności czy wydajności z RT? Czym sama wydajność się różni? Jest wyższa rozdzielczość? Więcej szczegółów? Bo tu i tu 60ks widzę, a na pierwszy rzut oka w tej wyjaśniacie z RT nie widzę co jest gorzej. Problem z tym RT jest taki, że tak naprawdę nikt go nie widzi i nie wie gdzie/czy w ogóle jest zaimplementowany performance RT to dynamiczne 1440p, samo performance 1440p. Edytowane 15 marca 2022 przez tjery 1 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 4 minuty temu, kamilpolpak napisał: Ogólnie nie ma tutaj jakiś dużych zmian, ale jest na pewno trochę lepiej graficznie niż na PS4 pro Na pro było 60ks? 4 minuty temu, tjery napisał: Problem z tym RT jest taki, że tak naprawdę nikt go nie widzi i nie wie gdzie/czy w ogóle jest zaimplementowany performance RT to dynamiczne 1440p, samo performance 1440p. No tak coś czułem, coś jak w C2077. Dobra zostawiam na wydajnościowym. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Pro to to samo co ps4. Nie bylo upgradeu Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 A to RT nie polega przypadkiem na lepszym oświetleniu (jakieś RT GI czy coś)? Widać zmianę między performance a RT performance np. w 14:35 na filmiku który dałem wyżej. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 17 minut temu, łom napisał: A to RT nie polega przypadkiem na lepszym oświetleniu (jakieś RT GI czy coś)? Widać zmianę między performance a RT performance np. w 14:35 na filmiku który dałem wyżej. To co tam się zmienia to raczej ambient occlusion, więc może być i tak, że Rockstar zastosował tzw. "RTGI" z Reshade'a, które można dodać na PC w każdej grze i dumnie nazwał to RT Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Godzinę temu, tjery napisał: To co tam się zmienia to raczej ambient occlusion, więc może być i tak, że Rockstar zastosował tzw. "RTGI" z Reshade'a, które można dodać na PC w każdej grze i dumnie nazwał to RT Nope, zobacz na np. drzewo, cienie też się zmieniają a nie tylko AO. Albo tryby RT mają 'wyższe' ustawienie cieni albo główne źródło światła (słońce/księżyc) generuje lepsze GI. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 (edytowane) 42 minuty temu, łom napisał: Nope, zobacz na np. drzewo, cienie też się zmieniają a nie tylko AO. Albo tryby RT mają 'wyższe' ustawienie cieni albo główne źródło światła (słońce/księżyc) generuje lepsze GI. Tak, widziałem zmianę cieni, ale czy to cienie RT czy po prostu suwak wyżej ciężko rozstrzygnąć, pewnie DF wszystko wyjaśni W nawiązaniu do moich rozważań o modach tu fajne porównanie, oczywiście taki wygląd wymaga potężnego PC i nie ma co tego porównywać do PS5, ale fajnie pokazuje co mogą zrobić z grą devi-amatorzy. A tu @balon coś dla Ciebie z Twoim ukochanym GTA IV Edytowane 15 marca 2022 przez tjery Cytuj
GearsUp 197 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 (edytowane) 9 godzin temu, tjery napisał: Nie no, chyba aż tak źle jak na tych screenach to nie jest Ten remaster to wersja z PC bliska ultra z jedną dużą różnicą, w wersji na next geny jest o wiele gorszy draw distance/LOD, co dobrze widać w 4:03 na tym porównaniu. Porównanie z trybem fidelity 30kls, więc w 60 kls może być gorzej. Remaster ma za to zaimplementowane nowsze lepsze techniki AA. Nie widać ząbkowania tam gdzie na PC Ultra widać: 1:20 na filmiku Ogień też znacznie lepiej wygląda: Edytowane 15 marca 2022 przez GearsUp 1 1 Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 16 marca 2022 Opublikowano 16 marca 2022 Heretyk (spowiedź u heretyka) ma zupełnie odmienna opinię. A gość się specjalizuje w analizach technicznych. Archona uwielbiam, ale jego analizy graficzne akurat wydaja mi się średnio wiarygodne Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 16 marca 2022 Opublikowano 16 marca 2022 W tym przypadku chyba wystarczy mieć oczy 1 Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 22 hours ago, Pupcio said: W tym przypadku chyba wystarczy mieć oczy Archon opisuje swoje subiektywne odczucia z gra i jest wyraźnie negatywnie nastawiony (jego prawo). Heretyk pokazuje palcem co jest zrobione, jakie sa efekty i gdzie i generalnie podchodzi znacznie bardziej technicznie do tematu. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 15 minut temu, Homelander napisał: Archon opisuje swoje subiektywne odczucia z gra i jest wyraźnie negatywnie nastawiony (jego prawo). Heretyk pokazuje palcem co jest zrobione, jakie sa efekty i gdzie i generalnie podchodzi znacznie bardziej technicznie do tematu. Włączyłem sobie tego Heretyka i już w pierwszych minutach, że teraz to czuć różnice z nowymi bajerami jak RT szczególnie w nocy przy padającym deszczu, więc zapewne chodzi mu o odbicia w RT, których w tej grze nie ma Fachowiec. No i dalej też analizuje odbicia i się zastanawia czemu auta się nie odbijają skoro jest RT. Także z tym "wiarygodny" bym uważał Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 W dniu 15.03.2022 o 22:50, tjery napisał: Tak, widziałem zmianę cieni, ale czy to cienie RT czy po prostu suwak wyżej ciężko rozstrzygnąć, pewnie DF wszystko wyjaśni Wyjaśnili, cienie RT od słońca 1 Cytuj
GearsUp 197 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Czyli tak: najszybsze czasy ładowania na wersji PS5, najpłynniejsze cut-scenki, nie ma flickeringu związanego z zastosowaną nową metodą AA, najbardziej realistyczne cienie, nowe animacje ognia a co z tym idzie wszystkich wybuchów w grze, natywny haptic feedback od padającego deszczu na dualsensie. No nic trzeba będzie się zaopatrzyć w tę wersję. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.