Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Serio, już nie wiem czy LeszeK pisze o podstawce czy dodatkach. W GTA IV na X360 mamy wszystko rozmazane jakby jakimś impresjonistycznym filtrem, w Lostach - filtr ala A Day After, w Balladzie jest czyściutko - ale przez to wychodzą na wierzch popup obiektów.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką. To chyba zawsze najbardziej mnie wkurzało w GTAIV, SA było piękne kolorystycznie, a IV bywała w niektórych momentach (zależnie od pogody) taka ''nijaka''. W balladzie wszystko to naprawiano i jak mam ochotę pośmigać po LC to odpalam właśnie to DLC. Ja dalej mam bekę z ludzi, którzy tak usilnie twierdzą, że GTAIV aż tak bardzo zestarzało się graficznie, owszem, pewne rzeczy rzucają się w oczy, ale moim zdaniem (biorąc pod uwagę tylko konsole) to jest dalej jeden z ładniejszych sanboxów.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Ja tam żadnej beki nie mam. Fakt faktem implementacja silnika RAGE w GTA IV odbiega od tego co mamy choćby w Max Payne 3. Oczywiście obie gry różnią lata oraz kwestia zbudowania świata.Najbardziej jednak to widać na podstawie postaci. Założę się, że w GTA V nie dostaniemy postaci bardziej ubogich graficznie. Na pewno nie jeżeli chodzi o główne postaci.Osobiscie jednak uważam, że na porządnym PC i bez żadnych modów GTA IV pokazuje pazurki. Może oprócz genialnego Just Cause 2 żaden deweloper nawet nie przybliżył się do tej gry. Szczerze polecam zwłaszcza Słupkowi sprawdzenie tego sandboxa bo wiem że nie grał.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l ja mam bekę właśnie z porównywania sanboxa do liniowej strzelaniny. Przecież to jest oczywiste, że w ''korytarzowej'' grze możesz uzyskać więcej detali (w tym m.in bardziej szczegółowe twarze) niż w sanboxie, w którym konsola musi liczyć 10x więcej na raz i właśnie GTAIV jest bardzo szczegółowe jak na taką grę. Jeśli chodzi o PC, to na konkretnym kompie z odpowiednimi modami czwórka wygląda nieziemsko, ale przecież ja wyraźnie napisałem, że piszę o konsolach i tylko konsolach. PC mnie nie interesuje. Edytowane 19 sierpnia 201212 l przez 44bronx
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l W multi w Max Payne 3 masz bardzo sandboxowe plansze, a jakość jakość grafiki wcale nie odstaje od tego co mamy w singlu. Zresztą to prawie ta sama firma, ci sami ludzie i ten sam silnik. Już w RDR widać było ogromny skok jakościowy względem czwórki. Możesz mieć i z tego bekę ale progresu nie zatrzymasz.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Ale to jest chyba oczywiste, że RDR wygląda lepiej ogólnie rzecz biorąc od GTAIV, ba, wg. mnie jest to najładniejszy sanbox. Jednak weź pod uwagę to, że RDR powstał dużo później niż GTAIV i przede wszystkim to są dwie zupełnie inne gry, przecież w Red Deadzie nie masz ulic pełnych przechodniów i samochodów, nie jeździsz na koniu 200 km/h jak i sam teren jest zupełnie inny niż w GTA. Dzięki temu twórcy mogli zaszaleć pod innymi względami, dzięki czemu RDR wygląda przepięknie do tej pory. Co do porównywania Maxa do GTA to mimo wszystko porównanie to jest zupełnie nie na miejscu. Zaraz zaczniesz porównywać Table Tennis do GTAIV, przecież to ten sam silnik... Proponuje zakończyć offtopa bo zaraz będą marudzić.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką. ...Ja wolę jednak "pierwotny" look GTAIV. Przy pierwszym włączeniu TBoGT uderzyło mnie, jak "czysta" właśnie i "surowa" stała się grafika. Usunięcie filtrów w moim odczuciu pozbawiło Liberty City sporej części klimatu... I sprawiło, że niedoskonałości graficzne bardziej rzucają się w oczy. But that's just me.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l wiadomo, każdy ma własne odczucia, jednak nieco lepszy framerate jest faktem.
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Oczywiście, że porównywanie Max Payne III do GTA IV jest nie na miejscu. Jak napisał 44bronx, Max Payne III jest korytarzową strzelaniną, bez ogromnych terenów, które muszą być na bieżąco wczytywane, bez ruchu ulicznego, zmiany pór dnia i pogody w czasie rzeczywistym i losowych zdarzeń, takich jak przelot helikoptera nad nami. Owszem, są mapy multiplayerowe, ale one są tak czy siak nieporównywalnie mniejsze. W przypadku sandboksa konsola ma o wiele więcej na głowie i grafika jest obcięta. Red Dead Redemption to zaś łatwiejszy do zaprojektowania świat, z mniejszą ilością obiektów - łąki, tereny zielone. Dlatego GTA V jest ogromnym projektem, który wymaga ogromnego nakładu pracy i prześwietlenia konsol na wylot, Edytowane 19 sierpnia 201212 l przez Lukas_AT
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l W instrukcji MP3 mamy coś takiego: http://i.imgur.com/1ljp9.jpg Niestety nie znalazłem lepszego zdjęcia...Ta część instrukcji informuje nas, że postaci stworzone w MP3 będzie można w jakiś sposób przenieść do GTA V. Co to ma wspólnego z wyglądem postaci jako takich? Ano nie wierzę, żeby Rockstar przez "sandboxowość", "otwartość" i "rozbudowanie" tej drugiej gry miał zaoszczędzić mocy procesorów na obniżeniu jakości wspomnianych "postaci", przenosząc je ze świata MP3 do GTA V. Jeżeli tak zrobi to narazi się na krytykę, że postacie w porównaniu z tym co pokazano w MP3 wyglądają gorzej.I nie zgadzam się, że MP3 nie pokazuje pazura, nawet jeżeli to jest tylko liniowy shooter. Są miejscówki, które porażają swoim rozmachem i ilością elementów, nie będących jedynie tłem akcji, ale jako pełnoprawne obiekty składające się na miasto: http://www.tgrealm.com/images/revmp3/mp9.jpgAle spoko. RAGE w MP3 to jedynie pokaz tego co ten silnik potrafi, pełnię możliwości zobaczymy w otwartym świecie Los Santos. Belive!
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l to co możesz przenieść do gta V to chyba CREW czyli twój klan czy jakoś tak ale postacie będziesz rozwijał od zera ;]
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Texz - ty mówisz ciągle tylko o jednym elemencie grafiki. Przemyśl to. Edytowane 19 sierpnia 201212 l przez 44bronx
Opublikowano 19 sierpnia 201212 l Napiszę po raz ostatni, że porównywanie sanboxa do liniowej strzelaniny to jak porównywanie crossa do ścigacza. Nie ma sensu, bo w obu przypadkach moc idzie w co innego. Edytowane 19 sierpnia 201212 l przez 44bronx
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l More to come this week O KUR<WA Nie mogę się doczekać postu Słupka Edytowane 20 sierpnia 201212 l przez mate5
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Fap, fap, fap, fap, fap... puuuufff. Ahhhhh. O (pipi)a jak grom z jasnego nieba, faktycznie. Piekne, piekne, PIEEEEKNE :o A ten ostatni screen...
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l = ? :o żeby tylko był głównym bohaterem Edytowane 20 sierpnia 201212 l przez mate5
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Ciekawe co jeszcze wrzucą. Moje marzenie - paczka screenów i zapowiedź trailera na przyszły tydzień. Edytowane 20 sierpnia 201212 l przez Kre3k
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Tym drugim screenem bankowo potwierdzili glownego bohatera, od razu to zauwazylem
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Mnie jakoś nie jara to że głównym bohaterem byłby ten stary dziadyga. Wyobrażacie go sobie na rowerku w stroju sportowym?
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Chyja wiesz, może kolesia odpowiednio odmłodzili albo na tym zwiastunie wyglądał aż tak staro. Ja myślę, że będzie miał raczej coś koło 40-stki.BTW Teraz czytam, że ludzie za sterami jeta widzą właśnie tego kolesia ze zwiastuna, tylko ja jestem taki ślepy i go nie dostrzegam?
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Mnie jakoś nie jara to że głównym bohaterem byłby ten stary dziadyga. Wyobrażacie go sobie na rowerku w stroju sportowym? Śmieszne myślenie i tak, wyobrażam sobie. Rozumiem, że jak sam będziesz miał te 40-50 lat, to będziesz takim właśnie stereotypowym starcem, co to na wszystko narzeka i jak to go życie męczy, pierdząc na kanapie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.