Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Serio, już nie wiem czy LeszeK pisze o podstawce czy dodatkach. W GTA IV na X360 mamy wszystko rozmazane jakby jakimś impresjonistycznym filtrem, w Lostach - filtr ala A Day After, w Balladzie jest czyściutko - ale przez to wychodzą na wierzch popup obiektów. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką. To chyba zawsze najbardziej mnie wkurzało w GTAIV, SA było piękne kolorystycznie, a IV bywała w niektórych momentach (zależnie od pogody) taka ''nijaka''. W balladzie wszystko to naprawiano i jak mam ochotę pośmigać po LC to odpalam właśnie to DLC. Ja dalej mam bekę z ludzi, którzy tak usilnie twierdzą, że GTAIV aż tak bardzo zestarzało się graficznie, owszem, pewne rzeczy rzucają się w oczy, ale moim zdaniem (biorąc pod uwagę tylko konsole) to jest dalej jeden z ładniejszych sanboxów. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Ja tam żadnej beki nie mam. Fakt faktem implementacja silnika RAGE w GTA IV odbiega od tego co mamy choćby w Max Payne 3. Oczywiście obie gry różnią lata oraz kwestia zbudowania świata.Najbardziej jednak to widać na podstawie postaci. Założę się, że w GTA V nie dostaniemy postaci bardziej ubogich graficznie. Na pewno nie jeżeli chodzi o główne postaci.Osobiscie jednak uważam, że na porządnym PC i bez żadnych modów GTA IV pokazuje pazurki. Może oprócz genialnego Just Cause 2 żaden deweloper nawet nie przybliżył się do tej gry. Szczerze polecam zwłaszcza Słupkowi sprawdzenie tego sandboxa bo wiem że nie grał. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 (edytowane) ja mam bekę właśnie z porównywania sanboxa do liniowej strzelaniny. Przecież to jest oczywiste, że w ''korytarzowej'' grze możesz uzyskać więcej detali (w tym m.in bardziej szczegółowe twarze) niż w sanboxie, w którym konsola musi liczyć 10x więcej na raz i właśnie GTAIV jest bardzo szczegółowe jak na taką grę. Jeśli chodzi o PC, to na konkretnym kompie z odpowiednimi modami czwórka wygląda nieziemsko, ale przecież ja wyraźnie napisałem, że piszę o konsolach i tylko konsolach. PC mnie nie interesuje. Edytowane 19 sierpnia 2012 przez 44bronx 2 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 W multi w Max Payne 3 masz bardzo sandboxowe plansze, a jakość jakość grafiki wcale nie odstaje od tego co mamy w singlu. Zresztą to prawie ta sama firma, ci sami ludzie i ten sam silnik. Już w RDR widać było ogromny skok jakościowy względem czwórki. Możesz mieć i z tego bekę ale progresu nie zatrzymasz. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Ale to jest chyba oczywiste, że RDR wygląda lepiej ogólnie rzecz biorąc od GTAIV, ba, wg. mnie jest to najładniejszy sanbox. Jednak weź pod uwagę to, że RDR powstał dużo później niż GTAIV i przede wszystkim to są dwie zupełnie inne gry, przecież w Red Deadzie nie masz ulic pełnych przechodniów i samochodów, nie jeździsz na koniu 200 km/h jak i sam teren jest zupełnie inny niż w GTA. Dzięki temu twórcy mogli zaszaleć pod innymi względami, dzięki czemu RDR wygląda przepięknie do tej pory. Co do porównywania Maxa do GTA to mimo wszystko porównanie to jest zupełnie nie na miejscu. Zaraz zaczniesz porównywać Table Tennis do GTAIV, przecież to ten sam silnik... Proponuje zakończyć offtopa bo zaraz będą marudzić. Cytuj
matcz 10 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Wątpię, że na PS3 przy braku filtrów nie widać popupu. Filtry miały go właśnie zakrywać, niestety ostrość na tym straciła. Ja wolę ''czyściutką'' grafę z ballady z trochę większym popupem niż rozmazaną podstawkę z momentami burą kolorystyką. ...Ja wolę jednak "pierwotny" look GTAIV. Przy pierwszym włączeniu TBoGT uderzyło mnie, jak "czysta" właśnie i "surowa" stała się grafika. Usunięcie filtrów w moim odczuciu pozbawiło Liberty City sporej części klimatu... I sprawiło, że niedoskonałości graficzne bardziej rzucają się w oczy. But that's just me. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 wiadomo, każdy ma własne odczucia, jednak nieco lepszy framerate jest faktem. 1 Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 (edytowane) Oczywiście, że porównywanie Max Payne III do GTA IV jest nie na miejscu. Jak napisał 44bronx, Max Payne III jest korytarzową strzelaniną, bez ogromnych terenów, które muszą być na bieżąco wczytywane, bez ruchu ulicznego, zmiany pór dnia i pogody w czasie rzeczywistym i losowych zdarzeń, takich jak przelot helikoptera nad nami. Owszem, są mapy multiplayerowe, ale one są tak czy siak nieporównywalnie mniejsze. W przypadku sandboksa konsola ma o wiele więcej na głowie i grafika jest obcięta. Red Dead Redemption to zaś łatwiejszy do zaprojektowania świat, z mniejszą ilością obiektów - łąki, tereny zielone. Dlatego GTA V jest ogromnym projektem, który wymaga ogromnego nakładu pracy i prześwietlenia konsol na wylot, Edytowane 19 sierpnia 2012 przez Lukas_AT Cytuj
Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 W instrukcji MP3 mamy coś takiego: http://i.imgur.com/1ljp9.jpg Niestety nie znalazłem lepszego zdjęcia...Ta część instrukcji informuje nas, że postaci stworzone w MP3 będzie można w jakiś sposób przenieść do GTA V. Co to ma wspólnego z wyglądem postaci jako takich? Ano nie wierzę, żeby Rockstar przez "sandboxowość", "otwartość" i "rozbudowanie" tej drugiej gry miał zaoszczędzić mocy procesorów na obniżeniu jakości wspomnianych "postaci", przenosząc je ze świata MP3 do GTA V. Jeżeli tak zrobi to narazi się na krytykę, że postacie w porównaniu z tym co pokazano w MP3 wyglądają gorzej.I nie zgadzam się, że MP3 nie pokazuje pazura, nawet jeżeli to jest tylko liniowy shooter. Są miejscówki, które porażają swoim rozmachem i ilością elementów, nie będących jedynie tłem akcji, ale jako pełnoprawne obiekty składające się na miasto: http://www.tgrealm.com/images/revmp3/mp9.jpgAle spoko. RAGE w MP3 to jedynie pokaz tego co ten silnik potrafi, pełnię możliwości zobaczymy w otwartym świecie Los Santos. Belive! 1 1 Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 to co możesz przenieść do gta V to chyba CREW czyli twój klan czy jakoś tak ale postacie będziesz rozwijał od zera ;] Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 (edytowane) Texz - ty mówisz ciągle tylko o jednym elemencie grafiki. Przemyśl to. Edytowane 19 sierpnia 2012 przez 44bronx 1 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Czekam aż zaproponujesz jakiś inny. Cienie? Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 (edytowane) Napiszę po raz ostatni, że porównywanie sanboxa do liniowej strzelaniny to jak porównywanie crossa do ścigacza. Nie ma sensu, bo w obu przypadkach moc idzie w co innego. Edytowane 19 sierpnia 2012 przez 44bronx 2 Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Jak grom z jasnego nieba ! 4 Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Jest ROWER :o To cos dla Roziego. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 (edytowane) More to come this week O KUR<WA Nie mogę się doczekać postu Słupka Edytowane 20 sierpnia 2012 przez mate5 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Cheetah <3 A najlepszy jest dopisek - More to come this week... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Fap, fap, fap, fap, fap... puuuufff. Ahhhhh. O (pipi)a jak grom z jasnego nieba, faktycznie. Piekne, piekne, PIEEEEKNE :o A ten ostatni screen... 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 (edytowane) = ? :o żeby tylko był głównym bohaterem Edytowane 20 sierpnia 2012 przez mate5 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 (edytowane) Ciekawe co jeszcze wrzucą. Moje marzenie - paczka screenów i zapowiedź trailera na przyszły tydzień. Edytowane 20 sierpnia 2012 przez Kre3k Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Tym drugim screenem bankowo potwierdzili glownego bohatera, od razu to zauwazylem Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Mnie jakoś nie jara to że głównym bohaterem byłby ten stary dziadyga. Wyobrażacie go sobie na rowerku w stroju sportowym? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Chyja wiesz, może kolesia odpowiednio odmłodzili albo na tym zwiastunie wyglądał aż tak staro. Ja myślę, że będzie miał raczej coś koło 40-stki.BTW Teraz czytam, że ludzie za sterami jeta widzą właśnie tego kolesia ze zwiastuna, tylko ja jestem taki ślepy i go nie dostrzegam? Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Mnie jakoś nie jara to że głównym bohaterem byłby ten stary dziadyga. Wyobrażacie go sobie na rowerku w stroju sportowym? Śmieszne myślenie i tak, wyobrażam sobie. Rozumiem, że jak sam będziesz miał te 40-50 lat, to będziesz takim właśnie stereotypowym starcem, co to na wszystko narzeka i jak to go życie męczy, pierdząc na kanapie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.