Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zacytuj mi ten fragment z vc Panie hewi rejn. :)

Fajnie by było gdybyśmy wjeżdżali do LS ze swoimi dzieciakami przez jakieś lasy,a gdy pojawi się zarys na całe miasto kamera się oddala wkracza jakaś muzyczka i napis GTA Five :D

Opublikowano

No, to byłby dobry motyw, wbijasz do miasta przez jakieś polne drogi na swoją nową posiadłość gdzieś na obrzeżach miasta... na początku misje wokół domu, ale z czasem nowe znajomosci itd znowu wkręcają Cię w świat przestępczy i gonitwę za pieniądzem, aby poprawić warunki życia swoje i rodziny, a potem przeprowadzka do nowego domu w miescie itd :D

Opublikowano

Teraz GTA V teoretycznie powinno lepiej śmigać niż GTA 4 (na konsolach i PC). Czemu? Na trailerze i screenach można zobaczyć mgłę podobną do tej z San Andreas, czyli chyba już nie będzie tak, że cały obszar będzie siedział w RAMie (jak w 4) i dzięki temu będzie ładniej i płynniej. Po prostu mgła będzie zasłaniała niewczytane jeszcze tereny i budynki.

 

Oczywiście to tylko teoria, ale myślę że się sprawdzi (mam nadzieje).

Opublikowano

byleby ta mgła nie była tak blisko jak silent hill ;p

ale w sumie mgła. czy smog. albo inne syfy rzeczywiscie moglyby przesłaniać dalsze fragmenty, oczywiscie czasem fajnie jest stanac na górze i popatrzec na całą mape, ale to nie jest aż taka zabawa żeby z jej powodu rezygnować z płynności

Opublikowano

To nie czasy PS2... na pewno nie będzie mgły rodem z San Andreas, która całkowicie zasłaniała dalsze obiekty w mieście. Należy jednak pamiętać, że na terenach pozamiejskich mgła była znacznie mniejsza. Tutaj może być tak, że w mieście będzie lekka mgła w oddali, która będzie maskować uproszczone modele, a na terenach pozamiejskich będzie pełna widoczność po horyzont.

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem dlaczego nie podali jeszcze zadnej daty premiery, mogli chociaz napisac "Coming 2013" zeby bylo mniej - wiecej wiadomo. Rozumiem, ze proces produkcyjny jest skomplikowany, ale jakies plany wydawnicze przeciez sa. Zreszta pokazali ten teaser w listopadzie zeszlego roku i widac po nim, ze prace nad gra byly juz w pewnym stopniu zaawansowane.

 

Nie wiem dlaczego oni tak dlugo dlubia przy tej grze, takie San Andreas wydali dwa lata po Vice City, a przeciez bylo bardzo rozbudowane i wprowadzilo cala mase nowosci. Byl to co prawda ten sam, nieco ulepszony engine, ale przeciez piatka tez nie bedzie miala zupelnie nowego.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Heh za 50 dni rocznica pierwszego (i jedynego jak narazie) trailera V. Strasznie szybko czas zleciał. Jak się myśli o tym to wlecze się, ale jednak...jak nie październik to może listopad? Może dadzą coś na ten dzień znowu :) I wtedy by mogli ruszyć z kampanią. Dobre pół roku by to trwało i na maj premiera.
Z trailera ten ruch uliczny wygląda lepiej niż w IV. Also dziwi mnie jak jeszcze niektórzy piszą że liczą na tereny pozamiejskie... przecież to oficjalnie potwierdzone. Liczyć to można na zwierzęta, które sporo osób chce, lub np łodzie podwodne, o których nic nie wiadomo, ale przecież mogłyby być.

Edit: Potrafię czytać i nieraz nic nie piszą o tym zauroczeniu, jedynie że w IV im brakowało i chcą je tutaj ;]

Opublikowano

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. ;) Ludzie piszą, że liczą, że tereny pozamiejskie ich zauroczą, a nie, że w ogóle będą.

EDIT: Hehe i dostać za ten post minusa. Tajemniczy jegomość poprawił mi humor. ; )

  • Plusik 4
  • Minusik 2
Opublikowano

pozwolę sobie wkleić obrazek z sygnatury kolegi wyżej:

 

GTA5Signiture.png

 

tutaj doskonale widać tą mgłę o której wspominałem, w GTA 4 takiego czegoś nie było i sądzę że właśnie dzięki niej nowe GTA będzie działać i wyglądać wyraźniej lepiej od 4.

  • Minusik 2
Opublikowano

dla mnie bardzo ważne żeby popracowali nad optymalizacją, przykładowo taki Saints Row 3 lepiej wygląda od GTA 4 i do tego ma więcej FPS co widać, że Rockstar po prostu pokpił sobie sprawę. W sumie tyle lat minęło, że silnik powinien być dobrze zoptymalizowany na wszystkich 3 platformach.

Opublikowano (edytowane)

No tak, porównujmy pseudomiasto z Saints Row do urbanistycznej orgii w GTA 4:

Bo7ol.jpg

 

+ Euphoria, w której wypadku jest chyba cudem że PS3 i X360 były w stanie ją uciągnąć

Edytowane przez Texz
  • Plusik 1
Opublikowano

 

 

dla mnie bardzo ważne żeby popracowali nad optymalizacją, przykładowo taki Saints Row 3 lepiej wygląda od GTA 4 i do tego ma więcej FPS co widać, że Rockstar po prostu pokpił sobie sprawę. W sumie tyle lat minęło, że silnik powinien być dobrze zoptymalizowany na wszystkich 3 platformach.

Co ty porownujesz? Gre ktora wyszla 4 lata temu i gre ktora wyszla dosc niedawno? Czlowieku prosze cie...

Opublikowano

kiedy nowy trailer? wrzesien, pazdziernik, listopad, grudzien, styczen? obstawiam ze wrzesien, to byloby piekne, moze ew. pazdziernik. Nastepny trailer z pewnoscia przyniesie troszke informacji i wskazowek dotyczacych fabuly, choc na pewno pokaza kilka zupelnie nowych gadzetow i patencikow. imho gdyby w taki sposob wyszly jeszce 3 duze trailery (co 3 miesiace) + mnostwo about game'ow w stylu R*, rockstar zadowoliloby i fanow laknacych tego typu informacji i sami by nieco ulzyli sobie bo presja jest kosmiczna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...