Opublikowano 28 września 201212 l Aj tam gadanie z tym wpasowaniem sie bo gra dluga - jakby zrobili coopa drop in to przeciez nie byloby problemu. Yano, to wszystko prawda co piszesz nt. zaleznosci singlowo-coopowych, tyle ze tylko kiedy coop ma byc dopracowanym na maxa, w 100% pelnoprawnym trybem (a nie tylko dodatkiem) - ale kto mowil ze on musi taki wlasnie byc? Wedlug mnie bardzo fajna bylaby opcja coopa drop in/out ze jak gramy sami to jest normalnie, a jak w coopie to pojawia sie druga osoba - zawsze bylaby mozliwosc zeby sobie popykac z kims w singla, kolejny fajny bajer. A jakby sie dalo grac we 2 na jednej konsoli to juz w ogole bajka. W San Andreas na PS2 byla opcja grania we 2 na jednej konsoli - co z tego, ze moze i nie byla specjalnie doszlifowana skoro i tak fajnie bylo sobie pograc we dwojke, pobujac sie, zrobic rozrobe.
Opublikowano 28 września 201212 l no ale po co wam cos takiego skoro w multi zapewne bedzie freeroam (ktory jest czymś jak single na wiele osób, i jedyny nieobecny to misje z singla), i bedą rozne dodastkowe opcje zabawy, z misjiami coop włącznie?czemu tak na sile probujecie drugiego goscia wrzucic do singla i do fabuły, ktory i tak by w niej nie występował z tego co mowiciearmy of two jest zrobiona pod coopa i fabula też, czemu tak wam zależy żeby dopychać coopa w singlową gre dostosowaną do grania samemupamietajcie, wiekszość misji jest przystosowanych do 1 gracza, i to nie jest tak że dla biebiegu misji jest zupełnie bez znaczenia czy jest jeden czy 2 graczychociazby strzelaniny w budynkach - algorytmy wrogow reagują na ruchy i pozycje gracza, nie da sie poprostu wrzucic 2 czlowieka ktory zajdzie kogoś od tyłu albo bedzie patrzył jak sie wrogowie spawnują za ścianątrzeba by naprawde we wszystkich misjach uwzględnić obecność albo 1 gracza albo 2. a i tak część z nich wcale by nie byla fajna w coopie.jasne że misje w coopie są fajne, ale pasują do multi i do odpowiedniego trybu. ja nadal uważam że wpychanie coopa do "singla" i do fabuły to śłaby pomysł (i trudny do zrealizowania na wysokim poziomie - chcecie żeby GTA5 z wymarzonego ideału stał sie grą "no fajnie, ale R* sie nie postarało w coopie, co to za guvno wypusciili? - wiecie o co chodzi, czasem sie ludzie domagaja karkołomnych zmian, i jak twórcy sie podejmą ale nie wszystko sie uda to potem jest marudzenie ze z(pipi)ali jakiś tryb i w ogole po co to komu. (tak bylo z multi w dead space i wielu innych grach) wiec lepiej jest jak z singlem nie bedą kombinowac, a coopa wrzucą osobnocoop w osobnych specjalnych misjach w multi ma też taka zalete że wtedy można już dowalic spoko 4 albo wiecej graczy do misji, a gdyby mial być wpleciony w singla to by problemy z dodaniem drugiego gracza zrobiłyby sie jeszcz 4X większeja tam wole osbny tryb na 4 graczy , niż bałagan w singlu na 2
Opublikowano 28 września 201212 l Yano, zapominasz że to jest Rockstar nie jakaś tam inna firemka produkujące gierki dla dzieci. Jeżeli coop w GTA V się pojawi (nawet w singlu) to będzie on przemyślany / grywalny / idealnie dopasowany do rozgrywki.Tak że w przypadku Rockstar nie ma czegoś takiego, że Lud chce GTA na Jamajce = firemka robi GTA na Jajajce. Lud chce coopa w singlu = Rockstar dostarcza.Już tyle razy pokazali graczom, że to ONI wiedzą najlepiej czego MY chcemy, że nawet nie muszę tego pisać.Dlatego takie dywagacje można sobie z przykrością wsadzić w krzaki. Jeżeli coś się pojawi to na pewno nie będzie to na podobnej zasadzie jak w większości stricte singleplayerowych produkcji, że przychodzi gość od marketingu i daje ekipie kilka miesięcy na wrzucenie CODowej jatki do projektu, tak jak to było choćby w SpecOps.
Opublikowano 28 września 201212 l sory ale chyba (pipi)a zapomnieliscie ile było biadolenia na multi w GTA4 ! co dowodzi że nie zawsze R* potrafi wszystko wykonać idealnie
Opublikowano 28 września 201212 l sorry, ale chyba zapomniałeś, że żadna poprzednia gra z serii nie miała tak zaawansowanej fizyki oraz wielu innych rzeczy, i przede wszystkim multi. R* ma już zdecydowanie odpowiednie doświadczenie. Edytowane 28 września 201212 l przez Empro
Opublikowano 28 września 201212 l czyli twierdzisz że ponieważ to było pierwsze multi to mialo prawo mieć ubytki? no to spodziewaj sie ubytków w ewentualnym pierwszym singlowym coopie w sandboxie naprawde chyba nie widzicie jak wielka jesr różnica miedzy tym jak grupa graczy biega sobie po mieście a tym że cała fabuła i wszystkie misje muszą uwzględniac 1 albo 2 graczy ja kończe temat bo i tak coopa nie bedzie w singlu wiec po co sie produkować
Opublikowano 28 września 201212 l W obecnych czasach zazwyczaj co-op jest osobną kampanią lub osobnymi misjami. tak jest w wielu grach (Far Cry 3, BF3, Resistance i misje w Red Dead) . Klasyczny co-op odchodzi w zapomnienie, niestety. Jak single jest projektowany z myślą o jednym graczu, to technicznie za dużo kombinowania jest z co-op. Cała fabuła by musiała zostać przemodelowana, cały gameplay. Jak sobie wyobrażacie Red Dead Redemption w co-op? Edytowane 28 września 201212 l przez Lukas_AT
Opublikowano 28 września 201212 l Lukas ma racje - macie w RDR kowboja któremu służby porwały rodzine i zmuszają go do wykonywania wszelakich działań - i tu nagle wpada i wypada (drop in -drop out) jakiś drugi koleś który pomaga głównemu bohaterowi... SRLSLY? bywają gry które są nastawione na coop, i mają fabułe "singla" zrobioną pod coop, np lost planet 2, albo władca pierścieni wojna na północy, to były naprawde fajne gry, ale gdy grało sie samemu biegały z nami boty które robiły za pozostałe postacie (w LP2 były okropne, w LOTR boty spełniały swoje zadanie). a wy nagle chcecie żeby wpodczas singlowej fabuły w GTA przy każdej misji mógł sie pojawić anonimowy "kolega" który pomaga w misji. no sory, ale zastanówcie sie nad sobą dobranoc
Opublikowano 28 września 201212 l Kiedyś gry były proste, to tę drugą postać można było dołożyć do ekranu bez problemu. Pamiętacie Contrę? Dziś jak jest co-op w głównej kampanii, to zazwyczaj jest on nieodłączną jej częścią - przykład to Army of two czy Resident Evil 5/6. Co-op jest zawsze, jak nie z drugą osoba, to z AI. Jeśli zaś co-op jest dodatkowym trybem, to raczej deweloper wrzuca osobną, specjalną kampanię - przykład to Far Cry 3, Resistance 2 czy Battlefield 3. Owszem, jest takie Gears of War czy Halo, ale one też są zaprojektowane pod co-op. To nie gatunek sandboksa. W GTA taki co-op jest po prostu nierealny. Jak sobie to wyobrażacie? Jedna osoba robi sobie rozróbę, a druga jedzie do misji? Jeśli miałby być taki co-op, gra od podstaw musiałaby być pod niego projektowana. Co-op musiałby być nieodłączny - jak w Resident Evil 5. Rockstar by musiało zrobić tak naprawdę dwie gry, a to nierealne i głupie, więc lepszym rozwiązaniem jest dodanie specjalnych misji online w co-op, jak w GTA IV i RDR. Edytowane 28 września 201212 l przez Lukas_AT
Opublikowano 29 września 201212 l Ja to widzę tak, że jeżeli chcemy we free roam sobie poganiać z kolegami to działa to jak w GTA IV. Nastomiast cały ten coop robiony jest na zasadzie jakiś budek z hot-dogami czy innego cholerstwa. Mamy jakieś kluczowe dla misji miejscówki w których gdy się zalogujemy do jakiegoś wskaźnika lądujemy w lobby, które szuka nam graczy. Gdy znajdzie nam kilku przechodzimy normalną misję fabularną przygotowaną dla danej miejscówki, są w niej jakieś odchylenia które pojawiają się randomowo, w zależnosci którą drogą podąży gracz czy się wyrobi w danym limicie czasowym. Oczywiście misja nie musiałaby się zamykać w granicach danej miejscówki. Można by tym sposobem opowiedzieć jakąś ciekawą, jajcarską historię jakiegoś NPC. Misja mogłaby mieć kilka etapów, które rozgrywają się w jakiś odstępach czasowych. Słowem można by dzięki temu zrobić co tylko deweloperom się zechce. Z jednej strony mamy fajny coop, który mógłby dostawać jakieś dodatkowe misje w DLC, które nie byłyby na zasadzie - jedź i zabij, tylko opowiadałyby historię. Z drugiej to kompletnie by nie przeszkadzało w normalnym singlu, tak jak tryb multi, który w czwróce odpalaliśmy komórką. A może gdzieś się mylę? Czekam na opinie.
Opublikowano 29 września 201212 l misje coop odpalane z freeroama online - cały czas o tym mówie krytykuje sytuacje w ktorej w singlu ktoś sie nagle dołącza do gry, bo to wymagalo by dużo roboty i robilo problemy (pisalem o tym wiele razy wzej)
Opublikowano 29 września 201212 l no ok, oddzielnie tez moze byc, ale mi chodzilo zeby ten coop mial jakies minimalne powiazanie z fabula. przypuscmy taki scenariusz- wraca znany z VC system kupowania i rozwijania pewnych miejscowek. gdy juz zdobedziemy taki garaz czy drukarnie, oprocz misji dla singla odblokowuja sie misje dla coopa- czyli de facto dodatkowe misijki, po ktore nie musimy wychodzic z naszego singla, tracac wszelkie staty, lub tez przenosimy nasze staty (SA) do postaci, w ktora sie aktualnie wbijamy. pomagajac naszemu kumplowi robic te misji. i teraz wisienka- takie misji, nieobligatoryjne jednak, moglyby odblokowywac jakis bajer dla singla, stad fajnie gdyby bylo to jako tako czescia calej fabuly. zakladamy tez kolejna rzecz- wg fabuly tworzymy jakims tam gang, i to wlasnie ze wzgledu na roznorodnosc osobowosci (de Silva, murzyn, itd) podczas tych misji coopowych kazdy zawsze by mial jakas rzecz do wykonania, przypisana role. robi sie z tego mix kilku misji jednoczesnie, bo jeden musi zdazyc gdzies dojechac, drugi musi wyladowac spadochronem na ciezarowce trzeciego, podczas gdy czwarty go oslania.
Opublikowano 29 września 201212 l Fajnie kombinujecie, naprawdę, podziwiam wyobraźnię... ale nie wydaje mi się, żeby takie coś trafiło do GTA. Jedynie Coop free-roamingowy, ewentualnie to co już było w GTA IV w multi
Opublikowano 30 września 201212 l Hahahahah ))http://www.rockstargames.com/newswire/article/45111/nasa-grand-theft-auto-and-the-dev-secrets-of-the-universe.htmlPoczytajcie sobie
Opublikowano 1 października 201212 l Minęło już trochę czasu odkąd R* zapowiadał powrót ze świeżymi informacjami in a few weeks.. Ciekawe kiedy się doczekamy
Opublikowano 5 października 201212 l No i game Informer nie pokazal okladki z GTA V ani zadnego info. Co miesiac sa tutaj zludne nadzieje i oczekiwania na pokazanie numeru, wszyscy nagrzani jak koks w piecu, a Rockstar ma graczy.... gdzies. Pewnie w rok od daty teasera rzuca kilka screenow lub moze trailer z data premiery i bedzie swieto fanow GTA. Nie da sie ukryc, ze tez czekam na gre, ale nie dalem sie opanowac hypem. Edytowane 5 października 201212 l przez saptis
Opublikowano 5 października 201212 l Kooorwa a pomyslec ze przy pierwszym trailerze myślałem że docelowa data wydania na Boże Narodzenie 2013 to maxxx;)
Opublikowano 5 października 201212 l Ja (pipi)e już rok mija niedługo od poprzedniego trailera, aż trudno uwierzyć. Jakby mi ktoś wtedy powiedział że przez rok nie będzie nowych materiałów filmowych, podanych platform docelowych i daty premiery to bym wyśmiał - przecież wtedy wiele osób liczyło na premiere w maju 2012, a nie nagłą ciszę na łączach. W sumie to cała sytuacja jest już męcząca i zdecydowanie mniej chce mi się na tę grę czekać niż rok temu, kiedy hype przy odliczaniu był maksymalny. Co za dużo to niezdrowo.
Opublikowano 5 października 201212 l definicje panów z R soon= kilka lat ,few weeks= kilka miesięcy max 6-7
Opublikowano 10 października 201212 l Jaka była różnica czasu pomiędzy pierwszym trailerem gta 4, a drugim ? Przed chwila obejrzałem po dłuższej przerwie po raz 5101204531295 trailer gta 5 i znów załapałem hype
Opublikowano 10 października 201212 l Ostatnie screeny wrzucili jakieś 7 tygodni temu, jeśli "few" ma ten sam zakres znaczeniowy co polskie "kilka" to mają jeszcze ok. 2 tygodnie żeby się wywiązać. ;]
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.