Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wierzę, po prostu nie wierzę,ze to będzie śmigać płynnie - a jeśli tak to klękajcie Naughty Dog, Santa Monica czy 343 Industries

Opublikowano
- Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.

 

:D

 

Popatrzcie na screen z pociągiem, za spadochroniarzem widać tak sam most jak na pierwszym planie, czyli pewnie drugi koniec tunelu który jest ogromny.

Opublikowano

super foty i newsy :D

 

ten mi sie najbardziej podoba, pokazuje zmiane stroju, mam nadzieje ze bedzie tego sporo (moze miedzy innymi własnie na ubrania bedzie ta kasa do wydawania)

20121112104520-gtav_gnl_2012112_10.jpg

 

 

zobaczcie ze z tyłu zasłoniety parkometrem jest jakiś super samochod! jakis terenowy garbus buggie! :D lubie takie nietypowe bryki

licze też na hotrody

Opublikowano (edytowane)

e tam wiejski tunning, to nie jest jakiś dresowóz

 

mi to wyglada na takiego garbusa i fajnie czyms takim pojezdzić w terenie

4098236401_f7559c0bec.jpg

 

 

i licze też na powrot tego typu samochodów :D

Hotknife_%28SA%29.jpg

Edytowane przez Yano
Opublikowano

IMO to nie jest możliwe żeby to były screeny prosto z gry bez żadnego upiększenia. To wygląda naprawdę kosmicznie. Ja wiem że R* to magicy, są dużo przed wszystkimi, nikt im nie dorasta do pięt i każdy może się od nich uczyć ale osiągnięcie takiej grafiki jak na screenach, do tego żeby była ona płynna i w ogóle i w ogóle to podchodzi już pod cud. Dosłownie.

Opublikowano

IMO to nie jest możliwe żeby to były screeny prosto z gry bez żadnego upiększenia. To wygląda naprawdę kosmicznie. Ja wiem że R* to magicy, są dużo przed wszystkimi, nikt im nie dorasta do pięt i każdy może się od nich uczyć ale osiągnięcie takiej grafiki jak na screenach, do tego żeby była ona płynna i w ogóle i w ogóle to podchodzi już pod cud. Dosłownie.

 

image_red_dead_redemption-11738-1780_0002.jpg

Opublikowano
tereny górskie w tej grze to będzie mindblowing. Trochę szkoda,że R* chyba do premiery będzie się bawił z graczami podrasowanymi screenami. Chyba nikt nie sądzi,że w sandboxie na tej generacji komukolwiek uda się zrobić wypułky bieżnik w oponie w motorze (jak w foto2) albo, że tablice rejestracyjne w samochodach będą w takiej kosmicznej rozdzielczości.

 

0_827ee_971447db_XL.jpg

0_827fa_8367cf36_XL.jpg

 

W GTA 4 jakoś im się to udało :).

  • Plusik 1
Opublikowano

Czytając zapowiedź IGN coś rzuciło mi się w oczy:

 

As for Franklin, his method of getting to the meet-up with Michael is far more sophisticated than riding a mountain bike. He’s a repo man working for an Armenian luxury car dealership

 

Wtedy spojrzałem na drugiego posta w temacie:

 

Harut Vartanyan, 42-52 lata - armeński sprzedawca samochodów, lichwiarz, charakter Fagina, lubi się znęcać. Mocno powiązany z przestępczym półświatkiem, ale tak irytuje ludzi, że nikt go nie lubi.

 

Potwierdzenie, że opisy tych postaci pochodziły jak najbardziej z GTA V, wtedy znanego pod nazwą kodową Rush. Co prawda nieco pozmieniali (np. Albert -> Michael), ale nie były to żadne wymysły, jak głosili niektórzy :).

Opublikowano

Co Wy tak się sr.acie z tą grafiką ? Naprawdę to jest dla Was aż tak ważne ? Jedyne oczekiwania jakie mam względem grafiki to dorysowujące się elementy - oby zbyt często się nie zdarzały.

 

A tak poza tym, to dzisiejsze screeny są po prostu przepiękne. Ucieszyła mnie też informacja, że od początku gry dostaniemy cały teren. Chyba długo nie zacznę robić misji :P

Opublikowano

Czy są przepiękne ? Oczywiście ale nie są z gry :) jedyny z gry to chyba ten z bohaterem i tym buggy stojącym na światłach i na pewno pięknym bym go nie nazwał :).

Ale ja tak jak kolega wyżej oczekuję by tekstury nie dogrywały się na odległość paru metrów i by schodki po oczach za bardzo nie waliły a resztę mam w pupie.

Opublikowano

 

  • Underwater world (with underwater caves) and diving equipment confirmed.
  • Side-missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante will be back but "probably not identical to the ones in previous GTAs" because they wouldn't fit in with the 3 main character personalities, but the "three will have odd jobs to do".
  • Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklin the skilled driver and sniper, Michael the "smooth operator", skilled and versatile.
  • Franklin is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklin's repo man jobs.
  • Trevor is inspired by the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.
  • Mission types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family issues, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved."
  • Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay.
  • About the economy, Dan Houser says: "You will be able to spend money to buy interesting and fun things like expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of "I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."
  • Dynamic music during missions (similar to games like L.A. Noire)
  • No co-op for single player missions, but co-op modes will be featured in multiplayer.
  • Big focus on multiplayer with a lot of content to keep players busy.
  • The song Radar Love was heard playing on the in-game radio.
  • Alamo Sea is the name of the Salton Sea like area.
  • Radial menu to select the 3 protagonists.
  • Switching in missions partially scripted - meaning, at times character switching will happen automatically.
  • In final part of a mission in the demo, the player can decide which character to use.
  • There are multiple different endings in the storyline which depend on the choices you made throughout the game.
  • The storyline takes around 25 hours to complete.
  • Map open from beginning, with the exception of some protected areas.
  • A certain amount of money will be needed to gain access to some missions.

 

http://www.gtav.net/

 

 

25 godzin to dobry czas? Tyle średnio zajmuje przejście GTA IV, ale warto zauważyć, że mamy do czynienia z notką rzuconą do prasy, może będzie więc w rzeczywistości krócej. Ktoś pamiętam ile obiecywali w IV/RDR?

Opublikowano
"You will be able to spend money to buy interesting and fun things like expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of "I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."

 

Zgaduję, że jedną z tych zabawek będzie myśliwiec na swojej posesji, kto wie może i jetpack się pojawi ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...