Pupcio 18 652 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 wszyscy go przecież dają w preorderach Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 wszyscy go przecież dają w preorderach A to ok, sądziłem że tylko do tej limitki za 319 zł Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 Coraz bardzie się jednak przekonuje, żeby wziąć wersję na X360. Ona jest raczej pewna, a przy PS3 tak czy siak stoi znak zapytania. Jeżeli wyjdzie na kilka DVD to nic, bo grę zainstaluję. Red Dead Redemption, jako sandboks, też wyglądał gorzej na PS3. No i jest jeszcze kwestia DLC na czasową wyłączność - kto wie czy potencjalne GTA V: Episodes from Los Santos nie ukaże się znów najpierw na X360. Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 nie ma co ukrywać, że jak dotąd każda gra na ich enginie rage wyglądała i działała lepiej na x360. Max Payne3 wyglądał już prawie identycznie ale mimo wszystko ociupinke lepiej prezentował się na konsoli Billa. Mi się wydaje, że R* już takiej lipy jak z GTAIV na ps3 nie odwali ale pewnikiem najwięcej na co możemy liczyć to, że wersja ps3 będzie identyczna jak ta na x360. W cuda, że nagle lepiej i płynniej będzie na sprzęcie Sony nie ma co wg mnie liczyć. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-max-payne-3-face-off Max Payne 3 również wygląda lepiej na X360, choć są to drobniutkie różnice. To jest jednak shooter korytarzowy, nie rozbudowany sandboks. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 (edytowane) Come on, grałem w RDR zarówno na Xboksie jak i PS3, na obu skończyłem. Kompletnie nie zwracałem uwagi na jakieś niedoróbki podczas grania, chociaż fakt, RDR wyglądało troszkę gorzej i chodziło troszkę gorzej na PS3, ale przy tak genialnej grze taki pierdoły nie mają znaczenia. Skoro grę pokazują na PS3 i redaktorzy zachwalają stabilność i płynność kodu to nie ma się czym martwić raczej. Jedynie te doczytujące się tekstury martwią. Nie sądzę, żeby Rockstar odwalił po raz 3 ten sam błąd. Edytowane 30 maja 2013 przez suteq Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 (edytowane) ja wybieram wersje na ps3: Gra prezentowana jest na ps3 i jako tako większych narzekań nie wyczytałem, a konsola pracuje ponoć na max obrotach już przy tej grze, Max 3 wyglądał prawie identycznie. Na xboxie R* jednak ma problemy z GTA V. Nie wiem wsumie czy na jakośc portów ma wpływ to na jaką konsolę jest robiona gra, Jeśli MP3 był robiony oddzielnie dla ps3 i xboxa wiekszej różnicy w kwestiach grafiki się nie uświadczy, gta IV było robione chyba na xbox 360 i przepisane na ps3 ?, z RDR tak samo ?, dlatego dostalismy port gorszej jakości ?. Ktoś napisał że gta IV było także prezentowane na ps3 dlatego mogę się mylić, jednak mam wrażenie że gta V jest robione jako "Lead Platform" na ps3, potem będzie podziałka na DVD dla xboxa, jak to było pisane we wcześniejszych zapowiedziach R nie wie samo ile gra zajmie.problem na xboxie to właśnie wielkość dvd heheOne small problem for the XBOX 360 users,is that the game not having enough space on the discs might lag sometimes. Edytowane 30 maja 2013 przez FlashGordon Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 (edytowane) A jak z dźwiękiem w grach na X360? Jest skompresowany ze względu na małą pojemność nośnika? Edytowane 30 maja 2013 przez Lukas_AT Cytuj
Texz 670 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 W GTA IV na Ps3 i X360 jest w takiej samej jakości, na niekorzyść wersji na BD. Niestety należę do osób, które mają dobry słuch i potrafię wyłapać puszczoną MP3 od np. dobrej jakości ... nie wiem, CD AUDIO, FLAC, AAC? Da się to poprawić w equalizerze więc nie ma złego, Cytuj
mersi 804 Opublikowano 30 maja 2013 Opublikowano 30 maja 2013 dźwięk na x'a ma być podobno też na osobnej płytce 1 1 Cytuj
Vigor 22 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 nowe podejscie do wygladu mapy gtav. http://i.imgur.com/oiVfLNF.jpg Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 proponuje przyzwyczaić się z faktem, że na PS3 GTAV prawdopodobnie znów będzie chodziło w 640p bez wygładzania i z większym chrupaniem. nie ma co sugerować się Maxem bo to zupełnie inny typ gry. Jeśli wersje na obie konsole będą takie same będę bardzo pozytywnie zaskoczony Cytuj
Texz 670 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 Jedyne czym nie ma się sugerować to twoim beznadziejnym postem. To nie 2007 rok, architektura konsol jest już rozpracowana do granic możliwości tych sprzętów, a silnik RAGE powstały specjalnie dla ich specyfiki wyciska rzeczy, które wydawały się nie do osiągnięcia kilka lat temu. Max 3 wbrew pozorom spowodował, że każdy posiadacz konsoli Sony śpi spokojnie. W porównaniu do Xbotów, którzy już budują z Lego Technic maszyny do zmiany płyt w napędzie 1 2 Cytuj
Vigor 22 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 sonoklapy vs xboty. wspaniale forum, nie znalem wczesniej tych okreslen. ja dopiero po ps2 przesiadlem sie na X360 wiec nie uznaje sie za fanboja zadnej z tych platform. ale jednak skoro mam juz tego Xa to musze powiedziec, ze zarty z przekladaniem plyt podczas grania w gta5 na x360 sa meczace. chociaz jak wyobrazilem sobie zmieniarke plyt z klockow lego to bylo to odrobine zabawne. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Słupek 2 183 Opublikowano 31 maja 2013 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 31 maja 2013 sonoklapy vs xboty. wspaniale forum, nie znalem wczesniej tych okreslen. ja dopiero po ps2 przesiadlem sie na X360 wiec nie uznaje sie za fanboja zadnej z tych platform. ale jednak skoro mam juz tego Xa to musze powiedziec, ze zarty z przekladaniem plyt podczas grania w gta5 na x360 sa meczace. chociaz jak wyobrazilem sobie zmieniarke plyt z klockow lego to bylo to odrobine zabawne. Powinno się nadać na GTAV 20 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 no koledzy muszą się dowartościować, trochę ich pewnie boli, że będą znów mieć 640p w GTA, no ale cóż poradzić. Niestety kolega Texz jest jakiś chyba przewrażliwiony, ja napisałem wyraźnie, że jeśli obie wersje będą takie same to będę POZYTYWNIE zaskoczony, bo nie zależy mi na tym żeby na jakiejś platformie V wyglądała gorzej. Co do przekładania płyt, jestem przekonany, że R* zrobi to na tyle wygodnie, że zmiana płytki będzie minusem tylko dla posiadaczy PS3. 4 1 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 1 czerwca 2013 Opublikowano 1 czerwca 2013 (edytowane) Nie ma innej możliwości, niż instalacja wszystkich płyt na dysk twardy. Posiadacze X360 z 4GB flash muszą zostać poświęceni. Zresztą, który poważny gracz posiada X360 bez dysku? Edytowane 1 czerwca 2013 przez Lukas_AT Cytuj
Gość suteq Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 Ten, który kupił, aby pograć w exy i szybko sprzedać. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 (edytowane) Kolejna fanowska mapa: Los Santos jest realne, bo jego większy fragment jest widoczny na zdjęciu prezentującym edycję kolekcjonerską. A tu porównanie wielkości Los Santos i Liberty City: Edytowane 2 czerwca 2013 przez Lukas_AT 1 Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 tylko miasto, wieś jest fan art i napewno bedzie wieksza Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 te dwie mapki są skalowane do wielkości ? by odzwierciedlały wielkość czy tylko ilość ulic Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.