Opublikowano 9 czerwca 201311 l Odnośnie dynamicznej muzyki to jestem całkowicie na "tak". Dlaczego? Ponieważ:a) podczas misji w poprzednich częściach nie grała żadna muzyka, a tutaj będzie bardziej filmowo i klimatycznie - kompozycje muzyczne będą nam podbijały klimat, jak w filmach;b)Podczas pościgów będzie zapewne potęgować wrażenie dynamiki, szczególnie podczas pieszych ucieczek, które w poprzednich częściach były takie sobie. Będzie można przez chwile poczuć się jak James Bond w filmie "Casino Royale". ;pc) Melodie podczas podbojów oceanu - jak dla mnie - też doskonały pomysł. Pozwoli się zrelaksować i poczuć się jak w National Geographic Chanel Jak na razie, jedyna rzecz odnośnie której mam obawy to kilku protagonistów. Mam wrażenie, że znacznie utrudni to rozgrywkę podczas szybkich akcji, gdzie z nerwów zwyczajnie mogą mylić nam się klawisze. Ale jestem dobrej myśli!
Opublikowano 9 czerwca 201311 l A co sądzicie o powrocie do takiej jaśniejszej grafiki? Bo mi osobiście się to podoba. NY z IV był troche za szary jak dla mnie że tak powiem
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Jak wszyscy zapewne juz wiecie sony zapowiedzialo bundle packa ps3 z gta 5 na 17 wrzesnia - utwierdza mnie to w przekonaniu, ze nie przesuna juz daty premiery V ( jakto mialo miejsce w przypadku 4). Chociaz, kto ich tam wie :-)
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Co do muzyki: taka była w RDR. Pamiętacie jak to wyszło? Zaje*iście Dat moment <3 Edytowane 11 czerwca 201311 l przez MYSZa7
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Była właśnie rozmowa z szefem Sony i stwierdził że bardzo dobrze się dogadują z chłopakami od GTA V więc może to jakiś znak że nie będzie tak źle
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Patrząc na te screeny szczególnie z nurkiem bardzo ciekawi mnie jaka misja będzie związana z nurkowaniem co będzie trzeba robic.
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Nie mogę się napatrzeć na screen z samolotem i rozległymi terenami pod nim...
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Autor http://en.wikipedia.org/wiki/Salvation_Mountain Właśnie za to uwielbiam GTA. Ciekawe czy w V ta instalacja będzie odnosiła się do epsilonizmu .
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Ja (pipi)ie, Last Of Us zgarniało same 10, to GTA V będzie notowana chyba w skali 10 - 20.
Opublikowano 12 czerwca 201311 l ja sie jaram oporowo tym nurkowaniem, zastanawiam sie na czym bedzie polegac ubranie stroju do nurkowania, dczy bedzie mozna w nim biegac, jezdzic samochodem itd, czy bedzie tylko w okreslonych miejscach czy ekwipunku, czy bagazniku. Chcialbym uciekac przed poscigiem ze szmalem, np w ciezarowce, gdzie chlopacy wjechali by autem i mogli sie przebrac, wyleciec z autostrady do wody. gdy truck sie zanuzy caly opuscic pojazd i przeplynac do jakiegos ukrytego magazynu w dokach z wejsciem tylko od wody.z reszta mialem sporo roznych pomyslow juz, jak skok ze spadochronu calej trojki z ladawaniem na dachuw nocy, spuszczenie sie na linach i wejscie do budynku po cichu w strojach cieci. Pytanie czy system planowania napadow bedzie pozwalal na tak roznorodne i wlasne akcje, czy bedziemy zmuszeni stosowac sie do skryptow, bo jesli nie, to gra bedzie oferowac naprawde ogromne mozliwosci sprowadzajace sie do kreatywnosci graczy. Edytowane 12 czerwca 201311 l przez Najtmer
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Podoba mi się twój pomysł, ale nie nastawiał bym się na to, że będzie dużo opcji do wymyślania różnorodnych skoków. Tak przynajmniej mi się wydaje po tym co pisali redaktorzy o tym , że po skokach i tak kończy się poscigiem. Ale trzymam kciuki żeby było tak jak piszesz:-)
Opublikowano 13 czerwca 201311 l nie napalałbym się chłopaki na tak wolną rękę - w większości napadów pewnie będą skrypty, tylko w niektórych pewnie będzie więcej swobody. To jest GTA, które mimo wszystko zawsze opierało się na skryptach.
Opublikowano 13 czerwca 201311 l no wiem, ale uwazam ze zbyt latwo to z(pipi)ac zmuszajac graczy do sztywnych kombinacji i lancucha skryptow. wiem ze wracaja paint'n'spray ale chcialbym zeby to byly jezdzace ciezarowki do ktorych mozna wjechac. w sumie cos takiego powinno byc. powinno sie dac wyjsc z samochodu w takiej ciezarowce, albo chociaz interface powinien pozwolic przemalowac auto jak i przebrac sie. wtedy to bedzie mialo sens, bo uciekac niebieskim samochodem w stroju klaunow, by zamienic go na czerwony raczej nic nie da, jesli w srodku nadal siedza przebierancy.mimo wszystko nigdy nie czulem urazy za niespelnione marzenia wzgledem GTA bo wiedzialem ze to bardzo ambitne dzielo, ktore jest doskonalone. kazda odslona przynosila zmiany ktore docenialem z calego serca. kazda odslona wnosila cos, na co czekalem i czego oczekiwalem od gier, dlatego mysle, ze next genowa szosteczka juz pod tym katem bedzie istnym mistrzostwem. jesli jeszcze bedzie sie to dziac w przyszlosci i bedzie miec mroczny klimat noir to polece do Rockstarow, zeby im swymi lzami podziekowac Edytowane 13 czerwca 201311 l przez Najtmer
Opublikowano 13 czerwca 201311 l Nigdy nie narzekałem na brak swobody w misjach w GTA. Np. ratując Lance'a na wysypisku w Vice City, można normalnie podjechać samochodem i zabijać z karabinu przeciwników pojedynczo. Można też wbić się czołgiem i zrobić zadymę. Innym razem można wsiąść za sterami helikoptera, wylądować na dachu sąsiedniego budynku i eliminować wszystkich ze snajperki. Innym razem można jeszcze lecieć hunterem i powybijać wszystkich z rakiet. Można też wbić sie ciężarówką. Możliwości przejścia misji jest masa i to jest mega plus tej gry.
Opublikowano 14 czerwca 201311 l Te obserwatorium na wzgórzu było też w San Andreas. Pamiętam, że można było zgarnąć bukiet kwiatów, który leżał gdzieś obok tego budynku Fajnie wygląda miasto z widoku z maszyn latających, jest dość szczegółowe. Ciekawe, czy nie jest tak tylko na screenach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.