Masny 344 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 (edytowane) GTA IV się nie umywa. Widać ogromny postęp w shaderach! Za to regres w kwestii HUD. Mam nadzieję, że trochę go rozbudowują bo ciężko z niego będzie odczytać ubytek zdrowia. Nawet nie zauważyłem, że jest tam jakiś pasek życia O ile pochylenie mapki podczas jazdy jest na plus, to z tym ledwo widocznym paskiem życia może być słabo... Edytowane 10 lipca 2013 przez łosion Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 tej no ale wlaczcie se gameplay na pelnym ekranie a nie po gifie mowicie ze jest ledwo widoczny. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 Oglądałem już ponad kilkanaście gameplay w 720p i po prostu nie wyobrażam sobie takiej akcji z tym HUDem. Pewnie dodadzą jakiś efekt w stylu czerwiejącego ekranu jak HP na spadnie do niebezpiecznego poziomu, ale nie o to chodzi żeby nic nie widać było... Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 (edytowane) mozliwe ze taki efekt bedzie. a nie zastanawia was dlaczego armor jest 2x mniejszy od zdroiwa? Edytowane 10 lipca 2013 przez Najtmer Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 Gas tanks from cars can be shot and leak and cause a gas trail that can be ignited (useful against enemies like rolling them into a group and blowing it up) Sticky bomb cars with TNT into enemies Of the over 1000 car customization options, include bulletproof tires, engine tuning, roll cages, armor, turbos, strange sounding horns etc These modifications can change the flow of a mission (bulletproof tires protects against bullets, more powerful armor against gangs/cops, etc) Customized cars can end up impounded if left on the street; pay a fine to retrieve it Less static melee fights, more of a free flowing system, lots of ways to approach enemies (behind, front, sides, etc) ,don't need to lock on Hits are much more satisfying using melee weapons, great crunch to them Destruction has been improved a lot Much more advanced enemy AI, won't remain idle but will be dynamic and navigate the environment in combat to flank you SWAT is very organized, focused, aggressive, gang members would be more gung ho Your guns stay with you throughout the whole game, if you run out of ammo you don't lose it Spent a lot of time on improving cover mechanics, much more responsive, jump over cover, move around, blind fire, much smoother Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Originally Posted by Hideo Kojima's Amazing Twitter "GTA V" new trailer was awesome! This free control is future of the game, way higher than anywhere, makes me depress as matter fact. I don't think our "V" can reach that level. Rockstar's team are the best. W/o question they will pull up the possibility of game. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 11 lipca 2013 Autor Opublikowano 11 lipca 2013 http://i.minus.com/iCI13l4kJLknF.JPG Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 To teraz wiadomo jaka za rok będzie mniej więcej różnica między wersjami PS360 a portem na next-geny/PC. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Jezu, jak sobie pomyślę że wrócę do Los Santos, do tego klimatu San Andreas, wcielę się w gostka pokroju CJ, Franklina, to aż ciarki mnie przechodzą. To jest piękne. Trailer znakomity. A wiadomo czy na obszarze gry będzie góra Mount Chilliad? Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Nie wiem, czy nazywa się dokładnie Mount Chilliad, ale będzie Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 (edytowane) Bedzie. Bylo o tym info w pamietnej zapowiedzi game informera. EDIT: ShtaS szybszy. Edytowane 11 lipca 2013 przez Ludwes Cytuj
Gość suteq Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Oczywiscie ze bedzie. Przeciez jest w trailerach i gameplayu. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 (edytowane) Ciekawa odpowiedź od Rockstar w sprawie prowadzenia pojazdów w GTA V. Swoją drogą od kiedy R* jest takie wylewne w informacjach? Czyżby jakaś nowa strategia? Plus jakieś reklamy w TV i na YT: http://pinoytutorial.com/techtorial/gta-5-tv-commercial-hits-the-screen-officially/ Edytowane 11 lipca 2013 przez Texz Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 To PS3, na którym hula GTA V to jakieś podrasowane musi być. Wątpię żeby przeskoczyli doczytywanie się wszystkiego. Pamiętam jak grałem w GTA IV i przy dużej prędkości rzeczy pojawiały się dosłownie przed moim nosem. A tutaj co? Widoki na pół mapy? Brak doczytywania? Ogólnie płynność jakaś niezwykle wysoka? Rockstar albo wycisnęło z old genów co się tylko dało albo mydlą nam oczy na potrzeby marketingu. Oczywiście nie umniejsza to grze i prawdopodobnie będzie wypasionym sandboxem jednak jeśli po premierze będzie to wyglądało inaczej niż na powyższym trailerze to pewien niesmak pozostanie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Boże, porównujesz grę z 2008 do gry z 2013 roku. Biorąc pod uwagę to, ze GTA 4 to była ich pierwsza next genowa na tamte czasy gra, do tego pierwsza gra na nowym silniku, który się dopiero rozwijał. Minęło 5 lat, to chyba wytarczająca ilość czasu, żeby ulepszyć własny silnik do perfekcji zwłaszcza, że wydano w między czasie 3 gry na tym silniku i każda z nich działała lepiej od poprzedniczki. Jak odpalisz grę na swojej konsoli i będzie to samo to dalej będziesz twierdził, że to bullshit? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Pewnie gra leciała na devkidzie PS3 z większą ilością pamięci i podkręconym procku. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 W GTA V mamy obowiązkową instalację na HDD w wielkości 8 Gb + dane streamowane z płyty. I żadne "oldgeny", to wciąż aktualnie działająca generacja. Przez długi czas Xbone i PS4 wciąż będą nextgenami. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Chłopaki, gdzie wy widzicie znacznik życia postaci? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Pod radarem Zielony - zycie. Niebieski - kamizelka Zółty - specjalna umiejętność. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 (edytowane) Pod radarem Zielony - zycie. Niebieski - kamizelka Zółty - specjalna umiejętność. Brzydkie i nieczytelne. Edytowane 11 lipca 2013 przez Ludwes Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Dobra, napiszę co mnie najbardziej razi w obecnej formie GTA V. Oprócz paska życia, którego kompletnie nie widać oraz zbyt małych ikonek na minimapce, to wciąż dziwi mnie, że w wzorem poprzednich odsłon cały arsenał chowamy do niewidocznej kieszeni w spodniach. Obstawiałem, że będziemy trzymać przy sobie jedną broń długą, dwie krótkie, których nie schowamy pod zwykłym ubiorem, a resztę sprzętu znajdziemy w czasie misji. A mamy to samo co w czwórce. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 11 lipca 2013 Opublikowano 11 lipca 2013 Dobra, napiszę co mnie najbardziej razi w obecnej formie GTA V. Oprócz paska życia, którego kompletnie nie widać oraz zbyt małych ikonek na minimapce, to wciąż dziwi mnie, że w wzorem poprzednich odsłon cały arsenał chowamy do niewidocznej kieszeni w spodniach. Obstawiałem, że będziemy trzymać przy sobie jedną broń długą, dwie krótkie, których nie schowamy pod zwykłym ubiorem, a resztę sprzętu znajdziemy w czasie misji. A mamy to samo co w czwórce. I niech nie ważą nawet się tego zmienić. Mam dosyć gier, gdzie możesz mieć maksymalnie dwie bronie ze sobą. To jest GTA, nie Battlefield . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.