II KoBik II 2 635 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 WOW. Na Social Clubie jest interaktywna mapka ze znajdźkami. ZA(pipi)IOZA, tego mi brakowało w poprzednich częściach. Rockstar <3 gdzie? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Wchodzisz w grę, potem Checklist i na samym dole. Cytuj
Snake1996 1 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Mój brat właśnie skończył tę misję z planowanym skokiem (pierwszą - nie wiem, czy jest ich potem więcej). No i dobrze mu doradziłem. Kazałem mu wybrać najdroższą ekipę i wszyscy dojechali cało na miejsce, Michael zgarnął ponad 350 tys. zielonych "na czysto". Ja wcześniej spieprzyłem, sępiąc kasę na typa od broni, który to kretyn rozwalił się na motorku, przez co towar, który porwał, przepadł. Michael miał ok. 150 tys. po spłaceniu tej chaty. A zatem rada: warto przepłacać. Aha, w obu przypadkach misja była wykonana "po cichu". Edytowane 18 września 2013 przez Snake1996 Cytuj
QTF 8 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) mam pytanie: dlaczego na radarze widać czasami inne rzeczy niż misje? np. dom u Franklina, sklepy z ciuchami u wszystkich bohaterów po jednym, o co z tym chodzi? Dodatkowo, co oznaczają liczby przy facjatach postaci kiedy chcemy się w inną zmienić? czy ta dodatkowa bron, która jest bonusem z Social Clubu to te "najlepsze" SMG?? Edytowane 18 września 2013 przez QTF Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Liczby oznaczają ile misji dana postać ma w tej chwili dostępnych. Tak, tą bronią jest SMG. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Pograłem troche (z godzinę, może 2) i.... (zaraz pewnie zostanę zjedzony..) niestety dla mnie jest to najwieksze rozczarowanie tej generacji Przebija nawet GT5. OK.. mapa, design, teksty, bohaterowie, grafika itd - wszystko super (chociaż AA wali po gałach w słoneczny dzień).. ale na litość boską.. Jak R* mógł tak okrutnie s(pipi)ić model jazdy?! No (pipi)! Mieli niemal idealną fizykę i model jazdy samochodów w GTA IV. Wystarczyło wprowadzic tylko drobne zmiany (w niektórych, co bardziej sportowych autach nieco utwardzić zawieszenie i dać lepsze hamulce), a oni zrobili totalną padakę Pojazdy nie mają praktycznie w ogóle masy, wszystkie od suva, przez amerykański wynalazek z lat 60-70, po nowe sportowe fury.. wszystkie mają niemal całkowicie sztywne zawieszenie. W dodatku przyczepność... Tutaj na piachu samochody są bardziej przyczepne niż w IV na asfalcie. Wprowadzić auto w poślizg graniczy z cudem.. a jak już się uda to gra sama je prostuje. To zabija u mnie totalnie przyjemnosć z gry.. Nie mogę uwierzyć jak można było z(pipi) taki potencjał. Przez tyle lat cieszyłem się na myśl o pobujaniu się z tą świetną fizyką z IV po terenach pozamiejskich.. a tu taki but w ryj. Dla mnie to najwiekszy zawód tej generacji ... 3 3 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Jako Michael stoje sobie w korku. Przede mna dwa samochody. Zatrabilem. Nie minelo 5 sekund jak z samochodu przede mna wysiada tym z tekstem "my turn motherfuckers" i wyrzuca mnie z auta i chce sie lac. xD Sprzwdalem mu pare kopow i odjechalem. xD Genialna sprawa taki random. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Mój brat właśnie skończył tę misję z planowanym skokiem (pierwszą - nie wiem, czy jest ich potem więcej). No i dobrze mu doradziłem. Kazałem mu wybrać najdroższą ekipę i wszyscy dojechali cało na miejsce, Michael zgarnął ponad 350 tys. zielonych "na czysto". Ja wcześniej spieprzyłem, sępiąc kasę na typa od broni, który to kretyn rozwalił się na motorku, przez co towar, który porwał, przepadł. Michael miał ok. 150 tys. po spłaceniu tej chaty. A zatem rada: warto przepłacać. Aha, w obu przypadkach misja była wykonana "po cichu". Te rzeczy, które on gubi rozwalając się można zebrać i mieć jeszcze więcej hajsu na koniec, bo mniej osób do podziału Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Może jestem dziwny, ale serio wolę model jazdy w V niż w IV, który i tak mi się podobał. Nie wiem, mam po prostu większą frajdę z wchodzenia na zakrętach w poślizgi na pełnej piź.dzie. Niby fury są nadsterowne, ale są tak "fajnie" nadsterowne, bo i tak czuć ich ciężar. Tylko ja tak mam? Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Naprawdę tak ciężko driftować? Masz jakieś porównanie do san andreas gdzie starymi furami praktycznie się ślizgałem na zakrętach? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Wprowadzić auto w poślizg graniczy z cudem.. a jak już się uda to gra sama je prostuje Moim Felzerem ślicznie wchodzę w poślizgi. Nie wiem, kompletnie nie zgadzam się z twoimi zarzutami wobec modelu jazdy. Może z czasem to u ciebie kliknie. W życiu po 12 godzinach gry bym nie powiedział, że samochody są przyklejone do ziemi i nie czuć ich wagi. Przecież czuć xd. Edytowane 18 września 2013 przez ragus Cytuj
KamileQ 27 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Nie tylko, ja też. Świetnie się jeździ furkami, lepszy system jazdy jak dla mnie niż w IV. 1 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Nadal uwielbiam czwórkę, ale piątka na swój sposób też jest fantastyczna. Po prostu ten model dużo bardziej pasuje mi do San Andreas pełnego łagodnych zakrętów. Uczucie kiedy bujasz się sportową bryką po górskich serpentynach o zachodzie słońca, HNNNNNNNG. Edytowane 18 września 2013 przez raven_raven Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Driftować nie idzie bo gra sama nachalnie wyprowadza auto z poślizgu. Dla mnie to tylko przeszkadza bo jak już tył zacznie uciekać to odruchowo robię kontrę.. a tutaj gra sama to robi i wychodzi klops..Jestem strasznie w(pipi)iony an R*, że tak to z(pipi)ali. Pod wieloma względami już w SA był lepszy model jazdy :confused:Praca zawieszneia tutaj praktycznie nie istnieje.. i nie wiem o jakim czuciu masy pojazdu mowa... Chyba masa kartonu lub drewnainej kostki. Jak dla mnie pozostaje mieć nadzieję, ze dadzą w patchu przynajmniej opcję zmiany fizyki/modelu jazdy na bliższy temu z IV.Niestety biierze mnie załamanie.. jak widzę jak wielu osobom ten kartonowy model jazdy odpowiada Edytowane 18 września 2013 przez Emet Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Pograłem troche (z godzinę, może 2) i.... (zaraz pewnie zostanę zjedzony..) niestety dla mnie jest to najwieksze rozczarowanie tej generacji :confused: Przebija nawet GT5. OK.. mapa, design, teksty, bohaterowie, grafika itd - wszystko super (chociaż AA wali po gałach w słoneczny dzień).. ale na litość boską.. Jak R* mógł tak okrutnie s(pipi)ić model jazdy?! No (pipi)! Mieli niemal idealną fizykę i model jazdy samochodów w GTA IV. Wystarczyło wprowadzic tylko drobne zmiany (w niektórych, co bardziej sportowych autach nieco utwardzić zawieszenie i dać lepsze hamulce), a oni zrobili totalną padakę Pojazdy nie mają praktycznie w ogóle masy, wszystkie od suva, przez amerykański wynalazek z lat 60-70, po nowe sportowe fury.. wszystkie mają niemal całkowicie sztywne zawieszenie. W dodatku przyczepność... Tutaj na piachu samochody są bardziej przyczepne niż w IV na asfalcie. Wprowadzić auto w poślizg graniczy z cudem.. a jak już się uda to gra sama je prostuje. To zabija u mnie totalnie przyjemnosć z gry.. Nie mogę uwierzyć jak można było z(pipi) taki potencjał. Przez tyle lat cieszyłem się na myśl o pobujaniu się z tą świetną fizyką z IV po terenach pozamiejskich.. a tu taki but w ryj. :confused: Dla mnie to najwiekszy zawód tej generacji ... Mi totalnie zabijało przyjemność z gry kiedy w IV jadąc czymś większym/mniej sportowym auto skakało i bujało na wszystkie strony, głupi ostrzejszy skręt przewracał furgonetkę na bok. GTA to nie Forza, jeździ się świetnie, dynamicznie, widowiskowo. R* <3 Cytuj
Pupcio 18 424 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 "Dostałem" Trevora,(pipi) co się dzieje?! xDD Cytuj
Bartg 5 469 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 No wlasnie, w IV model byl przesadzony w druga strone - obracalo na zakretach kazda taksowke, do tego auta podskakiwaly za bardzo, imho do takiej gry lepiej pasuje taki model jazdy jak jest, gdzie waląc 200 km/h po autostradzie uciekając przed policją jest widowiskowo i nie trafia cię szlag co kawałek. Oznaczałoby to, że większości ludzi nie przypasował model jazdy w IV skoro go zmienili Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) No początek to mind blown. Kurde sterowałem pierwszy raz helikopterem. Łał, strasznie inne sterowanie niż w poprzednich częściach. Trudne jak na początek, samoloty też trudne do latania jak dla mnie. Ledwo wylądowałem w misji. xD Ale myślę, że to pierwsze koty za płoty. Edytowane 18 września 2013 przez suteq Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Byłby taki jak w IV - ludzie też by narzekali. Pozostaje niektórym po prostu to przełknąć, albo sprzedać grę i kupić forzę. Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Unikanie policjji mnie miażdzy, schowanie się pod mostem i zgaszenie swiateł - za(pipi)iste. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Zgadzam się. Policji ciężko jest uciec, ale jak już im zwiejemy z pola widzenia to za(pipi)istą frajdę sprawia chowanie się po zakamarkach Edytowane 18 września 2013 przez krupek1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 A jak siedzimy już wystarczająco długo i nagle radiowóz skręca w nasza uliczkę, adrenalina jest. Świetnie rozwiązane. Jestem ciekaw ile z GTA V skopiują inni developerzy do swoich gier. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Przechodziłem ostatnio GTA IV to nie raz jadąc z Bohan do Alderney po drodze zapalała mi się fura, tak ją zniszczyłem. Przy takim natężeniu ruchu jakie jest w GTA V jadąc z Los Santos na północ musielibyśmy zmieniać fury po drodze parokrotnie a sens ich tuningowania w LS Customs by znikł. Dobrze że zrobili fury bardziej zwrotne. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Ej a jak grać na tej giełdzie, jakoś przez neta w grze to się odbywa czy jak? Lista wszystkich stacji i piosenek jakby ktoś chciał: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=80124 PS. Kurde nie mogę znaleźć w grze Grove Street Edytowane 18 września 2013 przez popiol Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Wchodzisz w net, tak na środku masz nieruchomości, finanse prostokąt, klikasz to, pierwszy link i tam masz giełdę oraz inwestycje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.