Yano 3 697 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) przecież grafika jest świetna, nawet nie patrząc na rodzaj gry. a patrząc na to że to tak ogromny sandbox to grafika jest przeza(pipi)ista! jest słabsza niż w TLOU i co z tego? ktoś oczekiwał że 8 letnie konsole mogły by uciągnać coś ładniejszego?? przeciwnie! większość z nas nie spodziewała sie że mogą uciągnąć to co widzimy na własne oczy! R* naprawde świetnie sie spisało, i pieprzenie że jest brzydko albo że mogli wydać gre za 2 lata na nextgeny z grafiką lepszą niż TLOU to zwykłe pieprzenie to teraz każdą nawet najładniejszą gre zmieszajmy z błotem bo twórcy powinni wydać ją na PS7 za 20 lat z grafiką jak filmy pixara... a zamiast tego wydali na "stare" konsole i widać gdzieś średnią texture ...no litości Edytowane 21 września 2013 przez Yano 3 Cytuj
Janush 224 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 @estel Chodzi mi o to, że biorąc pod uwagę ogrom gry i moc obecnych konsol grafika w gta 5 jest OGROMNYM osiągnięciem. Jasne, że gdyby nie było ograniczeń sprzętowych to mogłaby być i fotorealistyczna grafika, ale co z tego. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 Jak ktoś narzeka teraz na grafikę w V to proponuję sprawdzić GTA IV, nad którym dawniej tak się rozpływaliśmy i wtedy przemyślcie dwa razy gadki o słabej grafie w nowym GTA. Nie dość, że teren jest mocno zróżnicowany to jeszcze takie osiedla Michaela w słoneczny dzień wyglądają przezayebiście. Nie wspominam nawet o rzucie kamery na Los Santos z samolotu. I to jeszcze na tych konsolkach. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 no i jeszcze dodajmy najbardziej zaawansowaną fizykę na tej generacji, bo żaden silnik fizyczny nie może równać się z euphorią. TLoU ? Oczywiście, że GTAV wygląda lepiej. Aha, zapomnieliście dodać, że GTAV to MULTIPLATFORMA, a nie ex, który wygląda tak jak wygląda tylko na konsoli na którą od początku był pisany. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 Oswietlenie o kazdej porze dnia bardzo robi. W czworce kazda pora dnia wraz z warunkami pogodowymi wygladala dla mnie, nie czytelnie. Rozmazana packa. V to wyzszy level. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 Przeglądam pojedyncze utwory ze stacji Non Stop PoP music i pod każdym klipem najlepsze komenty to są o GTA V. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Typowe. No pękła fabuła w około 40h. Spoiler tylko dla tych co zakończyli grę Na razie jedno zakończenie, to pozytywne, tamtych nie chce sprawdzać narazie a wy jak? Edytowane 21 września 2013 przez _Be_ Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Ja nie mogłem zasnąć dopóki nie sprawdziłem wszystkich, do czwartej nad ranem siedziałem i ogarniałem. Swoją drogą info, że "tylko jedno zakończenie" na razie może być uznane za spoiler, więc uważaj ;]. Ja np. nie wiedziałem, że jest ich kilka. Edytowane 21 września 2013 przez raven_raven Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 Ja nie mogłem zasnąć dopóki nie sprawdziłem wszystkich, do czwartej nad ranem siedziałem i ogarniałem. Swoją drogą info, że "tylko jedno zakończenie" na razie może być uznane za spoiler, więc uważaj ;]. Ja np. nie wiedziałem, że jest ich kilka. Ja do piątej siedziałem dzisiaj i zrobiłem opcje c bo nie wyobrażam sobie opcji A I B hehe. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) no i jeszcze dodajmy najbardziej zaawansowaną fizykę na tej generacji, bo żaden silnik fizyczny nie może równać się z euphorią. TLoU ? Oczywiście, że GTAV wygląda lepiej. Aha, zapomnieliście dodać, że GTAV to MULTIPLATFORMA, a nie ex, który wygląda tak jak wygląda tylko na konsoli na którą od początku był pisany. Czy GTA: SA na ps2 wyglądał lepiej od takiego np. korytarzowego MGS3: Subsistence czy RE4? Ludzie jak wy możecie zestawiać grafikę tak różnych gier i jeszcze stawiać wyższość jednej na drugą w takim aspekcie? Pomijam już debilizm zestawiania sandboxa dla każdego, z wysublimowanym fabularnie tytulem o zacięciu action/ adventure - survival/ horror, nadającym się tylko do samotnej gry w nocy. I stwierdzanie która gra jest obiektywnie lepsza. W dziełach ND z pod znaku Uncharted 2-3, czy TLOU postacie, oświetlenie, wykonanie wody, śniegu i piasku zwyczajnie dominują nad GTA5. Zwolnienia praktycznie nie występują i to nawet przy większych zadymach. A tekstury to zawsze wyższa półka. W obu dziełach poziom animacji jest całkiem zbliżony, choć zdecydowanie większą pieczołowitość widać w dziele ND i to od czasów Uncharted 2. A jednak nie stawiam TLOU czy U2 i 3 wyraźnie wyżej od gry w której mogę pobiec, polecieć, popłynąć, pojechać gdzie tylko spojrzę okiem. Ta gra zawsze będzie zwyczajnie słabsza od korytarzówek z pod znaku Uncharted, czy serii Killzone, ale nadrobi to Ogromem możliwości. Fakt że GTA wygląda w końcu jak należy na current genach nie czyni jej najpiękniejszą (ghe ghe) grą mijającej generacji. Żadna częśc na żadnej konsoli nigdy nią nie będzie. Nie jako pełen swobody gigantyczny sandbox. Edytowane 21 września 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) a ja zawsze postawię wyżej grę, w której mogę robić milion rzeczy od tej która jest korytarzówką na 8h. Tym bardziej, jeśli nie wygląda dużo gorzej, a nawet pod niektórymi względami lepiej niż ten korytarzyk. Edytowane 21 września 2013 przez 44bronx 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Ja nie mogłem zasnąć dopóki nie sprawdziłem wszystkich, do czwartej nad ranem siedziałem i ogarniałem. Swoją drogą info, że "tylko jedno zakończenie" na razie może być uznane za spoiler, więc uważaj ;]. Ja np. nie wiedziałem, że jest ich kilka. Ja do piątej siedziałem dzisiaj i zrobiłem opcje c bo nie wyobrażam sobie opcji A I B hehe. end-game spoiler, nie patrzeć ;_; moja twarz gdy w ogóle zobaczyłem te opcje, nie miałem pojęcia, że do czegoś takiego w ogóle dojdzie obadaj koniecznie te pozostałe zakończenia, bo są naprawdę niezłe Edytowane 21 września 2013 przez raven_raven Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) (pipi)cie jak potluczeni jezeli chodzi o oprawe. Wiekszosc nie rozroznia strony technicznej od jarmarku graficznego. Narzekania na grafike sa naprawde zalosne. Jakby zrobili taka oprawe na NESie to tez pewnie znalazlo by sie paru inteligentow, ktorzy zamiast docenic jak w ogole im sie udalo cos takiego zrobic, narzekaliby na spadki frameratu i slabe teksturki ... PS. Caly czas mnie zastanawia czemu ludzie nie widza w TLoU dropowania, ale tutaj co chwile o tym wspominaja. Edytowane 21 września 2013 przez Ins 3 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) I to wszystko zrobili na 512MB RAMU. KU.RWA, to jest nieprawdopodobne. Główne studia Sony nie potrafią wyciskać takich rzeczy z konsoli jak Rockstar. Serio, na PS4 będą mieć dostępne 5,5Gb do wykorzystania. To jest dla mnie nie do pomyślenia co oni przy tylu ramu zrobią. To będzie totalny mózg rozyebany. Zapewne mimika będzie jak w LA Noire, animacje to będzie real shit, a świat będzie 10 razy większy niż w V z tyloma rzeczami, że nie będzie wiadomo za co się wziąć przy grafice wypalającej gałki oczne. Masakra. Edytowane 21 września 2013 przez suteq Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) a ja zawsze postawię wyżej grę, w której mogę robić milion rzeczy od tej która jest korytarzówką na 8h. Tym bardziej, jeśli nie wygląda dużo gorzej, a nawet pod niektórymi względami lepiej niż ten korytarzyk. 8h? To ty chyba robiłeś speedrun na noobie mode. Wszyscy recenzenci zachwalali dł. rozgrywki TLOU na tle trwających zazwyczaj 10-12h części Uncharted, TLOU to tytuł na co najmniej 15-17h. Ze zgonami wymuszającymi odpowiednią taktykę, oraz zaczytywaniem się w nienachalnie dodane historie miejsc jakie zwidzimy (notatki) podczas całości podróży; kolejne +1-2h gry. Tyle zajmie ci czasu gra na poziomie hard (dzisiejszy hard = dawniejszy normal) z wyłączonymi wszystkimi ułatwieniami dla debili casuali typu widzenie przez ściany, asysty celowania i tony wskazówek podczas gry. Wszystkie te opcje gra ND posiada defaultowo. A przecież liczne bonusy w postaci new game +, poziomu very hard i tony fatałaszków dla postaci zachęcają do ponownego jej ukończenia. TLOU to gra stawiająca przede wszystkim na historię i postacie, rozkminy n.t. postępowań i zmian postaci, ich rysy psycholgiczne . GTA V to nic innego jak prosta i bardzo dobra zabawa, przy której spędze setki h, ale po latach pozostanie mi tylko sentyment. W odróżnieniu od tytułów pokroju MGS3, BioShock, czy właśnie TLOU. Edytowane 22 września 2013 przez nobodylikeyou 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) PS. Caly czas mnie zastanawia czemu ludzie nie widza w TLoU dropowania, ale tutaj co chwile o tym wspominaja. Dropowanie w TLOU ma miejsce w tylko kilku miejscach i to przy bandzie przeciwników rzucającej się na nas i rozsmarowywanej przez śrut shotguna. Czegos takiego dośw. max 3 razy, a i tak w ferworze walki za pierwszym razem prawie nie zauważałem, No chyba że zamiast pie*dolic dla zasady ktoś wrzuci jakieś sensowne linki. Oba tytuły spijają ostatnie soki z prehistorycznych 512 MB RMU, więc to chyba logiczne że dropy będą. Takie przekomarzania przypominają mi wyzwiska dwóch spasionych gimbusów na wielkość brzucha oponenta. Edytowane 22 września 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) TLOU na Survivalu po ograniu Normala zajął mi 11h z groszami. ;] Nie przesadzaj z tymi prawie 20h, to już chyba granie na siłę i lizanie ścian z przymusu, aby się pochwalić na necie, że przeszedłem grę w długim czasie. Owszem nie przeczę, że TLOU jest zaje.biste i to jedna z lepszych gierek na tej generacji i w ogóle, ale jest to gra na raz i 12h dla sprawnego gracza na hardzie, który chce poznać ciekawą historię ze świetnymi napisanymi i przedstawionymi bohaterami. A dropów nie miałem żadnych w TLOU przez 3 przejścia. Tak samo w GTA V nie zauważyłem przez 30h żadnych dropów. Zróbcie porządek na konsoli to nie będzie czego się czepiać. Ale nie widzę sensu porównywać dwóch odrębnych gier jakimi są TLOU i GTA V więc może zaprzestańmy tej dyskusji, bo jest nie na temat. Edytowane 22 września 2013 przez suteq Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) 1. Digital Foundry zna ? Ja narzekalem na dropy, ktore sa wszedzie, zanim byla ich analiza na tym portalu. No ale jak ktos tego nie widzi to nie moj problem, niech sie cieszy z leniwego oka. 2. Uncharted na 12 godzin ? xD Trzeba byc inwalida konsolowym, zeby tyle czasu zajmowalo czlowiekowi przejscie tych tytulow. Nigdy sie nie spiesze w grach, ogladam co moge, a U to max 8 godzin z przerywnikami wliczonymi. 3. Przejscie na survivalu TLoU i zebranie wszystkiego co sie dalo zajelo mi 12 godzin. No ale pewnie to byl speed run ... PS. No i tak zeby bylo jasne. Dla mnie TloU to najlepsza gra tej generacji (w singlu, multi tez swietne, ale nie ma szans z Halo 3). Edytowane 22 września 2013 przez Ins Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 wam też gra gubi fury schowane w garażach? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) @ sutequ: Prawie 19 h to faktycznie przesada i przyznam że nawet nie za często chciało mi się tam biegać. Z chęcią czytałem za to wszelkie notatki uwiarygadniające to uniwersum. jakby nie było dla wprawnego gracza to co najmniej 12-14h. @ Ins: 1. Who the fuck is Digital Foundry? Ja akurat należę do osób, które spadki animacji kują okrutnie i W GTA IV były główną obawą o czerpanie 100% przyjemności z zabawą w GTA V. Po prostu postacie w TLOU poruszają się wolniej. To samo miało miejsce w przypadku U2 i 3 i jakoś nikt nie zarzucał mu spadków. Ciekawe... 2. Uncharted 2 był grą na 12-13h zapewne z przerywnikami filmowymi dla których także przecież gramy w takie gry. U1 i U3 zamykały się w obrębie 10-11. Mówię o poziomie hard i wył. wszelkiego rodzaju wskazówkami. Widocznie większość recenzentów to inwalidy konsolowe. Hurr Durr! 3. Przy pierwszym podejściu kiedy nie zna się do końca wszystkich jej zasad/ ukrytych pomieszczeń z łakociami, rozstawienia przeciwników itp. zajęło by tyle samo? Czy tylko ja spędziłem łacznie setki h w trybach rywalizacji i cooperacji w grach Naughty Dog? Edytowane 22 września 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) 1. Pierdzilisz o frameracie w grach, a nie znasz DF ? OK ... Ta strona po prostu potwierdza to co sam zauwazam w grach, bo gdyby nie ona to niektore osobniki nie uwierzylyby na slowo, ze cos jest nie tak w ich ulubionym tytulem. Fakt, ze im to nie przeszkadza nie znaczy, ze problem nie istnieje i nie irytuje innych. 2. Co ma wolniejsze poruszanie do frameratu ? Kolejna wypowiedz, ktora utwierdza mnie w przekonaniu, ze za bardzo nie wiesz o czym piszesz. 3. No fajnie, ze mowisz o hardzie w U, ale ja mowie o Crushingu xD 4. Roznica w czasie zakladam tak 2/3 godziny moze byc, ale 20H na przejscie TLoU ... tak jak pisalem, chyba tylko inwalidom co przechodza przez 13H anczarted, tyle moze zajac przejscie TLoU. PS, Jak chce ktos to kontynuowac to zapraszam do wojen, szkoda zasmiecac temat. Edytowane 22 września 2013 przez Ins Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) no tak, TLoU to przecież ambitna gra, nie to co to płytkie gietea... btw to 8h rzuciłem tak ogółem co do wszystkich korytarzówek. no i wspominanie o związku poruszania postaci z frameratem - classic, jak ins zauważył. Edytowane 22 września 2013 przez 44bronx Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) 1. Pierdzilisz o frameracie w grach, a nie znasz DF ? OK ... Ta strona po prostu potwierdza to co sam zauwazam w grach, bo gdyby nie ona to niektore osobniki nie uwierzylyby na slowo, ze cos jest nie tak w ich ulubionym tytule. Fakt, ze im to nie przeszkadza nie znaczy, ze problem nie istnieje i nie irytuje innych. 2. Co ma wolniejsze poruszanie do frameratu ? Kolejna wypowiedz, ktora utwierdza mnie w przekonaniu, ze za bardzo nie wiesz o czym piszesz. 3. No fajnie, ze mowisz o hardzie w U, ale ja mowie o Crushingu xD 4. Roznica w czasie zakladam tak 2/3 godziny moze byc, ale 20H na przejscie TLoU ... tak jak pisalem, chyba tylko inwalidzi co przechodza przez 13H anczarted PS, Jak chce ktos to kontynuowac to zapraszam do wojen, szkoda zasmiecac temat. 1 & 2. Zwróć uwagę na postać Joela poruszającą się niczym mucha w smole podczas spokojniejszych fragmentów gdzie nie możemy biegać. Spadki animacji może i faktycznie są częstsze niż ja tego dośw. - a grałem starając się unikać wykrycia i większych zadym. Naprawdę; jedyne miejsca gdzie ów spadki mnie z lekka w(pipi)iły miały miejsce w rozdziale miasteczka Billa; na placu przed jak i w szkole. Nigdzie indziej i to dopiero za drugim podejściem, kiedy człowiek siłą rzeczy zwraca uwagę na więcej szczegółów. Zresztą dropy i tak nie rzucają się w oczy jak te od R*, choć powtórzę się: Oba tytuły spijają ostatnie soki z prehistorycznych 512 MB RMU, więc to chyba logiczne że dropy będą. Takie przekomarzania przypominają mi wyzwiska dwóch spasionych gimbusów na wielkość brzucha oponenta. Dostatecznie kompromisowe? 3. Ojojojojojo! 4. Miałem 19h z minutami. Znalazłem i przeczytałem wszystkie znalezione notatki/ odsłuchałem nagrania. Przez większość czasu nawet nie biegałem, bo nawet nie chciało mi się wciskać triggera L2, a przez te 3 zarwane nocki żyłem w tym świecie. Zgonów też parę było. O ich występowaniu pisał nawet taki weteran jak Kali - a wspominał o poziomie... normal. Więc niczego się ni wstydzę. Odejmijmy więc 5-6h. Wychodzi nam gra +12-13h. Nieźle jak na większość jedno strzałowców na ów 8 h. Jakby kogoś tam to obchodziło Moje subiektywne Top 5 obecnej generacji: 1. BioShock (2007) 2. TLOU 3. GTA V 4. Deus Ex: Human Revolution (2011) 5. BIoShock: Infinite Wszystkie to gry na "10-". Edytowane 22 września 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) Jezeli ktos sie delektuje gra i takie TLoU zajmuje mu tyle czasu to nie mam nic do tego, po prostu odebralem twoja wypowiedz tak, ze ktos kto przeszedl tytul w krotszym czasie jest speedrunowcem i olewa wsio co gra ma do zaoferowania, a to jest po prostu nieprawda. PS. No a jezeli chodzi o dropy to raczej nie ma co drazyc tematu, bo kazdy ma inna tolerancje i postrzeganie tego. Edytowane 22 września 2013 przez Ins Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.