Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyliście, że w grze jest mały bug - trawa, kable i flagi, oraz inne propsy z materiału powiewają na wietrze, ale nie drzewa i liście (na trailerach było dość wyraźnie widać ten ficzer). Coś im się musiało popsuć w tym temacie, ciekawe czy naprawią ten bug.

Opublikowano

Wciskałem wszystkie przyciski i nie odpaliło wiec chyba miałem jakiegos buga Chyba, że było trzeba przytrzymać przycisk. To mnie własnie irytuje w gta, że często w trakcie jakiś akcji, gdzie człowiek skupia sie na czymś innym wyskakuje jakiś "samouczek" w górnym rogu i to jeszcze taką małą czcionką i często coś człowiekowi umyka. Swoją drogą grając na past genach nie ogarnąłem, że możńa inwestować na giełdzie i dopiero teraz coś tu zaczaiłem, choć nie bardzo wiem w co najlepiej ładować kase ;p

  • Minusik 1
Opublikowano

kacprzak poczytaj co i jak z giełdą i Lesterem, żebyś później nie żałował, musiałem 2 raz przechodzić, bo nie miałem wystarczająco floty na kupienie wszystkiego

Wszystkiego ?:o masz na myśli wszystkie nieruchomosci po ukończeniu gry ? Rozumiem ze kupowales to w celu uzyskania jakiegoś Trofika

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4?

Opublikowano

Mnie ostatnio miło zaskoczyła sytuacja gdzie michealem odzyskałem przypadkowemu kolesiowi rower i po kilku godzinach dostałem od niego smsa ze jest właścicielem sklepów zoologicznych i za pomoc dał mi akcje warte 100tys;d

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4?

 

No jest z tym problem, na Xone też zniszczenia są ograniczone względem past-genowej edycji. Słabo się te samochody rozwalają. Pędzę dwie paki, wjeżdzam w ścianę, a tam ledwo światła zbite i drobne wgniecenia na masce.

Opublikowano (edytowane)

 

Czy mi się tylko wydaje czy model zniszczeń aut jest uproszczony w stosunku do tego co było na PS3? Jedyne co mi sie udało zniszczyć w autach to potłuc reflektory, urwać drzwi i porobić rysy na karoserii. To jakiś glitch tak samo jak brak ruchu drzew na wietrze czy po prostu obcieli to w wersji PS4?

 

No jest z tym problem, na Xone też zniszczenia są ograniczone względem past-genowej edycji. Słabo się te samochody rozwalają. Pędzę dwie paki, wjeżdzam w ścianę, a tam ledwo światła zbite i drobne wgniecenia na masce.

 

Dziś wieczorem przyjrzę się temu tematowi wnikliwie, zrobię testy rozwalając różne bryki, sam jestem ciekaw wyniku. Ja na razie w pamięci mam głównie te rozbite reflektory i rysy na karoserii, ale tak na prawdę nie miałem żadnego ekstremalnego pościgu.

Jeżeli okaże się że na prawdę model zniszczeń jest uproszczony względem past-genów to ciekawe czemu R* podjęło taką decyzję? A może to po prostu jakiś glitch tak jak wyżej wspomniane prze ze mnie drzewa.

Edytowane przez Xymek
Opublikowano

Ale widać, że z modelem zniszczeń jest coś nie tak, bo na past-genach np. jak wjechałeś w jakiś słup, to miałeś jego odbicie na samochodzie (takie mocne wgniecenie adekwatne do szerokości słupa) - wyraźnie, fajnie widoczne. A teraz ledwo się zderzak wgniecie, nic wielkiego. Jest tego dużo więcej, samochody się marnie niszczą w tej edycji.

 

Mam nadzieję, że to faktycznie glitch, a nie jakieś celowe zagranie, bo nie widzę żadnego racjonalnego powodu, żeby te fury się nie rozpadały. Samochody nie są licencjonowane.

Opublikowano

Dusza testera w człowieku jest okropna. I co się okazało, ano gra na current genach zawiera kilka dziwnych glitchy/świadomych decyzji, niezgodnych z Rockstarowym perfekcjonizmem. System LODów jest żywcem przeniesiony z past genów co owocuje sporym pop-upem cieni i obiektów na oczach gracza i bardzo kontrastuje z niedorzecznym wręcz zasięgiem widzenia. Trawa i mała roślinność powiewa na wietrze i reaguje na gracza, ale już większe krzaki czy drzewa oraz palmy ani drgną (a ficzerek był już na past genach i byl eksponowany na trailerach nowej wersji gry). Podobnie dziwna sytuacja jest z modelem zniszczeń, na samochodzie udało mi sie uzyskac tylko zadrapania, zbic reflektory i szyby, zero natomiast wgnieceń karoserii czy urwanych zderzaków,co wydaje się dziwne zwłaszcza przy czołówce sportowym samochodem z ciężarówką. To wszystko mogą być tylko szczegóły, ale biorąc pod uwagę obsesyjną miłość R* do tych że powstaje pytanie czy to ich świadome decyzje czy może wypadek przy pracy? Czy konwersja była robiona w pośpiechu małym zespołem i żeby sobie oszczędzić optymalizacji część ficzerków została obcięta, uproszczona zamiast dopasiona względem past genów? Czy może po prostu są to glitche które R* z czasem naprawi? Na szczęście społeczność GTA czuwa i też zauważyła te problemy i molestuje pomoc techniczną o naprawienie powyższych błędów. Zresztą nie ma się co dziwić w końcu sprzedali nam drugi raz ta sama grę za pełną cenę, więc mamy prawo wymagać skoku w przód w każdym jej aspekcie a nie kroku w tył.

Opublikowano

fajne te porównanie, powiem wam, że oglądałem to teraz na ekranie 110" i od razu na pierwszym porównaniu twarzy PS4 vs Xbox widać, że Xbox ma textury niższej rozdzielczości, krawedzie są wyraznie bardziej postrzępione, cyknąłem fotke ale zwykła cyfrówka robi kiepskie zdjęcia w nocy

nie sugerować sie fotą to żadne porównanie

 

Tdrzpb2.jpg?1

 

hahah boże co za chłop...

Opublikowano

Projektor FullHD i 110" (120"  :sir: ) to chyba najlepszy sposób na zobaczenie różnicy w rodzielczościach ale oglądanie filmików z YT i w tej ich żalosnej kompresji mija się z celem. W tym przypadku dają radę tylko filmiki z gamersyde które nie są skompresowane i  10 minut gameplayu waży ponad 2GB ;)

 

Model zniszczeń jest popsuty tylko dlatego że R* nie pomyślało jak rozwiązać ustawienie kamery w takim aucie:

0_0.jpg

0_0.jpg

 

Mogli to rozwiązać na wiele sposobów ale wybrali usunięcie FUN'u z gry :/

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...