Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do zwierząt, to np. krowy były w takiej grze od EA - Saboteur, można było spokojnie podczepić dynamit i wysadzić w powietrze, a szczątki rozlatywały się we wszystkie strony.. Więc dlaczego by nie zaimplementować zwierząt do V, po to aby iść bardziej w stronę realizmu :) Nie mówię tu o wszystkich rodzajach, ale np. psy policyjne (już w pierwszym MOH na PSX'a były psy gestapo do których można było strzelać i w nie rzucać granatami - psy połykały granaty i wracały do swoich panów :D ) byłyby IMO dobrym rozwiązaniem przy pościgach na piechotę :P

Opublikowano

no psy policyjne to za(pipi)isty motyw, szczegolnie gdyby lapaly za rekaw jak w wilki w RDR.

misja na lotnisku ze szmuglowaniem fantow przez bramke, wymijanie patroli z psami itd.

 

naprawde ciekawi mnie, ile z RDR bedzie baza dla 5. bo dla rdr baza byla 4. czy bedzie kolowe menu wyboru broni, czy klasycznie. czy golebie beda powszechne i czy bedzie sie dalo je zestrzelic jak na dzikim zachodzie.

 

 

ale wracajac do MULTI, to fajnie ze rockstar rozwija to, ze nie sa to juz popluczyny po singlu i ze sandbox zaczyna sie rozrastac o rozgrywke wieloosobowa, ktora moze stanie sie kiedys standardem :} .

Opublikowano

GTA 5: Drugs, Gangs, Customisation, Release Date, Multiplayer - 'Insider' Rumours

 

Tom Hopkins

 

Big GTA 5 gameplay claims made by alleged former Rockstar employee.

 

Published on Mar 22, 2012

 

GTA 5 will include drug use, multiplayer gangs, weapon and vehicle customisation and is targeting a May 2013 release date, according to a poster on a now-deleted GameSpot forum thread.

 

The poster, who claims to know an ex-Rockstar North employee, refers to Grand Theft Auto 5's protagonist as the previously rumoured Albert De Silva, and mentions another early character rumour - a console-playing son called Kevin De Silva.

 

Newer rumours include 32-player MP modes on console with online gangs vying for reputation and territory across various heists and modes in Los Santos.

 

Planes will supposedly be flyable, players will be able to add minor additions to weapons and cars (such as suppressors or Nitrous boost) and the game will launch in May 2013 following a demo at E3 2012 - acoording to the post.

 

Gunfights are said to be more realistic, with a broader more varied range of police measures across wanted ratings - drug use is also rumoured to be included, harking back to previous games such as GTA: San Andreas.

 

It all sounds wildly speculative to us, and definitely to be regarded as completely unsubstantiated rumours - although some of the mentions have cropped before.

 

We'll drop Rockstar a line, but don't hold your breath.

 

:(

Opublikowano

I równie wielokrotnie zwracano uwagę na naczepy, które pojawiają się aż 3 razy w trailerze( 0:32, 0:51, 0:58). Przy tej fizyce to będzie naprawdę ciekawe.

 

Zastanawia mnie ten magazyn, ale pewnie to tylko żart prima aprillisowy.

 

A te info niezbyt ciekawe. Wszystkie traktuję z przymrużeniem oka i jako nieprawdziwe. Jedynie co do daty maj 2013 mogę się zgodzić, wątpliwe aby w jednym roku miały premierę dwie duże gry.

 

Btw, rzekomy screen z V

Aot8CEACIAIQcM6.png

Opublikowano

Ta niby gazeta z informacjami za tydzień to jest fake jak nic.

 

Prawo jajo, że chodzi o rozkład na czynniki pierwsze trailera. Już nawet widać po tych hasłach które rzucili: pierwsze screeny (lol pierwsze screeny to były już po trailerze).

Tak robiło jakieś 90% szmaciaków, pierwsze informacje i małym druczkiem "informacje z trailera".

 

Jako ciekawostkę napiszę, że Game Informer od czasów GTA: Vice City ZAWSZE miał pierwszy informacje o nowym GTA. Tak było z VC, SA i IV - wiem to o niczym nie świadczy ale... Jakiś nołnejm niby ma pierwsze informacje i to jeszcze w tygodniu w którym Rockstar publicznie będzie pokazywał. Pierwszy raz multi Maxa, taaaaaaaaaaaa.

 

Nie wierzę.

Opublikowano (edytowane)

Też szczerze mówiąc również tak uważam, raz że gdyby mieli nowe screeny/artworki to by wrzucili je na okładkę, dwa że Rockstar nic a nic o tej superzapowiedzi nie wspomniał, trzy - dlaczego zapowiedź GTA V miałaby być umieszczona w jakimś nołnejmie a nie w Gej Informerze albo EDGE chociażby?

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

 

Niu story, screen okazał się fejkiem. Radar - GTA IV, miejsce lądowiska Yusufa. Literówka w nazwie dzienicy, postać wycięta z trailera ( nawet jest to samo cieniowanie ), drzewko po lewej też (dodany efekt cienia) + efekt oświetlenia - tani efekt z Photoshopa. Zresztą popatrzcie na ten rozkrok o_________O.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe czy rozbudują system uszkodzeń pojazdów który w GTA IV jest świetny. Z tych plot wynika, że będzie można dealować bronią, więc może będzie można je dowozić lub przetrzymywać w bagażniku :D Fajna opcja z bagażnikiem by była, bierzesz ogłuszasz typa i do bagażnika go pakujesz następnie wywózka do lasu i kulka w łeb : P

Edytowane przez Heavy Deszcz
  • Plusik 1
Opublikowano

Właściwie to miało być już w San Andreas. Słynny screen z bagażnikiem.

trunk.jpg

 

Masa plotek po tym screenie...

 

W sumie to jak się człowiek postarał to i w czwórce mógł przewozić różne ciekawe rzeczy w bagażniku samochodu...

 

Voodoo-GTA4-HaveaHeart-rear.jpg

 

Potęga Euphorii. Ile to razy się jeździło pickupem z "towarem" na pace, żeby go tylko nie zgubić :D

Opublikowano

Równie dobrze martwych ziomków można byłoby przewozić na tylnym siedzeniu,tutejsza policja tego nie sprawdza :)

Hmm,ale pewnie zaczęli by sprawdzać i wiecie co? Brakuje mi właśnie jakiś rutynowych kontroli, a nie sytuacji:stoi sobie gościu przy wjeździe/wejściu np.na komisariat,a jak tam wbijemy ,po chwili zastanowienia zaczyna do nas strzelać.

Opublikowano

Z plotek spodobały mi się motywy, że przez 48 i 72 godziny szukają nas po całym mieście. Wiąże się z tym niby konieczność zaszycia się w melinie... fajny motyw byłby, gdyby nie to że pewnie fejkt.

Opublikowano

Potęga Euphorii. Ile to razy się jeździło pickupem z "towarem" na pace, żeby go tylko nie zgubić :D

Co ciekawe, w wersji na ps3 nie da się tego zrobić. "Paka" w pickupach nie ma "materialnej głębi" :P Na komputerach normalnie da się przewozić różne rzeczy (kiedyś miałem zajawkę i przewoziłem śmietniki ;)) (znikaja po pewnym czasie, tak samo jak ludzie, pachołki itp)

 

BTW - ten niby wyciek to ściema; podobne towarzyszyły każdemu nowemu GTA i okazywały się fikcją.

Gość mate5
Opublikowano

Mam nadzieje ze to tylko plotki, bo nastawilem sie ze bohaterem jest ten czlowiek wygladajacy na ok 50. Ale jak juz ktos pisal motyw z poszukiwaniem nawet po zgubieniiu gwiazdek jest swietny.

Opublikowano
Co ciekawe, w wersji na ps3 nie da się tego zrobić. "Paka" w pickupach nie ma "materialnej głębi" :P Na komputerach normalnie da się przewozić różne rzeczy (kiedyś miałem zajawkę i przewoziłem śmietniki ;)) (znikaja po pewnym czasie, tak samo jak ludzie, pachołki itp)

 

BTW - ten niby wyciek to ściema; podobne towarzyszyły każdemu nowemu GTA i okazywały się fikcją.

 

Serio, nie wiedziałem tego. Grałem w tyle różnych wersji, że jak sobie przypomnę detale to robi mi się z tego wszystkiego misz masz. Wiem, że wersja na PS3 miała dużo wyciętych rzeczy z trzech dostępnych wersji gry. Ale w tę wersję gry najdłużej grałem i wcale tego nie żałuję. Jedno jednak jest pewne - niedawno zaopatrzyłem się w wersję na Steam, mimo iż miałem pudełkowe i zamiast robić misje po prostu się bawiłem Euphorią. Nigdy nie zwróciłem uwagi, że na PS3 nie można było wozić w pace :D Za to na pewno kilka razy ludzie mi się blokowali w śmieszny sposób w samochodzie.

A tak jak sobie pomyślę to od czasu premiery GTA IV nie było gry, która pod względem fizyki zaprezentowałaby coś lepszego. No może oprócz dwóch części Super Mario Galaxy, w które bardzo mnie zaskoczyły pod względem przywiązania do detali.

Opublikowano

Jeśli chodzi o fizykę, to pod tym względem bardzo dobrym tytułem okazało się Alone in the Dark: Inferno. Gra pomimo karygodnych bugów naprawdę zachwycała możliwościami. I praktycznie nic nie było oskryptowane. Ale kiedy zobaczyłem u kumpla w premierę GTA IV (jeszcze zanim sam kupiłem PS3) to byłem pod dużym wrażeniem jak realistycznie wyglądało potrącenie przechodniów. To nie to samo, co w poprzednich częściach.

 

Sam później miałem fazę na wsiadanie do aut i rozjeżdżania wirtualnych ludzi...

 

Czasem po ciężkim, wkurzającym dniu dobrze było odpalić GTA IV i pobawić się w Boga Wojny. Swoją drogą, muszę niedługo sobie odświeżyć grę. Do tej pory jeszcze nie zaliczyłem Epizodów z Liberty, choć leżą u mnie na półce.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...