Łebi 311 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 (edytowane) Trailer fajny "garaż z jedynki" hehe. Ale kompletnie bez podniety podchodzę do nowego Drivera. Ubi jak na razie robi tylko dobre gry którym dużooo brakuje. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. I klimatu to ja tutaj żadnego nie widzę, ot garaż jak każdy inny, tylko bardziej zakurzony i jedno auto, rzeczywiście szał. Bo to trailer dla fanów/znawców części pierwszej. Mnie się morda uśmiechnęła nieziemsko na odhaczaniu listy Powinni dorzucić jeszcze wyjazd na pełnej pi...dzie z podziemnego garażu na zatłoczoną ulicę,w zwolnionym tempie... hehe (swietny jak na tamte czasy patent reżyserowanego replaya) Edytowane 8 czerwca 2010 przez Łebi Cytuj
Gość szpic Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 jak dla mnie idealna byla 2. w 1 brakowalo mozlowosci zmiany auta przez co pozniejsze misje to byla masakra przy ktorej 90% dzisiejszych gier to pikuś niech dadza miasto takie jak 2 ( klimat i bryki genialne ) + takie smaczki jak np ukryty mini w 2 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Niech ograniczą tylko "misje chodzone" do minimum. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 czerwca 2010 Jest w sumie nadzieja, że Ubisoft coś wykrzesze z tej serii, tylko czy uda się nawiązać walkę z tuzami pokroju GTA lub nadchodzącą Mafią? Mało prawdopodobne. Pójdą w inną stronę, dopracują sposób jazdy samochodem i nakierują misje w głównej mierze na ten element? Innego wyjścia nie widzę. Mam nadzieję, że po pierwszych gameplayach będę zbierać szczękę z podłogi. Cytuj
XM. 11 029 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 W ktorej to czesci byla misja ,ze jechalo sie przez port i nagle przed nosem kontenery opuszczano Ci przed maske? :potter: (Bylo cos takiego w ogole czy mam urojenia xD ? ) Ahh ten Driverek , ile to wspomnien z nim mam. Trojeczka mimo ze zwalona oferowala mi tone zabawy ,naprawde świetnie sie przy niej bawiłem .a przy PL to juz w ogole odplynałem. Nigdy nie zapomne jak sie bralo furke ,jechalo na czołówe i w ostatnim momencie bralo te zwolnienie i podziwialo genialne Crashe ,ojoj dawac mi to! Cytuj
Cris 120 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 W ktorej to czesci byla misja ,ze jechalo sie przez port i nagle przed nosem kontenery opuszczano Ci przed maske? :potter: (Bylo cos takiego w ogole czy mam urojenia xD ? ) A to nie był stuntman czasem? Cytuj
marchi7 0 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 Zastanawia mnie czy w dzisiejszych czasach jest możliwość stworzenia Drivera tak by opierał się stricte na misjach jeżdżonych. Piszę to temu, że strasznie nie chciałbym, żeby był to klon GTA. No i akcja - licze po cichu na Miami, moje ulubione miasto w serii Ciekawie byłoby gdyby Sony wyskoczyło z Gateaway 3 na E3 , hihi. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 czerwca 2010 Zastanawia mnie czy w dzisiejszych czasach jest możliwość stworzenia Drivera tak by opierał się stricte na misjach jeżdżonych. Piszę to temu, że strasznie nie chciałbym, żeby był to klon GTA. No i akcja - licze po cichu na Miami, moje ulubione miasto w serii No co ty? Gra bez wysiadania z samochodu w 2010? To nie Gran Turismo. W czwartej części choć gra nie stawiała na walkę na piechotę, akurat ten element nie był źle rozwiązany. Można było nawet prowadzić ogień z wozu (podobnie jak w trójce). Bardzo dziwi mnie, że tak mało osób na forum grało w czwórkę, za to zupełnie inaczej jest z trójką. Powinno być zupełnie na odwrót, bo Paralell Lines to bardzo dobra gra. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 W dwójce też było można wyjść z samochodu. Fajnie ten teaser zrobiony, zapowiada powrót do pierwszej części. Zobaczymy. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 czerwca 2010 IMO: Skupienie się na jednym mieście może wyjść grze na dobre. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 San Francisco? już widzę te hopki na full speedzie i przeskakiwanie innych / widowiskowe kraksy. zobaczymy co na konfie pokażą. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-driver-san/101415 E3 2010: Debut Trailer Bez podniety z lekkim ziewnięciem. Cytuj
XM. 11 029 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lqAZwvHXNIs Nie podoba mnie sie to... :confused: Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 Sama jazda wygląda ciekawie, nawet bardzo (plus 60fps) ale kto wpadł na pomysł teleportu zamiast normalnego poruszania się na nogach?! Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 (edytowane) OMFSJG !!! co to jest ? grafika to jakis koszmar , kaszana na calego , uff no dobra fajny zart od ubi , ciekawe kiedy pokaza prawdziwego drivera... ok gra smiga w 60 klatkach , ale otoczenie jest puste , a grafika plastikowa, samochody wygladaja jak zabawki, nie wspominajac juz o takich archaizmach z PS1 jak uciekajacy sprzed maski ludzie... mam nadzieje ze to jest jakis biuld alpha w innym przypadku trzeba olac ta gre, Fabula tez nie zacheca , nie lubie gie ktore dzieja sie we snie (pamieta ktos SMB2 ) Skany w dobrej rozdzialce : http://ppe.pl/news-1402-Nowy_Driver_z_naciskiem_na_jazde.html Grafa to taki koszmarek ( sen Tanera ? ) z PS2 , niska rozdzialka , slabe tekstury i do tego zabki jak u pirani , ale taka jest cena zza 60 fps ... Edytowane 15 czerwca 2010 przez AbraHAM Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 czerwca 2010 Bez przesady, wygląda i rusza się to wystarczająco dobrze. Model jazdy jest współeczesny, trudno żeby było inaczej skoro dziś w takie gry grają casuale. Teleport jest dość ciekawy, ale w czymś w rodzaju misji arcade. Próba tłumaczenia tego fabularnie i co najgorsze wrzucania do fabuły jako jakaś umiejętność Tannera jest bardzo słaba. Wrażenia jednak mam jak najbardziej pozytywne i nie wiem jak można się na siłę czepiać do takich rzeczy jak ludzie uciekający z przed maski. Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 (edytowane) Bez przesady, wygląda i rusza się to wystarczająco dobrze. Model jazdy jest współeczesny, trudno żeby było inaczej skoro dziś w takie gry grają casuale. Teleport jest dość ciekawy, ale w czymś w rodzaju misji arcade. Próba tłumaczenia tego fabularnie i co najgorsze wrzucania do fabuły jako jakaś umiejętność Tannera jest bardzo słaba. Wrażenia jednak mam jak najbardziej pozytywne i nie wiem jak można się na siłę czepiać do takich rzeczy jak ludzie uciekający z przed maski. Ok fabula jak fabula jakas musi byc by pchac gre do przodu ,ale driver zawsze staral sie byc ,, realistyczny'' filmowy i to z tym snem i teleportem do seri poprostu nie pasuje A co do uciekajacych ludzi, w trojce tez uciekali ale mozna ich bylo nadziac na maske , a na tych filmikach jest to samo co bylo w Driver 1... Na ppe.pl pisza ze gra jest we wczesnej fazie produkcji, tylko po co teraz pokazali ten koszmarny biuld ? Edytowane 15 czerwca 2010 przez AbraHAM Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 czerwca 2010 Ubisoft raczej będzie dbało o niski rating swojej gry, wiec o rozjeżdżaniu przechodniów w akompaniamencie latających mózgów i bryzgającej krwi możesz zapomnieć. Zobaczymy jak to z tym teleportem będzie. Jeżeli gra jest we wczesnej fazie produkcji to kto wie czy po fali krytyki nie powrócą do starych rozwiązań. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 (edytowane) Kiepsko to wszystko wygląda i się prezentuje. Wiedziałem, żeby nie jarać się tym pierwszym trailerem. Edytowane 15 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
SM1 25 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 z przyjemnością zakupię taką limitkę Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 23 czerwca 2010 Opublikowano 23 czerwca 2010 http://www.ps3site.pl/driver-san-francisco-wyglada/48103/#more-48103 Po oglądnięciu tego gameplaya powiem tylko tyle, że te przełączanie podczas snu samochodów to jakaś paranoja. Dla mnie, to położyło już ten tytuł. Może z tego zrezygnują ? ale wątpię bo wygląda to na dość zaawansowany kod. Szkoda bo po cichu liczyłem, że będzie to duchowy następca Driverów z PSX... Cytuj
Zwyrodnialec 1 724 Opublikowano 23 czerwca 2010 Opublikowano 23 czerwca 2010 balon1984 masz rację, słabo to sobie wymyślili. Śmiganie postacią na piechotę zawsze było w tej serii beznadziejne, zamiast coś z tym zrobić, to wrzucili przemieszczanie się między samochodami. Również nie podoba mi się ten patent, ale raczej nic już z tym nie zrobią. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 23 czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 czerwca 2010 Najgorsze jest to, że wciąż lansują ten cały channeling czy jak się to ma nazywać. Kompletnie nietrafiony pomysł, naprawdę dziwię się oficjelom z Ubisoftu, że wyłożyli kasę na coś takiego. Już lepiej sprawdziłby się klasyczny styl Drivera w jakiejś porządnej oprawie. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Najgorsze jest to, że wciąż lansują ten cały channeling czy jak się to ma nazywać. Kompletnie nietrafiony pomysł, naprawdę dziwię się oficjelom z Ubisoftu, że wyłożyli kasę na coś takiego. Już lepiej sprawdziłby się klasyczny styl Drivera w jakiejś porządnej oprawie. Dokładnie. Mi też jakoś za bardzo nie podchodzi te przeskakiwanie do auta przeciwnika. Przez taki motyw mogą popsuć całą frajdę płynącą z rozgrywki ehh. A już liczyłem na powrót starego, dobrego Drivera. No nic, zobaczymy co będzie dalej. 1 Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Bez obrazy ale trzeba być idiotą, żeby nie dostrzec potencjału jaki niesie ze sobą system "shift". Dzięki temu akcja będzie płynniejsza i mniej stresująca. Pamiętam jak w części pierwszej zahaczenie o byle latarnie równoznaczne było z powtarzaniem całej misji. Ktoś wcześniej pisał, że nie mógł przejść nawet testu na parkingu. Czasy się zmieniły i potrzeba nowych rozwiązań. Nikt nie będzie się męczył 2 godzin, żeby móc przejść do gry właściwej. Dzięki temu rozwiązaniu każdy będzie mógł grać jak chce. Jak nie chcesz używać shift to nie musisz. Jak jesteś zmęczony pościgiem to przełączać się na 18-sto kołowca, stajesz w poprzek drogi i patrzysz na efektowną kraksę. Driver przecież na tym polega na dynamicznych pościgach i efektownych kraksach. Na tym właśnie skupiają się twórcy. Jedyne do czego można mieć zastrzeżenia to wykonanie. Grafika mogła by być lepsza. Jak ktoś jeszcze nie jest przekonany niech obejrzy poniższy film. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-driver-san/701015 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.