RoL 561 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 Wczoraj kupilem Killzone i gra zaczela mnie wkur.wiac jeszcze zanim zaczalem grac. Musialem wylaczyc konsole, wyjac karte pamieci z 2 slotu i przelozyc do pierwszego, bo gra moze utworzyc profil tylko na karcie w slocie 1. Pozniej dziwne i niewygodne wpisywanie nazwy profilu. Nie mogli dac normalnej klawiatury na ekranie? To jednak nic, najgorsze okazalo sie sterowanie. Przyzwyczailem sie juz do ustawienia prawego analoga na invert. Niestety invert da sie ustawic tylko w pionie, a sterowanie w poziomie pozostaje bez zmian. Jest to strasznie niewygodne i ciezko jest sie do tego przyzwyczaic. Poza tym gra jest strasznie chaotyczna - na poczatku krecilem sie w kolko i strzelalem na oslep, bo nie moglem ogarnac sterowania, a tu pojawia sie komunikat, ze wykonalem jeden z celow misji. Nawet nikogo nie zastrzelilem. Zaczalem gdzies biec, nie majac specjalnie wyboru i pojawil sie kolejny komunikat o wykonaniu celu. Przebrnalem jakos przez pierwsza misje i jak na razie, mam serdecznie dosyc. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 (edytowane) Kur.wa, jak ty konsolę włączyłeś, jak tek prostego i standardowego sterowania pojąć nie umiesz? Jakby się strzalało na R1+R2+R3+X to rozumiem, ale strzela się jak zawsze . Szczególnie, że można je nawet sobie poustalać w menu . A co Ci w tej klawiaturce przeszkadza? IMO szybciej się nią operuje niż zwykłą. Edytowane 23 lutego 2008 przez raven_raven Cytuj
RoL 561 Opublikowano 24 lutego 2008 Autor Opublikowano 24 lutego 2008 Gdzie ja napisalem o strzelaniu, misiu? Wspomnialem tylko o wkur.wiajacym obracaniu kamery. Gdyby mozna bylo grac myszka, to by bylo ok, ale steruje sie analogiem. W wiekszosci gier obracanie kamery jest odwrocone, co jest znacznie wygodniejsze w przypadku sterowania padem. Co z tego, ze da sie ustawic invert w opcjach, skoro jest on stosowany tylko dla jednej osi. Tobie najwyrazniej wszystko odpowiada i w ogole Killzone jest super elo, ja natomiast wytykam wady, ktore zdazylem wylapac po polgodzinnym seansie z tym tytulem. W poprzednim poscie zapomnialem jeszcze dodac o znikajacych i pojawiajacych sie ponownie zwlokach, co bylo charakterystyczne dla epoki PSXa. To calkiem sporo, jak na tak krotki czas spedzony z gra. Cytuj
Re 6 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 W wiekszosci gier obracanie kamery jest odwrocone, co jest znacznie wygodniejsze w przypadku sterowania padem. Aaaaa ty grałeś wogóle życiu w jakiegoś fpsa na konsole??? Jakie obracanie kamery odwrócone? Co chrzanisz??? Lewo to lewo a prawo to obrót w prawo. Jak masz grę Third person to wtedy obrót kamery może być invertyczny. Lewo to prawo a prawo to lewo. To znaczy chciałeś powiedzieć, że postać po przekręceniu prawej gałki w prawo powinna się obrócić w lewo???? LOL Cytuj
Plugawy 3 697 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 grałem w różne fpsy na PS2 i jakoś nie miałem problemu ze sterowaniem w Killzone O_o MoH: F, Half Life, Project Snowblind, XIII wszystkie te gry mają bardzo podobne sterowanie, powiem że bardzo wygodne sterowanie i jakoś nie miałem problemów z poruszaniem sie po mapach. Cytuj
RoL 561 Opublikowano 24 lutego 2008 Autor Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) Aaaaa ty grałeś wogóle życiu w jakiegoś fpsa na konsole??? Jakie obracanie kamery odwrócone? Co chrzanisz??? Lewo to lewo a prawo to obrót w prawo. Jak masz grę Third person to wtedy obrót kamery może być invertyczny. Lewo to prawo a prawo to lewo. To znaczy chciałeś powiedzieć, że postać po przekręceniu prawej gałki w prawo powinna się obrócić w lewo???? LOL Gadasz glupoty, bo to nie jest uwarunkowane tym, ze gra jest TPP, czy FPP. Powinna byc mozliwosc dopasowania sterowania do preferencji gracza. Jesli wygodniej mi sie gra na invercie, to ustawiam wlasnie taka opcje. Tutaj nie jest to mozliwe. Nie wiem, co w tym takiego smiesznego, czy dziwnego. Zreszta wystarczy zagrac np. w Ratchet & Clank 3 z widokiem FPP. Jakos tam da sie ustawic odwrocone sterowanie, wiec Twoj argument jest raczej kiepski. Edytowane 24 lutego 2008 przez RoL Cytuj
Re 6 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) hahaha ziąąą przecież to jest platformówką LOL A widok jest tylko dodatkiem, do obrazu trzeciej osoby, żeby lepiej się strzelało :D POkasz mi FPP gdzie możesz to zmieniać Edytowane 24 lutego 2008 przez Re Cytuj
RoL 561 Opublikowano 24 lutego 2008 Autor Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) Znowu gadasz glupoty. Grales w to w ogole? No z widokiem FPP to rzeczywiscie rasowa platformowka http://pl.youtube.com/watch?v=1HkZzgi_kaI Zreszta koncze dyskusje, bo widze, ze nadal nie lapiesz, o co chodzi. Edytowane 24 lutego 2008 przez RoL Cytuj
Re 6 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) Ratchet nie jest rasową platformówką, bo taką jest np. Spyro. Ale widzę, że dla Ciebie Ratchet to synonim prawdziwego FPP szkoda gadać. A tam taki invert obraz podyktowany jest tym, że podstawowym widokiem jest Third person i po przejściu na FPP, ustawienia kamery zostają. W MGS2,3 też masz widok FPP i w San Andreas z włączając aparat też masz FPP. Żadne to porównania do strzelanek typu Kiilzone, Black, Medali, czy Call of Duty. Hłe hłe Pytanie zadam jeszcze raz: Pokaż mi grę FPP na plejaka gdzie możesz zmieniać na invert obrót postaci lewo/prawo?? Bo rozumiem, że skoro jesteś do takich rzeczy przyzwyczajony to rozumiem, że grałeś w wiele takich gier i na ich bazie wywnioskowałeś opinie o Killzonie,. Bo na tym spostrzeżeniu można rzec, że taki minus posiada także, Black, Call of Duty, wszystkie 6 medali, Brothers in arms, doom3, call of juarez itd. i nie jest w stanie grać bo takim tam przestawień nie ma. łałłłłł Bo nikt nie wpadł na pomysł, aby postać z widoku FPP która ma się obrócić w prawo miałaby się obrócić w lewooo. Edytowane 24 lutego 2008 przez Re Cytuj
RoL 561 Opublikowano 24 lutego 2008 Autor Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) Poczytaj sobie o tym temacie na innych forach. Ja nie zamierzam ci tu nic udowadniac, bo nie od tego jest ten temat. Poza tym naucz sie czytac ze zrozumieniem, bo taka umiejetnosc jest dosyc przydatna. Nie zwyklem grac w konsolowe FPSy, bo w ciekawsze tytuly moge pograc na PC, ale nie o to tu chodzi. Przeczytaj sobie poprzednie posty, to moze w koncu zaskoczysz, bo jak na razie walkujesz caly czas ten sam temat i toczysz piane. Aha, jesli nie widzisz roznicy pomiedzy FPP w Ratchet & Clank a San Andreas, to proponuje zagrac w oba tytuly i sprawdzic, o co chodzi, bo wyglada na to, ze nie masz pojecia, o czym piszesz. Jak masz jeszcze watpliwosci, to proponuje dalsza dyskusje przeniesc na PM, bo tu sie robi burdel. z panem re kontynuuje te jakze ciekawa wymiane zdan na PM Edytowane 24 lutego 2008 przez RoL Cytuj
Re 6 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) Buahahah Nie zwyklem grac w konsolowe FPSy, bo w ciekawsze tytuly moge pograc na PC, ale nie o to tu chodzi. A to trzeba było od razu, że trafił się rasowy niewtajemniczony pececiarz. No tak, to zmienia postać rzeczyXd LOLLLL To sie nie dziwie, że w.(pipi)ia Cię sterowanie padem jak to napisałeś. Hahahaha Przeczytaj sobie poprzednie posty, to moze w koncu zaskoczysz, Że co??? Że nie umiesz grać na padzie w strzelanki i to cię wnerwia. Daj spokój nie bądź dzieciak. Jesteś pierwszym takim smiesznym człowiekiem od 65 stron który jako minus gry wywalił, że nie takie jest sterowanie postaciąąą LOL:D:D:D Aha, jesli nie widzisz roznicy pomiedzy FPP w Ratchet & Clank a San Andreas, to proponuje zagrac w oba tytuly i sprawdzic, o co chodzi, bo wyglada na to, ze nie masz pojecia, o czym piszesz. Hmmm możesz zacytować gdzie napisałem, że nie widzę różnicy ?? Bo ja jakoś nie mogę się doszukać??? Nie umiesz czytać, albo umiesz, ale nie rozumiesz co czytasz;) wyglada na to, ze nie masz pojecia, o czym piszesz. Śmiesznie brzmi ta Twoja wypocina biorąc pod uwagę, że przyznajesz wcześniej, że nie grasz w strzelanki FPP na konsolkach i nie ogarniasz ich. Hłe hłe hłe hłe. Tak to skomentuję. A było raczej tak. Grałeś tylko w Ratcheta na konsole jeśli chodzi o FPP, a ponieważ podstawowy widok to Third Person i jest to strzelanko/platformer to masz ustawienia dwóch osi, które analogicznie przechodzą gdy włączysz sobie w opcjach widok z oczu. I jak się już nagrałeś i wziąłeś normalną strzelankę, to okazało się, że tylko jedną oś da się przestawić, co dla Ciebie jest wkur.wiające a co jest NORMALNE w każdej takiej grze. Zawsze jest możliwość przestawienie tylko jednej osi. I na pececie przecież też nie masz możliwośći ustawienia dwóch osi. Ani w Morrowindzie (widok FPP zawsze ruch mychą lewo to lewo)_ ani Enemy Territory, ani Doomie3, ani nawet w Quake Wars nowych nie ma takiej opcji, tylko możliwość jednej osi przestawienia na invert. Gdzieś tam może są wyjątki na pleja, ale ja jeszcze nie spotkałem. I jak to napisał Raven. Przyzwyczailem sie juz do ustawienia prawego analoga na invert. Niestety invert da sie ustawic tylko w pionie, a sterowanie w poziomie pozostaje bez zmian. a to ciekawostka. LOL nie ma strzelanek na ps2 gdzie poziomą da się przestawić, więc nie wiem skąd to przyzwyczajenie do czegoś czego nie ma k ur.wa, jak ty konsolę włączyłeś, jak tek prostego i standardowego sterowania pojąć nie umiesz? hehehe To tyle. Edytowane 25 lutego 2008 przez Re Cytuj
Gość Ofeck Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 nie wiem kto napisal, ze ta gra jest dluga, ale aj ja wlasnie skonczylem i mialem na liczniku niecale 13h Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 nie wiem kto napisal, ze ta gra jest dluga, ale aj ja wlasnie skonczylem i mialem na liczniku niecale 13h czyli jest o 50% dłuższa ponad dzisiejsze standardowe 8h Cytuj
White 23 Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 nie wiem kto napisal, ze ta gra jest dluga Ja napisałem, patrz: No, długość gry jest bardziej niż przyzwoita, chyba w dłuższego FPS'a nie grałem. A zauważ że dla każdej z 4 postaci poziomy są nieco inne (ot, przykładowo misja w dokach: jako Luger wędrujemy po rusztowaniach po cichu zdejmując wszystkich z dystansu, jako Hakha przechodzimy przez wiązki laserowe zachodząc Helghastów od tyłu, grając Templarem możemy przejąć stanowiska strzelnicze, a Rico niczym czołg przedziera się pomiędzy kontenerami). Ostatni poziom jest już całkowicie unikalny dla każdego bohatera. Dla każdego coś miłego, w sumie żeby poznać dokładnie całą kampanię trzeba ją przejść 4 razy. Wciąż uważam że jak na FPS'a długość gry jest jak najbardziej satysfakcjonująca. Cytuj
elolve 0 Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 a mam pytanie czy ta gra ma zwiechy animacji ?? Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 dropów nie ma, ale wg mnie nie jest to płynna gra. Myślę, że oscyluje wokół 25-27 FPS. Nie przeszkadza to w grze, ale trochę kłuje, bo są momenty gdzie jest super=płynnie a później wskakuje etap, gdzie płynność jest tylko na papierze. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 własnie dropy sa.... z reszta gra nieustanie chrupie, a przy wiekszej rozwalce jest taki przyspieszony slideshow... no i gdyby gra dzialala w 25fps to bylo by dobrze ogolnie nie poleciłbym gry nawet wrogowi upewnie sie; o killzone piszecie? xD Cytuj
Re 6 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 tak:D JAsne że dropy są szczególnie w misjach o bardzo otwartym terenie. NP. Dżungla czy mokradła czy jakoś tak, albo początek doków z podchodzeniem na plażę. POdczas gry to przestaje po czasieprzeszkadzać, ale wystarczy pograć chwilę w Medala albo w Blacka przesiąść się na Killzone i wtedy FPSy choernie kłują w oczy. Z pewnością nieustannie chrupie i fremejt nie trzyma na pewno nie trzymy czysto 25 klatek:D Cytuj
Paweł_PS 0 Opublikowano 4 kwietnia 2008 Opublikowano 4 kwietnia 2008 Niepodoba mi się steroowanie w tej grze, kamera jest nienajlepsza. Ale gra spoko Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 4 kwietnia 2008 Opublikowano 4 kwietnia 2008 Niepodoba mi się steroowanie w tej grze, kamera jest nienajlepsza. Ale gra spoko A czym się różni kamera w Killzone od kamer w innych FPS'ach ? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 jemu chyba chodzi o to, ze nie znalazl w opcjach zmiany czulosci sterowania i invertu... Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 invertu poziomego należy dodać. Cytuj
Paweł_PS 0 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Właśnie chodzi mi o czułość i o to, że wydaje mi się, że celownik jest za blisko. Ale to chyba można zmienić. Nie wiem, bo grałem w to 2 razy u kolegi i nie patrzyłem, co można zmienić w opcjach Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 12 kwietnia 2008 Opublikowano 12 kwietnia 2008 nie no z tym celownikiem "za blisko" to mnie rozwaliles xD napisz poprostu, ze ci HUD nie odpowiada i bedzie ok xD Cytuj
White 23 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Wciśnij R3 to celownik będzie jeszcze bliżej ;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.