Square 8 608 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Jeżeli będzie tak napakowany atrakcjami jak Paradise City to ja nie mam pytań :potter: Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Większy, bo zamiast miasta w jednej scenerii, gdzie można wszędzie skręcić, mamy długie trasy i kilka scenerii. Mnie ta informacja kompletnie nie dziwi, bo tego się można było spodziewać. Cytuj
Marchi 19 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 No, pewnie będzie miasto wielkości centrum Paradise City i w cholere gór, pustyń, lasów naokoło. Ja tam się cieszę, że otwarte tereny będą i mogłyby być nawet podczas wyścigów, gdyż dla mnie patent sprawdził się BP, a do idei Hot Pursuit pasuje jak ulał. Model jazdy jednakże powinien odbić od serii Burnout w kierunku troszkę mniejszego arcade, bo po prostu do klimatu nie pasuje (dopałka widoczna na filmikach też mnie razi). Ale generalnie tak sobie myślę, że fani wyścigów na PS3 sa rozpieszczeni jak nikt inny, bo w zasadzie mamy wszystko czego nam trzeba. Szutry, off roady, arcade'y, poważniejsze wyścigi, łajpałty, a i nawet wyścigowe simsy w postaci TDU 2 się pojawią. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 kolejny trailero-gameplay pachnie burnoutem i to konkretnie Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Ale to w tym NFS hamulca to się wogóle nie będzie używało ? Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 24 września 2010 Opublikowano 24 września 2010 (edytowane) Nowy trailer i screeny: http://www.vg247.com/2010/09/24/need-for-speed-hot-pursuit-gets-kick-ass-new-trailer-and-screens/ Galeria samochodów z nowego NFS'a: http://gameinformer....ar-gallery.aspx Edytowane 24 września 2010 przez sprite Cytuj
Gość kufir Opublikowano 24 września 2010 Opublikowano 24 września 2010 Fajnie to wygląda. Wiadomo już co będzie zawierała w sobie wersja limitowana ? Cytuj
Lipa 512 Opublikowano 24 września 2010 Opublikowano 24 września 2010 " Wersja limitowana zawiera odblokowany dostęp do 6 samochodów: Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500, Audi TT RS Coupé, Chevrolet Camaro SS, Porsche Cayman S and Dodge Challenger SRT8. Z tego dwa :Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500 są dostępne wyłącznie w tej edycji. Pozostałe 4 można odblokowac podczas gry także w wersji zwykłej. " Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 25 września 2010 Opublikowano 25 września 2010 Wiadomo już co będzie zawierała w sobie wersja limitowana ? wiadomo od całkiem dawna. do tego co Lipa wypisał Ultima dorzuca jeszcze cywilnego Caymana i Vipera. jak chcesz wizualizację to zerknij na ofertę (ofkors nie żebym reklamował czy coś ) Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 25 września 2010 Opublikowano 25 września 2010 (edytowane) I na dodatek limitka będzie kosztować tyle samo co zwykła edycja :] E: Jakby co mamy już datę, kiedy wyjdzie demo - 26 październik Edytowane 25 września 2010 przez sprite Cytuj
Gość kufir Opublikowano 25 września 2010 Opublikowano 25 września 2010 (sugerowana 229.90 zł; w naszym preorderze - 199.90 zł). 229zł? Nie sądze, do premiery fify 11 kilka dni a na allegro same preordery (za 170-190zł) Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 25 września 2010 Opublikowano 25 września 2010 Model jazdy jednakże powinien odbić od serii Burnout w kierunku troszkę mniejszego arcade, bo po prostu do klimatu nie pasuje (dopałka widoczna na filmikach też mnie razi). to zupelnie inna bajka jest Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 25 września 2010 Opublikowano 25 września 2010 (edytowane) http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/105?ch=3&sd=1 Chapter 3: Hot Pursuit En Route (Need for Speed adds a new race mode with explosive results). Trzeba przewinąć Myszkę gdzieś tak do połowy 3 rozdziału ;]. Edytowane 25 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 ale żena karrwa, tak mało dróg? I oni pier.dolą że 4x większe niż Paradise City. Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 Wątpie aby było tylko tyle, inaczej strasznie szybko jazda by się znudziła. Te miejscówki z prawej świetnie wyglądaja. Cytuj
VergilDH 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) Nie mamy się o co martwić, przecież to Criterion Mapa na pewno nie pokazuje wszystkich dróg. BTW - obrazki z prawej tylko zaostrzyły mój apetyt na ten tytuł. Musi być dobrze. BTW 2 - Wam też nie zlicza postów? Edytowane 28 września 2010 przez VergilDH Cytuj
Texz 670 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 Trochę tych odcinków jest Nie ma co się sugerować samą mapką, pewnie jest zrobiona w bardzo dużej skali, a ludzie odczytują ją analogicznie do map z poprzednich części. Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Nowy zajebisty trailer Cytuj
Elninio 141 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Jak narazie ten trailer przekonuje mnie do tego zeby zamówić pre order , narazie czekam na 26 października (bodajrze wtedy demo wychodzi), ale patrząc na te zrywki nasuwa mi się jedna trasa "Coastal Parcland" (nie wiem czy ta trasa się dokłądnie tak nazywała w HP2 - trochę czasu minęło od ostatniej mojej rundki w ten tytuł), i pierwsza 20 na świecie w ASAC-u przez długi czas. Co do mapek, nie wiem czy pomysł z HP2 będą brać pod uwagę, ale w nim było tak ze jedną trase można było przejechać na 4 sposoby - a to dużo zmieniało, inny bieg pod innym kontem należało wchodzić w zakręt itp.... Były to trasy: pd przodu, od tyłu, od przodu z odbiciem lustrzanym, od tyłu z odbiciem lustrzanym. Nie wyczytałem nigdzie że taki system będzie w tej odsłonie, ale może jakaś niespodzianka się szykuje . Tylko jak złoże w Pre-orderze na PSX-ie i nie dojdzie na czas ta gra tak jak ostatnio to stracicie chyba kilka klientów (bo gry zamawiam nie tylko dla siebie). Edit: Mam pytanie jeszcze wersje limitowaną zamawianą w pre-order. Dostaje się niby dodatkowe auta i bronie dla policji. Ale czy w czasie trwania kariery nie będzie można ich odblokować? Czy w tej wersji chodzi o to że od samego początku będę miał do nich dostęp a nie dopiero od jakiegoś fragmentu gry? Dzięki za odpowiedź. Edytowane 4 października 2010 przez Elninio Cytuj
mataman 35 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 tak własnie o to chodzi więc jak dla mnie gra nie warta świeczki. Biorę zwykła wersje. Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Z tego co pamiętam, w Limited Ed. będą 4 samochody od razu odblokowane i 2 samochody tylko i wyłącznie w wersji limited. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Da się w ogóle taką kupić w czasie premiery?? W ogóle dwa z tych 6. odblokowanych aut nie będą do odblokowanie w karierze, a skoro jeden z nich to mój ulubiony: Ford Shelby GT500 (drugi to Autdi TT RS Coupe), więc nie pozostaje mi nic innego jak zamawiać limitkę. W ogóle ładny bullshit nam pociskają twórcy, najpierw chwalą się że HP będzie 4 razy większy niż BP, a wyszło na to, że w Burnout Paradise jest 250 mil, a w HP będzie "tylko" 100 mil. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Da się w ogóle taką kupić w czasie premiery?? W ogóle dwa z tych 6. odblokowanych aut nie będą do odblokowanie w karierze, a skoro jeden z nich to mój ulubiony: Ford Shelby GT500 (drugi to Autdi TT RS Coupe), więc nie pozostaje mi nic innego jak zamawiać limitkę. W ogóle ładny bullshit nam pociskają twórcy, najpierw chwalą się że HP będzie 4 razy większy niż BP, a wyszło na to, że w Burnout Paradise jest 250 mil, a w HP będzie "tylko" 100 mil. Będzie 4x większy jak kupisz wszystkie dodatki DLC Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Jeżeli gra będzie dobra i trasy też mogę jeździć po tych samych w kółko. Z resztą ile tras było w oryginalnym NFS? O czym my tu gadamy. BP to był swego czasu samochodowy sandbox z siatką 250 mil naniesionych na miasto, nie jak teraz tras pozamiejskich. Edytowane 4 października 2010 przez Texz Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Co do mapek, nie wiem czy pomysł z HP2 będą brać pod uwagę, ale w nim było tak ze jedną trase można było przejechać na 4 sposoby - a to dużo zmieniało, inny bieg pod innym kontem należało wchodzić w zakręt itp.... Były to trasy: pd przodu, od tyłu, od przodu z odbiciem lustrzanym, od tyłu z odbiciem lustrzanym. Nie wyczytałem nigdzie że taki system będzie w tej odsłonie, ale może jakaś niespodzianka się szykuje . Mam nadzieję, że nie będzie takich zagrywek ze strony twórców. Niech się wysilą i zrobią RÓŻNE trasy. To, że takie rozwiązanie jest złe widać chociażby po Dirt2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.