Skocz do zawartości

Need for Speed Hot Pursuit

Featured Replies

Opublikowano

Jeżeli będzie tak napakowany atrakcjami jak Paradise City to ja nie mam pytań :potter:

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Wyświetleń 116,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Nowe screeny:   http://www.ppe.pl/news-2281-Nowe_foty_z_N4S_Hot_Pursuit.html

  • Znamy już oficjalną okładkę gry:     Mi się okładka bardzo podoba ;]

  • Gram w NFSy od 1996 i dla mnie Criterion idealnie dobrało wszystko co od zawsze kochałem w NFSach: specyficzne amerykańskie miejscówki (kanadyjski las, pustynną Nevadę, jeszcze raz kanadyjski las i je

Opublikowano

Większy, bo zamiast miasta w jednej scenerii, gdzie można wszędzie skręcić, mamy długie trasy i kilka scenerii. Mnie ta informacja kompletnie nie dziwi, bo tego się można było spodziewać.

Opublikowano

No, pewnie będzie miasto wielkości centrum Paradise City i w cholere gór, pustyń, lasów naokoło. Ja tam się cieszę, że otwarte tereny będą i mogłyby być nawet podczas wyścigów, gdyż dla mnie patent sprawdził się BP, a do idei Hot Pursuit pasuje jak ulał.

 

Model jazdy jednakże powinien odbić od serii Burnout w kierunku troszkę mniejszego arcade, bo po prostu do klimatu nie pasuje (dopałka widoczna na filmikach też mnie razi).

 

Ale generalnie tak sobie myślę, że fani wyścigów na PS3 sa rozpieszczeni jak nikt inny, bo w zasadzie mamy wszystko czego nam trzeba. Szutry, off roady, arcade'y, poważniejsze wyścigi, łajpałty, a i nawet wyścigowe simsy w postaci TDU 2 się pojawią.

Opublikowano

kolejny trailero-gameplay

 

 

pachnie burnoutem i to konkretnie :wub:

Opublikowano

Ale to w tym NFS hamulca to się wogóle nie będzie używało ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajnie to wygląda. Wiadomo już co będzie zawierała w sobie wersja limitowana ?

Opublikowano

" Wersja limitowana zawiera odblokowany dostęp do 6 samochodów: Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500, Audi TT RS Coupé, Chevrolet Camaro SS, Porsche Cayman S and Dodge Challenger SRT8. Z tego dwa :Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500 są dostępne wyłącznie w tej edycji. Pozostałe 4 można odblokowac podczas gry także w wersji zwykłej. "

Opublikowano
  W dniu 24.09.2010 o 14:59, kufir napisał(a):

Wiadomo już co będzie zawierała w sobie wersja limitowana ?

 

wiadomo od całkiem dawna. do tego co Lipa wypisał Ultima dorzuca jeszcze cywilnego Caymana i Vipera. jak chcesz wizualizację to zerknij na ofertę (ofkors nie żebym reklamował czy coś ;) )

Opublikowano

I na dodatek limitka będzie kosztować tyle samo co zwykła edycja :]

 

E: Jakby co mamy już datę, kiedy wyjdzie demo - 26 październik

Edytowane przez sprite

Opublikowano
  Cytat
(sugerowana 229.90 zł; w naszym preorderze - 199.90 zł).

 

229zł? Nie sądze, do premiery fify 11 kilka dni a na allegro same preordery (za 170-190zł)

Opublikowano
  W dniu 15.09.2010 o 10:40, Marchi napisał(a):

Model jazdy jednakże powinien odbić od serii Burnout w kierunku troszkę mniejszego arcade, bo po prostu do klimatu nie pasuje (dopałka widoczna na filmikach też mnie razi).

 

to zupelnie inna bajka jest :thumbsup:

Opublikowano

Wątpie aby było tylko tyle, inaczej strasznie szybko jazda by się znudziła. Te miejscówki z prawej świetnie wyglądaja.

Opublikowano

Nie mamy się o co martwić, przecież to Criterion ;) Mapa na pewno nie pokazuje wszystkich dróg. 

BTW - obrazki z prawej tylko zaostrzyły mój apetyt na ten tytuł. Musi być dobrze. 

 

BTW 2 - Wam też nie zlicza postów?

 

 

Edytowane przez VergilDH

Opublikowano

Trochę tych odcinków jest :) Nie ma co się sugerować samą mapką, pewnie jest zrobiona w bardzo dużej skali, a ludzie odczytują ją analogicznie do map z poprzednich części.

Opublikowano

Jak narazie ten trailer przekonuje mnie do tego zeby zamówić pre order :), narazie czekam na 26 października (bodajrze wtedy demo wychodzi), ale patrząc na te zrywki nasuwa mi się jedna trasa "Coastal Parcland" (nie wiem czy ta trasa się dokłądnie tak nazywała w HP2 - trochę czasu minęło od ostatniej mojej rundki w ten tytuł), i pierwsza 20 na świecie w ASAC-u przez długi czas.

 

 

 

 

Co do mapek, nie wiem czy pomysł z HP2 będą brać pod uwagę, ale w nim było tak ze jedną trase można było przejechać na 4 sposoby - a to dużo zmieniało, inny bieg pod innym kontem należało wchodzić w zakręt itp.... Były to trasy: pd przodu, od tyłu, od przodu z odbiciem lustrzanym, od tyłu z odbiciem lustrzanym. Nie wyczytałem nigdzie że taki system będzie w tej odsłonie, ale może jakaś niespodzianka się szykuje ;).

 

 

 

 

Tylko jak złoże w Pre-orderze na PSX-ie i nie dojdzie na czas ta gra tak jak ostatnio to stracicie chyba kilka klientów (bo gry zamawiam nie tylko dla siebie). 

 

 

 

 

Edit:

 

 

Mam pytanie jeszcze wersje limitowaną zamawianą w pre-order. Dostaje się niby dodatkowe auta i bronie dla policji. Ale czy w czasie trwania kariery nie będzie można ich odblokować? Czy w tej wersji chodzi o to że od samego początku będę miał do nich dostęp a nie dopiero od jakiegoś fragmentu gry?

 

Dzięki za odpowiedź.

 

 

Edytowane przez Elninio

Opublikowano

Z tego co pamiętam, w Limited Ed. będą 4 samochody od razu odblokowane i 2 samochody tylko i wyłącznie w wersji limited.

Opublikowano

Da się w ogóle taką kupić w czasie premiery?? W ogóle dwa z tych 6. odblokowanych aut nie będą do odblokowanie w karierze, a skoro jeden z nich to mój ulubiony: Ford Shelby GT500 (drugi to Autdi TT RS Coupe), więc nie pozostaje mi nic innego jak zamawiać limitkę.

 

W ogóle ładny bullshit nam pociskają twórcy, najpierw chwalą się że HP będzie 4 razy większy niż BP, a wyszło na to, że w Burnout Paradise jest 250 mil, a w HP będzie "tylko" 100 mil.

Opublikowano
  W dniu 4.10.2010 o 19:53, MBeniek napisał(a):

Da się w ogóle taką kupić w czasie premiery?? W ogóle dwa z tych 6. odblokowanych aut nie będą do odblokowanie w karierze, a skoro jeden z nich to mój ulubiony: Ford Shelby GT500 (drugi to Autdi TT RS Coupe), więc nie pozostaje mi nic innego jak zamawiać limitkę.

 

W ogóle ładny bullshit nam pociskają twórcy, najpierw chwalą się że HP będzie 4 razy większy niż BP, a wyszło na to, że w Burnout Paradise jest 250 mil, a w HP będzie "tylko" 100 mil.

 

Będzie 4x większy jak kupisz wszystkie dodatki DLC ;)

Opublikowano

Jeżeli gra będzie dobra i trasy też mogę jeździć po tych samych w kółko. Z resztą ile tras było w oryginalnym NFS? O czym my tu gadamy. BP to był swego czasu samochodowy sandbox z siatką 250 mil naniesionych na miasto, nie jak teraz tras pozamiejskich.

Edytowane przez Texz

Opublikowano
  W dniu 4.10.2010 o 16:43, Elninio napisał(a):

 

Co do mapek, nie wiem czy pomysł z HP2 będą brać pod uwagę, ale w nim było tak ze jedną trase można było przejechać na 4 sposoby - a to dużo zmieniało, inny bieg pod innym kontem należało wchodzić w zakręt itp.... Były to trasy: pd przodu, od tyłu, od przodu z odbiciem lustrzanym, od tyłu z odbiciem lustrzanym. Nie wyczytałem nigdzie że taki system będzie w tej odsłonie, ale może jakaś niespodzianka się szykuje ;).

 

 

 

Mam nadzieję, że nie będzie takich zagrywek ze strony twórców. Niech się wysilą i zrobią RÓŻNE trasy. To, że takie rozwiązanie jest złe widać chociażby po Dirt2.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.