Texz 670 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 Tak, to prawda (gra, nie cycki). Trailer wygląda po prostu zbyt dobrze! http://gonintendo.com/viewstory.php?id=126999 Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 YES YES YES YES!!!! Kupuję Wii. Cytuj
django 549 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 nowe info - Judi Dench will be appearing as M- Tanner from more recent Bond movies will also appear - more fleshed-out mission briefings - Bond now has regenerative health - approach situations with guns blazing, or try stealth - new cinematic moments (helicopter sent in while you're at the damn) - longer, more involved missions - dam mission sees 006 at your side for a large portion - all classic multiplayer modes returning - unreachable island from the dam level returns - Complex is not returning, as it's not part of the film - Statue Park is a level in multiplayer - no Bond death music in split-screen, due to it getting annoying - Bond death music remains for single player and onlline multiplayer - improved character animations - Daniel Craig's stunt-double from the films, Ben Cooke, was used for motion capture - David Arnold handling composing duties - costume designer Lindsay Pugh and concept artist Robert Cowper are involved with art direction - stealth allows for context-sensitive neck snaps - guards ramble through inane chatter - different routes open up through stealth play - "Because this is Daniel Craig's Bond. We have what Daniel Craig's Bond means within the gameplay. That's all the agility: he can roll over, jump down from heights, all of that strength. We've also got his physicality, which we're using the Wii motion control for. You can punch through glass, you can fall through glass, you interact with objects with a melee gesture." - Activision producer Dawn Pinkney - improved enemy AI - deactivate alarms through your PDA - "Like the one at the edge of this tunnel, we've got a main door. You go through the main door, you will likely take on a firefight on the other side because you've alerted on AI. Whereas, there's a more covert route around through a manhole tunnel and that allows you to enter the next area covertly. Adding that replay ability to the game and just providing lots of choice, you can go back and try different things." - Activision producer Dawn Pinkney - online has XP, perks and an unlocks system - nine different modes for online - menu has quick options for "inversion" and "skin." - 'skin' refers to the character you're playing as - cannot pick two of the same character Cytuj
C-Boy 52 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 (edytowane) Pobawię się a archeologię Macie tutaj kawałek gameplay'u http://www.gametrailers.com/user-movie/goldeneye-007-wii-dam/349366 Słabej jakości, ale lepszy rydz niż nic Przynajmniej nie jest to kolejny bezsensowny trailer... Jak dla mnie to jest Call of Golden Modern Eye Duty xD Edytowane 10 października 2010 przez C-Boy Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Mam nadzieję że gra będzie działać z kontrolerem od NGC... Sprawa namber CWAJ Co tam robi Daniel C. ? Co do N64... grałem chwile za małolata ( 97 rok? ) pytanie brzmi: Dużo się zmieniło, REMAKE, czy zupełnie inna gra ze starymi postaciami/nazwą? Cytuj
C-Boy 52 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 (edytowane) Ponoć ma być wsparcie ,ale dla mnie to już rybka po tym jak ograłem CoD'a 4 dla Wii. Sterowanie Wiilotem + gruszka dawało radę. Daniel teraz robi za twarz Bonda wiec... why not. Nie każdy jest fanem Craig'a , ale ( nie żebym był pedałem ) od czasów Connerego, to Craig jest dość barczasty, co przy sflaczałym Brosmanie ( którego bardzo szanuje za Goldeneye i może kilka innych filmów nie związanych z agentem MI 6 ) uważam za spory plus. W kwestii tego, czy to jest Remake czy nie, to przyjdzie nam to ocenić wraz z premierą gry która odbędzie się już niedługo (2 listopad), ale patrząc na dotychczasowe urywki gameplay'u (i wypowiedzi autorów) to śmiem twierdzić, iż to będzie zupełnie inna gra z znanymi lokacjami i postaciami oraz zarysem fabuły z oryginału, ale utrzymanej w konwencji najnowszych Bondów z Danielem C. z domieszką skryptowanych akcji niczym w Call of Duty. Pomysł nie każdemu musi się spodobać, ale jak to powiadają...Haters gonna hate. Jestem dużym fanem oryginału z N64. Ukończyłem nawet niedawno ( po 10 latach ) ponownie całą grę na najwyższym poziomie trudności, ale nawet pomimo tego, nie mam żadnych zastrzeżeń, żeby ktoś inny a niżeli Rare, zrobił swojego Post Remake'a po swojemu. Byleby gra trzymała poziom. Edytowane 31 października 2010 przez C-Boy 1 Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Trafiła gierka na półki sklepowe? Cytuj
C-Boy 52 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 (edytowane) Chyba tak, gdyż natrafiłem na szczątkowe, pierwsze opinie na temat gry. Ponoć jest dobrze, ale bez rewelacji. No i w online multi jak na razie mało osób gra, ale to zrozumiałem Nic to, czekam na dalszy rozwój wydarzeń. launch Trailer: http://www.neoseeker.com/news/15182-goldeneye-007-montage-shows-typical-james-bond-action/ Edytowane 2 listopada 2010 przez C-Boy Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Ja tego nigdzie nie widzę aby zakupić, nawet w "sieci" nie ma, stąd moje wątpliwości co do wyjścia dzisiaj, a nie 5tego. Cytuj
C-Boy 52 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 (edytowane) edit: Pierwsza Recka from IGN http://uk.wii.ign.co.../1131501p1.html Wysoko 9/10 edit2: Hehe, oczywiście game informer też wystawił ocenę typową dla siebie 6,5/10 Edytowane 14 lutego 2012 przez C-Boy Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 będą jakieś różnice między NTSC/US a PAL? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.