Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trza czekac...ale spodziewam sie glownie updatu oswietlenia (+ zmiana palety barw:))....nie sadze ze bedzie duza roznica jesli chodzi o modele....przeciez nawet ten Ford GT z trailera od modelu z FM3 rozni sie jedynie swialtami i odblaskami...przede wszystkim lepsze wykorzystanie shaderow ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Duzo zalezy od samochodu...jedne roznia sie dosc mocno (np Mini czy ta terenowa beemka) a inne jak np Veyron czy F50 nie sa mocno obciete.

W czworce napewno bedzie tez zmiana detali....zreszta prawie kazda gra ma rozne poziomy LOD (level of detail)...z reguly zmienia sie on w zaleznosci od tego jak daleko jest dany obiekt. W grach Codemasters fury opponetow sa slabiej wykonane niz pojazd gracza. Tak szczerze to w FM3 wogole to mi nie przeszkadzalo bo roznice sprowadzaja sie do takich detali jak slabiej wymodelowane wnetrze lampy, czego i tak nie jestem w stanie zauwazyc podczas gameplayu gdyz kamera nie jest dostatecznie blisko. Szczerze gdyby nie foty na necie to pewnie po dzis dzien nie wiedzialbym o podmianie modeli.

Uwazam ze T10 postapilo bardzo dobrze...wole by zaoszczedzna ilosc polygonow poszla na detale otoczenia niz na wymodelowanie idealnie okraglej zarowki ktorej i tak nie widac w grze. Co innego z powtorkami...zamiast AAx4 mogli dac lepszy model (przynajmniej sledzonej fury).

 

Mam nadzieje ze w Fm4 produkcyjne fury beda sprawialy wieksze klopoty niz w Fm3 gdzie tylko samochody wyscigowe prowadzily sie jak nalezy.

Poziom FM2 by mi wystarczyl ale marzy mi sie pojscie jeszcze bardziej w strone symulacji.

Fajnie by bylo gdyby powrocily trasy z jedynki.

Mam tez nadzieje ze ten caly tryb showroom bedzie dostepny nie tylko dla Kinecta i bedzie mozna eksplorowac samochody rowniez za pomoca pada...naprawde podoba mi sie ten patent (ciekawe czy dostepny dla wszystkich czy tylko czesci pojazdow).

Edytowane przez Magik
  • 3 tygodnie później...
Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

nic nowego ale tutaj jeszcze nie było:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fUEzvzSMmro

 

 

 

Warto zwrócić uwagę na podobny krajobraz na obu filmikach, czyżby jedna z nowych tras FM4.

 

http://www.youtube.com/watch?v=pEhOiYVxcEg

 

up - dadzą taki showroom na pada, to byłoby bezsensu gdyby był tylko na kinecta. Na padzie sterowanie pewnie będzie podobne do photomode FM3

Edytowane przez bigdaddy
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
The creators of "Forza," Turn 10 Studios say that they have modeled tire-related properties, such as weight transfer, and have incorporated proprietary performance data from tire manufacturer Pirelli into "Forza 4." The result, the company says, is the most up-to-date simulation of how modern tires grip or slip in a variety of racing conditions

 

"Forza 4" may end up raising the bar when it comes to re-creating a track. According to Turn 10, developers rented out each track that appears in the game for two to three days, shooting terabytes worth of video and photos, and tracing the inside, middle and outside portions of the road surface with a commercial-grade GPS system. The resulting map detects road crowning, tiny changes in camber, or angle, and other anomalies with subcentimeter accuracy, all of which can be coded into the game for even more realism.
Opublikowano

Brzmi świetnie, aczkolwiek boję się, że to kolejna marketingowa papka. GT5 jest dla mnie wzorem jeśli chodzi o model jazdy.. nie mówię o fizyce stricte, bo ta dalej troszkę kuleje w produkcji GT5, ale sama jazda i feeling w GT5 jest mistrzowska. W październiku planuję kupić Xbox'a z jakimś porządnym kołem.. Poczekam na Fm4 i zobaczę.. Jak Forza nie skopie to biorę PS3 + GT5. Trzymam jednak kciuki za Turn 10 i wierzę, że są w stanie nas zaskoczyć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jako ciekawostke przytocze liste ficzerow ktore wylecialy z trojki zeby wyrobic sie na premiere.

Weather

Night/day

Active aero (again!)

Widebody kits with 12 inch wheels

Some really cool driver animations

Some digital gauge animations

Custom underbodies (with rollover comes undercarriage modeling - unfortunately, all the cars use a generic layouts, so sometimes they are wrong; like the Lamborghinis have the transmission rearward of the engine instead of infront, etc.)

Super high level of detail car models in replays (Currently the super high detailed models are used in the UI homespace/garage, thumbnails, livery editor, and photo mode).

No exposed suspension cars like Ariel Atoms, Lotus 340Rs or Caterhams, even though T10 owns PGR and they had the tech to model working suspensions.

 

Lista ta pochodzi od bylego pracownika T10.

O prawdziwosci moze swiadczyc fakt ze koles to napisal bodaj w marcu 2009. Czyli przed E9 2009. Zanim my widzielismy cokolwiek z FM3, on juz pisal o obcietych modelach w replayach i gameplayu.

Deszczyk widzielismy na slynnej sciania screenow z FM3...ruchome elementy nadwozia mozemy podziwiac np. po przerzuceniu modeli z FM3 do pecetowego Shifta.

Skoro to wszystko wylecialo z trojki jest spora szansa ze wiekszosc z tego uswiadczymy w FM4 :)

Gość donsterydo
Opublikowano

Skoro to były ficzery, które wyleciały z FM3 to w FM4 będzie pewnie to co powyżej + to nad czym pracowali już po wyjściu FM3. Generalnie ta lista potwierdza elementy widoczne na teaserze.

Opublikowano

Ale mimo wszystko trudno mi sobie wyobrazic zeby dali wrzucic to wszystko na raz....powtorki z modelami photomode + deszcz?

Chyba ze chodzi o 1 model (gracza badz aktualnie sledzony przez kamere).

  • 2 tygodnie później...
Gość donsterydo
Opublikowano

Dobra, są pierwsze przecieki. Do greczy rozesłano ankiety dotyczące Forza 4 i ktoś podrzucił kotaku:

 

http://kotaku.com/#!5785173/kinect+enabled-forza-4-would-incorporate-head-tracking-survey-says

 

Z nowych informacji:

 

- Headtracking (Kinect),

- Obsługa głosowa menu (pewnie też Kinect),

- Nowy tryb/poziom trudności dla bardziej wymagających graczy,

- Ponad 500 aut w standardzie,

- Bardziej zróżnicowane eventy w trybie kariery,

- W showroom narratorem ma być Clarkson,

- Nowy system oświetlenia i shaderów.

Gość donsterydo
Opublikowano

Dobrze, że nie poszli w 1000 fur. Skupią się na ważniejszych rzeczach :) Nowy poziom trudności cieszy, dobrze by było gdyby w pozostałych wprowadzili też pewne zmiany.

 

Szkoda, że nic oficjalnie się nie dowiemy przed E3 :)

Opublikowano

Dobrze, że nie poszli w 1000 fur. Skupią się na ważniejszych rzeczach :)

 

Dokładnie. Po cholerę komu taki ogrom fur jak w GT5, skoro i tak większość z nich nie nadaje się do gry wyścigowej. Ja w FM3 mam już 80% kariery (gram od dnia premiery :P) i mam w garażu ok. 130 samochodów.

Opublikowano

Dobra, są pierwsze przecieki. Do greczy rozesłano ankiety dotyczące Forza 4 i ktoś podrzucił kotaku:

 

http://kotaku.com/#!...ing-survey-says

 

Z nowych informacji:

 

- Headtracking (Kinect),

- Obsługa głosowa menu (pewnie też Kinect),

- Nowy tryb/poziom trudności dla bardziej wymagających graczy,

- Ponad 500 aut w standardzie,

- Bardziej zróżnicowane eventy w trybie kariery,

- W showroom narratorem ma być Clarkson,

- Nowy system oświetlenia i shaderów.

 

10x ładniejsza od FM3 :lol: jeżeli jest w tym ziarenko prawdy to przestraszyło mnie zapytanie o otwarty świat w FM5, oby nie.

Gość donsterydo
Opublikowano

To chyba jednak fake:

 

250px-Ad_Asklon_Logo.png

 

Jakoś nie widzę byśmy ścigali się Warthogami :teehee:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...