Colin 1 974 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 czyli tym razem postawili na content zamiast gadżety. dla autofili jak znalazł. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 mam nadzieję że za 250zł da radę to łyknąć. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Jeśli nic od ostatniego roku się nie zmieniło to łykniesz nawet za 199 zł. Tyle w 2010 kosztowały wszystkie limitki nowych gier od M$ (Alan Wake, Halo Reach, Fable 3). Cytuj
barth 70 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Oficjalne info mówi o dokładnie 249zł. 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 (edytowane) Gameplay z Nurba GP http://www.xboxfront.de/videos-2206-2047-Forza_Motorsport_4.html Edit...przy okazji tam jest porownanie do trzeciej Forzy...rozniuca jest wieksza niz FM2>FM3 Edytowane 27 czerwca 2011 przez Magik 2 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Różnica bardzo duża, Forza 4 wygląda bardzo dobrze. Ciężko ocenić model jazdy, ale auto zdaje się być trochę nadsterowne, fajnie pływa w zakrętach. Nowy kokpit prezentuje się genialnie no i sama trasa też nieźle wygląda. Puste trybuny, ale to wina wczesnego build'a. Jestem na tak Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Czy oni kiedykolwiek wpadną na pomysł, by zrobić kąty skrętu jak w Dirt chociażby? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Jak dla mnie rewela... różnica względem FM3 jest OGROMNA (nurb GP w FM3 był wyjątkowo paskudny). 1 Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Mozesz jasniej? Kąt animacji skręcania jest śmiesznie mały, nie widzisz? Myślałem że w Forza 4 to zmienią. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 MaZZeo, przykro mi ale na asfalcie nie da się jeździć tak jak na szutrze. Tutaj wszystko jest zrealizowane poprawnie, samochód zachowuje się jak w rzeczywistości. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Kąt animacji skręcania jest śmiesznie mały, nie widzisz? Myślałem że w Forza 4 to zmienią. Na innych filmikach kierowca wyraznie mocniej i dynamiczniej skreca. To jest kwestia ustawienia steering pomiedzy assisted-normal-simulation. Cytuj
barth 70 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Panowie, sorry że wkręcam Wam się trochę w rozmowę, ale znacie może jakieś polskie strony/blogi zajmujące się Forzą, bądź ogółem tematyką gier wyścigowych? Może nie znam się, ale jakoś nie za bardzo spotkałem takowe. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 MaZZeo, przykro mi ale na asfalcie nie da się jeździć tak jak na szutrze. Tutaj wszystko jest zrealizowane poprawnie, samochód zachowuje się jak w rzeczywistości. Ciekawe bo sporo wyścigów oglądałem i jakoś kierowcy bardziej machali kierownicą... Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 (edytowane) Jakich? Chyba na Laguna Seca. Na takim łagodnym torze rzadko kiedy obracasz kierownice o 90*. (Oczywiście jeśli jedziesz ładnym przejazdem mając na uwadze czas a nie popisówkę, jak w Top Gear) Edytowane 27 czerwca 2011 przez Mr. Blue Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 (edytowane) to porównanie nurba fm4 z fm3 i gt5 świetne, podoba mi się że teraz ten tor ma stonowane kolory bo w fm3 waliło nasyceniem kolorów bardziej niż w Banjo-Kazooie, no i kokpity w 4 wyglądają kapitalnie. bmw autovista http://www.youtube.com/watch?v=fvSrrgSbU4g&feature=player_embedded Edytowane 28 czerwca 2011 przez Daddy 1 Cytuj
Gość Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 Szkoda, ze po niemiecku. Musialem wylaczyc, bo nie wytrzymam tego szczekania. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 Panowie, sorry że wkręcam Wam się trochę w rozmowę, ale znacie może jakieś polskie strony/blogi zajmujące się Forzą, bądź ogółem tematyką gier wyścigowych? Może nie znam się, ale jakoś nie za bardzo spotkałem takowe. Nie ma nic takiego. Jak chcesz mogę taki stworzyć ) Cytuj
barth 70 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 Możesz, proszę bardzo. Pytanie brzmi: "czy go pociągniesz?" Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 to porównanie nurba fm4 z fm3 i gt5 świetne, podoba mi się że teraz ten tor ma stonowane kolory bo w fm3 waliło nasyceniem kolorów bardziej niż w Banjo-Kazooie, no i kokpity w 4 wyglądają kapitalnie. Dokladnie....Nurb GP w FM3 to byla jakas kpina i cholernie odstawal od wiekszosci torow. Teraz kolorystyka przypomina Spa z Shift1...podobnie wykonanie i oswietlenie kokpitow. Mam nadzieje ze podobny lifting przejda inne "brzydale" z trojki czyli Suzuka, Motegi i Silverstone. Zwiekszony FOV rowniez pozytywnie wplywa na sama dynamike. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 (edytowane) Suzuka może wyglądać jak z Counter Strike i tak będę ją kochał Co do Nurba to wygląda super i pewnie Północna Pętla będzie miała taką samą kolorystykę jak ma być wersja 24h Super. Bo ta w 3 jest nijaka. Mogliby odwzorować Nurba z takim pietyzmem jak w GT. Każda nierówność itp. Edytowane 28 czerwca 2011 przez orion50 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 kokpity rzeczywiście wyglądają dużo lepiej względem FM3, tylko dlaczego dalej nie ma szyb ? ;P Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 1 lipca 2011 Opublikowano 1 lipca 2011 Muzyka w menusach jest cudowna - tak jak w poprzedniej czesci. Pewnie znowu bede sie lapal na tym, ze siedze bezczynnie w opcjach jak zahipnotyzowany. Jezeli juz bylo to sorry. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 1 lipca 2011 Opublikowano 1 lipca 2011 Ano bylo....momentami mocno Mass Effect zalatuje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.