Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

No to kolejna dobra wiadomość :) Skurczybyki specjalnie widać taki smaczek umieściły heh.

 

PS. Preorder złożony, nie wiem czemu tak długo czekałem ;)

 

PS2. Ten Porszak to ten żółty tak :P Kadr jest tak zrobiony jakby o tego czarnego chodziło :)

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Z innej beczki....ogladaliscie ostatni odcinek Top Gear?

Poczatkowo bylem przekonany ze prezentacja Mclarena byla z autovista :teehee:

Od 0:55 :P

 

Podobnie przy tescie F599 GTO jak Clarkson pokonywal zakrety to pojawialy sie te biale tabelki/wykresy jak w trailerze FM4.

Opublikowano

równie dobrze to może być RUF z drugiej strony zderzak ma chyba identyczny jak w Porsche Turbo S i ta zamiana sekundy w trailerze jakby celowo...pokazać Porsche tak że nie chcieliśmy pokazać

Gość DonSterydo
Opublikowano

Z tego co czytałem na Neogafie wynika jasno, że nie ma obecnie na rynku ani takiego RUF'a, ani takiego Porsche :D Zderzak i wydechy są z Porsche, a spoiler z RUF'a. W związku z tym powstała teoria, że to może być Porsche, ale już po tuningu dokonanym w grze.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ona jest taka mała czy facet ma łapy jak płetwy ;)

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Wszyscy się z tej kiery śmieją, ale jak tak obejrzeć reckę tego gościa (na 99% gra przynajmniej z częścią asyst włączonych) to widać, że bardzo dobrze trzyma się linii przejazdu co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem jak na zasady o jakie opiera się działanie tego sprzętu. Za 150 zł można by łyknąć i się pobawić na bardziej arcade'owych ustawieniach.

 

Ojciec próbował na padzie grać w Forza 3 i strasznie mu trudno było się wciągnąć z uwagi na analogi, to byłoby na pewno dużo bardziej intuicyjne :)

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Moim zdaniem ta "kiera" to fajny wynalazek.

To ze koles trzyma sie linni jazdy nie jest dla mnie zadnym zaskoczeniem bo co nowsze telefony oferuja podobne sterowanie i z doswiadczenia moge powiedziec ze znacznie latwiej kontrolowac kat skretu kol niz galka w joypadzie.

Wiadomo...prawdziwej kierownicy nie zastapi ale napewno granie bedzie bardziej intuicyjne niz na standarwowym kontrolerze.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Dodatkowy plus, że wygląda solidnie, działa + jest tanie (równowartość nowej gry). U nas powinno być standardowo po 200 zł.

 

Coś mi się wydaje, że w USA będzie szło jak woda.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

nie posikajcie się ze szczęścia... was to może jarać, ale obiektywnie przy kierach logitecha to jest chłam

 

co do FM4, to mam nadzieje, że kariera będzie jakoś fajne przemyślana, w poprzednich częściach ssała pałke (chociaz w jedynce chyba była spoko)

  • Minusik 1
Opublikowano

Nie ma co przesadnie strzelać z dupy na tą "kierownicę". Początkowo byłem do tego wynalazku dość krzywo nastawiony, ale po obejrzeniu filmików jestem mile zaskoczony :). Lagów nie widać, precyzja dość dobra... jak się jeszcze okaże, że da się na tym kręcić lepsze czasy niż na padzie, to będzie to na prawdę świetna zabawka :). Wiadomo, że nie jest to konkurencja dla żadnej z lepszych kierownic, ale dla wielu graczy, którzy nie maja miejsca lub kasy na kierownicę może to być złoty środek ;)

Opublikowano

Witam, od dłuższego czasu tylko czytam to forum, ale dziś wychwyciłem pewien szczegół.

 

FM4 jestem zachwycony i ponownie kupię X360 dla tej gry. Zastanawiałem się jak to możliwe, że dokonał się tak duży postęp w oprawie graficznej względem części trzeciej (w którą niestety nie grałem). Oglądając poniższy filmik w jakości hd na pełnym ekranie

 

 

(od 4:50, czyli od momentu startu) zauważyłem, że około 20, 30 metrów przed autem, które prowadzi gracz bardzo zmienia się poziom LOD na innych autach (szczególnie widać to, gdy patrzymy na zderzaki w miejscach na tablice rejestracyjne). Bardzo dobrze jest to uwidocznione na autach jadących po prawej stronie, nie zasłoniętych przez inne samochody. Czy w FM3 też takie zjawisko miało miejsce? Tutaj trochę to razi. Nie mam zamiaru wszczynać wojen, ani porównywać tej gry do konkurencji. Jako że przywiązuję dość dużą uwagę do oprawy (ale nie przesadną), to starałem się zrozumieć, na czym polega tak wielki skok jakościowy, mając na uwadze jednak ograniczenia sprzętowe. Może to jest czepianie się na siłę, bo przecież prowadząc auto nie zwracamy uwagi na takie szczegóły, ale mnie coś takiego trochę przeszkadza. Ale nie na tyle, żeby nie ulec magii tej gry :thumbsup:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

dokładnie ta kiera MS to nie konkurencja dla normalnych kierownic ale alternatywa dla ludzi którzy którzy nie chcą dużego klamota i wolą wydać mniej kasy, czytając komentarze to widać że całkiem sporo osób jest tym zainteresowana no i kozacki design :)

 

Witam, od dłuższego czasu tylko czytam to forum, ale dziś wychwyciłem pewien szczegół.

 

FM4 jestem zachwycony i ponownie kupię X360 dla tej gry. Zastanawiałem się jak to możliwe, że dokonał się tak duży postęp w oprawie graficznej względem części trzeciej (w którą niestety nie grałem). Oglądając poniższy filmik w jakości hd na pełnym ekranie

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Zsuz5F_9NU

 

(od 4:50, czyli od momentu startu) zauważyłem, że około 20, 30 metrów przed autem, które prowadzi gracz bardzo zmienia się poziom LOD na innych autach (szczególnie widać to, gdy patrzymy na zderzaki w miejscach na tablice rejestracyjne). Bardzo dobrze jest to uwidocznione na autach jadących po prawej stronie, nie zasłoniętych przez inne samochody. Czy w FM3 też takie zjawisko miało miejsce? Tutaj trochę to razi. Nie mam zamiaru wszczynać wojen, ani porównywać tej gry do konkurencji. Jako że przywiązuję dość dużą uwagę do oprawy (ale nie przesadną), to starałem się zrozumieć, na czym polega tak wielki skok jakościowy, mając na uwadze jednak ograniczenia sprzętowe. Może to jest czepianie się na siłę, bo przecież prowadząc auto nie zwracamy uwagi na takie szczegóły, ale mnie coś takiego trochę przeszkadza. Ale nie na tyle, żeby nie ulec magii tej gry :thumbsup:

 

Pozdrawiam

 

 

dopóki tego nie napisałeś to nie zauważyłem, przez te 4min specjalnie się przyglądając zauważyłem to 2 razy, podczas normalnej gry nikt na to uwagi raczej nie zwróci, taka podmiana jest w większości gier :)

 

a skok graficzny, MS dobrze wspiera T10, skupiają się tylko na x360, dużo osób i dużo kasy na to idzie

 

 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ciekaw jestem czy ta nowa kiera z FFB od MadKatz będzie też kompatybilna z PS3.

Gość ragus
Opublikowano

O, nie wiedziałem że madcatz klei kierę z FF na xboxa. Jestem miło zaskoczony. Jeżeli będzie działa tak jak DFGT, to biorę.

Gość majsterrPL
Opublikowano

Jeszcze niech nad felgami popracują, bo to chyba najsłabiej wykonany element.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...