Opublikowano 15 lipca 201113 l W dniu 15.07.2011 o 13:30, Daddy napisał(a): ten mclaren wygląda jak transfromer Dokładnie to samo mi do głowy przyszło
Opublikowano 15 lipca 201113 l http://forzamotorspo...za_garage_7_14/ od przyszłego tygodnia, do premiery fm4 każdego dnia będą pokazywane nowe samochody, w każdy czwartek zbiór z tygodnia i może 1 trasa im więcej ludzi będzie się tym podniecało tym więcej samochodów będą pokazywać Edytowane 15 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 17 lipca 201113 l Legenda (a raczej plotka) głosi, że Turn10 poprosiło którąś z hollywoodzkich firm zajmujących się budowaniem wirtualnych modeli samochodów o pomoc przy trybie Autovista. Gdy efekt przerósł oczekiwania zaczęli wspólnie zastanawiać się, czy coś podobnego da się zrobić dla wyścigów. Jak widać udało im się to osiągnąć i to w 60fps'ach. Co do kierownicy MadCatz - zaiste zapowiada się mondo ciekawie, niestety nie posiada sprzęgła i skrzyni biegów w układzie H (tylko łopatki i sekwencyjna wajcha).
Opublikowano 17 lipca 201113 l W dniu 17.07.2011 o 16:07, barth napisał(a): Legenda (a raczej plotka) głosi, że Turn10 poprosiło którąś z hollywoodzkich firm zajmujących się budowaniem wirtualnych modeli samochodów o pomoc przy trybie Autovista. Gdy efekt przerósł oczekiwania zaczęli wspólnie zastanawiać się, czy coś podobnego da się zrobić dla wyścigów. Jak widać udało im się to osiągnąć i to w 60fps'ach. Nie wiem za bardzo o co Ci chodzi, przecież Dan w jednym z wywiadów sam powiedział, że zatrudnili jedną z hollywoodzkich firm do opracowania nowego modelu oświetlenia, więc to żadna tajemnica Edytowane 17 lipca 201113 l przez DonSterydo
Opublikowano 17 lipca 201113 l W dniu 17.07.2011 o 16:07, barth napisał(a): Co do kierownicy MadCatz - zaiste zapowiada się mondo ciekawie, niestety nie posiada sprzęgła i skrzyni biegów w układzie H (tylko łopatki i sekwencyjna wajcha). Mam nadzieję, że kiera będzie dobra, ale wygląda trochę jakby ktoś przerobił wcześniejszą kierownice Microsoftu i dodał do niej części z orbitreka.
Opublikowano 17 lipca 201113 l Ponoć chodziło nie tylko o oświetlenie, ale o cały modeling. Zresztą nie ważne, jakby nie było wygląda to tak, że trzeba zbierać się z podłogi. No i do tego te 60 klatek.
Opublikowano 18 lipca 201113 l W dniu 17.07.2011 o 16:50, barth napisał(a): Ponoć chodziło nie tylko o oświetlenie, ale o cały modeling. Zresztą nie ważne, jakby nie było wygląda to tak, że trzeba zbierać się z podłogi. No i do tego te 60 klatek. chodzi tylko o oświetlenie ,,image based lighting'' samochody z autovista podczas gry to może na konsolach nowej generacji od dziś mieli ujawniać nowe samochody, póki co cisza i takie małe coś ze strony T10: Edytowane 18 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 18 lipca 201113 l Przecież ImageBaseLighting działa też podczas gry. Nie wygląda tak jak w Autovista, ale i tak jest ogromny progres względem Fm3. Niestety nie jest to jeszcze poziom GT5 niestety.
Opublikowano 18 lipca 201113 l Czy ja wiem... W FM4 podczas jazdy widać nawet wentyle na kołach i śruby na zderzakach. Poziom jest niesamowicie wysoki i niezależny od samochodu.
Opublikowano 18 lipca 201113 l Hmm.Poziom detali jest dobry, chodzi mi o oświetlenie, które w 3 części sprawiało, że auta wyglądały nienaturalnie Do jakości Fm3 nikt nie musi mnie przekonywać, spędziłem z tytułem kilkaset godzin, znam wszystko auta na pamięć
Opublikowano 22 lipca 201113 l W dniu 18.07.2011 o 21:58, orion50 napisał(a): Przecież ImageBaseLighting działa też podczas gry. Nie wygląda tak jak w Autovista, ale i tak jest ogromny progres względem Fm3. Niestety nie jest to jeszcze poziom GT5 niestety. no działa podczas gry, nikt nie pisał że nie działa oświetlenie w kokpitach przebija gt5, z oświetleniem tras się zobaczy Pokaż ukrytą zawartość http://www.youtube.com/watch?v=9469de5FPxc Samochody z tygodnia: Cytat 1971 AMC Javelin AMX 1973 Pontiac Firebird Trans Am SD455 2011 Ford Ka 2009 SEAT Ibiza Cupra 2004 Volkswagen Beetle 2004 Chrysler PT Cruiser GT 1998 Eagle Talon TSi Turbo 1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3 1997 Civic Type R 1992 Ford Escort RS 2009 Jeep Grand Cherokee SRT8 1997 Lamborghini Diablo SV 2003 Hyundai Tuscani Elisa dopiero teraz w jednym z wywiadów z Danem usłyszałem że poza trybami gry jak: klasyczny wyścig 8/12/16, time trail, drift, autocross, rivials i track day będzie jeszcze 7 innych, strzelam że drag race, jakieś wyzwania top gear, może szuter, co do reszty nie mam pojęcia Podobno prace nad FM4 zostaną ukończone za ok. 5tyg. Edytowane 22 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 22 lipca 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=9fJGWZuUz1I 7:00 seven albo coś podobnego mówi bo trochę niewyraźnie Edytowane 22 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 22 lipca 201113 l czyli może być od 3 do 9 today's Cars: - 2011 Hyundai ix20 - 2003 Infiniti G35 - 2009 Citroen DS3 Edytowane 23 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 24 lipca 201113 l ciekawe czy daliby możliwość malowania kasku Polacy o Porsche w fm4 http://www.youtube.com/watch?v=kF7EYEqwWMo&feature=player_embedded Edytowane 24 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 26 lipca 201113 l W dniu 24.07.2011 o 20:38, Daddy napisał(a): Polacy o Porsche w fm4 szkoda ze nie wiedza prawie o czym gadają, RUF to samodzielny producent samochodowy a nie porSZEEEE tuner
Opublikowano 27 lipca 201113 l wyciek starych screenów i informacji http://www.forzamoto...ages-39566.html Dynamic Loading screens for Forza Motorsport 4. A series of screens would cycle as the game mode was being loaded. Screens would show the user a)what car they were driving, b)the event that was about to start, c)which part of the map/course they were about to race, d)the type of weather conditions and e)controller/kinect controls. Controller and Kinect graphics were created by Taras Lesko.
Opublikowano 28 lipca 201113 l To ciekawe bo w jednym wywiadow ktos z T10 powiedzial ze nie robia ze nie robia pogody per se. Zatem albo byla i wyleciala...albo chodzilo o brak dynamicznej zmiany pogody, natomiast moga byc odgornie ustalane rozne warunki jak np, mokra nawierzchnia. Mozliwe tez ze ten screen jest po prostu spreparowany...dziwne ze menu pokazuje Fujmi Kaido sama fotka przedstawia Alpy....podobnie Mugello z mapka Alp (tam tez juz nic o pogodzie nie ma). Edytowane 28 lipca 201113 l przez Magik
Opublikowano 28 lipca 201113 l Macie dwa filmiki: http://www.gametrailers.com/video/career-mode-forza-motorsport/718178 http://www.gametrailers.com/video/top-gear-forza-motorsport/718176 Między innymi: - do 12 aut w karierze, - do 16 aut w multi, - trasy z różnymi porami dnia (np. południe i późne popołudnie), Edytowane 28 lipca 201113 l przez SzczurekPB
Opublikowano 28 lipca 201113 l W dniu 28.07.2011 o 06:27, Magik napisał(a): To ciekawe bo w jednym wywiadow ktos z T10 powiedzial ze nie robia ze nie robia pogody per se. Zatem albo byla i wyleciala...albo chodzilo o brak dynamicznej zmiany pogody, natomiast moga byc odgornie ustalane rozne warunki jak np, mokra nawierzchnia. Mozliwe tez ze ten screen jest po prostu spreparowany...dziwne ze menu pokazuje Fujmi Kaido sama fotka przedstawia Alpy....podobnie Mugello z mapka Alp (tam tez juz nic o pogodzie nie ma). screen jest prawdziwy, w tych filmikach na GT też jest pogoda podczas wgrywania, zwykły bzdet który nic nie znaczy, pewnie temperatura lub wilgotność http://www.gametrail...torsport/718176 poprawny link do kręgli top gear, co ciekawe nie tylko drzewa ale i trawa reaguje na wiatr 3:20 no i słupki mają cienie Edytowane 28 lipca 201113 l przez Daddy
Opublikowano 28 lipca 201113 l Trawa juz sie pieknie bujala na E3 Ciekawe czy temperatura asfaltu ma wplyw na przyczepnocs.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.