Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Wyświetleń 135,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    24 minutowy wywiad z Dan'em na temat Forza 4   http://e3.gamespot.com/video/6318146/forza-motorsport-4-demonstration?hd=1   Bardzo dobra jakość. Autovista wyrywa gały z oczodołów, dobrze że można

  • Gość donsterydo
    Gość donsterydo

    Taaa, na pewno wyglądają gorzej. Szczególnie na tle standarów z GT5   Obejrzyj sobie trailer na youtube. Showroom miażdzy mosznę, ale to tylko dodatkowy smaczek, który mnie obchodzi tyle co zeszło

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Gif extravaganza 2:           EDYTA: Na neogafie wyczaili, że są wyścigi 1 vs 1 + nieskończona ilość aut Kolejny nowy event, o którym jeszcze nie mówili         Zobaczcie jak

Opublikowano
  W dniu 15.07.2011 o 13:30, Daddy napisał(a):

ten mclaren wygląda jak transfromer

 

Dokładnie to samo mi do głowy przyszło :D

Opublikowano

http://forzamotorspo...za_garage_7_14/

 

od przyszłego tygodnia, do premiery fm4 każdego dnia będą pokazywane nowe samochody, w każdy czwartek zbiór z tygodnia i może 1 trasa :)

 

im więcej ludzi będzie się tym podniecało tym więcej samochodów będą pokazywać

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Legenda (a raczej plotka) głosi, że Turn10 poprosiło którąś z hollywoodzkich firm zajmujących się budowaniem wirtualnych modeli samochodów o pomoc przy trybie Autovista. Gdy efekt przerósł oczekiwania zaczęli wspólnie zastanawiać się, czy coś podobnego da się zrobić dla wyścigów. Jak widać udało im się to osiągnąć i to w 60fps'ach.

 

Co do kierownicy MadCatz - zaiste zapowiada się mondo ciekawie, niestety nie posiada sprzęgła i skrzyni biegów w układzie H (tylko łopatki i sekwencyjna wajcha).

47502.01.jpg

Opublikowano
  W dniu 17.07.2011 o 16:07, barth napisał(a):

Legenda (a raczej plotka) głosi, że Turn10 poprosiło którąś z hollywoodzkich firm zajmujących się budowaniem wirtualnych modeli samochodów o pomoc przy trybie Autovista. Gdy efekt przerósł oczekiwania zaczęli wspólnie zastanawiać się, czy coś podobnego da się zrobić dla wyścigów. Jak widać udało im się to osiągnąć i to w 60fps'ach.

 

 

Nie wiem za bardzo o co Ci chodzi, przecież Dan w jednym z wywiadów sam powiedział, że zatrudnili jedną z hollywoodzkich firm do opracowania nowego modelu oświetlenia, więc to żadna tajemnica :)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
  W dniu 17.07.2011 o 16:07, barth napisał(a):

Co do kierownicy MadCatz - zaiste zapowiada się mondo ciekawie, niestety nie posiada sprzęgła i skrzyni biegów w układzie H (tylko łopatki i sekwencyjna wajcha).

47502.01.jpg

Mam nadzieję, że kiera będzie dobra, ale wygląda trochę jakby ktoś przerobił wcześniejszą kierownice Microsoftu i dodał do niej części z orbitreka. :)

Opublikowano

Ponoć chodziło nie tylko o oświetlenie, ale o cały modeling.

Zresztą nie ważne, jakby nie było wygląda to tak, że trzeba zbierać się z podłogi. No i do tego te 60 klatek.

Opublikowano
  W dniu 17.07.2011 o 16:50, barth napisał(a):

Ponoć chodziło nie tylko o oświetlenie, ale o cały modeling.

Zresztą nie ważne, jakby nie było wygląda to tak, że trzeba zbierać się z podłogi. No i do tego te 60 klatek.

 

chodzi tylko o oświetlenie ,,image based lighting'' samochody z autovista podczas gry to może na konsolach nowej generacji

 

od dziś mieli ujawniać nowe samochody, póki co cisza i takie małe coś ze strony T10:

forums_bar.png

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Przecież ImageBaseLighting działa też podczas gry. Nie wygląda tak jak w Autovista, ale i tak jest ogromny progres względem Fm3. Niestety nie jest to jeszcze poziom GT5 niestety.

Opublikowano

Czy ja wiem... W FM4 podczas jazdy widać nawet wentyle na kołach i śruby na zderzakach. Poziom jest niesamowicie wysoki i niezależny od samochodu.

Opublikowano

Hmm.Poziom detali jest dobry, chodzi mi o oświetlenie, które w 3 części sprawiało, że auta wyglądały nienaturalnie :) Do jakości Fm3 nikt nie musi mnie przekonywać, spędziłem z tytułem kilkaset godzin, znam wszystko auta na pamięć:)

Opublikowano
  W dniu 18.07.2011 o 21:58, orion50 napisał(a):

Przecież ImageBaseLighting działa też podczas gry. Nie wygląda tak jak w Autovista, ale i tak jest ogromny progres względem Fm3. Niestety nie jest to jeszcze poziom GT5 niestety.

no działa podczas gry, nikt nie pisał że nie działa

 

oświetlenie w kokpitach przebija gt5, z oświetleniem tras się zobaczy

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Samochody z tygodnia:

  Cytat

 

  • 1971 AMC Javelin AMX
  • 1973 Pontiac Firebird Trans Am SD455
  • 2011 Ford Ka
  • 2009 SEAT Ibiza Cupra
  • 2004 Volkswagen Beetle
  • 2004 Chrysler PT Cruiser GT
  • 1998 Eagle Talon TSi Turbo
  • 1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3
  • 1997 Civic Type R
  • 1992 Ford Escort RS
  • 2009 Jeep Grand Cherokee SRT8
  • 1997 Lamborghini Diablo SV
  • 2003 Hyundai Tuscani Elisa

 

dopiero teraz w jednym z wywiadów z Danem usłyszałem że poza trybami gry jak: klasyczny wyścig 8/12/16, time trail, drift, autocross, rivials i track day będzie jeszcze 7 innych, strzelam że drag race, jakieś wyzwania top gear, może szuter, co do reszty nie mam pojęcia :)

 

Podobno prace nad FM4 zostaną ukończone za ok. 5tyg.

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

czyli może być od 3 do 9 :)

 

today's Cars:

- 2011 Hyundai ix20

- 2003 Infiniti G35

- 2009 Citroen DS3

FM4_1992_Ford_EscortRSCosworth_8.jpg

2vxp1jb.jpg

Edytowane przez Daddy

Opublikowano
  W dniu 24.07.2011 o 20:38, Daddy napisał(a):

Polacy o Porsche w fm4

 

szkoda ze nie wiedza prawie o czym gadają, RUF to samodzielny producent samochodowy a nie porSZEEEE tuner

Opublikowano

wyciek starych screenów i informacji

 

http://www.forzamoto...ages-39566.html

Dynamic Loading screens for Forza Motorsport 4. A series of screens would cycle as the game mode was being loaded. Screens would show the user a)what car they were driving, b)the event that was about to start, c)which part of the map/course they were about to race, d)the type of weather conditions and e)controller/kinect controls. Controller and Kinect graphics were created by Taras Lesko.

5982372608_433dd72194_o.jpg

5981808981_e184659452_o.jpg

5981809409_6acc2fe68c_o.jpg

5981809179_5131a4393c_o.jpg

5981810399_b3534d5d49_o.jpg

5982371610_42143ac420_o.jpg

5982372168_aa5a210f99_o.jpg

5981811569_41ee8c6da6_o.jpg

Opublikowano

To ciekawe bo w jednym wywiadow ktos z T10 powiedzial ze nie robia ze nie robia pogody per se.

Zatem albo byla i wyleciala...albo chodzilo o brak dynamicznej zmiany pogody, natomiast moga byc odgornie ustalane rozne warunki jak np, mokra nawierzchnia.

Mozliwe tez ze ten screen jest po prostu spreparowany...dziwne ze menu pokazuje Fujmi Kaido sama fotka przedstawia Alpy....podobnie Mugello z mapka Alp (tam tez juz nic o pogodzie nie ma).

Edytowane przez Magik

Opublikowano

Macie dwa filmiki:

 

http://www.gametrailers.com/video/career-mode-forza-motorsport/718178

http://www.gametrailers.com/video/top-gear-forza-motorsport/718176

 

Między innymi:

- do 12 aut w karierze,

- do 16 aut w multi,

- trasy z różnymi porami dnia (np. południe i późne popołudnie),

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano
  W dniu 28.07.2011 o 06:27, Magik napisał(a):

To ciekawe bo w jednym wywiadow ktos z T10 powiedzial ze nie robia ze nie robia pogody per se.

Zatem albo byla i wyleciala...albo chodzilo o brak dynamicznej zmiany pogody, natomiast moga byc odgornie ustalane rozne warunki jak np, mokra nawierzchnia.

Mozliwe tez ze ten screen jest po prostu spreparowany...dziwne ze menu pokazuje Fujmi Kaido sama fotka przedstawia Alpy....podobnie Mugello z mapka Alp (tam tez juz nic o pogodzie nie ma).

 

screen jest prawdziwy, w tych filmikach na GT też jest pogoda podczas wgrywania, zwykły bzdet który nic nie znaczy, pewnie temperatura lub wilgotność

 

http://www.gametrail...torsport/718176

poprawny link do kręgli top gear, co ciekawe nie tylko drzewa ale i trawa reaguje na wiatr 3:20 no i słupki mają cienie

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Trawa juz sie pieknie bujala na E3 :P

Ciekawe czy temperatura asfaltu ma wplyw na przyczepnocs.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.