Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie

 

pojawił się nowy wywiad z Danem w fm4 będzie 150 poziomów w karierze, w fm3 było 50. Trasy mają mieć po 3 pory dnia: rano, południe i zmierzch. Ich liczba będzie pewnie zależała od trasy. Niektóre po 1, inne po 2/3.

 

reszta po staremu:

No comments on weather yet.

No comments on night racing yet.

No comments on Porsche yet.

 

150 levels = 18 months playing the game a lot

Alternate time of day aren't dynamic.

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Czyli po prostu niektóre trasy będą miały poranek lub zmierzch.

 

3 pory - śmiesznie wygląda bo jakaś przecież musi być ;)

 

Jeżeli jakieś stare trasy mają mieć zarówno poranek jak i zmierzch (tudzież noc) to ja poproszę żeby te wszystkie ficzery łącznie znalazły się na Camino Viejo, Fujimi Kaido, Nordshleiff (czy jak to się do cholery pisze) i Raly di positano :D

 

Można w sumie zrobić małe podsumowanie.

 

Nowości i zmiany jakie znamy do tej pory:

 

- Image based lightning, lepsze shadery i wszystko co związane z polepszeniem grafiki (w tym zupgradowane wizualnie trasy)

- Restrykcja klas

- Przeciwnicy ulepszają auta

- Nowy czwarty poziom trudności

- 12 aut w karierze i 16 w multi

- Alternatywne pory dnia na części tras: zmierzch i poranek

- Nowa fizyka opon

- Lepszy widok z kokpitu

- Nowe tryby: Rivals (autolog - w karierze i multi)

- Nowe eventy: Top Gear Bowling, Soccer, Reasonably Priced Car; Autocross; Event z nieskończoną ilością aut

- Autovista z Clarksonem

- Co najmniej 5 nowych lokacji: Alpy, Hockenheim, Top Gear Test Track + na 90% Indianapolis i Infineon Raceway

- Car Clubs

- Import saveów z Forza 3

- Ruchome części aut (zapomniałem jak to się nazywa :P) i płomienie z wydechu ;)

 

Nieoficjalne/prawdopodobne/zapowiedziane a nie ujawnione:

- Więcej eventów i trybów

- 2 lokacje z poprzednich odsłon

- Wyścigi nocne na niektórych trasach

- Auta open wheel

- Super GT

 

44614417.jpg

;)

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Jeśli graficznie to będzie progres, jeżeli 12 aut nie będzie w w 10% wyścigów, jeżeli AI i poziom trudności będzie lepiej rozwiązany (różnica między medium a hard to kosmos), jeżeli będzie więcej tras (SPA!!!!! albo coś z FM1), jeżeli przywiążą więcej wagi do detali pokroju choćby tej zmiany biegów itd, jeżeli przede wszystkim kariera nie zamuli w połowie to będzie to dla mnie gra wyścgiowa wszechczasów.

 

Wiem, sporo wymagam ale chcę do tego podchodzić z dystansem, a nie jarać się byle czym. Dla mnie to nadal FM3+ czekam na więcej.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Powiem wam, że odpaliłem dzisiaj Forza 3 i dla mnie ta gra dalej prezentuje się świetnie, a patrząc na porównania z Forza 4 to już sobie wyobrażam jak zayebiście będzie wyglądać w domu na dużym TV HD :D

 

18 minutowy materiał gamespotu, jeszcze nie wiem co tam jest :P

 

http://gamescom.game...escom-2011-demo

 

Chyba standardowy wywiad z Danem :P

 

Raczej nic ciekawego.

 

ZACZNIJ EDYTOWAĆ POSTY, NIE PISZ POSTA POD POSTEM, BO JUŻ NIE CHCE MI SIĘ ICH ŁĄCZYĆ - ORION

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Nie moge oderwac oczu od tego gifa :)

 

Jak komus chce sie czytac to dwie relacje zwyklych smiertelnikow z obcowania z nowa Forza:

 

 

 

Just came back from the Gamescom.

 

I was pretty much only there because of Forza.

 

So, I got my hands on the Ferrari GTO on the new Alps Track and the M5 on the Nürburgring GP.

 

I used one of the spaecs with normal TVs and Controllers.

 

At first the game looks fantastic. The lighting really comes out very very good.

 

Secondly driving....

 

I pretty much used the same assists I use in F3...none. Unfortunately there wasn't an option to swich the clutch button, so I drove with manual only.

 

Especially with the GTO you find out what is different to Forza 3. The car is much more agile....you really need to fight it on the egde. Like on the last corner of the Alps Track I went into a slide/drift....countersteered ....a bit too much.... and bam the car got me. Really impressive how real that feeled.

 

The sound seems to be pretty good, but it was way too loud to really say something about it.

 

Only Problem I had with the game so far was that the AI was way too slow. But thats maybe jsut because it is not the finished product.

 

Sooo....rumor/other thing wise....

 

No sign of Night racing. No Porsche or Ruf to see. So there are no news conerning those.

 

Moving Aero...YEEEES....The Airintakes of the Murcielago LP670 went open and closed again while I passed it....Looked really great. But didn't saw the Airbrake of the Veyron. Don't know if it is there, just didn't saw it.

 

 

Ok, I try to describe what the Physics are....

 

So, in FM3 the Feedback you get from the car is extremely good. But the cars are a bit too easy to drive. When you go straight, you go straight, you do not need to do something...quite the same in the corners. Of course there comes some oversteer in some way but it is quite static.

 

That is when FM4 kicks in, the cars are just lively....You really need to work the wheel/controller to get the line right. It is quite hard to describe but in FM3 the cars behave like they should....and in FM4 they behave like they really behave.

 

I only played with simulation steering, because thats what I'll play with when it comes out. SO I don't know about the other options.

 

And with the GTO is.....take Topgear. Jeremy drove the GTO and he was pleased like the car drove around the track....unless he swiched the TC off....the car was nimble and nearly undrivable...

 

That is the GTO in FM4.....It is terrifying in a digital way...you accelerate to 200km/h, brake to a corner, the car gets light in the back and it is hard to place the car in the first place. In the corner then you really have to work to hold the line and the car in control. And if you lose your backend it is really hard to catch it with countersteering.

 

FM3: You drive too fast, the back kicks out, you countersteer, eerything is fine....

 

FM4: You drive too fast, the back kicks out, you countersteer, the car grips again and throws itself just the other way into the barrier... it is like the weight also comes more out here. So you have to be really careful with the steering.

 

I am just stunned and want to play it right now on my BOX:)

 

Odnośnik do komentarza

Po prostu oglądam top geara i jakoś nie przypominam sobie by w ich studiu tak się auta świeciły. Nawet na targach motoryzacyjnych nie ma czegoś takiego jak na gifach.

 

SLS w autoviście w tym białym hangarze - cycuś glancuś, tutaj coś mi nie pasuje za bardzo.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...