Gość DonSterydo Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 (edytowane) On jest tak zrobiony bo wygląda zupełni inaczej niż inne auta. Może tak ma być. Zresztą AV wygląda zupełni inaczej na screenach i ingame. Wygląda tak jakby w ogóle shaderów nie miał. PS. Niech ktoś na poly tym lebiegom w komentarzach wyjaśni, że Autovista działa bez pada. Polskie growe dziennikarstwo, ręce opadają. Edytowane 26 sierpnia 2011 przez DonSterydo Cytuj
Ins 5 822 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 (edytowane) To samo tylko w wyzszej rozdzialce: To chyba jest jeszcze jakis niedorobiony model bo oryginal wyglada tak: Edytowane 26 sierpnia 2011 przez Ins Cytuj
jarken 33 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 (edytowane) To warthog z Halo 4. + video z pokazu: http://kotaku.com/5834652/the-halo-4-warthog-will-debut-in-forza-4-but-you-cant-drive-it Edytowane 26 sierpnia 2011 przez jarken Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 (edytowane) Ins raczej mówi o całkowitym braku shaderów i tekstur Wszystkie powierzchnie wyglądają identycznie. Nawet światło się nie odbija jak na innych autach PS. Mogliby jeszcze ten wóz opancerzony z Gears of War odtworzyć PS2. Gdzie kuźwa ta kolejna trasa :confused: http://www.youtube.com/watch?v=u2r4796Ehmc Edytowane 26 sierpnia 2011 przez DonSterydo Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 (edytowane) Ten caly 'track reveal to niestety nic nowego tylko Mapple Valley (zmiany wieksze niz w FM2>Fm3). Male porownanie tej trasy (credit to ReD ) FM3 FM4 Edytowane 27 sierpnia 2011 przez Magik Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Stodoła nad torem daje rade 1 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 (edytowane) "Stodoła" skojarzyła mi się od razu trasą z FlatOut 2 Teraz wizualnie przypomina to trochę Autumn Ring z GT5... tylko chyba z lepszymi drzewkami Edytowane 27 sierpnia 2011 przez Emet Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 lista aczików (nie wiem czy 100% oficjalna) Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Ten caly 'track reveal to niestety nic nowego tylko Mapple Valley (zmiany wieksze niz w FM2>Fm3). Male porownanie tej trasy (credit to ReD ) FM3 FM4 po tym porównaniu, Road Amercia i Nurb GP widać że T10 nie robi zwykłego kopiuj wklej w porównaniu do FM3. Nowe tło, niebo, tekstury, drzewa, elementy trasy i oświetlenie...śwetnie to wygląda i fajna trasa do fotek. lista achivow - heh jak ktoś nie ma kinecta ani save z fm3 to nie zrobi calaka, dziwi mnie że achivy są tylko do 50 levelu a nie 150, podobnie z sezonami. DeLorean w fm4 ? Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 (edytowane) osiągnięcie za DeLoreana takie samo jak z PGR4. achivy do 50 lvl ale mam tylko nadzieję że bonusy i nagrody będą dalej przyznawane ponad ten pułap. 10 sezon brzmi konkretnie zważywszy ile jazdy było w 6 sezonach FM3. ilość eventów na sezon pewnie będzie podobna, lub więcej, a ostatnie sezony to będzie niekończąca się opowieść. no i achiv za Ferrari. brzmi trochę jak przytyk w kierunku EA w odwecie za Porsche Edytowane 27 sierpnia 2011 przez Colin84 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 (edytowane) podobno będzie można zdejmować zderzaki w określonych samochodach i plotki mówią o naklejkach na szyby (pewnie malowanie) ;] Edytowane 28 sierpnia 2011 przez Daddy Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 (edytowane) Po co zdejmować zderzaki? Bo nie kumam ocb Edytowane 29 sierpnia 2011 przez maciekk Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 wow fm3 podczas gry z zoomem na zdjęciu, niesamowite... @maciek - tuning, stare samochody bez zderzaków mogą ciekawie wyglądać FM4 ma już status Gold, w tygodniu ma być jakieś duże ogłoszenie, pewnie demo. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) Infineon i Indy juz pewne Szkoda tego wycieku z kwietnia....tak gracze cieszyliby michy z nowych realnych tras a teraz juz wszystko wiadomo od dawna Ponoc jakis stary build. Edytowane 30 sierpnia 2011 przez Magik Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) reszta zdjęć z nowych tras http://www.3david.co...rt/turn_10.html build jest z lutego-marca rewelacja jak daleko sięga horyzont Edytowane 31 sierpnia 2011 przez Daddy Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 31 sierpnia 2011 Opublikowano 31 sierpnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4MJMa6lmRgk&feature=player_embedded Cytuj
mataman 35 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood2/ Nie będzie nocy i zmiennych warunków. Autovista to 26 samochodów. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 (edytowane) To że nie będzie warunków atmosferycznych było wiadomo ale wyścigów nocnych ? Trailer z VGA, robienie nadziei w wywiadach na E3 typu ,,nie możemy mówić teraz o tym'' ,,jeszcze tego nie ogłosiliśmy''...trzecia forza na x360 w której nie mogą zrobić nocnych wyścigów ? Epic Fail. W dodatku rozwalił mnie argument Dana że musieliby zejść do 30fpsów i obniżyć poziomu grafiki. Jakoś twórcy innych gier wyścigowych na x360 dali radę w bardzo ładnych grach od 30 do 60fpsów. Druga sprawa, alternatywne pory dnia na małej ilości tras, na małej to znaczy ile? z 5? pfff. 26 samochodów w AV, średnio, spodziewałem się więcej ale ujdzie. Trasy, wywalenie NYC i Sidewinder (nie boli bo były takie sobie) ale obcięcie długiej wersji Amalfi która obok Montseratt, Nurba i Fujimi Kaido jest najlepszą trasą w grach wyścigowych ? Mapa tras z E3 i GC ma 25lokacji i wszystko się zgadza z tym co teraz powiedział Dan, na mapie jest jedno Amalfi zamiast dwóch co już mogło nam sugerować wywalenie długiej wersji a zamiast NYC widać Maple Valley, Benchmark będzie do pobrania za free jak to było w fm3. Na fm.net są 32sloty na lokacje, jeśli wszystkie mają być zapełnione to brakuje 6-7nowych lokacji o których nic nie wiemy hmmm. Jeśli trasy FM4 to wszystko co aktualnie znamy z wycieków to będzie jeszcze większe rozczarowanie niż to wszystko czego dzisiaj się dowiedzieliśmy a patrząc na pojemność DVD pewnie tak będzie. Podobno FM4 jeśli skorzysta z nowego formatu dostanie tylko 1GB więcej miejsca, druga płyta jako DLC daje max 2GB jak w fm3. Dodajmy masę komentarzy z AV, znacznie lepszą grafikę, więcej smaochodów i już nie ma miejsca na trasy. skate-zilla zapowiada dużą bombę na TGS czyli co to ma być teraz ? Indy i Infineon ? ps. z tego tekstu wynika że pora na nowego xboxa, seria FM dusi się przez zbyt małą ilość miejsca na płycie a x360 dla T10 nie udźwignie nocnych wyścigów w odpowiedniej jakości grafiki i płynności. Edytowane 1 września 2011 przez Daddy Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Nie no... to już solidny kop w jaja. Najpierw wiadomość o braku Porsche, teraz wywalenie najlepszej trasy w grze i do tego AŻ 26 fur w AV (z czego chyba większość już widzieliśmy)... fail . O braku nocki już nie wspomnę, ale to było do przewidzenia. Cała nadzieja w modelu jazdy i obsłudze kierownicy... jak to zawiedzie, to... ach, lepiej nie gadać Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 (edytowane) Daddy: Sęk w tym, że Dan mówi prawdę. Przy obecnej jakości i stałych 60 FPS i 0 ST nie da się wprowadzić nocki i deszczu. Wszystkie racery, które mają te ficzery chodzą w 30 FPS. Pierwszy przykład z brzegu to GT5 - nocka + deszcz i masz 30 FPS + ST czyli de facto masz 2X FPS. Chciałbyś takiej degrengolady ? Mnie bardzo cieszy, że T10 się nie ugięło przed malkontentami i postawiło na stałe 60 FPS i 0 ST. To jedyna seria na konsolach, która trzyma tę jakość i oby nie nadszedł dzień kiedy od tego modelu odejdą. Można żałować tylko długiego okrążenia z CV, ale to zapewne też konsekwencja utrzymania powyższych standardów bo jak widzieliśmy na łatwiznę nie idą i updateują wszystkie trasy jakie przechodzą z FM3 do standardów FM4. A Autovista to tylko dodatek, który okazał się lepszy niż można było się spodziewać. Ludzie chyba zapominają, że X360 to nie PC. Edytowane 1 września 2011 przez DonSterydo Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 wiesz don tu bardziej chodzi o to że robili nadzieje zamiast na E3 powiedzieć że nie będzie, koniec, kropka. W dodatku ten Ford GT na prawie czarnym Nurbie z VGA. 3 Forzy na x360 a dalej tego nie ma, mogli zrobić jak w gt5 nocka na 4 prostych trasach, co prawda gt5 ostro rwie ale jakaś tragedia to nie jest. Pełny tor CV będzie, nie będzie full Amalfi. No i wkurza wielka niewiadoma z trasami, jeśli dadzą 32lokacje zostaną rozgrzeszeni Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 (edytowane) Tak to jest z PR'em gdy zapowiada się grę na rok wcześniej. Moim zdaniem nocka i szuter były w planach rok temu tylko T10 nie wiedziało jeszcze jak to zrobi w tym sensie czy pozwoli na zejście poniżej 60 FPS. A brak full Amalfi przeżyję chociaż był chyba najbardziej skillową trasą w całej grze. Co do tras to te 5 nowych lokacji = ok. Może zobaczymy jeszcze jakąś jedną nową. Generalnie dużo daje fakt, że wszystkie trasy dostają update. Mappel Valley zapowiada się na orgię barw dużo lepszą niż w FM3. Edytowane 1 września 2011 przez DonSterydo Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 najbardziej skillowe jest Fujimi Kaido 5 nowych lokacji za wywalenie 2 starych i full Amfali taki sobie deal jak na kontynuację Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.