Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

niezbyt są rozrzutni z tymi kodami, jeden kod już od paru godzin widnieje :confused:

rozdawali kilkadziesiąt kodów...rozwaliło mnie jak na pytanie konkursowe w ciągu 5min odpowiedziało 1000osób :mellow: jako że nie udało mi się wyrwać kodu zaraz nagrywam demo na pendrive'a. Opinie są bardzo dobre a model jazdy to podobno nowych Król na konsolach. Później napiszę jak to wygląda.

 

filmik z dema :)

http://www.youtube.com/watch?v=Wp0vnRiFOmg

Edytowane przez Daddy
Opublikowano

powiem tak, osoby które grają z kokpitu będą wniebowzięte - ja w fm3 widok ten omijałem szerokim łukiem teraz..... masakra.

 

widok w bocznych lusterkach jest jakby filmowy - trójeczka dawała takie statyczne odbicie trasy, tu mamy lekkie rozmycie, trzęsawkę obrazu.

Opublikowano (edytowane)

To intro bardzo "granturismowe" :P

Moje wrazenia z demka.

Trasa piekna ale dla mnie nudna i niebardzo nadajaca sie do scigania :P Za szybka, za szeroka, do tego przechyny na lukach niczym na owalach na ktorych scigaja sie fury z serii Nascar :P

Dzwieki sa swietne.

Niestety na padzie dalej nie mamy pelnej kontroli na skretem kol (kierowca skreca znacznie wolniej niz w takim grid/shift), chyba ze tracimy przyczepnosc...wtedy naturalnie reaguje szybciej. Oczywiscie na kierownicy jest inaczej ale mialem nadzieje ze simulation steering pozwoli mi na wieksza czulosc galki.

Najwiekszym usprawnieniem w stosunku do FM3 jest zachowanie fury w poslizgach. Teraz trzeba bardzo ostroznie kontrowac bo jak przesadzimy to zostaniemy wystrzeleni w przeciwna strone :P Hamowanie mocno poprawili, jest mniej stabilnie (lekki skret kol i zaczynamy sunac bokiem), latwiej tez zablokowac kolo na dohamowaniu. Ogolnie bardziej czuc sile odsrodkowa (mowie caly czas o Ferrari Italia) Przeciwnicy na proffesional stanowia wyzwanie :)

Znacznie poprawiono tez zachowanie musce cars...Cuguar daje mase radochy.

O jezdzie na kierze niech sie wypowie Michal ;)

Edytowane przez Magik
Opublikowano (edytowane)

AI takie dość średnie bym powiedział :) ale ja bym się ustawił na tej prostej koło mety żeby komputer jadący z daleka lepiej widział samochód/przeszkodę, bo tak trochę z ukrycia na zakręcie to w sumie wybaczyć można dzwon.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6q1DcVSr-00

 

Czy nadal przy dzwonie mocnym przednia szyba jest nie naruszona ?

Edytowane przez peter
Opublikowano

to oczywiste że nie każdy producent się zgodzi na większy rozpierdziel swoich samochodów jak Ferrari

 

u mnie demo nie działa, w opcjach jest jako uszkodzone ;/

Opublikowano

Wczoraj zakupilem limitke w GAME (preorder)!!! Podnieta tym wieksza ze tak jak wczesniej wspominalem, jest to JEDYNA gra w tym roku jaka kupuje w dniu premiery. Jeszcze tylko 13 dni.

Mam kilka pytan do tych co mecza juz demko, niech ktos potwierdzi albo zdementuje plotki o braku przedniej szyby!!! Wiem ze to tylko demo ale nie chce sie rozczarowac!

Opublikowano

nie ma przedniej szyby w kokpicie, bynajmniej takie sprawia wrażenie

 

aha z tego co wcześniej T10 pisało demo to build z E3 więc w fullu mogą być drobne zmiany

Opublikowano (edytowane)

nie ma przedniej szyby w kokpicie, bynajmniej =/= przynajmniej takie sprawia wrażenie

 

aha z tego co wcześniej T10 pisało demo to build z E3 więc w fullu mogą być drobne zmiany

Wydawało mi się, że raz szyba pękła przy mocniejszym uderzeniu. Przynajmniej szyba nad silnikiem Ferrari ładnie pęka.

Edytowane przez jarken
Opublikowano (edytowane)

Pograłem w demo i cóż mogę napisać... no bajka :) O grafice i tego typu pierdołach nic pisać mi się nie chce, bo to co najważniejsze czyli model jazdy mnie po prostu zmasakrował... może nawet nie tyle sam model jazdy, co doskonała wręcz obsługa kiery :). Teraz FF przenosi nam na kółko każdą pierdółkę... szarpnięcie w momencie utraty przyczepności jest oddane wspaniale i zakładanie kontry przychodzi bardzo intuicyjnie (w FM3 często szło przesadzić, bo kierownica nie stawiała oporu tak jak powinna). Utrata stabilności na dohamowaniach również jest świetnie przenoszona na kierownicę... gdy depniemy zbyt gwałtownie i samochód wystrzeli nam w którąś ze stron, to cholernie trudno jest nad tym zapanować ;).

 

Jednak aby posmakować fizyki w pełni trza będzie poczekać do ogrania pełnej wersji gry. Trasa którą wrzucili do demka jest zbyt płaska, za szeroka i nie ma żadnych ciasnych zakrętów... ot, taki speedtester :D

Edytowane przez Michał102
  • Plusik 1
Opublikowano

też pograłem, okazało się że wcześniej mi dema do końca nie ściągnęło :P

Szkoda że demo takie ubogie, brak AV, brak możliwości użycia kinecta, brak opcji jedynie są dotyczące modelu jazdy, S.I. itp.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...