easye 3 373 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Nie no troche przeszadzacie. Jasne, nie ma co sie spodziewac mega przeskoku, ale ta trasa+wyglad samochodow to najladniejszy racer, jaki powstal! Boje sie jedynie, o trasy wyciagniete zywcem z 3ki, tam graficznie roznic pewnie za wielu nie zobacze... Jutro pogram troche na kierownicy i porownam model jazdy, bo dzisiaj wlaczylem raptem na 5 minut, by zobaczyc jak prezentuje sie graficznie. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) U nie teksty typu "forza 3,5" powodują parsknięcie śmiechem i oplucie monitora. No drodzy Panowie... bez przesady. Dostaliśmy kapitalne oświetlenie, samochody podczas wyścigu wyglądają znacznie lepiej niż w trójeczce, otoczenie toru to absolutny top tej generacji (dodatkowo jest nawet taka zbędna pierdoła jak poruszające się na wietrze drzewa), kokpity i ogólny z nich widok również został mocno ulepszony. No czego chcieć więcej ? O podziwianiu fury w showroomie (x na padzie a potem maksymalny zoom) już nie wspomnę, bo dosłownie spadłem z kanapy liżąc w ten sposób przepiękną Italię Cieszmy się z tego co jest, bo na zupełnie nową jakość trzeba poczekać do kolejnej generacji. Na obecnej FM4 nie ma się czego wstydzić Edytowane 4 października 2011 przez Michał102 2 Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Layout się nie zmienił. Jest tak samo jak w demie FM3 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Potwierdzam, Forza 4 wygląda kapitalnie, takiej trasy to ja w życiu na oczy nie widziałem, woda jest lepiej wykonana niż w co nie których grach FPP/TPP, o genialnym oświetleniu/HDRze nie wspominając, kokpit wygląda dużo lepiej niż w FM3 i różnica jest widoczna gołym okiem. Dodam od siebie, że u mnie na plazmie wszystko jest idealnie oświetlone, jeżeli mówimy o kokpicie ustawienia mam takie jak do oglądania filmów i nie odnoszę wrażenia, że jest ciemno, nawet w cieniu widzę wszystkie guziczki Gra płynna do bólu, odpalona w 720p ma lekkie problemy z AA ale jaka gra ich nie ma, zresztą kto by się przy tej płynności tym przejmował. Na słowa pochwały zasługuje również muzyka, jak zwykle daje radę. Edytowane 4 października 2011 przez Soul 1 Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 U mnie w trybie filmowym tez jest wszystko ok, ale do grania jednak wole inne ustawienia dla obrazu. Niestety w tym przypadku wystepuje tzw. black crush (na NeoGafie tez o tym pisali), czyli ta ciemnica, o ktorej tu mowa. Moze na innych trasach bedzie lepiej, jezeli nie to bede musial sie przestawic na ustawienia filmowe i tyle ;] Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Grając na kamerze w kokpicie jest tu podobny efekt do tego co było w GT5P w Londynie... tam też kokpity były bardzo ciemne. Miejmy nadzieję, że w fullu będzie jakaś regulacja jasności w menu gry (jakaś gamma lub coś takiego), bo samymi ustawieniami TV ciężko to rozjaśnić (zwiększenie jasności powoduje szarzenie czerni i ogólnie obraz staje sie jakiś taki trupi). Cytuj
peter 7 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) ten nowy efekt oświetlenia muszę przyznać jest fenomenalny, na takiej trasie jak ta w górach z śniegiem wygląda niesamowicie realistycznie, drzewa tez są pięknie wykonane i jeszcze pięknie sie poruszają od wiatru tutaj jestem na prawdę pod wielkim wrażeniem. Im więcej sie w to demo gra tym bardziej sie podoba i zaczyna sie doceniać smaczki w grafice. Dla mnie tylko jedna rzecz i będę niesamowicie zadowolony z tej produkcji = jaśniejsze kokpity dziękuje Edytowane 4 października 2011 przez peter Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Nie wiem gdzie wy tam macie czas patrzeć, że się drzewa ruszały - jedyne co miałem w głowie to dogonić Daddy'ego w Rivals Edytowane 4 października 2011 przez DonSterydo Cytuj
peter 7 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Wszystko trzeba przeanalizować bardzo jeszcze jest fajny efekt świateł hamowania w ciemnych miejscach jak tak fajnie świecą nierównomiernie. Edytowane 4 października 2011 przez peter Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Zapomniałbym, w Rivals dobre jest to, że próba nie jest ograniczona do np. 2 okrążeń tylko jeździmy tak długo aż pobijemy czas rywala. Niby pierdoła, ale jakbym musiał co 2 kółka nowy wyścig załączać to czar by prysł Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. Jak dorwiesz już FM4 to proponuję odpalić pierw nurba GP w FM3, a następnie w FM4... zobaczymy czy zachwyt nad grafiką minie Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. Jak dorwiesz już FM4 to proponuję odpalić pierw nurba GP w FM3, a następnie w FM4... zobaczymy czy zachwyt nad grafiką minie Na pewno tak uczynie i to już niebawem . Cytuj
peter 7 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. No szału juz nie bedzie na obecnej generacji konsol niestety, nawet słaby AA psuje troche efekt zeby był jakis wielki szał Forza 5 na następna generacje to będzie zbieranie szczęki Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 E tam będzie tak jak z Forzą 2 i dopiero Forza 7 zerwie gacie ;p Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. wymyślone tory (camino, amalfi, maple valley, itd.) wyglądają równie dobrze co Alpy, jedynie Fuji jest słabsze. Prawdziwe tory mają spore poprawki ale nie wcisną na nich gór dla ozoby czy coś innego, większość prawdziwych torów jest nieciekawa dla oka w realu. Cieszy że np: Ring Twing Motegi które było najbrzydszą trasą w FM3 teraz wygląda ładnie i naturalnie Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Nie martwmy się grafiką ,bo jest spoko, martwił bym się raczej żeby gra nie zrobiła się nudna jak 3-ka w połowie. Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 A ja uważam że jak zobaczymy trasy z 3-ki w 4-ce to czas zachwytów nad grafiką minie. Nasze gałki oczne zostały sprytnie oszukane,nowa trasa = nowe wrażenia, to nie znaczy że jest zle. Oczywiście wszystko jest na plus, ale szału nie ma. wymyślone tory (camino, amalfi, maple valley, itd.) wyglądają równie dobrze co Alpy, jedynie Fuji jest słabsze. Prawdziwe tory mają spore poprawki ale nie wcisną na nich gór dla ozoby czy coś innego, większość prawdziwych torów jest nieciekawa dla oka w realu. Cieszy że np: Ring Twing Motegi które było najbrzydszą trasą w FM3 teraz wygląda ładnie i naturalnie Nie chodzi mi o to aby wciskali na prawdziwe tory góry czy inne budynki, zależy mi na poprawkach czysto technicznych, typu; dym, kurz, AA,itp. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Kapitalne to jest oświetlenie z GT5, gdzie można robić takie foty Turn 10 nie potrafi np. oddać dobrze faktury świateł, poprawione oświetlenie to nadal nie jest poziom tego z Polyphony, nie wiem czemu ale niestety mam takie wrażenie Oczywiście pomijam że Forza przynajmniej w każdej częściej gry wygląda tak samo świetnie, a GT5 tylko momentami ale liczy się fakt. Zauważyłem na przykład że najlepiej oświetleniowo w Forzie 4 wypadają auta na torze Top Gear, może to wynika z tego że został od nowa zrobiony a nie na zasadzie kopiuj-wklej z poprzednich części. Cytuj
peter 7 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=3CZWggQwKXE&feature=player_embedded to by było z pełnej wersji nadal ciemność widze w kokpicie ehh. Edytowane 4 października 2011 przez peter Cytuj
peter 7 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) aha uff no to dobrze, pozostaje nadzieja, ale filmiki świeże z wczoraj to co to za demo Edytowane 4 października 2011 przez peter Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) to demo zhackowane na jtag'u... koleś odblokował sobie dostęp do wszystkich samochodów z demka, do showroomu na tle toru TG oraz w studiu Edytowane 4 października 2011 przez Michał102 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Na filmikach z Gamespot kokpity sa jasniejsze niz w demku (nawet na tej samej trasie). Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Chcecie wiedziec jak sie gra na arcade sticku ? http://www.youtube.com/watch?v=VXIK1TR2xoc xD EDIT: Odpowiedz Dan'a w sprawie tej asysty: Edytowane 4 października 2011 przez Ins 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.