peter 7 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 (edytowane) To jak, wyjdzie na to, że za zwykłą wersję, którą można normalnie w sklepie kupić za 170 zł Ty dasz 289 zł bo tyle Cię limitka kosztowała. Poważny jesteś ? Niech Ci oddadzą kasę i sobie kupisz normalną wersję w sklepie. nie nie oczywiście ze muszą oddać różnice ceny miedzy limitką a tą normalną, jesli nie chcą tak to zwrot gotówki. Edytowane 15 października 2011 przez peter Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 Kurcze...nawet glupi Abarth klasy D potrafi spawiac problemy Model jazdy stanowi naprawde ogromny krok w przod. Na "proffesional" czy nawet "hard", AI potrafi byc bardzo agresywne. Mam wrazenie jakbym jezdzil online a nie z CPU. Naprawde trzeba pilnowac wewnetrznej. Cytuj
RAKO 0 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 Ja kupiłem w vobisie za 170zł i miałem kody na dodatkowe samochody, i to całkiem sporo, oraz dodatkowe trasy w tym trasa Top Gear. Cytuj
peter 7 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 (edytowane) Top Gear przecież to jest od razu, a te kody to osobno dawali do gry od tak ? czy ich pytałeś Edytowane 15 października 2011 przez peter Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 A to one nie byly we wszystkich zwyklych wersjach? Ja top Gear, Benchmark musialem odblokowac. Tez mialem ta karte, dodatkowo dali pare fur. Cytuj
Redmitsu 984 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 (edytowane) Gram i jestem zachwycony. Zawsze przechodzilem obok Forzy grajac tylko w GT ale aktualnie jestem oczarowany forza 4 Mam tylko pytanie, gdzie moge posluchac Jeremiego opisujacego auta? Edit: Aha, jak mozna zmienic poziom trudnosci w grze? Wchodzac w poziom trudnosci ustawiamy tylko co chcemy miec wlaczone badz nie by dawalo nam wieksza premie. Sam poziom kierowcow jest jeden czy on jest zalezny od twoich poczynan? Edytowane 15 października 2011 przez Redmitsu Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 Clarksona posluchasz w Autovista. Tam masz rowniez kwestie polskiego lektora ktory opisuje sprecyfikacje techniczna. Co do poziomu AI to w World Tour to staja sie szybsi wraz z postepami w grze. W liscie eventow mozesz juz normalnie ustawic na trudny czy profesjonalny. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 (edytowane) 30 level nabity, a ja dalej nie mogę oderwać się od konsoli . Ta gra pochłania bez reszty . Samochody klasy A i S są zdecydowanie trudniejsze do opanowania niż w FM3... w FM3 zabawa zaczynała się dopiero w co mocniejszych S'kach i R'kach. W FM4 nawet nędzne B500 potrafi nieźle miotać . Gra wydaje mi się trudniejsza nawet od części drugiej Edytowane 15 października 2011 przez Michał102 Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 30 level nabity, a ja dalej nie mogę oderwać się od konsoli . Ta gra pochłania bez reszty . Samochody klasy A i S są zdecydowanie trudniejsze do opanowania niż w FM3... w FM3 zabawa zaczynała się dopiero w co mocniejszych S'kach i R'kach. W FM4 nawet nędzne B500 potrafi nieźle miotać . Gra wydaje mi się trudniejsza nawet od części drugiej Trudniejsza od 2-ki to może nie, ale od 3-ki zdecydowanie tak. A z tym lewelem to znowu się za szybko nabija. 70% gry(kariery) = 50 lewel, tak na moje oko. Cytuj
EvilGucio 17 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 (edytowane) Mi się jedynie nie podoba jedna rzecz ale nie wiem czy słusznie a mianowicie nabijanie levelu samochodu gdzie o ile się nie mylę po 4 lvl mamy 100% zniżkę na części. Jak dla mnie zniżki są zbyt duże i zbyt szybko je zdobywamy i mając takie auto klasy C którym chwilę pojeździmy, dobijemy do 100% zniżki i możemy sobie ładować wszystkie najlepsze części za darmo i porobić go nawet do klasy S. Ale z drugiej strony w Forzie 4 postawiono na to, że jak lubimy konkretny model samochodu to możemy nim przejść prawie całą grę bez przesiadania się do innej maszyny. I wiecie co nie jestem jakoś przekonany do tego World Tour dlatego, że przechodzimy tam przez te klasy i poziomy wyścigów ale zaliczamy tylko po jednym wyścigu z danych zawodów przez co i tak wszystko trzeba będzie zaliczać w ''Liście Zawodów''. Poza tymi drobnostkami również jestem oczarowany Forzą 4! Podoba mi się to, że poprawili znacznie model uszkodzeń i blacha genialnie się gnie przy wszelakich kolizjach przy średnich prędkościach co mam nadzieje zauważyliście Przy wyższych jest już trochę po ''staremu'' ale to i tak ogólna jakość uszkodzeń stoi na bardzo wysokim poziomie. Kolejną sprawą na która zwróciłem uwagę to oczywiście dźwięk, samochody brzmią bardzo realistycznie i ryk takie Muscle Car'a wreszcie brzmi tak jak brzmieć powinien i nie można go pomylić z niczym innym. Sztuczna inteligencja też jest znacznie lepsza i potrafi nawet chamsko i solidnie przywalić nam w dupę co wygląda tak jak by było zrobione specjalnie przez co w wyścigach mamy bardziej losowe zdarzenia. Generalnie można by było wiele tak wymieniać i zaliczyć do pozytywnych cech wietny dobór samochodów Widzieliście w jakiejś grze Audi RS2? Swojego czasu to była petarda! Jest nawet stara ''Ścierka RS500'' i pospolity Golf 3 z legendarnym VR6. Edytowane 16 października 2011 przez EvilGucio Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Paanowie, da sie zrobic przekladke? :potter: Nie lubie z prawej strony miec kierownicy ;/ Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 a jak wygląda kariera w porównaniu do fm3 ? jest ciekawsza/lepiej poprowadzona ? Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Jest taka sama jak w MW3 :potter: Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Fake. MW3 nikt nie przeszedł, chyba że chodziło ci o MW2 ale to by oznaczało że Dan Greenwalt ginie na końcu ;/ Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Trudniejsza od 2-ki to może nie, ale od 3-ki zdecydowanie tak. Moim zdaniem jest trudniejsza od dwójeczki... przynajmniej grając na kierownicy, bo padaem rzeczywiście jest trochę za łatwo. Aha... wydaje mi się, że obsługa kierownic z mniejszym niż 900* kątem obrotu jest niedopracowana. Pojeździłem trochę z ustawieniami na 700* i samochody wydają się być cholernie narowiste... brak jest tej płynności i precyzji jak na 900*. Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Masakra z tymi bigshotami z MyForza, ściąga mi się zdjęcie 24mb z prędkością 23KB/s aż się boje jak będe chciał ściągnąć filmik w hd... Co do kariery to fakt mam wrażenie, że pomija bardzo dużo eventów i co kilka wyścigów następuje przesiadka do klasy wyższej, a co z wyścigami w niższych klasach ? Zamiast piąć się wyżej(mam już wyścigi w klasie S) wybieram auta np klasy D i ścigam się do oporu Cytuj
Beck 3 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 (edytowane) Trudniejsza od 2-ki to może nie, ale od 3-ki zdecydowanie tak. Moim zdaniem jest trudniejsza od dwójeczki... przynajmniej grając na kierownicy, bo padaem rzeczywiście jest trochę za łatwo. Aha... wydaje mi się, że obsługa kierownic z mniejszym niż 900* kątem obrotu jest niedopracowana. Pojeździłem trochę z ustawieniami na 700* i samochody wydają się być cholernie narowiste... brak jest tej płynności i precyzji jak na 900*. Ja gralem w trojke na padzie i w czworke tez gram na padzie i gra mi sie wspaniale a cale to pier*dolenie ze bez kiery nie ma sensu to jeden wielki lans! (Patrzcie mam kiere od M$ czy innego fanateka). SIC! Edytowane 16 października 2011 przez Beck 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 (edytowane) Nikt nie pisze, że na padzie nie ma sensu grać... już nie przesadzaj. Na padzie gra się wspaniale, ale na kierownicy jeszcze wspanialej, ot co. Żaden pad nie da Ci takiej frajdy z gry jak nawet naj(pipi)owsza kierownica... gdyby tak było, do do prawdziwych samochodów już dawno montowaliby joysticki lub pady Edytowane 16 października 2011 przez Michał102 Cytuj
Beck 3 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Nikt nie pisze, że na padzie nie ma sensu grać... już nie przesadzaj.Na padzie gra się wspaniale, ale na kierownicy jeszcze wspanialej, ot co. Żaden pad nie da Ci takiej frajdy z gry jak nawet naj(pipi)owsza kierownica... gdyby tak było, do do prawdziwych samochodów już dawno montowaliby joysticki lub pady Jak przeskoczysz kilka stron wstecz to znajdziesz takie opinie. A tak swoja droga, mialem kolko m$, logitech i przez kilka tygodni fanateca. Nie ukrywam gra sie spoko ale do kierownicy trzeba dobrego stanowiska, mam juz rodzine i musze myslec o nich, rozkladanie i skladanie kierownicy i stanowiska do gry za kazdm razem jak chcialem pograc, doprowadzalo mnie do szalu. Wybralem wygode pada! Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Skoro masz rodzinę to zamiast prowokować i wszczynać walkę na słowa, zachowuj się jak dorosły. Wolisz pada, spoko, ale nie oskarżaj innych o szpanowanie i inne idiotyzmy, 1 Cytuj
Beck 3 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 (edytowane) Nie prowokuje zadnych walk, wyrazam swoje zdanie, do tego chyba jest ten temat?! Przytaczam opinie niektorych uzytkownikow, jako przyklad bzdur ktore moga wprowadzic w blad innych. Michal proponuje wylaczyc wszystkie wspomagacze i ustawic sterowanie na symulacje! Jesli po takiej zabawie stwierdzisz ze dalej jest za latwo, to gratuluje skilla. Edytowane 16 października 2011 przez Beck Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Tyle ze na padzie dalej bedziesz mial wspomaganie sterowanie...czy masz sim czy nie to na padzie masz filtr regulujacy kat skretu kol w zaleznosci od predkosci z jaka sie poruszasz Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Nie prowokuje zadnych walk, wyrazam swoje zdanie, do tego chyba jest ten temat?! Przytaczam opinie niektorych uzytkownikow, jako przyklad bzdur ktore moga wprowadzic w blad innych. Michal proponuje wylaczyc wszystkie wspomagacze i ustawic sterowanie na symulacje! Jesli po takiej zabawie stwierdzisz ze dalej jest za latwo, to gratuluje skilla. Ja radzę poczytać trochę forum i nie wykazywać się totalnym ignoranctwem. Magik, Michał, Ja i wielu innych kolegów jest zwolennikami full sim i kto jak kto, ale Michał na pewno jeździ bez wspomagaczy i innych bzdur. Jazda na padzie daje bardzo dużo frajdy, bo gra jest dobrze zrobiona. Można czerpać przyjemność z grania na padzie i na kierownicy, ale grając na padzie nie poczujesz tej całej immersji, którą da kierownica. Na padzie można kręcić takie czasy jak kręci czołówka. Jak ktoś jest prawdziwym zapaleńcem to wiadomo, że wybierze kierownicę, proste i logiczne. Koledzy pisząc, że nie ma sensu grać, zastosowali skrót myślowy i tyle. Starczy tego. 2 Cytuj
Beck 3 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Anyway, gral ktos juz w pilke nozna, niezla rozpierducha co:) Szkoda ze nie ciezko trafic na ludzi grajacych z glowa. Zazwyczaj wszyscy leca na pilke i juz, zero taktyki no i ten system detekcji kolizji. Jakies spostrzezenia? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.