Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie tez macie problem z wysylaniem fotek na serwer ? Od kilku dni mam z tym problem. Przy probie wyslania fotki prawie zawsze wyskakuje mi komunikat, ze serwer w tej chwili niedostepny, a przy big shotach pyta sie mnie czy mam polaczenie z Livem ... Od czasu do czasu jakas fotke uda mi sie wyslac, ale gdy po tym niewatpliwym sukcesie probuje wyslac kolejna znowu wyskakuje blad.

Opublikowano

Jednak stuningowalem tego starego Skyline GTR (C10?) i osiagnalem nim rekordowo niska wage - 990kg i moment obrotowy na poziomie ~1000Nm. ZABIJAKA, mimo ze na razie go nie ustawialem.

Opublikowano (edytowane)

zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci :P gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol

 

Wczoraj ukończyłem World Tour, bardzo dobrze zrobiona jest kariera, najlepsza w całej serii FM, tak jak w FM3 z eventów mieliśmy:

- wyścig 1/8

- Drag

 

Tak w FM4 mamy:

- wyścig 1/2, 1/6, 1/8, 1/10, 1/12

- wyścig z ruchem ulicznym 1/2

- wyścig 1/6 + dodatkowe 6 samochodów z wyższych klas które również ścigają się na torze

- drift

- drag

- autocross

- time trial

- track days

- wyzwania Top Gear

Edytowane przez Daddy
  • Plusik 1
Opublikowano

przy normalnym graniu kariery / listy zawodów pasek auta faktycznie jakby wolniej się nabijał ale dramatu też nie ma. zawsze można szybko podbić lvl na benchmarku choć nie wiem czy jest sens. biorąc pod uwagę listę eventów lvl sam wpadnie po drodze. no chyba że chce się dla odmiany pojeździć innymi autami to wtedy benchmark załatwia sprawę.

Opublikowano

przy normalnym graniu kariery / listy zawodów pasek auta faktycznie jakby wolniej się nabijał ale dramatu też nie ma. zawsze można szybko podbić lvl na benchmarku choć nie wiem czy jest sens. biorąc pod uwagę listę eventów lvl sam wpadnie po drodze. no chyba że chce się dla odmiany pojeździć innymi autami to wtedy benchmark załatwia sprawę.

Ja sprawdze na pewno ,ponieważ poszedłem w AUDI :confused: , a tu tyle fajniejszych bryczek do wyboru.

Opublikowano

Witam wszystkich, od niedawno jestem nowym uzytkownikiem xboxa :P i mam pytanie poszukuje nowej kierownicy bezprzewodowej do forzy 4czy wie ktos moze czy w gdansku na matarni maja taka (ta w ksztalce podkowej:) z gory dziekuje pozdrawiam

Opublikowano

zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci :P gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol

Dziwne, ze nie odblokowala Ci sie osiagniecie za przejechanie wszytskich tras...

Moze Benchmark odpal lub top Gear.

Opublikowano (edytowane)

zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci :P gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol

Dziwne, ze nie odblokowala Ci sie osiagniecie za przejechanie wszytskich tras...

Moze Benchmark odpal lub top Gear.

World Tour to tylko ok. 8% kariery a ten achiv za wszystkie trasy chyba wymaga zaliczenia każdej trasy ze wszystkimi wariacjami

Witam wszystkich, od niedawno jestem nowym uzytkownikiem xboxa :P i mam pytanie poszukuje nowej kierownicy bezprzewodowej do forzy 4czy wie ktos moze czy w gdansku na matarni maja taka (ta w ksztalce podkowej:) z gory dziekuje pozdrawiam

najlepiej zadzwoń do euro rtv agd, mediamarkt i empik które mają tam swoje markety

Edytowane przez Daddy
Opublikowano

gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol *

 

* testowane na amerykańskich noobach :) do końca roku spokojnie można zaliczyć wszystkie eventy.

 

achiv za wszystkie trasy chyba wymaga zaliczenia każdej trasy ze wszystkimi wariacjami

 

wszystkie trasy i wszystkie ich wariacje. wystarczy wejść w szybki wyścig i zobaczyć jak obszerna jest lista tras. wszystkie benchmarki i tory do dragu oczywiście też się wliczają.

Opublikowano

w sumie nie jest tak źle. większość tras i tak wpada w trakcie kariery / listy zawodów. jedynie benchmarki i dragi trzeba zrobić osobno + może ze 2 trasy tak na oko.

lista zawodów też jakoś nie przeraża. większość eventów to puchar 3-5 wyścigów po 2-5 kółek. sporo zawodów konkretnego modelu to jeden wyścig po 4-5 okrążeń. jedynie wyższe klasy będą zawierać 7 lub 12 wyścigów po kilka okrążeń ale biorąc pod uwagę ich osiągi to też nie będzie zbyt długo trwało.

 

nie taka Forza strasznie długa jak ją opisywali przed premierą ;)

Opublikowano (edytowane)

w sumie nie jest tak źle. większość tras i tak wpada w trakcie kariery / listy zawodów. jedynie benchmarki i dragi trzeba zrobić osobno + może ze 2 trasy tak na oko.

lista zawodów też jakoś nie przeraża. większość eventów to puchar 3-5 wyścigów po 2-5 kółek. sporo zawodów konkretnego modelu to jeden wyścig po 4-5 okrążeń. jedynie wyższe klasy będą zawierać 7 lub 12 wyścigów po kilka okrążeń ale biorąc pod uwagę ich osiągi to też nie będzie zbyt długo trwało.

 

nie taka Forza strasznie długa jak ją opisywali przed premierą ;)

8% kariery mam i ok. 30godzin na liczniku, obstawiam coś ok. 150-200godzin na przejście samej kariery, do tego Online, AV, wolna gra, rivials i jak ktoś będzie robił calaka spokojnie ma w co grać do fm5 ;)

 

Wystawiłem na sprzedaż rejestracje PL za 1000KR jak ktoś mógłby kupić :P znajdziecie ją pod ''Rejestracja''.

 

Założyłem też klub PE PL gdzie będzie można się wymieniać samochodami więc wbijajcie.

Edytowane przez Daddy
Opublikowano (edytowane)

Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie.

Edytowane przez orion50
  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie.

 

Człowiek uczy się całe życie ;)

 

To co zobaczyłeś w demie jest niczym w porównaniu do radochy jaką daje Rivals :)

 

Wczoraj widziałem Speed Wheel w MM, kurde korciło mnie żeby kupić :) Wszędzie piszą że dobra zabawa jest z tym wynalazkiem.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie.

 

Widać, że maniak potrafi dostrzec takie smaczki od pierwszego strzału ;). Jak czytam, że nowa Forza to FM3,5 do dosłownie parskam śmiechem :lol: . Gra dostała zupełnie przemodelowaną fizykę, znacznie poprawioną grafikę, ciekawszy tryb kariery... krótko mówiąc mamy kapitalną grę :).

 

Orion, koniecznie obadaj fulla... gwarantuję Ci, że zostaniesz zmieciony z kanapy :D

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj widziałem Speed Wheel w MM, kurde korciło mnie żeby kupić :) Wszędzie piszą że dobra zabawa jest z tym wynalazkiem.

 

Ja wlasnie kupilem z allegro za 2 stowki.

Powiem tak...jak kogos nie stac na kiere/nie ma miejsca badz zwyczajnie nie chce miec takich klamotow w pokoju, jednak chcialby bardziej poczuc fizyke FM4 (ale tez i F1) to naprawde polecam.

Na padzie zarowno Forza jak i F1 maja laga i filtr/bufor korygujacy kat skretu w zaleznosci do prekosci (nie mozna "przesadzic" ze skretem na szybszych lukach).

Speed wheel bardzo ladnie przenosci nawet najdrobniejsze ruchy do gry i samochody ktory na padzie "prowadza sie same", teraz sa strasznie trudne do opanowania. Non stop trzeba korygowac tor jazdy i "szukac" przyczepnosci.

Wiadomo...Fanateca to Ci nie zastapi ale roznica miedzy padem i speed wheel to jak PGR vs Forza....doslownie.

 

Edyta.

Przykladzik jak toto przenosi ruchy do gry.

Edytowane przez Magik
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...