Ins 5 757 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Panowie tez macie problem z wysylaniem fotek na serwer ? Od kilku dni mam z tym problem. Przy probie wyslania fotki prawie zawsze wyskakuje mi komunikat, ze serwer w tej chwili niedostepny, a przy big shotach pyta sie mnie czy mam polaczenie z Livem ... Od czasu do czasu jakas fotke uda mi sie wyslac, ale gdy po tym niewatpliwym sukcesie probuje wyslac kolejna znowu wyskakuje blad. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Jednak stuningowalem tego starego Skyline GTR (C10?) i osiagnalem nim rekordowo niska wage - 990kg i moment obrotowy na poziomie ~1000Nm. ZABIJAKA, mimo ze na razie go nie ustawialem. Cytuj
Beck 3 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Nauka driftu na padzie ma jakis sens czy lepiej sobie odpuscic? Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 A czemu nie? Na padzie też ładne drifty można trzaskać. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Ma sens - ja slizgam sie juz calkiem, calkiem i jak na razie odpalam Forze wlasnie tylko do posmigania na Fujimi Kaido. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 (edytowane) zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol Wczoraj ukończyłem World Tour, bardzo dobrze zrobiona jest kariera, najlepsza w całej serii FM, tak jak w FM3 z eventów mieliśmy: - wyścig 1/8 - Drag Tak w FM4 mamy: - wyścig 1/2, 1/6, 1/8, 1/10, 1/12 - wyścig z ruchem ulicznym 1/2 - wyścig 1/6 + dodatkowe 6 samochodów z wyższych klas które również ścigają się na torze - drift - drag - autocross - time trial - track days - wyzwania Top Gear Edytowane 30 października 2011 przez Daddy 1 Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Daddy ja mam 21 poziom i mam wrażenie, że im dalej, tym wolniej pasek się przesuwa, ale najtwardsi pyknom to w roczek. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 przy normalnym graniu kariery / listy zawodów pasek auta faktycznie jakby wolniej się nabijał ale dramatu też nie ma. zawsze można szybko podbić lvl na benchmarku choć nie wiem czy jest sens. biorąc pod uwagę listę eventów lvl sam wpadnie po drodze. no chyba że chce się dla odmiany pojeździć innymi autami to wtedy benchmark załatwia sprawę. Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 przy normalnym graniu kariery / listy zawodów pasek auta faktycznie jakby wolniej się nabijał ale dramatu też nie ma. zawsze można szybko podbić lvl na benchmarku choć nie wiem czy jest sens. biorąc pod uwagę listę eventów lvl sam wpadnie po drodze. no chyba że chce się dla odmiany pojeździć innymi autami to wtedy benchmark załatwia sprawę. Ja sprawdze na pewno ,ponieważ poszedłem w AUDI :confused: , a tu tyle fajniejszych bryczek do wyboru. Cytuj
kosamisiu 0 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Witam wszystkich, od niedawno jestem nowym uzytkownikiem xboxa i mam pytanie poszukuje nowej kierownicy bezprzewodowej do forzy 4czy wie ktos moze czy w gdansku na matarni maja taka (ta w ksztalce podkowej:) z gory dziekuje pozdrawiam Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol Dziwne, ze nie odblokowala Ci sie osiagniecie za przejechanie wszytskich tras... Moze Benchmark odpal lub top Gear. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 (edytowane) zrobienie calaka zajmie chyba ponad rok, głównie przez 50 poziom marki samochodu, jestem na 17 a już baaardzo wolno leci gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol Dziwne, ze nie odblokowala Ci sie osiagniecie za przejechanie wszytskich tras... Moze Benchmark odpal lub top Gear. World Tour to tylko ok. 8% kariery a ten achiv za wszystkie trasy chyba wymaga zaliczenia każdej trasy ze wszystkimi wariacjami Witam wszystkich, od niedawno jestem nowym uzytkownikiem xboxa i mam pytanie poszukuje nowej kierownicy bezprzewodowej do forzy 4czy wie ktos moze czy w gdansku na matarni maja taka (ta w ksztalce podkowej:) z gory dziekuje pozdrawiam najlepiej zadzwoń do euro rtv agd, mediamarkt i empik które mają tam swoje markety Edytowane 31 października 2011 przez Daddy Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 gdzieś czytałem że Dan mówił o 2 latach dla bardzo aktywnych graczy...lol * * testowane na amerykańskich noobach do końca roku spokojnie można zaliczyć wszystkie eventy. achiv za wszystkie trasy chyba wymaga zaliczenia każdej trasy ze wszystkimi wariacjami wszystkie trasy i wszystkie ich wariacje. wystarczy wejść w szybki wyścig i zobaczyć jak obszerna jest lista tras. wszystkie benchmarki i tory do dragu oczywiście też się wliczają. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Powodzenia tym, co lubia calakowac Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 w sumie nie jest tak źle. większość tras i tak wpada w trakcie kariery / listy zawodów. jedynie benchmarki i dragi trzeba zrobić osobno + może ze 2 trasy tak na oko. lista zawodów też jakoś nie przeraża. większość eventów to puchar 3-5 wyścigów po 2-5 kółek. sporo zawodów konkretnego modelu to jeden wyścig po 4-5 okrążeń. jedynie wyższe klasy będą zawierać 7 lub 12 wyścigów po kilka okrążeń ale biorąc pod uwagę ich osiągi to też nie będzie zbyt długo trwało. nie taka Forza strasznie długa jak ją opisywali przed premierą Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 (edytowane) w sumie nie jest tak źle. większość tras i tak wpada w trakcie kariery / listy zawodów. jedynie benchmarki i dragi trzeba zrobić osobno + może ze 2 trasy tak na oko. lista zawodów też jakoś nie przeraża. większość eventów to puchar 3-5 wyścigów po 2-5 kółek. sporo zawodów konkretnego modelu to jeden wyścig po 4-5 okrążeń. jedynie wyższe klasy będą zawierać 7 lub 12 wyścigów po kilka okrążeń ale biorąc pod uwagę ich osiągi to też nie będzie zbyt długo trwało. nie taka Forza strasznie długa jak ją opisywali przed premierą 8% kariery mam i ok. 30godzin na liczniku, obstawiam coś ok. 150-200godzin na przejście samej kariery, do tego Online, AV, wolna gra, rivials i jak ktoś będzie robił calaka spokojnie ma w co grać do fm5 Wystawiłem na sprzedaż rejestracje PL za 1000KR jak ktoś mógłby kupić znajdziecie ją pod ''Rejestracja''. Założyłem też klub PE PL gdzie będzie można się wymieniać samochodami więc wbijajcie. Edytowane 31 października 2011 przez Daddy Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 heh a u mnie kariera 0,2% - poziom chyba 42 i wszystko nabite online Cytuj
kosamisiu 0 Opublikowano 1 listopada 2011 Opublikowano 1 listopada 2011 (edytowane) Witam dodajcie jak co KOSA POLAND chetnie sie poscigam, podriftuj itd... Edytowane 1 listopada 2011 przez kosamisiu Cytuj
Jakuza 116 Opublikowano 1 listopada 2011 Opublikowano 1 listopada 2011 Mam pytanie do osób które mają season pass - czy u was też jeszcze w grze nie ma nowych aut do ściągnięcia? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 (edytowane) Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie. Edytowane 4 listopada 2011 przez orion50 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Na jakies kierownicy testowales? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Na kierownicy zwanej 360 Joypad, ale sądzę, że na kierownicy to już w ogóle nie ma o czym mówić Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 (edytowane) Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie. Człowiek uczy się całe życie To co zobaczyłeś w demie jest niczym w porównaniu do radochy jaką daje Rivals Wczoraj widziałem Speed Wheel w MM, kurde korciło mnie żeby kupić Wszędzie piszą że dobra zabawa jest z tym wynalazkiem. Edytowane 4 listopada 2011 przez DonSterydo Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Dopiero dzisiaj ograłem demo FM4 i stwierdzam, że kupno PS3 zamiast 360 było błędem. Grafika, model jazdy i fizyka w Fm4 zmiotły mnie konkretnie. Jazda 458 po Aplach bez żadnych asyst jest czymś co mógłbym robić do końca życia. Największe wrażenie wywarły na mnie zmienione zupełnie aspekty hamowania czy kontrowania. Teraz zbyt agresywna i długa kontra skończy się utratą kontroli, a zmiana kierunku na granicy zblokowania kół podczas hamowania nie jest już czymś tak banalnym. Piękny, piękny szpil, w każdym aspekcie. Widać, że maniak potrafi dostrzec takie smaczki od pierwszego strzału . Jak czytam, że nowa Forza to FM3,5 do dosłownie parskam śmiechem . Gra dostała zupełnie przemodelowaną fizykę, znacznie poprawioną grafikę, ciekawszy tryb kariery... krótko mówiąc mamy kapitalną grę . Orion, koniecznie obadaj fulla... gwarantuję Ci, że zostaniesz zmieciony z kanapy Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 (edytowane) Wczoraj widziałem Speed Wheel w MM, kurde korciło mnie żeby kupić Wszędzie piszą że dobra zabawa jest z tym wynalazkiem. Ja wlasnie kupilem z allegro za 2 stowki. Powiem tak...jak kogos nie stac na kiere/nie ma miejsca badz zwyczajnie nie chce miec takich klamotow w pokoju, jednak chcialby bardziej poczuc fizyke FM4 (ale tez i F1) to naprawde polecam. Na padzie zarowno Forza jak i F1 maja laga i filtr/bufor korygujacy kat skretu w zaleznosci do prekosci (nie mozna "przesadzic" ze skretem na szybszych lukach). Speed wheel bardzo ladnie przenosci nawet najdrobniejsze ruchy do gry i samochody ktory na padzie "prowadza sie same", teraz sa strasznie trudne do opanowania. Non stop trzeba korygowac tor jazdy i "szukac" przyczepnosci. Wiadomo...Fanateca to Ci nie zastapi ale roznica miedzy padem i speed wheel to jak PGR vs Forza....doslownie. Edyta. Przykladzik jak toto przenosi ruchy do gry. Edytowane 4 listopada 2011 przez Magik 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.