Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niestety, im niższa klasa pojazdów tym bardziej trzeba się przykładać - mały błąd i cenne sekundy nam uciekają

To prawda dodatkowo w niższych klasach widać wyraźną różnicę na plus kiedy używa się sprzęgła razem z manualem. Ja głównie ścigam się w klasie R1, w której sprzęgło nie jest niezbędne aby kręcić przyzwoite czasy. Poza tym na kierze od MS trzeba wdusić "A" by włączyć sprzęgło co jest raczej mało wygodne. Ale próbując swoich sił w rywalach w tym evencie na Hockenheim short musiałem się przyzwyczaić bo duchy "ze sprzęgłem" wyraźnie odchodzą na prostych. Mi się udało wykręcić 1.12.129 ale jak Omer pisał można jeszcze trochę urwać opanowując lekką nadsterowność S5 i ścinając tarki tam gdzie się da ;)

Opublikowano
To prawda dodatkowo w niższych klasach widać wyraźną różnicę na plus kiedy używa się sprzęgła razem z manualem.
A nawet gdy się nie używa. Wystarczy mieć MT + clutch (i nie używać sprzęgła) i często już jest zysk, zaś używając zysk jest ogromny (chyba ze 2 sek / 1 lap KIA/Top Gear). Nie wiem jak to się ma do realizmu, pewnie nijak, ale w Forza3&4 asysty zostały celowo i złośliwie pogorszone, żeby znacznie pogarszać osiągane wyniki (znacznie powyżej realnych strat jakie powinny powodować). Ja jeżdżę na klawiszach AX więc o dobrych wynikach nie ma mowy (w Forza2 dawałem radę robić czasy 2-2,5% gorsze niż najlepsi, teraz z 4-5%).
Opublikowano

Ja mam (chyba) kilka lepszych wyników w R1 i X (AT), ale jeszcze nie cisnąłem (w Forza3 miałem ich pełno). Tyle, że zrób to w niższych klasach!

W Forza3 testowałem to irytujące - cheaterskie sprzęgło na Dragu i było mniej więcej tak:

-MT+ clutch 20 sek

-MT+ clutch ale bez wciskania klawisza sprzęgła 20.3-20.4 sek

-MT 20.5 sek

-AT 21 sek.

W niższych klasach nie ma dyskusji MT + clutch to jedyny wybór (nawet jeśli jak ja mam sprzęgło na LB i nie mogę jednocześnie zrzucać biegu w dół wciskając LB+LT, ale i tak jest zysk).

Opublikowano

przypadkiem z FM3 nie było podobnie? od początku tylko info o autach a później, można powiedzieć że po naciskach graczy, w końcu dali info o trasach w DLC.

Opublikowano

Apropo kierownicy i FM4. Miałem co prawda tylko Logitecha DriveFX ale kompletnie nie było funu z grania na kółku w Forzy. Natomiast w F1 2011 grało się za(pipi)iście. Coś chyba w tym, jest ze generalnie forza nie jest stworzona pod kiere tak jak GT (jeżdze na Driving force pro)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...