Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Wreszcie dobra kamera TTP w ścigałce. Ogólnie to mamy nowego króla [Orion czuwa :D] .

 

Staramy się nie robić przytyków do innych ścigałek, niech temat pozostanie neutralny żeby syfu nie robić.

 

 

Największym plusem Forzy jest... Dan Greenwalt. Facet ma jasną wizję serii i tego co mają zrobić, nic na chama i nie popada przy tym w samouwielbienie. Piotrka z Lionhead powinni wy(pipi)ić i wsadzić na jego stanowisko kogoś takiego jak Dan.

 

PS. Jeszcze chciałem coś sprostować: alternatywne pory dnia są CHYBA na WSZYSTKICH trasach, ja tak to zrozumiałem, tym bardziej, że przykład tego opisał na przykładzie trasy SUZUKA, która nie jest nowa, więc oznacza to, że ficzer nie jest ograniczony tylko do nowych tras pod niego zoptymalizowanych.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Ciągle zbieram szczękę z podłogi. Desing menusów już w Fm3 był kozacki, choć biel waliła po gałach w nocy. Teraz jest dalej świetny minimalizm i stonowane ciemne kolory. Coś pięknego. Świetny ekran loadingu, auta w menu wyglądają o WIELE lepiej niż w FM3. Jestem pod wrażeniem wszystkiego. Wreszcie jest fajne oświetlenie, kokpit w Subaru podczas jazdy zrobił spore wrażenie. Mam nadzieje, że dodadzą zmianę biegów ;). Zapowiada się potwór pod każdym względem, super, że autovista działa też pod padem. Biorę się za oglądanie eventu z Greenwaltem. Dzięki Don za info na bieżąco. Z tego za zauważyłem inne auta chyba nie mają przyciemnionych szyb, widać wnętrza. Postęp graficzny zrobili niesamowity. To oświetlenie, te detale, wygląd samej trasy. Coś niesamowitego.

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Ciągle zbieram szczękę z podłogi. Desing menusów już w Fm3 był kozacki, choć biel waliła po gałach w nocy. Teraz jest dalej świetny minimalizm i stonowane ciemne kolory. Coś pięknego. Świetny ekran loadingu, auta w menu wyglądają o WIELE lepiej niż w FM3. Jestem pod wrażeniem wszystkiego. Wreszcie jest fajne oświetlenie, kokpit w Subaru podczas jazdy zrobił spore wrażenie. Mam nadzieje, że dodadzą zmianę biegów ;). Zapowiada się potwór pod każdym względem, super, że autovista działa też pod padem. Biorę się za oglądanie eventu z Greenwaltem. Dzięki Don za info na bieżąco. Z tego za zauważyłem inne auta chyba nie mają przyciemnionych szyb, widać wnętrza. Postęp graficzny zrobili niesamowity. To oświetlenie, te detale, wygląd samej trasy. Coś niesamowitego.

 

http://www.gamersyde...2-21506_en.html

 

tutaj zmienia biegi :)

 

Nie mają przyciemnionych szyb tak samo jak w fm3 ale przy widoku tpp nasze auto dalej chyba ma ciemne wnętrze, więc mała rysa jest.

 

http://e3.gamespot.c...onstration?hd=1

6:05 bajecznie wygląda ten showroom, znacznie lepiej niż magazyn/hala na poprzednich

 

 

up - to były błędne informacje, miał być 10minutowy wywiad dla IGN ale nie było go, nic straconego bo gamespot ma 25minutowy świetny materiał

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

Jakby nie było jest i tak świetnie, progres jest o wiele większy niż w przypadku 2 i 3. Nie wiem jak oni cisną tyle z tej konsoli. Nawet jak nie będzie nocy to różne pory dnia mnie zadowalają, ale Greenwalt jest tak podjarany nowym systemem oświetlenia, że nocne wyścigi będą na 90% ujawnione potem. Kolejny raz świetny desing. No i cheat win mnie rozwaliło. Za miesiąc kupuje konsole, miałem brać PS3, ale teraz mam dylemat. Dan powiedział też, że liczba rywali zależy od eventu. Może być 8,12,16 teraz to nie problem czyli prawdopodobnie nawet w karierze będą wyścigi, gdzie będziemy się ścigać z 15-stoma rywalami. Online będzie boskie.

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Na różnych filmikach niektóre detale mogą wyglądać inaczej, chociażby ten motyw ze zmianą biegów - T10 zabrał na targi z tego co widziałem 2 różne buildy, w jednym jest zmiana biegów w innym nie, w jednym jest linia jazdy ze strzałkami, a w innym prostokąty jak w GT5. Czyli na samych targach są co najmniej 2-3 buildy w zależności od tego co chcą pokazać.

 

A co do samej gry to mogliby ją zamknąć z tym co pokazali ujawnili do tej pory i już gra byłaby zayebista, a oni jeszcze mają parę asów w rękawie. Mnie szczególnie cieszy fakt, że Dan mówił iż mają jeszcze sporo eventów obecnych w karierze do pokazania, a z nowych już wiemy o Rivals, Championship, Drift, Cross(cośtam).

 

Na neogafie jeden z userów, który jest na E3 pisał, że jak grał w Forza 4 to jak powiedział gościowi z ekipy, że fajnie by było pojedzić w wyścigach rajdowych to dostał niejednoznaczną odpowiedź wskazującą, że może pojawią się w Forza 4. Czyli jest nadzieja na kolejną niespodziankę. Nie wspominając już o tym, że BADNET (facet prowadzi jakiś serwis o forza i ma wejścia w T10 - widział grę już wcześniej w studiu) teasował wyścigi podczas deszczu i nocne :P Szansa na mocne petardy jest.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

oficjalna strona FM4

http://forzamotorsport.net/en-us/news.aspx

 

gameplay w bardzo dobrej jakości, chyba jeszcze nie było tego filmiku tutaj

http://www.gamersyde.com/stream_forza_motorsport_4_e3_60fps_gameplay-21532_en.html

 

Masakra, wygląda na offscrean dużo lepiej niż Forza 3 u mnie na LCD :teehee:

 

Zdjęcia z materiału z Dan'em:

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=28433401&postcount=817

 

Menusy kopią zad.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Nie grałem nigdy w żadną Forze, oglądałem tylko gameplaye z F3 i teraz z F4 i mogę stwierdzić, że trasy w Forzie nie grzeszą poziomem trudności. Przecież tę trasę z filmiku można przejechać całą ani razu nie używając hamulca. Żadnych nawrotów nie ma, szykan, tylko leeeeeeeewy łuk, praaaaaawy łuk.

Odnośnik do komentarza

Nie grałem nigdy w żadną Forze, oglądałem tylko gameplaye z F3 i teraz z F4 i mogę stwierdzić, że trasy w Forzie nie grzeszą poziomem trudności.

 

Szczególnie Fujimi Kaido i Rally di Positiano... można jechać z opaską na oczach...

 

Camino Viejo (szczególnie pełna pętla) to też prościzna że aż wstyd :whistling:

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

http://www.youtube.com/watch?v=jPhZlV1uoOo

Do menu asyst doszla mozliwosc wylaczenia rewindu i nowa opcja "Steering" ktora mozemu ustawic na "assisted", "normal" badz "simulation".

Zwroccie uwage jak zarzuca ta Ferrarka mimo ze koles gra z kontrola trakcji...w FM3 TCS oznaczal gaz do dechy bez stresu.

Jestem ciekaw jak toto sie bedzie sprawowalo bez wszystkich asyst na porzadnej kierze.

Edytowane przez Magik
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...